abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115864074
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:42 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Waarom is die tijd al voorbij?
Omdat ik al met de volgende fase van mijn leven bezig ben. (Namelijk werken richting huisje, boompje, beestje)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_115864098
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Moagh, vond er weinig speciaals aan. Ja wat spanning destijds. Maar kan niet zeggen dat het mij echt is bijgebleven hoor.
Nee? Je eerste keer zoenen weet je niet meer zoveel van?
Jammer zeg.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:44:57 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115864141
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef dyna18 het volgende:
Jammer zeg.
Uhm die opzich nog wel. Maar echt hoe de eerste keer seks voelde ofzo niet. Wel enkele randzaken eromheen, maar thats all
Vind het niet echt jammer hoor.
pi_115864143
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Jammer zeg.
Dat vergeet je gewoon. Als je één keer met iemand zoent onthoud je het wel, maar hoe meer er komen, hoe minder die eerste keer bijblijft. Zoals heel veel herinneringen met bepaalde personen gewoon een beetje vervagen naarmate je ouder wordt.
pi_115864159
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Onzin, daar ben je nooit te oud voor. Het is niet zo dat je na je 25e alleen maar serieuze en langdurige relaties moet willen.
Ik ben geen wildebras en geen feestbeest. Ik ben eigenlijk vrij stabiel, kalm en stoïcijns. Alcohol brengt daar geen verandering in. Wilde dingen doen hoort niet bij mijn persoonlijkheid.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:45:20 #106
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_115864163
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Moagh, vond er weinig speciaals aan. Ja wat spanning destijds. Maar kan niet zeggen dat het mij echt is bijgebleven hoor.
Mijn eerste keer was ook niet echt geweldig.
Het blijft je bij omdat het de eerste keer was, maar verder stelde het niet veel voor
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:46:06 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115864196
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef Comp_Lex het volgende:

Ik ben geen wildebras en geen feestbeest. Ik ben eigenlijk vrij stabiel, kalm en stoïcijns. Alcohol brengt daar geen verandering in. Wilde dingen doen hoort niet bij mijn persoonlijkheid.
Maar dan komt het niet omdat je 'verder' bent of in de 'volgende fase' terecht bent gekomen. Dan is het gewoon omdat het niet bij je past.
pi_115864217
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Omdat ik al met de volgende fase van mijn leven bezig ben. (Namelijk werken richting huisje, boompje, beestje)
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten toch?
Je kan prima je leven op orde brengen qua werk, wonen, etc.
Terwijl je qua relaties open staat voor leve de lol.

Sterker nog, volgens mij komt het vaak voor dat jongens die eindelijk geleerd hebben hoe relaties werken eerst wat gaan lopen inhalen voor alle gemiste jaren. Oftewel flink even genieten van verschillende dates. En dat is ook prima.

Niemand zegt je, je bent nu ouder dan 25, dit mag niet meer.
pi_115864440
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:33 schreef dyna18 het volgende:
Ik denk ook zeker voor de onervaren users hier dat het fijn is om het hele traject af te lopen.
Dus niet meteen voor seks gaan, maar stap voor stap van first base, naar second base, third base en dan uiteindelijk scoren.
Van elke stap kun je toch weer enorm genieten.
Zelfs al ben je wat ouder, is het toch jammer om dit te overhaasten.
Nou mijn eerste keer zoenen staat me nog goed bij hoor. Ik denk niet dat ik dat zo snel ga vergeten.
Dat was tijdens de KEI introductieweken van Groningen.

En ik ga er vanuit dat het bij de rest net zo zal gaan.
Dat gaat me waarschijnlijk toch wel lang bijblijven.
En dan heb ik daar liever fijne herinneringen aan met iemand bij wie ik een klik heb.
pi_115864470
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar dan komt het niet omdat je 'verder' bent of in de 'volgende fase' terecht bent gekomen. Dan is het gewoon omdat het niet bij je past.
Dat kan. Ik wilde vroeger dat eigenlijk wel heel graag, maar door mijn isolement, mijn sociale status op school en mijn ouders kon ik dergelijke stappen niet zetten. Nu ik meer rust en vrede heb gevonden wil ik daar eigenlijk ook niet meer mee beginnen.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:46 schreef dyna18 het volgende:

Het een hoeft het ander niet uit te sluiten toch?
Je kan prima je leven op orde brengen qua werk, wonen, etc.
Terwijl je qua relaties open staat voor leve de lol.

Sterker nog, volgens mij komt het vaak voor dat jongens die eindelijk geleerd hebben hoe relaties werken eerst wat gaan lopen inhalen voor alle gemiste jaren. Oftewel flink even genieten van verschillende dates. En dat is ook prima.

Niemand zegt je, je bent nu ouder dan 25, dit mag niet meer.
Ik moet eerst mezelf rustig in de positie brengen dat ik überhaupt de kans krijg om een relatie te krijgen. Dat heeft voor mij nu prioriteit.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:51:36 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115864485
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:50 schreef dyna18 het volgende:

En hoe lang is dat geleden?
pi_115864558
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:51 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik moet eerst mezelf rustig in de positie brengen dat ik überhaupt de kans krijg om een relatie te krijgen. Dat heeft voor mij nu prioriteit.
Helemaal mee eens.
Sterker nog, ik zit er precies hetzelfde in.

Echter ik sluit niet uit, dat wanneer die relatie dan uitgaat, ik misschien wel wat verloren jaren wil gaan inhalen. Geen idee of dat echt zo zal zijn, maar ik wijs het in ieder geval niet bij voorbaat af.
pi_115864645
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:50 schreef dyna18 het volgende:

Nou mijn eerste keer zoenen staat me nog goed bij hoor. Ik denk niet dat ik dat zo snel ga vergeten.

En ik ga er vanuit dat het bij de rest net zo zal gaan.
Dat gaat me waarschijnlijk toch wel lang bijblijven.
En dan heb ik daar liever fijne herinneringen aan met iemand bij wie ik een klik heb.
Ik heb nog nooit een dame gezoend en ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik moet eerst daar nog naar toe zien te werken. Dat is voor iemand in mijn positie moeilijker dan gemiddeld.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:55:59 #114
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115864674
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:55 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een dame gezoend en ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik moet eerst daar nog naar toe zien te werken. Dat is voor iemand in mijn positie moeilijker dan gemiddeld.
Maar wel seks gehad dus? (of las ik dat verkeerd)
pi_115864829
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar wel seks gehad dus? (of las ik dat verkeerd)
Nee ik heb ook geen seks gehad. Dat is voor mij onderdeel van een relatie.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 14:00:31 #116
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115864877
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:59 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee ik heb ook geen seks gehad. Dat is voor mij onderdeel van een relatie.
sorry, dan verkeerd gelezen, vond het al raar.

maargoed, dan is het ook logisch dat je er zo over denkt.
pi_115865028
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En hoe lang is dat geleden?
hmmm 15 jaar geleden give or take.

Het was het afsluitende feest van de KEI week. Dit werd gehouden in een tropisch zwembad. DJ's die draaiden, goede aankleding, cocktails drinken, iedereen in niets verhullende zwemkleding, dansen in het water. Al met al werd het een grote gezellige geile boel.

De hele week had ik het al gezellig met een meisje in mijn KEI-groepje en de rest van de groep was dat ook niet ontgaan. En die zaten ons dus flink te pushen. Op een gegeven moment hebben wij tweeen ons even afgezonderd in de whirlpools en daar voor het eerst gezoend. Dat was trouwens niet zo'n succes wat zij duwde haar tong bij mij naar binnen en begonnen als een wasmachine rond te draaien. :o
Wel een ervaring die me altijd bij zal blijven, al was het maar omdat het de eerste keer is.

Daarna snel de whirlpool uit en weer terug het grote zwembad in, maar dat was niet zo handig. Ik vond het zoenen blijkbaar iets te leuk en dat was duidelijk zichtbaar in mijn zwembroek. Dus snel het zwembad in gedoken. Echter het was zo'n schuinaflopend golfslagbad en waar ik er in dook was het 10 cm diep. Dus ik klap plat op mijn buik dat zwembad in en toen klapte er ook iets anders dubbel. Dat was nogal pijnlijk. :D

De tweede keer zoenen heeft nog lang op zich laten wachten. Dat was 3 maanden geleden en was een stuk lekkerder! :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door dyna18 op 22-08-2012 14:08:56 ]
pi_115865070
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:55 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

We verschillen niet zoveel comp_lex.
Ik heb ook asperger en qua ervaring loop ik maar 1 stapje op je voor (echter ik ben al wat ouder).
Ik heb nu 2x gezoend, maar meer ook niet.
Hell, ik heb zelfs nog nooit een vrouwenborst aangeraakt.
pi_115865249
Mijn eerste keer zoenen was trouwens 's nachts op het parkeerterrein van de Dekamarkt bij de winkelwagentjes, omdat mijn vriendinnetje van toen daar om de hoek woonde :')
  woensdag 22 augustus 2012 @ 14:08:44 #120
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115865311
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:03 schreef dyna18 het volgende:

hmmm 15 jaar geleden giver or take.

De tweede keer zoenen heeft nog lang op zich laten wachten. Dat was 3 maanden geleden en was een stuk lekkerder! :Y
Daar zit veel tijd tussen :o

De mijne was op m'n 11e, in het zwembad, de grote draaikolk.
en het daarna bespreken met een bakje friet :+
pi_115865388
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daar zit veel tijd tussen :o
Ja, dat vind ik ook wel jammer. Maar dat is onbewust zo gelopen, ik had dat niet echt in de hand.
Ik post niet voor niets in dit topic. :)
  woensdag 22 augustus 2012 @ 14:12:45 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115865504
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:10 schreef dyna18 het volgende:

Ja, dat vind ik ook wel jammer. Maar dat is onbewust zo gelopen, ik had dat niet echt in de hand.
Ik post niet voor niets in dit topic. :)
Ben je door dit topic al verder gekomen?
pi_115865700
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:04 schreef dyna18 het volgende:

[..]

We verschillen niet zoveel comp_lex.
Ik heb ook asperger en qua ervaring loop ik maar 1 stapje op je voor (echter ik ben al wat ouder).
Ik heb nu 2x gezoend, maar meer ook niet.
Hell, ik heb zelfs nog nooit een vrouwenborst aangeraakt.
Ik ben niet autistisch. Ik ben in het verleden heel erg gepest en ik heb mijn uiterlijk niet mee.
pi_115865752
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ben je door dit topic al verder gekomen?
Ja en nee,
ik heb er zeker meer inzicht door gekregen in hoe dating en relaties werken.
En ook ben ik geinspireerd om wat meer actie te ondernemen, wat zeker geholpen heeft met het bereiken van het zoenen.

Echter, ik heb het gevoel nog mijlenver van een relatie af te staan, zonder dat ik nu precies weet waar ik aan moet werken. Ik ben er al zo lang mee bezig (sinds 2005) dat ik mij soms afvraag of het me nog een keer gaat lukken.
pi_115865794
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:18 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben niet autistisch. Ik ben in het verleden heel erg gepest en ik heb mijn uiterlijk niet mee.
ok, sorry, dan haal ik wat mensen hier door elkaar.
Maar we hebben allemaal onze uitdagingen. Geen nut om daar een wedstrijdje van te maken wie het het moeilijkst heeft. :)

Liever kijken naar hoe het beter kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')