SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Lezen is ook een kunst, dat zeg ik toch helemaal niet? Het enige is dat ik met een instelling ga van ik kijk wel hoe het loopt. Dat is helemaal niet de reden van het uitgaan, het gaat gewoon om een gezellige avond.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:52 schreef firefly3 het volgende:
Als er een knappe vrouw voor je staat die je leuk vind, ga je alleen praten? Net als dat praten automatisch kan, kan expressie van dat je haar lekker vind ook automatisch."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Daar had ik het helemaal niet over. Ik had het over het moment dat je een leuke meid tegen komt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Wat is voor haar de trigger om te reageren op je bericht?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik vertelde gister over een meisje, vandaag dacht ik dat als nu contact stopt het ECHT niks word, dus ik plaats doodleuk een simpele ' hallo ' op haar fb, en niks erop terug.
dat word dus niks.
Een simpele hallo nodigt niet uit om iets terug te schrijven.
Beter om ook iets interessants te melden of beter nog om haar iets te vragen.
Bijv: "Hé nog plannen voor het weekend?" lokt al meer een reactie uit.![]()
Nee, je moet het niet gaan omdraaien. Ik gaf aan dat je bij jou alleen in de hoek staat een biertje te drinken, of alle leuke dames (uitsluitend de leuke) aanspreekt op een avond. Ik geef daarna aan dat dat niet zo zwart wit is. En daar reageer jij op.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:50 schreef firefly3 het volgende:
Daar had ik het helemaal niet over. Ik had het over het moment dat je een leuke meid tegen komt.
Vind je nou wel of niet dat het zo zwart/wit is? Want dat communiceer je hier wel.
Als iemand echt de moeite waard is overigens steek je er inderdaad wat meer energie in, maar dat lijkt mij nogal wiedes. En dat kan voor die avond al genoeg zijn door nummers uit te wisselen."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Als er lekkere vrouwen voor je lopen is het niet anders dan natuurlijk om je instincten te volgen. Wat is het probleem?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Hoe is jou eigen situatie op dit moment? Heb je een date of vriendin?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef firefly3 het volgende:
Als er lekkere vrouwen voor je lopen is het niet anders dan natuurlijk om je instincten te volgen. Wat is het probleem?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Instincten? Welke instincten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef firefly3 het volgende:
Als er lekkere vrouwen voor je lopen is het niet anders dan natuurlijk om je instincten te volgen. Wat is het probleem?"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Nee, er loopt telkens weer een andere vrouw voorbij. Een relatie werkt niet zo lekker als je last hebt van instincten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe is jou eigen situatie op dit moment? Heb je een date of vriendin?"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:29 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Nee, er loopt telkens weer een andere vrouw voorbij. Een relatie werkt niet zo lekker als je last hebt van instincten.![]()
![]()
![]()
Een open relatie en twee scharrelsExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Die heb je niet heExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dat is niet mijn vraag. Natuurlijk heb ik wel interesse in dames, maar dat is wat anders dan achter elke kont aanlopen die voorbij loopt, want dat is de manier waarop jij het brengt.quote:
Misschien heel bijzonder voor jou, maar er bestaan ook leuke avondjes zonder de hele tijd op dames gefocust te zijn."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Illusies dus.quote:YouTube
Het is een illusie van jezelf dat als je op een vrouw af stapt dat je achter haar kont aan gaat. Het is de handeling zelf die je voor jezelf doet dat leuk is. Dus haar hand vast pakken doe je puur voor Jezelf bijv, want dat vind JIJ leuk. Volgens mij snap je niet helemaal wat natuurlijk zijn is.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Wat voor werk doe jij eigenlijk, firefly3?Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Volgens mij ben jij zo ver van de menselijke natuur af als maar kan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:44 schreef firefly3 het volgende:
Het is een illusie van jezelf dat als je op een vrouw af stapt dat je achter haar kont aan gaat. Het is de handeling zelf die je voor jezelf doet dat leuk is. Dus haar hand vast pakken doe je puur voor Jezelf bijv, want dat vind JIJ leuk. Volgens mij snap je niet helemaal wat natuurlijk zijn is.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef firefly3 het volgende:
Als er lekkere vrouwen voor je lopen is het niet anders dan natuurlijk om je instincten te volgen. Wat is het probleem?m.a.w. Je loopt je lul achternaquote:The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Klopt, eerst je lul achtervolgen, daarna zie je vanzelf wel wie je wilt houden. De meeste mensen doen andersom maar dat is vrij onnatuurlijkExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Sorry, maar ik word zo misselijk van ventjes zoals jij. Dit heeft niets met versieren te maken maar gewoon met hoe je zoveel mogelijk neuckertjes (al dan niet in die gore plaatselijke toiletten) je kunt scoren. Grote kans dat je een besmettelijke zooi oploopt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:58 schreef firefly3 het volgende:
Klopt, eerst je lul achtervolgen, daarna zie je vanzelf wel wie je wilt houden. De meeste mensen doen andersom maar dat is vrij onnatuurlijkThe reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Doe ik met je meequote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:00 schreef Royco1 het volgende:
Ik zal wel te ouderwets zijn voor deze shit ofzo
The reward of a thing well done is to have done it.
Lesje begrijpend lezen nemen misschien? Je leest tamelijk letterlijk wat ik schrijf.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:44 schreef firefly3 het volgende:
Het is een illusie van jezelf dat als je op een vrouw af stapt dat je achter haar kont aan gaat. Het is de handeling zelf die je voor jezelf doet dat leuk is. Dus haar hand vast pakken doe je puur voor Jezelf bijv, want dat vind JIJ leuk. Volgens mij snap je niet helemaal wat natuurlijk zijn is."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Ach de enige vrouwen die er op in gaan zijn oppervlakkig en uit op een beurt, meer niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sorry, maar ik word zo misselijk van ventjes zoals jij. Dit heeft niets met versieren te maken maar gewoon met hoe je zoveel mogelijk neuckertjes (al dan niet in die gore plaatselijke toiletten) je kunt scoren. Grote kans dat je een besmettelijke zooi oploopt.
Het is maar net waar je op uit bent. Ik zou liever langer single blijven en droog staan om dan na een tijd een blijvertje te vinden dan dat ik niet weet wie de vader van mn kind is bij wijze van![]()
![]()
Dit ja, ik denk dat de meeste hier zitten voor tips om iemand te versieren voor iets serieus.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sorry, maar ik word zo misselijk van ventjes zoals jij. Dit heeft niets met versieren te maken maar gewoon met hoe je zoveel mogelijk neuckertjes (al dan niet in die gore plaatselijke toiletten) je kunt scoren. Grote kans dat je een besmettelijke zooi oploopt.
Niet om snel de zak te legen.![]()
hahaha... inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ach de enige vrouwen die er op in gaan zijn oppervlakkig en uit op een beurt, meer niet.
Het is maar net waar je op uit bent. Ik zou liever langer single blijven en droog staan om dan na een tijd een blijvertje te vinden dan dat ik niet weet wie de vader van mn kind is bij wijze van
Daar heb je ook geen vrouw voor nodigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit ja, ik denk dat de meeste hier zitten voor tips om iemand te versieren voor iets serieus.
Niet om snel de zak te legen.Kunnen jullie mannen prima zelf.
![]()
Daarbij begrijpt hij mijn betekenis van illusie ook niet...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:05 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Lesje begrijpend lezen nemen misschien? Je leest tamelijk letterlijk wat ik schrijf.YouTube
Maar het is toch leuker om dat samen te doenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Daar heb je ook geen vrouw voor nodigKunnen jullie mannen prima zelf.
![]()
Dat zekerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar het is toch leuker om dat samen te doen![]()
![]()
Dit ja, misschien kunnen we weer focussen op het topic.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit ja, ik denk dat de meeste hier zitten voor tips om iemand te versieren voor iets serieus.
Niet om snel de zak te legen.![]()
Firefly, als ik het over achter elke kont aanlopen heb, bedoel ik dat niet letterlijk. Dan bedoel ik dat ik ook een leuk avondje kan hebben zonder elke dame die er appetijtelijk uitziet te proberen versieren.
Sowieso ben ik redelijk kieskeurig aangelegd, heb ik snel door wat voor vlees het in de kuip heeft (voel snel mensen aan), en ga daardoor maar achter een betrekkelijk laag aantal dames aan als leuk materiaal. En als ik er dan achteraan ga, hebben ze niet alleen een leuk uiterlijk, maar met name een leuk karakter."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Bij de meeste mensen is er eerst seks, daarna een relatie. Denk hier goed over na wat ik hier geschreven heb.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Mooi, dan behoor ik niet bij de doorsnee groepquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:13 schreef firefly3 het volgende:
Bij de meeste mensen is er eerst seks, daarna een relatie. Denk hier goed over na wat ik hier geschreven heb.The reward of a thing well done is to have done it.
Ik denk bij de meesten die in dit topic zitten dat het niet zo gaat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:13 schreef firefly3 het volgende:
Bij de meeste mensen is er eerst seks, daarna een relatie. Denk hier goed over na wat ik hier geschreven heb.![]()
Ik ben blijkbaar ook niet de meeste mensen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:13 schreef firefly3 het volgende:
Bij de meeste mensen is er eerst seks, daarna een relatie. Denk hier goed over na wat ik hier geschreven heb.
Ben ik ook helemaal niet geïnteresseerd in."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
En bij heel veel mensen is er al wel sprake van iets vasters voordat ze seks hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:13 schreef firefly3 het volgende:
Bij de meeste mensen is er eerst seks, daarna een relatie. Denk hier goed over na wat ik hier geschreven heb.
Dit hoeft natuurlijk niet, maar er zo veel zijn er denk ik niet die binnen een uur seks gehad hebben en er een vaste relatie aan over houden.![]()
Je denkt teveel met je jongeheer firefly."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Vanaf welk moment heb je volgens jou een relatie?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:13 schreef firefly3 het volgende:
Is dat na 3 dates? Het moment van seks is goed te meten, maar vanaf wanneer telt het dat je 'in een relatie' zit?![]()
Firefly, je preekt blijkbaar in het verkeerde topic. In dit topic deelt men je mening niet, over omgang met vrouwen, over stappen. En als er wat van gezegd wordt, door de 'targets' nota bene, zijn we partijdig. Misschien met je handjevol aanhangers toch maar weer een eigen topic openen en gaan wieberen?
[filter weer aan]![]()
Op het moment dat beide partijen er zo in staan, lijkt mij het meest handigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:16 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vanaf welk moment heb je volgens jou een relatie?
Is dat na 3 dates? Het moment van seks is goed te meten, maar vanaf wanneer telt het dat je 'in een relatie' zit?![]()
![]()
Dat is alleen best vaag. Dat kan rustig na 2 maanden ofzo zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Op het moment dat beide partijen er zo in staan, lijkt mij het meest handig
Grote kans dat je dan inderdaad al eerder het bed ingedoken bent.![]()
+1quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Op het moment dat beide partijen er zo in staan, lijkt mij het meest handigYouTube
Mij overkomen... zovaak..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is alleen best vaag. Dat kan rustig na 2 maanden ofzo zijn.
Grote kans dat je dan inderdaad al eerder het bed ingedoken bent.
eerst scharrel je wat en leer je elkaar goed kennen... ondertussen heb je gewoon fun.
"sex is het samensmelten van 2 zielen in 1"
werkt altijd goed.YouTube
filter aan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Firefly, je preekt blijkbaar in het verkeerde topic. In dit topic deelt men je mening niet, over omgang met vrouwen, over stappen. En als er wat van gezegd wordt, door de 'targets' nota bene, zijn we partijdig. Misschien met je handjevol aanhangers toch maar weer een eigen topic openen en gaan wieberen?
[filter weer aan]"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Overigens net bij de belastingdienst waar ik moest zijn, een onwijs knappe bewaker gezien. Doet hij vervolgens zijn mond open.... mijn broek zakte zowat af. Wat kwam die dom over qua taalgebruik en manier van praten (erg sloom). Zo iemand zou bij mij dan meteen afvallen.The reward of a thing well done is to have done it.
Ja maar dat maakt toch niet uit? Ik kan structureel elk weekend een wip maken met iemand, terwijl het voor mij puur om de sex gaat terwijl de ander helemaal hotel de botel verliefd is, bij wijze van.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is alleen best vaag. Dat kan rustig na 2 maanden ofzo zijn.
Grote kans dat je dan inderdaad al eerder het bed ingedoken bent.
Op het moment dat je beiden om dezelfde redenen iets aan gaat, is er naar mijn mening sprake van een relatie, als je er zo over denkt. Het is geen first base second base third base relatie![]()
![]()
Ja dat is elke keer weer anders he.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:16 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vanaf welk moment heb je volgens jou een relatie?
Is dat na 3 dates? Het moment van seks is goed te meten, maar vanaf wanneer telt het dat je 'in een relatie' zit?
En ik zeg ook niet dat je een relatie moet hebben voor seks.
Maar ik denk dat als je een vrouw oppikt in de kroeg en daar meteen seks mee hebt het heel vaak one night stands zullen zijn.![]()
Wel leuk toch om geen honken over te slaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt toch niet uit? Ik kan structureel elk weekend een wip maken met iemand, terwijl het voor mij puur om de sex gaat terwijl de ander helemaal hotel de botel verliefd is, bij wijze van.
Op het moment dat je beiden om dezelfde redenen iets aan gaat, is er naar mijn mening sprake van een relatie, als je er zo over denkt. Het is geen first base second base third base relatie
Dat is juist zo spannend als je elkaar ontdekt om steeds een stapje verder te gaan.
Vooral voor jong volwassenen om zo de andere kant te leren ontdekken.![]()
als je goed las heeft ze gereageerd, en ze wilde me snel zien, blijkt dat ze net als ik bij groenrijk heeft gewerkt in hetzelfde filiaal, etc.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:00 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat is voor haar de trigger om te reageren op je bericht?
Een simpele hallo nodigt niet uit om iets terug te schrijven.
Beter om ook iets interessants te melden of beter nog om haar iets te vragen.
Bijv: "Hé nog plannen voor het weekend?" lokt al meer een reactie uit.![]()
daar zeg ik ook niets over?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wel leuk toch om geen honken over te slaan?
Dat is juist zo spannend als je elkaar ontdekt om steeds een stapje verder te gaan.
Vooral voor jong volwassenen om zo de andere kant te leren ontdekken.
bedoel dat er geen stappenplan voor is om te weten wanneer je in een relatie zut![]()
![]()
Technisch gezien, kan je er vanalles van maken.
Maar op het moment dat je sex hebt, leuke dingen samen doet, samen aan het bankhangen bent, filmpje kijken, samen eten...
spreek je van een relatie tussen 2 personen...
net als dat je een relatie hebt met je collega's en met je vrienden etc.
Het is puur een stempel die je er op druk wanneer je het "officieel" maakt.
Want ook al heb je een relatie, je bent niet elkaars bezit.YouTube
Ik vind het vrij wanhopig al je beslist een relatie te hebben als je niet eens weet of het seksueel ook klikt. Je gevoel volgen, letterlijker nemen all the way.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
ik vind wel meer vrij wanhopig maar daar komen we ook niet vanaf..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:02 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind het vrij wanhopig al je beslist een relatie te hebben als je niet eens weet of het seksueel ook klikt. Je gevoel volgen, letterlijker nemen all the way.
wie heeft t trouwens over geen sex en wel een relatie?![]()
Ff z'n stelling is dat je eerst seks moet hebben voordat je uberhaupt in de relatie dient te zitten, dit ivm eventuele mismatch..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:05 schreef Cassandra87 het volgende:
wie heeft t trouwens over geen sex en wel een relatie?
Meesten hier zullen het daar niet mee eens zijn.![]()
Je zei net toch zelf eerst een relatie daarna seks?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik vind wel meer vrij wanhopig maar daar komen we ook niet vanaf..
wie heeft t trouwens over geen sex en wel een relatie?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Overigens snap ik niet wat mensen haten op Firefly, als je een beetje kunt versieren is het hebben van 3 meisjes ook al weer niet zo'n punt. Hoewel ik wel aanneem dat op je open relatie na ze het niet van elkaar weten, correct?![]()
Dat kunnen de meesten in dit topic niet hequote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens snap ik niet wat mensen haten op Firefly, als je een beetje kunt versieren is het hebben van 3 meisjes ook al weer niet zo'n punt. Hoewel ik wel aanneem dat op je open relatie na ze het niet van elkaar weten, correct?![]()
![]()
Hm zo. Nee dan interpreteer je m verkeerd of ik leg m verkeerd uit. Ik ga niet na een date roepen dat ik een relatie heb. Maar ik heb ook zelden sex buiten een relatie om. Want meestal is de intentie voor een relatie dan al lang en breed aanwezig van beide kanten, als het in sexueel opzicht ook nog blijkt te klikken is dat helemaal super, anders is het ook inderdaad een eenmalige ervaringquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zei net toch zelf eerst een relatie daarna seks?
Maar een ons is niets voor mij, dat bedoel ik meer![]()
Ja maar Firefly wel en dus zou het voor hem gewoon kunnen toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kunnen de meesten in dit topic niet he![]()
![]()
Klopt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja maar Firefly wel en dus zou het voor hem gewoon kunnen toch?
Maar snap al die aandacht op FF niet. Hij heeft gewoon een andere kijk / leven erop. En dat lijkt mij ondertussen wel duidelijk. En toch duikt iedereen op elke uitspraak die hij doet.
en nog serieus ook![]()
![]()
Het lijkt een obsessiequote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.
Maar snap al die aandacht op FF niet. Hij heeft gewoon een andere kijk / leven erop. En dat lijkt mij ondertussen wel duidelijk. En toch duikt iedereen op elke uitspraak die hij doet.
en nog serieus ook![]()
![]()
Je wilt voorstellen om stelselmatig al zijn posts te negeren?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.
en nog serieus ook
Mhmm, misschien nog wel beter ook.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Dus dan had ik met mijn vaginistische ex nooit een relatie van 3 jaar kunnen opbouwen. Want sexueel klikte dat niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:02 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind het vrij wanhopig al je beslist een relatie te hebben als je niet eens weet of het seksueel ook klikt. Je gevoel volgen, letterlijker nemen all the way.![]()
Dan ben je het toch met de stelling eens dat je eerst seks met elkaar hebt en dan pas de relatie komt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hm zo. Nee dan interpreteer je m verkeerd of ik leg m verkeerd uit. Ik ga niet na een date roepen dat ik een relatie heb. Maar ik heb ook zelden sex buiten een relatie om. Want meestal is de intentie voor een relatie dan al lang en breed aanwezig van beide kanten, als het in sexueel opzicht ook nog blijkt te klikken is dat helemaal super, anders is het ook inderdaad een eenmalige ervaring
Maar een ons is niets voor mij, dat bedoel ik meer
Wanneer je inderdaad niet na 3 dates al spreekt van het hebben van een relatie, komt het krijgen van de relatie pas later.![]()
Neem aan dat het vaginisme wel een rol speelde bij het uitmaken?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:59 schreef Royco1 het volgende:
Dus dan had ik met mijn vaginistische ex nooit een relatie van 3 jaar kunnen opbouwen. Want sexueel klikte dat niet.
(of had je een soort open relatie ernaast)![]()
Nee geen open relatie, en het vagisme speelde geen rol in waarom het uit gegaan is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neem aan dat het vaginisme wel een rol speelde bij het uitmaken?
(of had je een soort open relatie ernaast)![]()
Wanneer is er volgens jullie spraken van een relatie?
Is dat afhankelijk van hoe vaak je elkaar gedate hebt of van andere factoren?![]()
Niet helemaal, want mééstal heb ik ook geen sex als ik geen interesse heb in een relatie. Alleen noem je het beestje pas wat later bij de naam. Misschien een beetje lastig uit te leggen..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dan ben je het toch met de stelling eens dat je eerst seks met elkaar hebt en dan pas de relatie komt?
Wanneer je inderdaad niet na 3 dates al spreekt van het hebben van een relatie, komt het krijgen van de relatie pas later.![]()
gevoel?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef dyna18 het volgende:
Is dat afhankelijk van hoe vaak je elkaar gedate hebt of van andere factoren?![]()
Dat is ook het idee wat ik heb. Het moment is meer gebaseerd op gevoel en daardoor lastig te bepalen. Hierdoor is een stelling van FF als "Wat komt eerder, seks of relatie?" al bij voorbaat niet te beantwoorden om het moment van relatie niet duidelijk is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet helemaal, want mééstal heb ik ook geen sex als ik geen interesse heb in een relatie. Alleen noem je het beestje pas wat later bij de naam. Misschien een beetje lastig uit te leggen..
Op zicht is het onderwerp wel interessant.
De vraag zou dan ook beter zijn: "Heb je seks zonder een relatie te hebben?" oftewel sta je open voor een ONS.
Echter denk ik dat de users in dit topic meer op zoek zijn naar een relatie dan naar seks (want dan zaten ze wel in SEX ipv R&P).![]()
Zijn er trouwens users die zo graag hun maagdelijkheid willen verliezen dat ze open staan voor een ons (want gratis)
Ik sta er wel voor open maar ben het type niet. De enige 'ONS' die ik heb gehad was met iemand die ik al een keer tegen was gekomen met stappen. Daar heb ik later mee afgesproken en dat was achteraf gezien echt puur voor de sex. De aantrekkingskracht was er maar meer niet.
Verder ben ik meer iemand voor een relatie (Dat beslaat gelijk mijn hele geschiedenis, eerste bijna 5 jaar, met Detroit heeft 3 jaar geduurd) dus ik weet niet eens hoe het zou moeten ondertussen buiten een relatie om![]()
![]()
Dat is niet te beantwoorden, daar is geen algemene regel voor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef dyna18 het volgende:
Denk dat die twee los staan van elkaar.. de stelling wat komt eerder seks of relatie.. of heb je seks zonder relatie. Zie dat als twee aparte dingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:16 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is ook het idee wat ik heb. Het moment is meer gebaseerd op gevoel en daardoor lastig te bepalen. Hierdoor is een stelling van FF als "Wat komt eerder, seks of relatie?" al bij voorbaat niet te beantwoorden om het moment van relatie niet duidelijk is.
Op zicht is het onderwerp wel interessant.
De vraag zou dan ook beter zijn: "Heb je seks zonder een relatie te hebben?" oftewel sta je open voor een ONS.
Echter denk ik dat de users in dit topic meer op zoek zijn naar een relatie dan naar seks (want dan zaten ze wel in SEX ipv R&P).
eerder seks of relatie. Is meer van: wacht je op seks hebben met iemand totdat je voor je gevoel een relatie hebt. Dus enkel seks in een relatie.
Of wil je eerst seks voordat je een relatie wil met die persoon omdat je dan zeker weet of je qua seks een goede match bent.
de stelling heb je seks zonder relatie: gaat puur over eventuele ONS en scharrels. Daar staat een mogelijke relatie helemaal los van. Kan eruit voortkomen, maar is een andere discussie.![]()
Na het lezen van je eerste zin dacht ik dat je het aanbood.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Zijn er trouwens users die zo graag hun maagdelijkheid willen verliezen dat ze open staan voor een ons (want gratis)
Ik sta er wel voor open maar ben het type niet. De enige 'ONS' die ik heb gehad was met iemand die ik al een keer tegen was gekomen met stappen. Daar heb ik later mee afgesproken en dat was achteraf gezien echt puur voor de sex. De aantrekkingskracht was er maar meer niet.
Verder ben ik meer iemand voor een relatie (Dat beslaat gelijk mijn hele geschiedenis, eerste bijna 5 jaar, met Detroit heeft 3 jaar geduurd) dus ik weet niet eens hoe het zou moeten ondertussen buiten een relatie om![]()
![]()
Oooh hahaha zo bedoelde ik m niet. Meer dat ik me afvroeg of die een ons wilde omdat dat goedkoper was dan een hoerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:21 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Na het lezen van je eerste zin dacht ik dat je het aanbood.![]()
![]()
Nee, ik denk dat het aan te raden is om voor je eerste keer geen ONS te doen. En ook niet bij een betaalde dame trouwens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Verder ben ik meer iemand voor een relatie (Dat beslaat gelijk mijn hele geschiedenis, eerste bijna 5 jaar, met Detroit heeft 3 jaar geduurd) dus ik weet niet eens hoe het zou moeten ondertussen buiten een relatie om
De reden is dat je eerste keer toch best wel als speciaal en bijzonder gezien wordt en deze eerste keer je ook lang bijblijft. Dan is het toch fijner dat je herinneringen hebt aan je eerste keer samen met iemand waar je meer voor voelt. Dan kijk je er toch prettiger op terug lijkt me, dan dat het met een willekeurig iemand was die je verder niet kent en waar je geen gevoel bij hebt.
Ik ben het in ieder geval niet van plan. Dan maar wat langer wachten.![]()
Ik sta er wel voor open, en heb ze ook wel gehad. Maar het is ook weer niet zo dat als ik uit ga ofzo ik er actief naar op zoek ben. Als het gebeurd dan gebeurd het, maar vaak is er wel een klik om vaker af te sprekenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Je eerste keer is voor de meeste alleen maar speciaal omdat het de eerste keer is. De seks zelf is meestal slechtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het aan te raden is om voor je eerste keer geen ONS te doen. En ook niet bij een betaalde dame trouwens.
De reden is dat je eerste keer toch best wel als speciaal en bijzonder gezien wordt en deze eerste keer je ook lang bijblijft. Dan is het toch fijner dat je herinneringen hebt aan je eerste keer samen met iemand waar je meer voor voelt. Dan kijk je er toch prettiger op terug lijkt me, dan dat het met een willekeurig iemand was die je verder niet kent en waar je geen gevoel bij hebt.
Nee, de vraag is simpel. Wanneer plakken jullie beiden de label relatie. Voor of na?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Klopt, maar het blijft je wel bij. Je herinneringen daaraan raak je niet zo snel kwijt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je eerste keer is voor de meeste alleen maar speciaal omdat het de eerste keer is. De seks zelf is meestal slecht
Vandaar de opmerking om goed te bedenken met wie je dit wil delen.![]()
Voor. Het starten van een relatie is niet afhankelijk van de sex, maar het zou toch gek zijn als dat niet snel zou volgen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:27 schreef firefly3 het volgende:
Nee, de vraag is simpel. Wanneer plakken jullie beiden de label relatie. Voor of na?
Edit: even wat verduidelijkt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Murvgeslagen op 22-08-2012 13:38:54 ]"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
De praktijk (1 relatie) was voor de seks.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:27 schreef firefly3 het volgende:
Nee, de vraag is simpel. Wanneer plakken jullie beiden de label relatie. Voor of na?
Nu zou het denk ik erna zijn. Niet om te testen of de seks goed is, maar meer omdat ik sneller seks zou hebben dan dat ik een verband met iemand echt een relatie zou noemen.![]()
Na. Geen seks = geen relatie in mijn hoofd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:27 schreef firefly3 het volgende:
Nee, de vraag is simpel. Wanneer plakken jullie beiden de label relatie. Voor of na?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ik denk ook zeker voor de onervaren users hier dat het fijn is om het hele traject af te lopen.
Dus niet meteen voor seks gaan, maar stap voor stap van first base, naar second base, third base en dan uiteindelijk scoren.
Van elke stap kun je toch weer enorm genieten.
Zelfs al ben je wat ouder, is het toch jammer om dit te overhaasten.![]()
Ik plak het label pas na. Maar na mijn meest recente ervaring is zelfs het plakken van een label niet altijd raadzaam.![]()
mwa voor alles is een eerste keerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je eerste keer is voor de meeste alleen maar speciaal omdat het de eerste keer is. De seks zelf is meestal slecht![]()
Bedankt voor jullie antwoorden, ik zelf dus na en hou het ook vaak luchtig.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Precies.quote:
De eerste keer zoenen.
De eerste keer frunniken.
De eerste keer elkaar naakt zien en elkaars lichaam leren kennen.
Allemaal ervaringen die best speciaal zijn en je bijblijven.![]()
Ik sta er helemaal niet voor open eigenlijk. Ik sta alleen maar open voor een serieuze, duurzame relatie. De tijd voor ONS en andere heftige dingen zijn voor mij voorbij zonder dat ik er actief wat mee gedaan heb.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Verder ben ik meer iemand voor een relatie (Dat beslaat gelijk mijn hele geschiedenis, eerste bijna 5 jaar, met Detroit heeft 3 jaar geduurd) dus ik weet niet eens hoe het zou moeten ondertussen buiten een relatie om"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Waarom is die tijd al voorbij?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik sta er helemaal niet voor open eigenlijk. Ik sta alleen maar open voor een serieuze, duurzame relatie. De tijd voor ONS en andere heftige dingen zijn voor mij voorbij zonder dat ik er actief wat mee gedaan heb.![]()
Onzin, daar ben je nooit te oud voor. Het is niet zo dat je na je 25e alleen maar serieuze en langdurige relaties moet willen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik sta er helemaal niet voor open eigenlijk. Ik sta alleen maar open voor een serieuze, duurzame relatie. De tijd voor ONS en andere heftige dingen zijn voor mij voorbij zonder dat ik er actief wat mee gedaan heb.![]()
Moagh, vond er weinig speciaals aan. Ja wat spanning destijds. Maar kan niet zeggen dat het mij echt is bijgebleven hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:41 schreef dyna18 het volgende:
Allemaal ervaringen die best speciaal zijn en je bijblijven.![]()
Omdat ik al met de volgende fase van mijn leven bezig ben. (Namelijk werken richting huisje, boompje, beestje)quote:"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Nee? Je eerste keer zoenen weet je niet meer zoveel van?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moagh, vond er weinig speciaals aan. Ja wat spanning destijds. Maar kan niet zeggen dat het mij echt is bijgebleven hoor.
Jammer zeg.![]()
Uhm die opzich nog wel. Maar echt hoe de eerste keer seks voelde ofzo niet. Wel enkele randzaken eromheen, maar thats allquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef dyna18 het volgende:
Nee? Je eerste keer zoenen weet je niet meer zoveel van?
Jammer zeg.
Vind het niet echt jammer hoor.![]()
Dat vergeet je gewoon. Als je één keer met iemand zoent onthoud je het wel, maar hoe meer er komen, hoe minder die eerste keer bijblijft. Zoals heel veel herinneringen met bepaalde personen gewoon een beetje vervagen naarmate je ouder wordt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nee? Je eerste keer zoenen weet je niet meer zoveel van?
Jammer zeg.![]()
Ik ben geen wildebras en geen feestbeest. Ik ben eigenlijk vrij stabiel, kalm en stoïcijns. Alcohol brengt daar geen verandering in. Wilde dingen doen hoort niet bij mijn persoonlijkheid.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Onzin, daar ben je nooit te oud voor. Het is niet zo dat je na je 25e alleen maar serieuze en langdurige relaties moet willen."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Mijn eerste keer was ook niet echt geweldig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moagh, vond er weinig speciaals aan. Ja wat spanning destijds. Maar kan niet zeggen dat het mij echt is bijgebleven hoor.
Het blijft je bij omdat het de eerste keer was, maar verder stelde het niet veel voor![]()
Maar dan komt het niet omdat je 'verder' bent of in de 'volgende fase' terecht bent gekomen. Dan is het gewoon omdat het niet bij je past.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben geen wildebras en geen feestbeest. Ik ben eigenlijk vrij stabiel, kalm en stoïcijns. Alcohol brengt daar geen verandering in. Wilde dingen doen hoort niet bij mijn persoonlijkheid.![]()
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Omdat ik al met de volgende fase van mijn leven bezig ben. (Namelijk werken richting huisje, boompje, beestje)
Je kan prima je leven op orde brengen qua werk, wonen, etc.
Terwijl je qua relaties open staat voor leve de lol.
Sterker nog, volgens mij komt het vaak voor dat jongens die eindelijk geleerd hebben hoe relaties werken eerst wat gaan lopen inhalen voor alle gemiste jaren. Oftewel flink even genieten van verschillende dates. En dat is ook prima.
Niemand zegt je, je bent nu ouder dan 25, dit mag niet meer.![]()
Nou mijn eerste keer zoenen staat me nog goed bij hoor. Ik denk niet dat ik dat zo snel ga vergeten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:33 schreef dyna18 het volgende:
Ik denk ook zeker voor de onervaren users hier dat het fijn is om het hele traject af te lopen.
Dus niet meteen voor seks gaan, maar stap voor stap van first base, naar second base, third base en dan uiteindelijk scoren.
Van elke stap kun je toch weer enorm genieten.
Zelfs al ben je wat ouder, is het toch jammer om dit te overhaasten.
Dat was tijdens de KEI introductieweken van Groningen.
En ik ga er vanuit dat het bij de rest net zo zal gaan.
Dat gaat me waarschijnlijk toch wel lang bijblijven.
En dan heb ik daar liever fijne herinneringen aan met iemand bij wie ik een klik heb.![]()
Dat kan. Ik wilde vroeger dat eigenlijk wel heel graag, maar door mijn isolement, mijn sociale status op school en mijn ouders kon ik dergelijke stappen niet zetten. Nu ik meer rust en vrede heb gevonden wil ik daar eigenlijk ook niet meer mee beginnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan komt het niet omdat je 'verder' bent of in de 'volgende fase' terecht bent gekomen. Dan is het gewoon omdat het niet bij je past.Ik moet eerst mezelf rustig in de positie brengen dat ik überhaupt de kans krijg om een relatie te krijgen. Dat heeft voor mij nu prioriteit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:46 schreef dyna18 het volgende:
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten toch?
Je kan prima je leven op orde brengen qua werk, wonen, etc.
Terwijl je qua relaties open staat voor leve de lol.
Sterker nog, volgens mij komt het vaak voor dat jongens die eindelijk geleerd hebben hoe relaties werken eerst wat gaan lopen inhalen voor alle gemiste jaren. Oftewel flink even genieten van verschillende dates. En dat is ook prima.
Niemand zegt je, je bent nu ouder dan 25, dit mag niet meer."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
En hoe lang is dat geleden?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:50 schreef dyna18 het volgende:
Dat was tijdens de KEI introductieweken van Groningen.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:51 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik moet eerst mezelf rustig in de positie brengen dat ik überhaupt de kans krijg om een relatie te krijgen. Dat heeft voor mij nu prioriteit.
Sterker nog, ik zit er precies hetzelfde in.
Echter ik sluit niet uit, dat wanneer die relatie dan uitgaat, ik misschien wel wat verloren jaren wil gaan inhalen. Geen idee of dat echt zo zal zijn, maar ik wijs het in ieder geval niet bij voorbaat af.![]()
Ik heb nog nooit een dame gezoend en ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik moet eerst daar nog naar toe zien te werken. Dat is voor iemand in mijn positie moeilijker dan gemiddeld.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:50 schreef dyna18 het volgende:
Nou mijn eerste keer zoenen staat me nog goed bij hoor. Ik denk niet dat ik dat zo snel ga vergeten.
Dat was tijdens de KEI introductieweken van Groningen.
En ik ga er vanuit dat het bij de rest net zo zal gaan.
Dat gaat me waarschijnlijk toch wel lang bijblijven.
En dan heb ik daar liever fijne herinneringen aan met iemand bij wie ik een klik heb."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Maar wel seks gehad dus? (of las ik dat verkeerd)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dame gezoend en ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik moet eerst daar nog naar toe zien te werken. Dat is voor iemand in mijn positie moeilijker dan gemiddeld.![]()
Nee ik heb ook geen seks gehad. Dat is voor mij onderdeel van een relatie.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wel seks gehad dus? (of las ik dat verkeerd)"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
sorry, dan verkeerd gelezen, vond het al raar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee ik heb ook geen seks gehad. Dat is voor mij onderdeel van een relatie.
maargoed, dan is het ook logisch dat je er zo over denkt.![]()
hmmm 15 jaar geleden give or take.quote:
Het was het afsluitende feest van de KEI week. Dit werd gehouden in een tropisch zwembad. DJ's die draaiden, goede aankleding, cocktails drinken, iedereen in niets verhullende zwemkleding, dansen in het water. Al met al werd het een grote gezellige geile boel.
De hele week had ik het al gezellig met een meisje in mijn KEI-groepje en de rest van de groep was dat ook niet ontgaan. En die zaten ons dus flink te pushen. Op een gegeven moment hebben wij tweeen ons even afgezonderd in de whirlpools en daar voor het eerst gezoend. Dat was trouwens niet zo'n succes wat zij duwde haar tong bij mij naar binnen en begonnen als een wasmachine rond te draaien.![]()
Wel een ervaring die me altijd bij zal blijven, al was het maar omdat het de eerste keer is.
Daarna snel de whirlpool uit en weer terug het grote zwembad in, maar dat was niet zo handig. Ik vond het zoenen blijkbaar iets te leuk en dat was duidelijk zichtbaar in mijn zwembroek. Dus snel het zwembad in gedoken. Echter het was zo'n schuinaflopend golfslagbad en waar ik er in dook was het 10 cm diep. Dus ik klap plat op mijn buik dat zwembad in en toen klapte er ook iets anders dubbel. Dat was nogal pijnlijk.
De tweede keer zoenen heeft nog lang op zich laten wachten. Dat was 3 maanden geleden en was een stuk lekkerder!
[ Bericht 0% gewijzigd door dyna18 op 22-08-2012 14:08:56 ]![]()
We verschillen niet zoveel comp_lex.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dame gezoend en ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik moet eerst daar nog naar toe zien te werken. Dat is voor iemand in mijn positie moeilijker dan gemiddeld.
Ik heb ook asperger en qua ervaring loop ik maar 1 stapje op je voor (echter ik ben al wat ouder).
Ik heb nu 2x gezoend, maar meer ook niet.
Hell, ik heb zelfs nog nooit een vrouwenborst aangeraakt.![]()
Mijn eerste keer zoenen was trouwens 's nachts op het parkeerterrein van de Dekamarkt bij de winkelwagentjes, omdat mijn vriendinnetje van toen daar om de hoek woonde![]()
![]()
Daar zit veel tijd tussenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:03 schreef dyna18 het volgende:
hmmm 15 jaar geleden giver or take.
De tweede keer zoenen heeft nog lang op zich laten wachten. Dat was 3 maanden geleden en was een stuk lekkerder!
De mijne was op m'n 11e, in het zwembad, de grote draaikolk.
en het daarna bespreken met een bakje friet![]()
![]()
Ja, dat vind ik ook wel jammer. Maar dat is onbewust zo gelopen, ik had dat niet echt in de hand.quote:
Ik post niet voor niets in dit topic.![]()
![]()
Ben je door dit topic al verder gekomen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:10 schreef dyna18 het volgende:
Ja, dat vind ik ook wel jammer. Maar dat is onbewust zo gelopen, ik had dat niet echt in de hand.
Ik post niet voor niets in dit topic.![]()
Ik ben niet autistisch. Ik ben in het verleden heel erg gepest en ik heb mijn uiterlijk niet mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:04 schreef dyna18 het volgende:
[..]
We verschillen niet zoveel comp_lex.
Ik heb ook asperger en qua ervaring loop ik maar 1 stapje op je voor (echter ik ben al wat ouder).
Ik heb nu 2x gezoend, maar meer ook niet.
Hell, ik heb zelfs nog nooit een vrouwenborst aangeraakt."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ja en nee,quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben je door dit topic al verder gekomen?
ik heb er zeker meer inzicht door gekregen in hoe dating en relaties werken.
En ook ben ik geinspireerd om wat meer actie te ondernemen, wat zeker geholpen heeft met het bereiken van het zoenen.
Echter, ik heb het gevoel nog mijlenver van een relatie af te staan, zonder dat ik nu precies weet waar ik aan moet werken. Ik ben er al zo lang mee bezig (sinds 2005) dat ik mij soms afvraag of het me nog een keer gaat lukken.![]()
ok, sorry, dan haal ik wat mensen hier door elkaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben niet autistisch. Ik ben in het verleden heel erg gepest en ik heb mijn uiterlijk niet mee.
Maar we hebben allemaal onze uitdagingen. Geen nut om daar een wedstrijdje van te maken wie het het moeilijkst heeft.
Liever kijken naar hoe het beter kan.![]()
Kijk dat is al heel mooiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:19 schreef dyna18 het volgende:
Ja en nee,
En ook ben ik geinspireerd om wat meer actie te ondernemen, wat zeker geholpen heeft met het bereiken van het zoenen.Tja daar heeft niemand een antwoord op, en dat zou ook niet je uitgangspunt moeten zijn. Je moet een leuk leven hebben en als er een relatie bij komt, dan is dat mooi. Natuurlijk kan je wel de kansen vergroten op het contact met meiden en daar verder in komen.quote:Echter, ik heb het gevoel nog mijlenver van een relatie af te staan, zonder dat ik nu precies weet waar ik aan moet werken. Ik ben er al zo lang mee bezig (sinds 2005) dat ik mij soms afvraag of het me op korte termijn gaat lukken.
Bedoel, ik heb eig weinig te klagen, maar ben ook al 5 jaar vrijgezel, volgens mij bijna alweer 6. Tja .. waar dat aan ligt. Geen idee precies. En ik zie het ook wel. Het is niet in te calculeren waardoor het komt en wanneer het wel gaat komen. Je moet gewoon de opties open houden en de mogelijkheden blijven creeren om de mensen tegen te komen.![]()
Ik weet niet eens hoe ver ik af sta van een relatie. Het kan volgende week zomaar eens "raak" zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:19 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja en nee,
En ook ben ik geinspireerd om wat meer actie te ondernemen, wat zeker geholpen heeft met het bereiken van het zoenen.
Echter, ik heb het gevoel nog mijlenver van een relatie af te staan, zonder dat ik nu precies weet waar ik aan moet werken. Ik ben er al zo lang mee bezig (sinds 2005) dat ik mij soms afvraag of het me op korte termijn gaat lukken.Inderdaad. Dat is zeer belangrijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:21 schreef Cue_ het volgende:
Je moet gewoon de opties open houden en de mogelijkheden blijven creeren om de mensen tegen te komen."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Kijk, dat is de instelling!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:20 schreef dyna18 het volgende:
[..]
ok, sorry, dan haal ik wat mensen hier door elkaar.
Maar we hebben allemaal onze uitdagingen. Geen nut om daar een wedstrijdje van te maken wie het het moeilijkst heeft.
Liever kijken naar hoe het beter kan."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Gelukkig zeg je niet dat ik gewoon moet wachten en dat het vanzelf goed komt. Dat heb ik al iets te vaak gehoord.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja daar heeft niemand een antwoord op, en dat zou ook niet je uitgangspunt moeten zijn. Je moet een leuk leven hebben en als er een relatie bij komt, dan is dat mooi. Natuurlijk kan je wel de kansen vergroten op het contact met meiden en daar verder in komen.
Bedoel, ik heb eig weinig te klagen, maar ben ook al 5 jaar vrijgezel, volgens mij bijna alweer 6. Tja .. waar dat aan ligt. Geen idee precies. En ik zie het ook wel. Het is niet in te calculeren waardoor het komt en wanneer het wel gaat komen. Je moet gewoon de opties open houden en de mogelijkheden blijven creeren om de mensen tegen te komen.
Echter ondanks dat ik mijn opties open hou en de mogelijkheden creeer blijkt het mij maar gewoon niet te overkomen. Waarom niet? Wie het weet mag het me zeggen.![]()
Resultaten in het verleden geven geen garanties voor de toekomst. Het is belangrijk om gewoon goed aan jezelf te blijven werken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:28 schreef dyna18 het volgende:
Gelukkig zeg je niet dat ik gewoon moet wachten en dat het vanzelf goed komt. Dat heb ik al iets te vaak gehoord.
Echter ondanks dat ik mijn opties open hou en de mogelijkheden creeer blijkt het mij maar gewoon niet te overkomen. Waarom niet? Wie het weet mag het me zeggen.
Maar tot nu toe blijkt gewoon niemand met mij een klik te hebben. Op zijn best werd ik als een vriend gezien, op zijn slechts gewoon keihard afgewezen."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Haha enkel wachten is niet voldoende natuurlijk. Dat zou je kunnen zien als thuis blijven zitten wachten totdat iemand een keer de deur open doet bij je enzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:28 schreef dyna18 het volgende:
Gelukkig zeg je niet dat ik gewoon moet wachten en dat het vanzelf goed komt. Dat heb ik al iets te vaak gehoord.
Echter ondanks dat ik mijn opties open hou en de mogelijkheden creeer blijkt het mij maar gewoon niet te overkomen. Waarom niet? Wie het weet mag het me zeggen.
Nee dat werkt niet.
Maar geluk blijft er ook een rol bij spelen. Dat je net op het goede moment, dat meisje tegenkomt en je erop af durft etc etc.![]()
Het valt mij op dat de meeste mensen met versierproblemen hier de heren zijn, is het echt zo dat de dames het in dat opzicht veel makkelijker hebben, of posten die dergelijke problemen gewoon niet?
(dat het lastiger is voor de heren snap ik natuurlijk wel, meer om in welke mate)"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Uit onderzoek is gebleken dat het voor de heren makkelijker is dan voor de dames. Dat was één van de conclusies van het onderzoek waar we het eerder over hadden. (10% van 24+ maagd).quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:37 schreef Murvgeslagen het volgende:
Het valt mij op dat de meeste mensen met versierproblemen hier de heren zijn, is het echt zo dat de dames het in dat opzicht veel makkelijker hebben, of posten die dergelijke problemen gewoon niet?
(dat het lastiger is voor de heren snap ik natuurlijk wel, meer om in welke mate)"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Nouja versierproblemen niet echt. Wel om iets richting relatie te krijgen. Maar dat komt denk ik ook omdat er weinig interessante mannen zijn (vind ik.. en nee, ik kan niet omschrijven wat dat dan wel is)![]()
Maar maagd zijnde of niet zegt weinig over versierproblemen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat het voor de heren makkelijker is dan voor de dames. Dat was één van de conclusies van het onderzoek waar we het eerder over hadden. (10% van 24+ maagd).![]()
Ik zou dus absoluut geen problemen hebben met een maagd op wat latere leeftijd maar het probleem voor veel mannen is dat niet veel vrouwen het zelfde daarin staan. Andersom volgens mij wel weer.![]()
Klopt, ik zou dat niet willen. Ooit wel eens als scharrel een onervaren jongen gehad. Eerst had ik zoiets van "ik leer het hem wel" .. maar daarna had ik geen zin meer om af te spreken, want teveel gedoe.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zou dus absoluut geen problemen hebben met een maagd op wat latere leeftijd maar het probleem voor veel mannen is dat niet veel vrouwen het zelfde daarin staan. Andersom volgens mij wel weer.
Misschien dat het in een relatie anders zal zijn, maar weet niet.. liever niet.
Een maagd betekent vaak ook weinig ervaring met vrouwen, voor mijn gevoel ook minder sociaal. en daar val ik al niet op, dus dat scheelt.![]()
In mijn hoofd zijn die twee zaken gerelateerd aan elkaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar maagd zijnde of niet zegt weinig over versierproblemen.Als dat voor mij een probleem wordt, dan ga ik gewoon even langs de gezelschapsdames. Dan is dat probleem ook opgelost.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zou dus absoluut geen problemen hebben met een maagd op wat latere leeftijd maar het probleem voor veel mannen is dat niet veel vrouwen het zelfde daarin staan. Andersom volgens mij wel weer."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ik zit hier niet omdat ik versier problemen heb eigenlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:37 schreef Murvgeslagen het volgende:
(dat het lastiger is voor de heren snap ik natuurlijk wel, meer om in welke mate)![]()
Ik heb hem even gemist. Welk onderzoek was dat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat het voor de heren makkelijker is dan voor de dames. Dat was één van de conclusies van het onderzoek waar we het eerder over hadden. (10% van 24+ maagd).![]()
Dat is natuurlijk ook voor een deel je eigen 'schuld'. Het kan niet zo zijn dat van alle honderdduizenden potentieel leuke mannen er geen enkele voorbij komt die op geen enkele manier geschikt is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Nouja versierproblemen niet echt. Wel om iets richting relatie te krijgen. Maar dat komt denk ik ook omdat er weinig interessante mannen zijn (vind ik.. en nee, ik kan niet omschrijven wat dat dan wel is)
Ik zit hier overigens ook meer als relatiefaler, niet als iemand die niet kan versieren of geen contacten kan leggen.![]()
Dat zal inderdaad best. Het is nog niet eens dat ik een echt eisenlijstje heb ofzo of dat de mannen perfect dienen te zijn. Absoluut niet. Maar toch is er niet die klik die er voor zorgt dat ik iemand interessanter vind. Of die klik verdwijnt na een paar afspraken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:50 schreef Mystikvm het volgende:
Dat is natuurlijk ook voor een deel je eigen 'schuld'. Het kan niet zo zijn dat van alle honderdduizenden potentieel leuke mannen er geen enkele voorbij komt die op geen enkele manier geschikt is.
Ik zit hier overigens ook meer als relatiefaler, niet als iemand die niet kan versieren of geen contacten kan leggen.![]()
Heb je een voorbeeld? Wat zijn dan de redenen waarom je soms na een paar dates denkt "Nèh, toch maar niet"?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad best. Het is nog niet eens dat ik een echt eisenlijstje heb ofzo of dat de mannen perfect dienen te zijn. Absoluut niet. Maar toch is er niet die klik die er voor zorgt dat ik iemand interessanter vind. Of die klik verdwijnt na een paar afspraken.![]()
Nouja ik denk (en dat weet ik ook wel van een kennis die de theorie behoorlijk beheerste haha) dat hoe ouder je bent als man zijnde, je toch meer gaat verdiepen in hoe of wat áls het er een keer van komt, en toch wel meer gericht is op de vrouw en niet alleen de zak te legenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, ik zou dat niet willen. Ooit wel eens als scharrel een onervaren jongen gehad. Eerst had ik zoiets van "ik leer het hem wel" .. maar daarna had ik geen zin meer om af te spreken, want teveel gedoe.
Misschien dat het in een relatie anders zal zijn, maar weet niet.. liever niet.
Een maagd betekent vaak ook weinig ervaring met vrouwen, voor mijn gevoel ook minder sociaal. en daar val ik al niet op, dus dat scheelt.Zou toch haast nieuwsgierig worden om te kijken of die illusie waar is.
Maar je zegt terecht voor jouw gevoel minder sociaal, ik heb meerdere users uit dit topic gemeet en minder sociaal is niet waar, onzeker wellicht.![]()
Uhm. eentje klikt wel erg goed mee, maar alleen voor een avondje zeg maar. Onlangs twee dagen bij hem geweest en dan merk ik dat hij me op de zenuwen begint te werken. Vooral te maken met het vele praten en soort van hoge eigendunk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:54 schreef Mystikvm het volgende:
Heb je een voorbeeld? Wat zijn dan de redenen waarom je soms na een paar dates denkt "Nèh, toch maar niet"?
Een ander kan ik niet echt de gesprekken mee houden die wat dieper gaan. Dat zit er op een 1 of andere manier niet echt in.
Of het klikt sexueel niet, dan houdt het ook wel op. bij te grote verschillen dan.![]()
Nou ja, ergens herken ik je verhaal wel. Ik zelf ook snel beren op de weg, maar ik probeer het wel wat langer aan te houden, gewoon om te kijken hoe het op langere termijn gaat. Soms werkt het dan alsnog niet lekker genoeg, maar ik lees wel vaker iets van je en je lijkt altijd nogal snel je conclusie te trekken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm. eentje klikt wel erg goed mee, maar alleen voor een avondje zeg maar. Onlangs twee dagen bij hem geweest en dan merk ik dat hij me op de zenuwen begint te werken. Vooral te maken met het vele praten en soort van hoge eigendunk.
Een ander kan ik niet echt de gesprekken mee houden die wat dieper gaan. Dat zit er op een 1 of andere manier niet echt in.
Of het klikt sexueel niet, dan houdt het ook wel op. bij te grote verschillen dan.![]()
Je word met de loop der jaren wel steeds beter denk ik ja, maar niet dat komt natuurlijk door de oefening.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nouja ik denk (en dat weet ik ook wel van een kennis die de theorie behoorlijk beheerste haha) dat hoe ouder je bent als man zijnde, je toch meer gaat verdiepen in hoe of wat áls het er een keer van komt, en toch wel meer gericht is op de vrouw en niet alleen de zak te legenZou toch haast nieuwsgierig worden om te kijken of die illusie waar is.
Maar je zegt terecht voor jouw gevoel minder sociaal, ik heb meerdere users uit dit topic gemeet en minder sociaal is niet waar, onzeker wellicht.![]()
Ik bedoel, op je 15e, 16e ben je bezig met sex om de sex. Hoe ouder je wordt, hoe eerder je door hebt dat het een samenspel is, en daar hoef je nog niet eens daadwerkelijk sex voor te hebben gehad. Maar das maar een idee hoor, ik geloof ook niet dat elke maagd per definitie klunzig isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je word met de loop der jaren wel steeds beter denk ik ja, maar niet dat komt natuurlijk door de oefening.![]()
![]()
Dat denk ik eigenlijk wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik bedoel, op je 15e, 16e ben je bezig met sex om de sex. Hoe ouder je wordt, hoe eerder je door hebt dat het een samenspel is, en daar hoef je nog niet eens daadwerkelijk sex voor te hebben gehad. Maar das maar een idee hoor, ik geloof ook niet dat elke maagd per definitie klunzig is
Je kunt er natuurlijk wel over lezen en porno kijken enzo.
Maar de eerste keer ben je waarschijnlijk toch te gespannen.
En je moet een vrouwenlichaam toch leren kennen en dat leer je niet uit een boekje denk ik.![]()
Zoiets als dit:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:50 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik heb hem even gemist. Welk onderzoek was dat?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-is-nog-maagd.dhtml
dit:
http://www.goedgevoel.be/(...)n-is-nog-maagd.dhtml
en dit:
http://www.google.nl/url?(...)RIhcWPmh8FRg&cad=rja"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ben ik het niet mee eens. Zonder mijzelf veren in mijn reet te steken, de eerste keer ging gewoon heel goed. Ik was vast geen ster, maar van klunzigheid was absoluut geen sprake.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk wel.
En je moet een vrouwenlichaam toch leren kennen en dat leer je niet uit een boekje denk ik.![]()
Geen idee of dat voor iedereen geldt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk wel.
En je moet een vrouwenlichaam toch leren kennen en dat leer je niet uit een boekje denk ik.
Ik hoop zelf dat het juist wel leuk wordt (voor beide partijen).
En als 1 ervaren is, dan moet dat toch ook al veel uitmaken?
Beetje jammer om de verantwoordelijkheid voor een goede vrijpartij volledig bij de (maagdelijke) man neer te leggen.![]()
Dit dus. Spanning is anders dan klunzigheid. Als ik iemand leuk zou vinden, en die gene zou nog maagd zijn op een leeftijd van 25+ zou dat voor mij niet uit maken. Sommige dingen lees je, bij andere dingen kun je bijgestuurd worden, maar ik geloof niet dat dat klunzigheid een gegeven is, zeker niet als je elkaar vertrouwd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Zonder mijzelf veren in mijn reet te steken, de eerste keer ging gewoon heel goed. Ik was vast geen ster, maar van klunzigheid was absoluut geen sprake.
Een ONS is niets voor mij omdat ik vrij onzeker ben over mijn figuur. Elke eerste keer met iemand vind ik sowieso doodeng, maar ik hóóp dat mij dat geen kluns maakt haha ondanks de spanning![]()
Dank voor het nazoeken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Zoiets als dit:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-is-nog-maagd.dhtml
dit:
http://www.goedgevoel.be/(...)n-is-nog-maagd.dhtml
en dit:
http://www.google.nl/url?(...)RIhcWPmh8FRg&cad=rja
Echter het eerste onderzoek gaat over België en stamt uit 2005.
En de 2e gaat over Amerika. Amerika lijkt mij lastig te vergelijken omdat geloof daar veel meer invloed heeft dan in Europa. België is wat dat betreft iets meer vergelijkbaar.
Ik vraag me af wat de cijfers voor Nederland zijn.![]()
Ik heb nog wat gevonden:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:19 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dank voor het nazoeken.
Echter het eerste onderzoek gaat over België en stamt uit 2005.
En de 2e gaat over Amerika. Amerika lijkt mij lastig te vergelijken omdat geloof daar veel meer invloed heeft dan in Europa. België is wat dat betreft iets meer vergelijkbaar.
Ik vraag me af wat de cijfers voor Nederland zijn.
http://www.vrouwonline.nl/seks-relatie/seks/3988/oudere-maagden
Laatste alinea is belangrijk."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
uh ja maar ik was absoluut geen vroege vogelquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:31 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Weet jij die nog goed te herinneren?dit jaar nog namelijk. Er was geen sprake van een relatie heb er verder geen spijt van maar tis voor mij ook weer niet zo extreem speciaal dat ik t koester ofzo
![]()
lot hoe is het met die jongen afgelopen die wilde daten trouwens?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
uh ja maar ik was absoluut geen vroege vogeldit jaar nog namelijk. Er was geen sprake van een relatie heb er verder geen spijt van maar tis voor mij ook weer niet zo extreem speciaal dat ik t koester ofzo
![]()
Ik denk trouwens dat ik mijn eerste zoen nog kan herinneren.. Maar daarna zijn er zoveel gekomen. De eerste keer sex kan ik wel herinneren, dat hebben we maar 2 keer gedaan omdat de eerste keer te snel voorbij wasMaar ik begon er pas na 3 maanden wat aan te vinden
Dat had meer met mij te maken dan met mijn ex destijds, omdat het gevoel toen een beetje miste vanuit mijn kant
Laatste keren zijn trouwens nóg lastiger te onthouden![]()
Dat klopt, die ervaring heb ik ook met de wat oudere man. Zeg ook niet dat een maagd niet goed zou kunnen zijn. Of dat een jonkie beter is. Maar het is wel anders.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Nouja ik denk (en dat weet ik ook wel van een kennis die de theorie behoorlijk beheerste haha) dat hoe ouder je bent als man zijnde, je toch meer gaat verdiepen in hoe of wat áls het er een keer van komt, en toch wel meer gericht is op de vrouw en niet alleen de zak te legenZou toch haast nieuwsgierig worden om te kijken of die illusie waar is.
die twee vind ik enigszins samen gaan. Misschien is spontaan een beter woord wat ik zoek. Of de combinatie. Onzekerheid (zeker bij bv (groeps)meets vind ik vaak niet heel aantrekkelijk.quote:Maar je zegt terecht voor jouw gevoel minder sociaal, ik heb meerdere users uit dit topic gemeet en minder sociaal is niet waar, onzeker wellicht.![]()
Een ONS wordt meestal niet van tevoren besproken en vastgesteld...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dit dus. Spanning is anders dan klunzigheid. Als ik iemand leuk zou vinden, en die gene zou nog maagd zijn op een leeftijd van 25+ zou dat voor mij niet uit maken. Sommige dingen lees je, bij andere dingen kun je bijgestuurd worden, maar ik geloof niet dat dat klunzigheid een gegeven is, zeker niet als je elkaar vertrouwd.
Een ONS is niets voor mij omdat ik vrij onzeker ben over mijn figuur. Elke eerste keer met iemand vind ik sowieso doodeng, maar ik hóóp dat mij dat geen kluns maakt haha ondanks de spanningExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Hwhehe uiteindelijk heb ik de boot toch af gehouden.. Ik denk dat ik nog niet klaar ben voor het relatie werk en vind mijn leventje eigenlijk wel lekker zoals het nu is.. Wel iemand anders leren kennen waarmee t dusdanig goed klikte maar die persoon zit in een relatie die niet zo prettig verloopt en ik heb geen behoefte mij daar in te mengenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
lot hoe is het met die jongen afgelopen die wilde daten trouwens?Nog wel contact met die persoon en ook wel duidelijk dat we elkaar wel leuk genoeg vinden om af te spreken mocht het ooit zo ver zijn..
![]()
Serieus? En ik maar denken dat je die maanden van te voren plant.. Krast afspraak weer uit agendaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een ONS wordt meestal niet van tevoren besproken en vastgesteld...![]()
Komt doordat het voornamelijk scharrels zijn waar ik het over heb denk ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
Nou ja, ergens herken ik je verhaal wel. Ik zelf ook snel beren op de weg, maar ik probeer het wel wat langer aan te houden, gewoon om te kijken hoe het op langere termijn gaat. Soms werkt het dan alsnog niet lekker genoeg, maar ik lees wel vaker iets van je en je lijkt altijd nogal snel je conclusie te trekken.
Maar mocht je het tegen komen.. zeg het maar eens, ben wel benieuwd wanneer ik dat dan doe![]()
![]()
Heeft ook weinig zin om erover te hebben, denk niet dat er veel vrouwen bestaan die van tevoren zeggen: "Oh, laat ik vanavond een ONS hebben".quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Serieus? En ik maar denken dat je die maanden van te voren plant.. Krast afspraak weer uit agendaExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Nou ja, prima toch.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
uh ja maar ik was absoluut geen vroege vogeldit jaar nog namelijk. Er was geen sprake van een relatie heb er verder geen spijt van maar tis voor mij ook weer niet zo extreem speciaal dat ik t koester ofzo
Als je er maar klaar voor was. En dat doet iedereen in zijn of haar eigen tempo.
Niemand gaat in dit topic roepen dat het per see voor je 18e moet.![]()
Heb je nu onze afspraak door gekrast?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Serieus? En ik maar denken dat je die maanden van te voren plant.. Krast afspraak weer uit agenda![]()
![]()
ow ik trek me op dat vlak ook vrij weinig aan van wat anderen vinden hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:34 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou ja, prima toch.
Als je er maar klaar voor was. En dat doet iedereen in zijn of haar eigen tempo.
Niemand gaat in dit topic roepen dat het per see voor je 18e moet.![]()
![]()
Was jij niet zelf ook een beetje stil en teruggetrokken? Of valt dat wel mee?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
die twee vind ik enigszins samen gaan. Misschien is spontaan een beter woord wat ik zoek. Of de combinatie. Onzekerheid (zeker bij bv (groeps)meets vind ik vaak niet heel aantrekkelijk.
Ik vind onzekerheid niet heel aantrekkelijk maar kijk wel door een eerste of tweede indruk heenEn vaak is het niet meer dan een eerste indruk
![]()
Ga ik doenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Komt doordat het voornamelijk scharrels zijn waar ik het over heb denk ik.
Maar mocht je het tegen komen.. zeg het maar eens, ben wel benieuwd wanneer ik dat dan doeMeestal is het in de trant van "leuke jongen leren kennen in de kroeg/bij het dansen, ziet er leuk uit en hij is heel aardig/grappig". Dan ga je daten en na twee of drie dates als het wordt gevraagd is het al snel "nee, hij is toch niet zo leuk bij nader inzien". En meestal dan met een reden waarvan ik denk 'nou, als dat het enige is...'.
Maar nogmaals, zo ben ik ook en zo heb ik ook mijn relatie uitgemaakt afgelopen weekend. Adviezen die je aan anderen geeft volg je zelf toch nooit op![]()
![]()
Nee maar wij gaan toch niet alleen een ons hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je nu onze afspraak door gekrast?![]()
![]()
Dat is de laatste jaren heel erg weggetrokken. Was het vroeger wel en nu enkel bij echte spanning vooral.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Was jij niet zelf ook een beetje stil en teruggetrokken? Of valt dat wel mee?
Ik vind onzekerheid niet heel aantrekkelijk maar kijk wel door een eerste of tweede indruk heenEn vaak is het niet meer dan een eerste indruk
Tis ook maar net onder welke omstandigheden je iemand ontmoet.![]()
Wij gaan meteen trouwen en baby's maken?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee maar wij gaan toch niet alleen een ons hebben![]()
nee idd ik zou toch ook mee doen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee maar wij gaan toch niet alleen een ons hebben![]()
![]()
Dus toch .. vroeg het me al af bij een vorige post van je. die relatie heeft toch wel even geduurd of niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:37 schreef Mystikvm het volgende:
Ga ik doenMeestal is het in de trant van "leuke jongen leren kennen in de kroeg/bij het dansen, ziet er leuk uit en hij is heel aardig/grappig". Dan ga je daten en na twee of drie dates als het wordt gevraagd is het al snel "nee, hij is toch niet zo leuk bij nader inzien". En meestal dan met een reden waarvan ik denk 'nou, als dat het enige is...'.
Maar nogmaals, zo ben ik ook en zo heb ik ook mijn relatie uitgemaakt afgelopen weekend. Adviezen die je aan anderen geeft volg je zelf toch nooit op
Het is meestal toch een gevoel en bij een eerste keer (Zeker in de kroeg) krijg je (ik tenminste) wel een vertekend beeld. Vaak ook omdat er drank in het spel is. Dan valt het achteraf toch wat tegen.
Maar ben benieuwd als het nog eens voorkomt![]()
![]()
Zie meis ik spreek je veel te weinig zit steeds met whatsapp in de aanslag en dan is mn batterij leeg ofzo. Sowwiequote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hwhehe uiteindelijk heb ik de boot toch af gehouden.. Ik denk dat ik nog niet klaar ben voor het relatie werk en vind mijn leventje eigenlijk wel lekker zoals het nu is.. Wel iemand anders leren kennen waarmee t dusdanig goed klikte maar die persoon zit in een relatie die niet zo prettig verloopt en ik heb geen behoefte mij daar in te mengenNog wel contact met die persoon en ook wel duidelijk dat we elkaar wel leuk genoeg vinden om af te spreken mocht het ooit zo ver zijn..
![]()
Nouja als dat klikt en je bouwt het langzaam op is het wellicht nog beter ook, heb je de tijd om er aan te wennen, maar wel lastig als hij nog in een relatie zit..![]()
Maandje of vier. We hadden allebei het idee dat, hoewel het ontzettend natuurlijk en makkelijk gaat, we niet altijd gemakkelijk met elkaar omgaan op momenten dat we niets te doen hebben. Het gaat gewoon stroef als we op de bank zitten te niksen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus toch .. vroeg het me al af bij een vorige post van je. die relatie heeft toch wel even geduurd of niet?
Zij wil het contact heel graag aanhouden en vooral doorgaan met leuke dingen doen. Zij had ook het meeste moeite met het label relatie, uiteindelijk, ook al was het haar ideeIk weet nog niet of ik het contact aan kan houden zonder de 'benefits', als je begrijpt wat ik bedoel. Ik wil het niet vreemd laten worden.
![]()
Oeh ja die is lastig. Ken het wel. Was dus ook eentje van mij. Dat als we uit eten waren dat je gewoon weinig te bespreken hebt. En zeker in het begin van een relatie moet dat geen probleem zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
Maandje of vier. We hadden allebei het idee dat, hoewel het ontzettend natuurlijk en makkelijk gaat, we niet altijd gemakkelijk met elkaar omgaan op momenten dat we niets te doen hebben. Het gaat gewoon stroef als we op de bank zitten te niksen.
Zij wil het contact heel graag aanhouden en vooral doorgaan met leuke dingen doen. Zij had ook het meeste moeite met het label relatie, uiteindelijk, ook al was het haar ideeIk weet nog niet of ik het contact aan kan houden zonder de 'benefits', als je begrijpt wat ik bedoel. Ik wil het niet vreemd laten worden.
Maar een friend with benefits is niets voor jullie dan?![]()
whehe als je keer in lichtenvoorde bent moeten we gewoon groepsmeet houden ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zie meis ik spreek je veel te weinig zit steeds met whatsapp in de aanslag en dan is mn batterij leeg ofzo. Sowwie![]()
Nouja als dat klikt en je bouwt het langzaam op is het wellicht nog beter ook, heb je de tijd om er aan te wennen, maar wel lastig als hij nog in een relatie zit..Maar zo spannend is dit niet is nog maar een week of 2 bezig en inmiddels toch eerst maar wat meer afstand genomen ook vanwege die relatie.. Die is al behoorlijk lang en ik vind dat hij zijn problemen eerst opgelost moet hebben en moet weten wat hij wil voor dat we het daar verder over gaan hebben..
![]()
Nou ja, uit eten gaan gaat nog wel. We hadden ook net een weekendje Milaan gehad dat in alle opzichten top was. Dit is ook meer een rationele beslissing dan een gevoelsmatige, om eerlijk te zijn. Maar het was dat, omdat je een relatie hebt, wij ons allebei ergens verplicht voelden om af en toe even te bellen of zomaar langs te gaan (we wonen dicht bij elkaar) en dan hebben we niks te vertellen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeh ja die is lastig. Ken het wel. Was dus ook eentje van mij. Dat als we uit eten waren dat je gewoon weinig te bespreken hebt. En zeker in het begin van een relatie moet dat geen probleem zijn.
Maar een friend with benefits is niets voor jullie dan?
Friends with benefits is wat we achteraf hadden moeten doen. Maar omdat het vriendschappelijk zo goed klikte zijn we vrij snel overgegaan naar relatie. Nu klikt het nog steeds meer dan goed, maar voor mij is FWB toch een beetje een gepasseerd station. Beter groei je van FWB in een relatie, in plaats van andersom. Maar wie weet, misschien ooitVoorlopig wil ik even 'professionele afstand' bewaren.
![]()
Geen optie dus om dat verplichte contact te negeren en daar niet aan toe te geven?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, uit eten gaan gaat nog wel. We hadden ook net een weekendje Milaan gehad dat in alle opzichten top was. Dit is ook meer een rationele beslissing dan een gevoelsmatige, om eerlijk te zijn. Maar het was dat, omdat je een relatie hebt, wij ons allebei ergens verplicht voelden om af en toe even te bellen of zomaar langs te gaan (we wonen dicht bij elkaar) en dan hebben we niks te vertellen.
Friends with benefits is wat we achteraf hadden moeten doen. Maar omdat het vriendschappelijk zo goed klikte zijn we vrij snel overgegaan naar relatie. Nu klikt het nog steeds meer dan goed, maar voor mij is FWB toch een beetje een gepasseerd station. Beter groei je van FWB in een relatie, in plaats van andersom. Maar wie weet, misschien ooitVoorlopig wil ik even 'professionele afstand' bewaren.
Achja blijft jammer natuurlijk.
Je kan altijd nog kijken hoe het werkt samen na een tijdje of dat het echt klaar. Afstand is niet zo erg![]()
![]()
Maar wat nou als je tijdens een etentje opeens niets meer te vertellen hebt, terwijl je eigenlijk wel wat wilt zeggen maar je weet niet goed wat?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
dan heb je dus niets te vertellenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:50 schreef Comp_Lex het volgende:
Maar wat nou als je tijdens een etentje opeens niets meer te vertellen hebt, terwijl je eigenlijk wel wat wilt zeggen maar je weet niet goed wat?
Het gaat niet zozeer om het iets te vertellen hebben, maar meer of het ongemakkelijke stiltes worden dan.![]()
Ja, ik kan het verplichte contact eigenlijk best wel goed negeren. Er is ook een last van mij afgevallen dat het geen relatie meer is en ik ben er eigenlijk wel blij mee, maar ik voel me nu vooral kut over het feit dat alle intimiteit nu in feite ook exit is, omdat het potentieel awkward situaties op kan leveren. En op dat vlak was er niets te klagen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen optie dus om dat verplichte contact te negeren en daar niet aan toe te geven?
Achja blijft jammer natuurlijk.
Je kan altijd nog kijken hoe het werkt samen na een tijdje of dat het echt klaar. Afstand is niet zo erg
Dus ja, gewoon eens kijken hoe het nu gaat en hoe de vlag er bij hangt. In elk geval kunnen we het heel goed met elkaar vinden en uitstekend om elkaar heen hangen, zolang we maar leuke dingen doen. Dat is nog steeds veel meer dan wat de meeste mensen overhouden aan een relatie.![]()
Soms hoeft het niet, je hoeft in een relatie niet altijd elkaar de oren van het hoofd te praten. Het is een gevoelskwestie, weten wanneer het goed is dat het even stil is en weten wanneer je een onderwerp aan kunt snijden waarvan de ander niet denkt "WTF kom je nu hier mee?!"quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:50 schreef Comp_Lex het volgende:
Maar wat nou als je tijdens een etentje opeens niets meer te vertellen hebt, terwijl je eigenlijk wel wat wilt zeggen maar je weet niet goed wat?![]()
Ja klopt, van passie naar vriendschap gaat veel gemakkelijker dan van vriendschap naar passie.
Dit is ook vaak de fout die beginners maken in principe, maar dat ook door de maatschappij ingeprent wordt over het algemeen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Gewoon lekker blijven doen wat goed voelt. Simple as thatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:52 schreef Mystikvm het volgende:
Ja, ik kan het verplichte contact eigenlijk best wel goed negeren. Er is ook een last van mij afgevallen dat het geen relatie meer is en ik ben er eigenlijk wel blij mee, maar ik voel me nu vooral kut over het feit dat alle intimiteit nu in feite ook exit is, omdat het potentieel awkward situaties op kan leveren. En op dat vlak was er niets te klagen.
Dus ja, gewoon eens kijken hoe het nu gaat en hoe de vlag er bij hangt. In elk geval kunnen we het heel goed met elkaar vinden en uitstekend om elkaar heen hangen, zolang we maar leuke dingen doen. Dat is nog steeds veel meer dan wat de meeste mensen overhouden aan een relatie.
En nu kwam je gelijk hier maar even kijkje nemen?(ik kom hier zelden dus geen idee of je hier vaak kwam)
![]()
Waarbij onderstaand antwoord eigenlijk ook wel betrekking op mijzelf heeft. En mijn leeftijd zit mij in de weg. Niet voor mijzelf, maar voor de "tegenpartij" vaak wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:37 schreef Murvgeslagen het volgende:
(dat het lastiger is voor de heren snap ik natuurlijk wel, meer om in welke mate)Daarnaast vind ik het net zo lastig om op de mannen af te stappen als de meeste mannen het lastig vinden om op mij af te stappen. Komt ook nog bij dat waar ik nu woon, ik nauwelijks iemand ken en een leuke club/vereniging o.i.d. nog lastiger te vinden is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Nouja versierproblemen niet echt. Wel om iets richting relatie te krijgen. Maar dat komt denk ik ook omdat er weinig interessante mannen zijn (vind ik.. en nee, ik kan niet omschrijven wat dat dan wel is)The reward of a thing well done is to have done it.
Ik kom hier al tijden soms even binnen vallen, in dit geval geen causaal verbandquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:
En nu kwam je gelijk hier maar even kijkje nemen?(ik kom hier zelden dus geen idee of je hier vaak kwam)
Was eerder verbaasd jou hier aan te treffen
En ik heb nu weer wat nieuwe ervaringen en valkuilen om te delen met de mensen hier, dat is ook nooit weg.![]()
Woon je in een klein gehucht of net in een nieuwe stad?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:55 schreef Mickeys het volgende:
Daarnaast vind ik het net zo lastig om op de mannen af te stappen als de meeste mannen het lastig vinden om op mij af te stappen. Komt ook nog bij dat waar ik nu woon, ik nauwelijks iemand ken en een leuke club/vereniging o.i.d. nog lastiger te vinden is.
En afstappen op mannen moet je gewoon leren. Doe het vaak ook enkel als ik wat gedronken heb. Maar tot nu toe heeft dat nooit echt negatief uitgepakt.![]()
Haha. ook ik ben niet perfectquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:56 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kom hier al tijden soms even binnen vallen, in dit geval geen causaal verbandWas eerder verbaasd jou hier aan te treffen
En ik heb nu weer wat nieuwe ervaringen en valkuilen om te delen met de mensen hier, dat is ook nooit weg.![]()
idd![]()
![]()
Ik woon in Almere, dronken ben ik nooit en om nu mannen van rond mijn eigen leeftijd aan te spreken... bijna al die mannen zijn verlept. (sorry dat ik het zeg)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Woon je in een klein gehucht of net in een nieuwe stad?
En afstappen op mannen moet je gewoon leren. Doe het vaak ook enkel als ik wat gedronken heb. Maar tot nu toe heeft dat nooit echt negatief uitgepakt.The reward of a thing well done is to have done it.
Almere is toch genoeg te doen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik woon in Almere, dronken ben ik nooit en om nu mannen van rond mijn eigen leeftijd aan te spreken... bijna al die mannen zijn verlept. (sorry dat ik het zeg)
En jongere mannen genoeg die op op iets oudere vrouwen vallen hoor![]()
Weinig mannen die bezwaar hebben tegen een oudere vrouw. Gewoon brutaal zijn en op ze afstappen. Niet als je dronken bent, want dan maak je een slechte indruk. "Iets gedronken hebben" betekent niet tyfuslazarus, natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik woon in Almere, dronken ben ik nooit en om nu mannen van rond mijn eigen leeftijd aan te spreken... bijna al die mannen zijn verlept. (sorry dat ik het zeg)
Wat betreft Almere, een collega van mij woont er ook en die pakt de nachtbus naar A'dam en gaat daar de kroegen in (hij is 40 en overigens niet verlept) en dat bevalt hem goed. Almere zelf is niets aan, zegt hij.![]()
En in je uppie uitgaan doe je ook zo snel... ik niet althans. Bovendien ben ik heel amicaal als ik van iemand niets wil maar zodra ik iemand wel leuk vind... dan klap ik dichtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Almere is toch genoeg te doen?
En jongere mannen genoeg die op op iets oudere vrouwen vallen hoorThe reward of a thing well done is to have done it.
Mijn eerste keer was niet bijzonderquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het aan te raden is om voor je eerste keer geen ONS te doen. En ook niet bij een betaalde dame trouwens.
![]()
Dat vetgedrukte dus, maar leuk om naar Amsterdam uit te gaan, maar ook daar geld... niet in mijn uppiequote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Weinig mannen die bezwaar hebben tegen een oudere vrouw. Gewoon brutaal zijn en op ze afstappen. Niet als je dronken bent, want dan maak je een slechte indruk. "Iets gedronken hebben" betekent niet tyfuslazarus, natuurlijk
Wat betreft Almere, een collega van mij woont er ook en die pakt de nachtbus naar A'dam en gaat daar de kroegen in (hij is 40 en overigens niet verlept) en dat bevalt hem goed. Almere zelf is niets aan, zegt hij.The reward of a thing well done is to have done it.
Dronken is iets anders dan een paar drankjesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:58 schreef Mickeys het volgende:
Ik woon in Almere, dronken ben ik nooit en om nu mannen van rond mijn eigen leeftijd aan te spreken... bijna al die mannen zijn verlept. (sorry dat ik het zeg)Maar ik haal hieruit dat je sowieso niet echt drinkt (alcohol dan)
Jonger is natuurlijk ook geen probleem, gewoon niet te jong gaan spelen.
En vanuit Almere kan je natuurlijk wel richting Amsterdam ofzo. Heb je wel wat mogelijkheden met evt nachtnet ofzo. Een hobby zelfs. Weet niet echt hoe het daar zit qua verenigingen. Maar er is vast wel iets!
Ik zit sinds kort op salsales en daar zit zo'n grote community achter. Krijg je best makkelijk nieuwe contacten mee.![]()
Hangt van de vrouw af maar meestal ernaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:27 schreef firefly3 het volgende:
Nee, de vraag is simpel. Wanneer plakken jullie beiden de label relatie. Voor of na?![]()
Ja dat heb ik ook wel een beetje.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En in je uppie uitgaan doe je ook zo snel... ik niet althans. Bovendien ben ik heel amicaal als ik van iemand niets wil maar zodra ik iemand wel leuk vind... dan klap ik dicht![]()
Geen bruine kroeg ofzo welke je al kent van samen met een vriendin, waarbij het ook neit erg is als je alleen aan de bar zit?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat vetgedrukte dus, maar leuk om naar Amsterdam uit te gaan, maar ook daar geld... niet in mijn uppie![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:03 schreef dyna18 het volgende:
[..]
KEI week.
De tweede keer zoenen hee![]()
![]()
fok speeddate bij jou thuis organiseren :p ruimte zatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel een beetje.![]()
Vriendin die het dichtste bij woont, zit 65 km verderop en de afstanden voor de andere vriendinnen worden alleen maar groter. Wel dit weekend uit in Nederweert, maar echt... ik ga daar geen leuke vent opsnorren. Ik wil eindelijk in mijn leven eens in de buurt blijven wonen. Heb bijna heel Nederland al gehadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen bruine kroeg ofzo welke je al kent van samen met een vriendin, waarbij het ook neit erg is als je alleen aan de bar zit?The reward of a thing well done is to have done it.
En dat we dan via onze laptops communiceren?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
fok speeddate bij jou thuis organiseren :p ruimte zat![]()
Vaders pas op je dochters, want wat er in inderdaad allemaal in de introductieweken gebeurt van de studentensteden.quote:![]()
Waarom daarheen verhuist dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:05 schreef Mickeys het volgende:
Vriendin die het dichtste bij woont, zit 65 km verderop en de afstanden voor de andere vriendinnen worden alleen maar groter. Wel dit weekend uit in Nederweert, maar echt... ik ga daar geen leuke vent opsnorren. Ik wil eindelijk in mijn leven eens in de buurt blijven wonen. Heb bijna heel Nederland al gehad
Vriendinnen kunnen ook blijven logeren![]()
![]()
Dat grietje was dan ook een stuk jonger?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:06 schreef dyna18 het volgende:
Vaders pas op je dochters, want wat er in inderdaad allemaal in de introductieweken gebeurt van de studentensteden.![]()
neen via whatsappquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat we dan via onze laptops communiceren?Nee tuurlijk niet je kent t begrip speeddaten toch wel?! met zon tafeltje waar je achter elkaar n rits mannen of vrouwen langs gaat ?!
![]()
Je wilt niet weten hoeveel ouders ineens gaan winkelen in Groningen tijdens de KEI week... Soms echt te zielig voor woorden. (althans, zo was het tussen 1987 en 1996 toen ik daar nog in de winkel werkte)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:06 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vaders pas op je dochters, want wat er in inderdaad allemaal in de introductieweken gebeurt van de studentensteden.The reward of a thing well done is to have done it.
Ja ik ken het begrip.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
neen via whatsappNee tuurlijk niet je kent t begrip speeddaten toch wel?! met zon tafeltje waar je achter elkaar n rits mannen of vrouwen langs gaat ?!
Was ook niet serieus.![]()
Toen was ik bezig met computer om de computerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik bedoel, op je 15e, 16e ben je bezig met sex om de sex. Hoe ouder je wordt, hoe eerder je door hebt dat het een samenspel is, en daar hoef je nog niet eens daadwerkelijk sex voor te hebben gehad. Maar das maar een idee hoor, ik geloof ook niet dat elke maagd per definitie klunzig is![]()
![]()
jonger dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat grietje was dan ook een stuk jonger?![]()
1 keer gelopen 1 keer KEI-leider geweest. Hosselen is nooit makkelijker geweestquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:06 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vaders pas op je dochters, want wat er in inderdaad allemaal in de introductieweken gebeurt van de studentensteden.![]()
![]()
Om dochter of zoonlief in de gaten te houden?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel ouders ineens gaan winkelen in Groningen tijdens de KEI week... Soms echt te zielig voor woorden. (althans, zo was het tussen 1987 en 1996 toen ik daar nog in de winkel werkte)![]()
![]()
ja geen idee.. maar omdat jij al wat ouder bent . of nouja toen ik las van 15 jaar geleden gezoend dacht ik in ieder geval 30 plus.. Keiweek is vaak rond de 20.. vandaar.quote:![]()
Naar Almere bedoel je? Zo ja, omdat ik een jaar dakloos ben geweest en in mijn auto woonde. Zoek maar eens een leuk huisje. Huur kan niet want je moet in het westen des lands ruim 17 jaar van te voren weten dat je ooit gaat scheiden. Kopen kan weer niet want je verdient niet genoeg... dus dan uiteindelijk iets kopen in een stad waar je dat dan wel kunt betalen.quote:Doen ze ook wel en ik ook bij hen.. helaas ging Dance Valley voor mij dit jaar niet door. Was wel een uitgelezen kans misschien geweest.quote:Vriendinnen kunnen ook blijven logerenThe reward of a thing well done is to have done it.
jupsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Om dochter of zoonlief in de gaten te houden?The reward of a thing well done is to have done it.
Vraag of ze squatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:50 schreef Comp_Lex het volgende:
Maar wat nou als je tijdens een etentje opeens niets meer te vertellen hebt, terwijl je eigenlijk wel wat wilt zeggen maar je weet niet goed wat?![]()
Hoe ben je aan je huisje gekomen Mickey? *in hetzelfde schuitje zit, al heb ik wel een dak boven mijn hoofd*![]()
Ik was 18 en ik gok dat zij ook zo iets was. Oftewel we waren ongeveer dezelfde leeftijd en voor mij was dat de eerste keer zoenen. Het is al weer een tijdje terug.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja geen idee.. maar omdat jij al wat ouder bent . of nouja toen ik las van 15 jaar geleden gezoend dacht ik in ieder geval 30 plus.. Keiweek is vaak rond de 20.. vandaar.
Mijn leeftijd kun je trouwens gewoon in mijn profiel zien.![]()
Heb je toevallig ook 15 jaar geleden je profiel aangemaakt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:11 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik was 18 en ik gok dat zij ook zo iets was. Oftewel we waren ongeveer dezelfde leeftijd en voor mij was dat de eerste keer zoenen. Het is al weer een tijdje terug.
Mijn leeftijd kun je trouwens gewoon in mijn profiel zien.![]()
![]()
dan ben je al blij dat je iets kan vinden inderdaad. En het westen is idd niet zo goedkoop. Maarja ken het hier alleen in het oosten het beleid. En huur is daar gelukkig goed mogelijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:10 schreef Mickeys het volgende:
Naar Almere bedoel je? Zo ja, omdat ik een jaar dakloos ben geweest en in mijn auto woonde. Zoek maar eens een leuk huisje. Huur kan niet want je moet in het westen des lands ruim 17 jaar van te voren weten dat je ooit gaat scheiden. Kopen kan weer niet want je verdient niet genoeg... dus dan uiteindelijk iets kopen in een stad waar je dat dan wel kunt betalen.
[qoute]
Doen ze ook wel en ik ook bij hen.. helaas ging Dance Valley voor mij dit jaar niet door. Was wel een uitgelezen kans misschien geweest.
[/quote]
Dat is wel jammer. Al zou ik eerder voor iets structureels gaan. Ik ging ooit met vriendinnen naar een rockcafetje.. en tijd lang neit geweest. Totdat vriendinnen allemaal wegwaren (het land uit) en toen bedacht dat dat nou juist een kroeg was waar je best alleen heen kan als vrouw. En sindsdien kom ik daar elke week en wel wat leuke contacten opgegaan. Niets voor relatie, maar wat niet is kan komen.. en vanuit die contacten leer je ook weer mensen kennen.![]()
Ow wachtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:11 schreef dyna18 het volgende:
Ik was 18 en ik gok dat zij ook zo iets was. Oftewel we waren ongeveer dezelfde leeftijd en voor mij was dat de eerste keer zoenen. Het is al weer een tijdje terug.
Mijn leeftijd kun je trouwens gewoon in mijn profiel zien.echt ik haal dingen door elkaar.
![]()
Makelaars bij langs gestruind omdat ik geen geld had om een makelaar in de hand te nemen maar wel slim genoeg ben hoe te onderhandelenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe ben je aan je huisje gekomen Mickey? *in hetzelfde schuitje zit, al heb ik wel een dak boven mijn hoofd*
Ik wil niet gaan huren, heb t idee dat ik me blauw betaal aan 2 kleine kamertjes en vervolgens mijn katten niet mag meenemen..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Makelaars bij langs gestruind omdat ik geen geld had om een makelaar in de hand te nemen maar wel slim genoeg ben hoe te onderhandelen
Ik spaar nog even door en ga dan kijken naar een koopwoning denk ik![]()
Dat had ik dus ook... maar gelukkig liggen de huizenprijzen relatief laag tegenwoordig en je kunt echt dik onderhandelen bij de meeste... goede positie voor je als je geen eigen woning hoeft te verkopenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wil niet gaan huren, heb t idee dat ik me blauw betaal aan 2 kleine kamertjes en vervolgens mijn katten niet mag meenemen..
Ik spaar nog even door en ga dan kijken naar een koopwoning denk ikThe reward of a thing well done is to have done it.
Als je in zijn profiel kijkt kom je uit op 12 jaar....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook 15 jaar geleden je profiel aangemaakt?Wel opletten Drommel
Maar banken zijn niet zo gul meer met hypothekenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook... maar gelukkig liggen de huizenprijzen relatief laag tegenwoordig en je kunt echt dik onderhandelen bij de meeste... goede positie voor je als je geen eigen woning hoeft te verkopen![]()
Ik heb dan ook niet in zn profiel gekeken mini mousequote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je in zijn profiel kijkt kom je uit op 12 jaar....Wel opletten Drommel
![]()
![]()
Dat blijktquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet in zn profiel gekeken mini mouse
Als versieren niet zo makkelijk gaat.. Dit overkomt in mijn optiek vaker bij de man, dan bij de vrouw. Maar hoe zorg je er nu voor dat wij mannen voortaan beter voorbereid zijn om een vrouw te versieren? Zo ben ik een klein beetje op onderzoek gegaan. Ben online beetje gaan surfen en kwam websites tegen waarvoor je dan een X bedrag moet betalen. ONZIN! Nu kwam ik vandaag de volgende pagina tegen.. http://datingsitesvergeli(...)-op-een-eerste-date/ Ik weet niet of jij er ook wat aan hebt, maar mij heeft het geholpen :-D. Heb a.s. zaterdag mijn eerste date! (Spannend!)
Ik zal jullie laten weten of het ook daadwerkelijk heeft geholpen :p![]()
Hierin hebben vrouwen toch wel een erg groot voordeel hoor. Echt mijn grootste angst is dat ik eindelijk een meisje tegenkom waar alles mee klikt en het gevoel wederzijds is en dat ze op bovenstaande gaat afknappen. Jezus, dat lijkt me echt de doodsteek voor mijn zelfvertrouwen..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, ik zou dat niet willen. Ooit wel eens als scharrel een onervaren jongen gehad. Eerst had ik zoiets van "ik leer het hem wel" .. maar daarna had ik geen zin meer om af te spreken, want teveel gedoe. Misschien dat het in een relatie anders zal zijn, maar weet niet.. liever niet.
Een maagd betekent vaak ook weinig ervaring met vrouwen, voor mijn gevoel ook minder sociaal. en daar val ik al niet op, dus dat scheelt.Hope is the first step on the road to dissapointment![]()
Was jij ook nog maagd?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:31 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Hierin hebben vrouwen toch wel een erg groot voordeel hoor. Echt mijn grootste angst is dat ik eindelijk een meisje tegenkom waar alles mee klikt en het gevoel wederzijds is en dat ze op bovenstaande gaat afknappen. Jezus, dat lijkt me echt de doodsteek voor mijn zelfvertrouwen..
Gelukkig denkt niet iedereen daar hetzelfde over.
Trouwens, als alles klikt en als het wederzijds zou zijn zou dat sowieso geen afknapper zijn.![]()
je moet gewoon hier in de buurt komen wonenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wil niet gaan huren, heb t idee dat ik me blauw betaal aan 2 kleine kamertjes en vervolgens mijn katten niet mag meenemen..
Ik spaar nog even door en ga dan kijken naar een koopwoning denk ikbetaalbare huizen betaalbare paarden en veel gezelligheid!
![]()
yup, al was dat niet op Fok, maar Tweakers.net. Fok bestaat geloof ik iets van 12/13 jaar nu.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook 15 jaar geleden je profiel aangemaakt?![]()
Kan ze beter bij drommel in de buurt gaan wonen, daar zijn de huizen pas echt goedkoopquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je moet gewoon hier in de buurt komen wonenbetaalbare huizen betaalbare paarden en veel gezelligheid!
![]()
Dat is inderdaad het plan voor mij (min de paarden). Er is daar ook meer werk voor mij te vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je moet gewoon hier in de buurt komen wonenbetaalbare huizen betaalbare paarden en veel gezelligheid!
Ik zal wel de Randstad gaan missen, dan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jaaa goed plan!! Mag mn merrie dan bij jou staan op stal? Alleen nog mijn diploma in de hoop dat ik daar in de buurt kan werken anders is het treinreizen naar mn werk dodelijk vermoeiendquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
![]()
![]()
whehe hier ook hoor en drommel heeft geen paard om te rijden voor haar ik wel (a)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ze beter bij drommel in de buurt gaan wonen, daar zijn de huizen pas echt goedkoop![]()
En mijn beste vriendje woont in de buurtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
whehe hier ook hoor en drommel heeft geen paard om te rijden voor haar ik wel (a)![]()
![]()
Hier zijn de huizen gewoon veel te duurquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
whehe hier ook hoor en drommel heeft geen paard om te rijden voor haar ik wel (a)![]()
van mij wel maar iets zegt mij dat diamond een hart verzakking krijgt tussen mijn boerenpummelsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jaaa goed plan!! Mag mn merrie dan bij jou staan op stal? Alleen nog mijn diploma in de hoop dat ik daar in de buurt kan werken anders is het treinreizen naar mn werk dodelijk vermoeiend![]()
![]()
jouw hier is wel n stuk van mijn hier vandaan hoor.. Ik woon totaaaal niet in de buurt van een grote stadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier zijn de huizen gewoon veel te duur![]()
![]()
dat laatste hoop ik dan maar. Maar als ik zo vrouwen in mijn buurt daar over hoor spreken heb ik er weinig vertrouwen in. Je wordt toch direct weggezet als iemand waar toch echt wel wat mee mis moet zijn. En ik zou dolgraag zelfverzekerd willen zijn op het moment supreme maar daar heb ik helaas toch eerst wat ervaring voor nodig. En om dat maar af te wimpelen als "teveel gedoe" vind ik best wel pijnlijk, dan hoop ik dat je die persoon al niet zo leuk vond.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Was jij ook nog maagd?
Gelukkig denkt niet iedereen daar hetzelfde over.
Trouwens, als alles klikt en als het wederzijds zou zijn zou dat sowieso geen afknapper zijn.Hope is the first step on the road to dissapointment![]()
je als in ik?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:41 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
dat laatste hoop ik dan maar. Maar als ik zo vrouwen in mijn buurt daar over hoor spreken heb ik er weinig vertrouwen in. Je wordt toch direct weggezet als iemand waar toch echt wel wat mee mis moet zijn. En ik zou dolgraag zelfverzekerd willen zijn op het moment supreme maar daar heb ik helaas toch eerst wat ervaring voor nodig. En om dat maar af te wimpelen als "teveel gedoe" vind ik best wel pijnlijk, dan hoop ik dat je die persoon al niet zo leuk vond.![]()
hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:41 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
dat laatste hoop ik dan maar. Maar als ik zo vrouwen in mijn buurt daar over hoor spreken heb ik er weinig vertrouwen in. Je wordt toch direct weggezet als iemand waar toch echt wel wat mee mis moet zijn. En ik zou dolgraag zelfverzekerd willen zijn op het moment supreme maar daar heb ik helaas toch eerst wat ervaring voor nodig. En om dat maar af te wimpelen als "teveel gedoe" vind ik best wel pijnlijk, dan hoop ik dat je die persoon al niet zo leuk vond.![]()
nee, al in de je van het geqoute stukje...Cue volgens mijquote:Hope is the first step on the road to dissapointment![]()
30, dus al in de absolute gevarenzone (of er al overheen)quote:
Hope is the first step on the road to dissapointment![]()
Als dat het enige kritiekpunt zou zijn dan hoef je je geen zorgen te maken. Als dat als reden wordt aangevoerd en het gaat toch uit dan is er meer aan de hand.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:31 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Hierin hebben vrouwen toch wel een erg groot voordeel hoor. Echt mijn grootste angst is dat ik eindelijk een meisje tegenkom waar alles mee klikt en het gevoel wederzijds is en dat ze op bovenstaande gaat afknappen. Jezus, dat lijkt me echt de doodsteek voor mijn zelfvertrouwen..![]()
Ooh ik dacht al.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:43 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
nee, al in de je van het geqoute stukje...Cue volgens mij
Maar denken dat er iets mis is, is een algemeen vooroordeel, hoeft helemaal niet zo te zijn. De mensen die dat wel denken vind ik toch een beetje oppervlakkig.. Of er moet helemaal níets zijn qua klik en chemie, maar dan zou ik het nooit zo ver laten komen dat het uberhaupt aan denken aan een eerste keer komt.![]()
Als je inderdaad ook nog maagd bent, dan zit je inderdaad in de gevaren zone. Ik bedoel het niet verkeerd, maar inderdaad, zoals je in een eerdere post zei, vrouwen gaan inderdaad denken dat er iets mis met je is. Maakt het extra lastig voor je. Succes in ieder gevalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:44 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
30, dus al in de absolute gevarenzone (of er al overheen)The reward of a thing well done is to have done it.
Toch zou ik adviseren om het maar niet te vertellen dat je het nog nooit gedaan hebt. Ik heb niet het idee dat je daar iets mee bereikt, terwijl ze er wel enorm op kan afknappen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ooh ik dacht al.
Maar denken dat er iets mis is, is een algemeen vooroordeel, hoeft helemaal niet zo te zijn. De mensen die dat wel denken vind ik toch een beetje oppervlakkig.. Of er moet helemaal níets zijn qua klik en chemie, maar dan zou ik het nooit zo ver laten komen dat het uberhaupt aan denken aan een eerste keer komt.
Je kunt natuurlijk wel zeggen dat je nog niet zo ervaren bent, zonder daarbij precies te zijn.![]()
M.a.w. boven de 30 is het hopeloos als je maagd bent?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je inderdaad ook nog maagd bent, dan zit je inderdaad in de gevaren zone. Ik bedoel het niet verkeerd, maar inderdaad, zoals je in een eerdere post zei, vrouwen gaan inderdaad denken dat er iets mis met je is. Maakt het extra lastig voor je. Succes in ieder geval
Edit: nou ja, daarom dus niet vertellen zoals ik net schreef.![]()
Nou ja, "mis". Er is zeker wel iets aan de hand. Het is niet gebruikelijk om op je 30e nog maagd te zijn. En dat heeft zijn weerslag op hoe je je gedraagt, je wordt angstig en onzeker. Dan is er zeker iets mis.
Niet om de dertigers de grond in te stampen ofzo, maar helemaal normaal is het natuurlijk niet. Dus dat een vrouw dat denkt vind ik eigenlijk helemaal niet raar.![]()
dat inderdaad. Lijkt mij het meest verstandige. Maar waarom zou je sowieso vermelden dat je het nog nooit gedaan hebt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:47 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Toch zou ik adviseren om het maar niet te vertellen dat je het nog nooit gedaan hebt. Ik heb niet het idee dat je daar iets mee bereikt, terwijl ze er wel enorm op kan afknappen.
Je kunt natuurlijk wel zeggen dat je nog niet zo ervaren bent, zonder daarbij precies te zijn.The reward of a thing well done is to have done it.
og dan heb je toch nog wel ff?!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:44 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
30, dus al in de absolute gevarenzone (of er al overheen)![]()
Weet je wat het is? Iemand van 30 die verzwijgt dat hij maagd is, en van de spanningen maar aanklungelt omdat hij toch niet helemaal weet hoe of wat, is gewoon slecht in bed. Iemand die er voor uitkomt, moet nog leren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:47 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Toch zou ik adviseren om het maar niet te vertellen dat je het nog nooit gedaan hebt. Ik heb niet het idee dat je daar iets mee bereikt, terwijl ze er wel enorm op kan afknappen.
Je kunt natuurlijk wel zeggen dat je nog niet zo ervaren bent, zonder daarbij precies te zijn.
Buiten dat, iemand die je afwijst wegens onervarenheid, moet je zo iemand willen?![]()
nou, er is natuurlijk wel iets misgegaan als je op late leeftijd nog maagd bent. Ik zie dat zelf ook zo. Het maakt je niet meteen een totale mislukking maar je hebt wel wat afslagen gemist. Het jammere is dat ik voor mijzelf aardig wat stappen heb gezet op het gebied van interactie met vrouwen maar dat het maagd zijn wel als een soort zwaard van damocles boven mij blijft hangen. Ik kom gewoon niet zo snel meer weg met die onervarenheid op mijn leeftijd. En ik denk wel dat de meeste mensen oppervlakkig zijn, ook omdat ze de keus hebben om onervaren jongens af te wijzen. Voor jou drie ervaren types niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ooh ik dacht al.
Maar denken dat er iets mis is, is een algemeen vooroordeel, hoeft helemaal niet zo te zijn. De mensen die dat wel denken vind ik toch een beetje oppervlakkig.. Of er moet helemaal níets zijn qua klik en chemie, maar dan zou ik het nooit zo ver laten komen dat het uberhaupt aan denken aan een eerste keer komt.Hope is the first step on the road to dissapointment![]()
mee eens je kunt er beter eerlijk voor uit komen heb ik ook gedaan destijds dan heb je je eigen spanning ook een beetje gebrokenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Iemand van 30 die verzwijgt dat hij maagd is, en van de spanningen maar aanklungelt omdat hij toch niet helemaal weet hoe of wat, is gewoon slecht in bed. Iemand die er voor uitkomt, moet nog leren.
Buiten dat, iemand die je afwijst wegens onervarenheid, moet je zo iemand willen?![]()
Zo lelijk bedoelde ik het dus niet, maar zo word het wel vaak gezien. Als ik eerlijk ben zou ik wel vragen er over stellen hoe dat komt en zo als iemand dat tegen mij zou zeggen. Maar onder de streep zou het niet mogen uitmaken (wat ik ooit in het verleden al een keer bij de hand heb gehad, maar toen hij de kans kreeg, kon hij het niet eens waarmaken. Was dus snel over omdat een relatie nu eenmaal niet op gezellig keuvelen stand houd. Ik heb ook heus wel behoeftes)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:48 schreef dyna18 het volgende:
[..]
M.a.w. boven de 30 is het hopeloos als je maagd bent?
Edit: nou ja, daarom dus niet vertellen zoals ik net schreef.The reward of a thing well done is to have done it.
Ik zou er wel eerlijk voor uit komen hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:47 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk wel zeggen dat je nog niet zo ervaren bent, zonder daarbij precies te zijn.![]()
en hoe reageerde de ander?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
mee eens je kunt er beter eerlijk voor uit komen heb ik ook gedaan destijds dan heb je je eigen spanning ook een beetje gebroken
Zou je het vrouwen aanraden om het te zeggen, of kunnen ze het toch beter voor zichzelf houden?![]()
Mis is een groot woord. Het stereotype is een puisterige WOW-nerd met bril en een beugel die lijkbleek is wegens te weinig daglicht. Ja.. Hoe open minded ik ook ben.. Nat word ik er niet van.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:48 schreef Mystikvm het volgende:
Nou ja, "mis". Er is zeker wel iets aan de hand. Het is niet gebruikelijk om op je 30e nog maagd te zijn. En dat heeft zijn weerslag op hoe je je gedraagt, je wordt angstig en onzeker. Dan is er zeker iets mis.
Niet om de dertigers de grond in te stampen ofzo, maar helemaal normaal is het natuurlijk niet. Dus dat een vrouw dat denkt vind ik eigenlijk helemaal niet raar.
Maar wat met de mensen die zoals dyna licht autisme hebben, of mensen als comp_lex die gepest zijn en daardoor weinig zelfvertrouwen hebben.
Of, in de hoop dat ie niet boos op me wordt, mensen als Bartholomeus, die toch iets ouder is als ik maar ook nog geen ervaring heeft. Die jongen ziet er goed uit, is goed verzorgd, heeft een sociaal leven, een flinke dosis humor. Hij is misschien niet zo fotogeniekmaar ondertussen wel mijn beste vriend, en ik heb nog steeds niet kunnen ontdekken wat er nou 'mis' is met hem..
![]()
Ervarenheid is natuurlijk niet alles. En ik zet het hier misschien wat zwart/wit weg. Maar als er gevoelens in het spel zijn dan wordt het verhaal al vaak wat anders, misschien ook wel voor mij. Ik heb weer weinig ervaring met verliefdheden en alles, dusja, geen idee hoe ik er dan over zou denken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:50 schreef Bittere_Bal het volgende:
nou, er is natuurlijk wel iets misgegaan als je op late leeftijd nog maagd bent. Ik zie dat zelf ook zo. Het maakt je niet meteen een totale mislukking maar je hebt wel wat afslagen gemist. Het jammere is dat ik voor mijzelf aardig wat stappen heb gezet op het gebied van interactie met vrouwen maar dat het maagd zijn wel als een soort zwaard van damocles boven mij blijft hangen. Ik kom gewoon niet zo snel meer weg met die onervarenheid op mijn leeftijd. En ik denk wel dat de meeste mensen oppervlakkig zijn, ook omdat ze de keus hebben om onervaren jongens af te wijzen. Voor jou drie ervaren types niet?![]()
Ik denk wel dat het voor vrouwen wel anders is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:53 schreef dyna18 het volgende:
[..]
en hoe reageerde de ander?
Zou je het vrouwen aanraden om het te zeggen, of kunnen ze het toch beter voor zichzelf houden?
Ik zou het in ieder geval niet erg vinden als een vrouw aangeeft dat ze nog maagd is.
Beter als dat ze het verzwijgt en je er geen rekening mee houdt.![]()
niet bijzonder geschokt haha al had ik het al eens eerder laten vallen. Ik heb er nooit echt een geheim van gemaakt en zat er zelf niet echt over in.. Ik had ook geen ideal beeld van zo moet de eerste keer zijn oidquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:53 schreef dyna18 het volgende:
[..]
en hoe reageerde de ander?
Zou je het vrouwen aanraden om het te zeggen, of kunnen ze het toch beter voor zichzelf houden?![]()
Ik heb zo'n idee dat je daar als man meer schade mee kunt aanrichten dan andersom hihiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het voor vrouwen wel anders is.
Ik zou het in ieder geval niet erg vinden als een vrouw aangeeft dat ze nog maagd is.
Beter als dat ze het verzwijgt en je er geen rekening mee houdt.![]()
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat je daar als man meer schade mee kunt aanrichten dan andersom hihi![]()
Wat was trouwens bij jou de reden dat je wat later was?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
niet bijzonder geschokt haha al had ik het al eens eerder laten vallen. Ik heb er nooit echt een geheim van gemaakt en zat er zelf niet echt over in.. Ik had ook geen ideal beeld van zo moet de eerste keer zijn oid
Als ik je foto zo zie, zie je er prima aantrekkelijk uit. Dus ik zou denken dat er genoeg mannen je wel zagen zitten.![]()
Misschien is dat het wel. Misschien is hij wel iedereens beste vriend maar ontbreekt het aan 'sex appeal'. Je moet als man wel een beetje spannend en uitdagend over kunnen komen, anders wordt het zo'n type dat elk meisje een aardige jongen vindt, maar niemand die met hem naar bed wil. Tegelijkertijd vragen ze zich allemaal af waarom andere meisjes zo'n jongen niet willen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:54 schreef Cassandra87 het volgende:
maar ondertussen wel mijn beste vriend, en ik heb nog steeds niet kunnen ontdekken wat er nou 'mis' is met hem..![]()
vrees ik ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat je daar als man meer schade mee kunt aanrichten dan andersom hihi
Straks heb je eindelijk iemand gevonden om het bed mee te delen. En omdat je op dat moment deelt met haar dat je nog maagd bent, krijgt zij twijfels of ze dat wel met je wil en kapt ze het af.
Heb je alsnog niets.![]()
Ik vind dat zo'n raar iets. Ja misschien zijn er wel meer mannen die je willen. Maar dan nog moet er net die ene tussen zitten waar je het zelf ook mee wilt doen. En zo nog tig redenen waarom het niet gebeurde.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:58 schreef dyna18 het volgende:
Als ik je foto zo zie, zie je er prima aantrekkelijk uit. Dus ik zou denken dat er genoeg mannen je wel zagen zitten.
Ik was/ben niet knap en zeker niet toen ik jonger was en mij is het ook gelukt. Tja uiterlijk zegt gewoon weinig.![]()
Tja, weet gewoon niet hoe ik uit die vicieuze cirkel moet komen. Mijn onervarenheid breekt me op om een volgende stap te (kunnen) zetten. Eerlijk gezegd voel ik mij er aardig wanhopig over. Kan het goed voor iedereen verbergen (behalve hier dan) maar ik zie echt geen oplossing op een redelijk korte termijn.
Hope is the first step on the road to dissapointment![]()
Dát is ook niet helemaal het juiste momentquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
vrees ik ook.
Straks heb je eindelijk iemand gevonden om het bed mee te delen. En omdat je op dat moment deelt met haar dat je nog maagd bent, krijgt zij twijfels of ze dat wel met je wil en kapt ze het af.
Heb je alsnog niets.![]()
![]()
Nouja gewoon vrouwen ontmoeten, beetje daten en vanuit daar verder zien. De ene vrouw vind het niet erg, de ander wat meer. Tis ook maar net of je het ter sprake brengt en wanneer.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef Bittere_Bal het volgende:
Tja, weet gewoon niet hoe ik uit die vicieuze cirkel moet komen. Mijn onervarenheid breekt me op om een volgende stap te (kunnen) zetten. Eerlijk gezegd voel ik mij er aardig wanhopig over. Kan het goed voor iedereen verbergen (behalve hier dan) maar ik zie echt geen oplossing op een redelijk korte termijn.
Gewoon zien of het goed voelt om te vertellen of dat het niet eens nodig is.![]()
Je date wel met vrouwen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef Bittere_Bal het volgende:
![]()
Ik denk dat de meeste mensen het inderdaad niet vermoeden. Wanneer iemand ouder dan 25 is verwacht je gewoon dat hij of zij het wel gedaan heeft. Van mijn vriendenkring weet ook niemand het, al zouden ze het wel kunnen weten als ze 1 + 1 optellen, maar daar denken ze blijkbaar niet over na.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mis is een groot woord. Het stereotype is een puisterige WOW-nerd met bril en een beugel die lijkbleek is wegens te weinig daglicht. Ja.. Hoe open minded ik ook ben.. Nat word ik er niet van.
Maar wat met de mensen die zoals dyna licht autisme hebben, of mensen als comp_lex die gepest zijn en daardoor weinig zelfvertrouwen hebben.
Maar dat is inderdaad mijn excuus waarmee ik het nog wel zou kunnen rechtpraten om haar twijfels weg te nemen. Maar beter lijkt me om het gewoon niet te vertellen. Te grote kans dat ze inderdaad ineens gedachten krijgt over wat er mis met me is.![]()
Denk dat dat wel een gevalletje spijker kop is. Maar dat 'beste vriend' gehalte is een eerste indrukquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel. Misschien is hij wel iedereens beste vriend maar ontbreekt het aan 'sex appeal'. Je moet als man wel een beetje spannend en uitdagend over kunnen komen, anders wordt het zo'n type dat elk meisje een aardige jongen vindt, maar niemand die met hem naar bed wil. Tegelijkertijd vragen ze zich allemaal af waarom andere meisjes zo'n jongen niet willen.![]()
Inderdaad, ze kunnen wel in de rij staan maar voor hetzelfde geld zijn het allemaal Sjonnies. Andersom werkt het dus ook. Als je niet heel knap bent maar je gedraagt je wel vlot en je komt spannend over en je hebt iets te vertellen, dan stijgen je kansen aanzienlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n raar iets. Ja misschien zijn er wel meer mannen die je willen. Maar dan nog moet er net die ene tussen zitten waar je het zelf ook mee wilt doen. En zo nog tig redenen waarom het niet gebeurde.
Ik was/ben niet knap en zeker niet toen ik jonger was en mij is het ook gelukt. Tja uiterlijk zegt gewoon weinig.Ga je wel eens op stap? Heb je vrienden die je een beetje kunnen supporteren? Beetje oefenen hier en daar, zo zou je uit die cirkel moeten kunnen breken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef Bittere_Bal het volgende:
![]()
Zelfs dat had ik toen niet. Dus voor iedereen is hoopquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:02 schreef Mystikvm het volgende:
Als je niet heel knap bent maar je gedraagt je wel vlot en je komt spannend over en je hebt iets te vertellen, dan stijgen je kansen aanzienlijk.![]()
![]()
Volgens mij is er nooit het juist moment om te delen dat je nog maagd bent.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dát is ook niet helemaal het juiste moment
(ja of het moet 16 jaar geleden zijn).![]()
ik ben niet de makkelijkste in de omgang en hier wonen alleen maar boerenpummels en daar heb ik helemaal niks mee.. Nog steeds merk ik dat ik zoekende ben naar mensen die met mij op 1 lijn liggen inmiddels 2 gevonden maar dan loop ik wel tegen 30+ers aan (mbt mannen) Vrouwen van mijn leeftijd geeft minder problemen..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:58 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat was trouwens bij jou de reden dat je wat later was?
Als ik je foto zo zie, zie je er prima aantrekkelijk uit. Dus ik zou denken dat er genoeg mannen je wel zagen zitten.![]()
Mwah.. Ik ben wel redelijk direct naar vorige ervaringen maar mijn ervaring is ook tevens dat mensen dat redelijk makkelijk met me bespreken. Andersom, als ik straks iemand tref, gok ik ook dat ik eerlijk zal zijn in mijn onzekerhedenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:03 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Volgens mij is er nooit het juist moment om te delen dat je nog maagd bent.
(ja of het moet 16 jaar geleden zijn).![]()
Nou ja zeg, wat is er mis met ons boeren?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ben niet de makkelijkste in de omgang en hier wonen alleen maar boerenpummels en daar heb ik helemaal niks mee.. Nog steeds merk ik dat ik zoekende ben naar mensen die met mij op 1 lijn liggen inmiddels 2 gevonden maar dan loop ik wel tegen 30+ers aan (mbt mannen) Vrouwen van mijn leeftijd geeft minder problemen..![]()
oh, het vertellen komt niet zo snel in mij op. Heb het ooit 1 meisje verteld maar toen was de (hele, hele) prille "relatie" al geeindigd in een tranendal. (ironisch genoeg drukte zij mij op het hart dat het haar niks had uitgemaakt, maar goed..)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja gewoon vrouwen ontmoeten, beetje daten en vanuit daar verder zien. De ene vrouw vind het niet erg, de ander wat meer. Tis ook maar net of je het ter sprake brengt en wanneer.
Gewoon zien of het goed voelt om te vertellen of dat het niet eens nodig is.Hope is the first step on the road to dissapointment![]()
You've come a long wayquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfs dat had ik toen niet. Dus voor iedereen is hoopIk zou je onderaan het lijstje sociale falers gezet hebben.
ik ook trouwens, ik was ook gewoon een nerd die zat te gamen op zolder. toen lukte het mij ook wel, gewoon omdat ik er niet zo mee bezig was. nu is het gelukkig totáál anders![]()
![]()
jij vind het raar dat ik er laat mee was? Had bij mij niets te maken met uiterlijk wat je zelf ook al zegt. Ik heb geen makkelijk karakter ben vrij onvoorspelbaar en woon in een omgeving met mensen die niet met mij op een lijn zitten en dat ook nooit zullen doen... Ik duik niet t bed in met een boerenpummel die platpraat simpelweg omdat ik dat alleen al zeer onaantrekkelijk vindquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n raar iets. Ja misschien zijn er wel meer mannen die je willen. Maar dan nog moet er net die ene tussen zitten waar je het zelf ook mee wilt doen. En zo nog tig redenen waarom het niet gebeurde.
Ik was/ben niet knap en zeker niet toen ik jonger was en mij is het ook gelukt. Tja uiterlijk zegt gewoon weinig.![]()
Goed te horen dat het met jou ook de goede kant op is gegaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
You've come a long wayIk zou je onderaan het lijstje sociale falers gezet hebben.
ik ook trouwens, ik was ook gewoon een nerd die zat te gamen op zolder. toen lukte het mij ook wel, gewoon omdat ik er niet zo mee bezig was. nu is het gelukkig totáál anders![]()
![]()
Nee, de opmerking dat het niet aan je uiterlijk zou moeten liggen dus waarom zo laat, dat vind ze raar gok ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij vind het raar dat ik er laat mee was? Had bij mij niets te maken met uiterlijk wat je zelf ook al zegt. Ik heb geen makkelijk karakter ben vrij onvoorspelbaar en woon in een omgeving met mensen die niet met mij op een lijn zitten en dat ook nooit zullen doen... Ik duik niet t bed in met een boerenpummel die platpraat simpelweg omdat ik dat alleen al zeer onaantrekkelijk vind
Dus dat er genoeg mannen zouden moeten zijn, terwijl dat niet betekent dat jij al die mannen dan ook maar ziet zitten![]()
Volgens mij zegt zij precies wat jij nu ook zegtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij vind het raar dat ik er laat mee was? Had bij mij niets te maken met uiterlijk wat je zelf ook al zegt. Ik heb geen makkelijk karakter ben vrij onvoorspelbaar en woon in een omgeving met mensen die niet met mij op een lijn zitten en dat ook nooit zullen doen... Ik duik niet t bed in met een boerenpummel die platpraat simpelweg omdat ik dat alleen al zeer onaantrekkelijk vind![]()
![]()
jij valt vergeleken met hier niet onder de catagorie boer sorryquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat is er mis met ons boeren?![]()
Ben de laatste maanden wel actief op datingsites, mag over reacties niet klagen maar mijn zelfvertrouwen is zo laag dat ik het op daadwerkelijk afspreken nog niet heb laten komen. Heel slecht, ik weet het..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad, ze kunnen wel in de rij staan maar voor hetzelfde geld zijn het allemaal Sjonnies. Andersom werkt het dus ook. Als je niet heel knap bent maar je gedraagt je wel vlot en je komt spannend over en je hebt iets te vertellen, dan stijgen je kansen aanzienlijk.
[..]
Ga je wel eens op stap? Heb je vrienden die je een beetje kunnen supporteren? Beetje oefenen hier en daar, zo zou je uit die cirkel moeten kunnen breken.Hope is the first step on the road to dissapointment![]()
Als je het zo uitlegt, ja dan begrijp ik het wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij vind het raar dat ik er laat mee was? Had bij mij niets te maken met uiterlijk wat je zelf ook al zegt. Ik heb geen makkelijk karakter ben vrij onvoorspelbaar en woon in een omgeving met mensen die niet met mij op een lijn zitten en dat ook nooit zullen doen... Ik duik niet t bed in met een boerenpummel die platpraat simpelweg omdat ik dat alleen al zeer onaantrekkelijk vind
Dat is gewoon net de situatie waarin je zit.
Maar het grappige is dat waarschijnlijk weinig mensen het van jou goed zouden inschatten.
Bij een aantrekkelijk meisje ga je er al snel vanuit dat die geen moeite zal hebben met het vinden van een leuke man.![]()
Ik gamede vroeger ook heel veel, niet omdat ik verslaafd was maar omdat ik wilde "ontsnappen". Ik ben min of meer in de positie "sukkel van de school" gedwongen. Ik weet tot de dag van vandaag niet wat er precies mis met me is. Het is bij mij nu ook totaal anders, maar ik heb nog geen succes. Voor mij lijkt het alsof er wat geluk en magie bij komt kijken. (Zwarte magie in dit geval wegens ongelijke verdeling van kans).quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
You've come a long wayIk zou je onderaan het lijstje sociale falers gezet hebben.
ik ook trouwens, ik was ook gewoon een nerd die zat te gamen op zolder. toen lukte het mij ook wel, gewoon omdat ik er niet zo mee bezig was. nu is het gelukkig totáál anders"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Daar ben ik stiekem wel blij omquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij valt vergeleken met hier niet onder de catagorie boer sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |