abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:10:35 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115862928
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef dyna18 het volgende:
Wanneer is er volgens jullie spraken van een relatie?
Is dat afhankelijk van hoe vaak je elkaar gedate hebt of van andere factoren?
gevoel?
pi_115863101
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:09 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Niet helemaal, want mééstal heb ik ook geen sex als ik geen interesse heb in een relatie. Alleen noem je het beestje pas wat later bij de naam. Misschien een beetje lastig uit te leggen..
Dat is ook het idee wat ik heb. Het moment is meer gebaseerd op gevoel en daardoor lastig te bepalen. Hierdoor is een stelling van FF als "Wat komt eerder, seks of relatie?" al bij voorbaat niet te beantwoorden om het moment van relatie niet duidelijk is.

Op zicht is het onderwerp wel interessant.
De vraag zou dan ook beter zijn: "Heb je seks zonder een relatie te hebben?" oftewel sta je open voor een ONS.

Echter denk ik dat de users in dit topic meer op zoek zijn naar een relatie dan naar seks (want dan zaten ze wel in SEX ipv R&P).
pi_115863204
Zijn er trouwens users die zo graag hun maagdelijkheid willen verliezen dat ze open staan voor een ons (want gratis :+)

Ik sta er wel voor open maar ben het type niet. De enige 'ONS' die ik heb gehad was met iemand die ik al een keer tegen was gekomen met stappen. Daar heb ik later mee afgesproken en dat was achteraf gezien echt puur voor de sex. De aantrekkingskracht was er maar meer niet.
Verder ben ik meer iemand voor een relatie (Dat beslaat gelijk mijn hele geschiedenis, eerste bijna 5 jaar, met Detroit heeft 3 jaar geduurd) dus ik weet niet eens hoe het zou moeten ondertussen buiten een relatie om :+
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:20:40 #79
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_115863221
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef dyna18 het volgende:
Wanneer is er volgens jullie spraken van een relatie?
Is dat afhankelijk van hoe vaak je elkaar gedate hebt of van andere factoren?
Dat is niet te beantwoorden, daar is geen algemene regel voor.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:20:54 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115863234
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:16 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dat is ook het idee wat ik heb. Het moment is meer gebaseerd op gevoel en daardoor lastig te bepalen. Hierdoor is een stelling van FF als "Wat komt eerder, seks of relatie?" al bij voorbaat niet te beantwoorden om het moment van relatie niet duidelijk is.

Op zicht is het onderwerp wel interessant.
De vraag zou dan ook beter zijn: "Heb je seks zonder een relatie te hebben?" oftewel sta je open voor een ONS.

Echter denk ik dat de users in dit topic meer op zoek zijn naar een relatie dan naar seks (want dan zaten ze wel in SEX ipv R&P).
Denk dat die twee los staan van elkaar.. de stelling wat komt eerder seks of relatie.. of heb je seks zonder relatie. Zie dat als twee aparte dingen.

eerder seks of relatie. Is meer van: wacht je op seks hebben met iemand totdat je voor je gevoel een relatie hebt. Dus enkel seks in een relatie.
Of wil je eerst seks voordat je een relatie wil met die persoon omdat je dan zeker weet of je qua seks een goede match bent.

de stelling heb je seks zonder relatie: gaat puur over eventuele ONS en scharrels. Daar staat een mogelijke relatie helemaal los van. Kan eruit voortkomen, maar is een andere discussie.
pi_115863239
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Zijn er trouwens users die zo graag hun maagdelijkheid willen verliezen dat ze open staan voor een ons (want gratis :+)

Ik sta er wel voor open maar ben het type niet. De enige 'ONS' die ik heb gehad was met iemand die ik al een keer tegen was gekomen met stappen. Daar heb ik later mee afgesproken en dat was achteraf gezien echt puur voor de sex. De aantrekkingskracht was er maar meer niet.
Verder ben ik meer iemand voor een relatie (Dat beslaat gelijk mijn hele geschiedenis, eerste bijna 5 jaar, met Detroit heeft 3 jaar geduurd) dus ik weet niet eens hoe het zou moeten ondertussen buiten een relatie om :+
Na het lezen van je eerste zin dacht ik dat je het aanbood. :)
pi_115863287
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:21 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Na het lezen van je eerste zin dacht ik dat je het aanbood. :)
Oooh hahaha zo bedoelde ik m niet. Meer dat ik me afvroeg of die een ons wilde omdat dat goedkoper was dan een hoer ;)
pi_115863371
quote:

Nee, ik denk dat het aan te raden is om voor je eerste keer geen ONS te doen. En ook niet bij een betaalde dame trouwens.
De reden is dat je eerste keer toch best wel als speciaal en bijzonder gezien wordt en deze eerste keer je ook lang bijblijft. Dan is het toch fijner dat je herinneringen hebt aan je eerste keer samen met iemand waar je meer voor voelt. Dan kijk je er toch prettiger op terug lijkt me, dan dat het met een willekeurig iemand was die je verder niet kent en waar je geen gevoel bij hebt.

Ik ben het in ieder geval niet van plan. Dan maar wat langer wachten.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:25:04 #84
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_115863372
quote:

Ik sta er wel voor open, en heb ze ook wel gehad. Maar het is ook weer niet zo dat als ik uit ga ofzo ik er actief naar op zoek ben. Als het gebeurd dan gebeurd het, maar vaak is er wel een klik om vaker af te spreken
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:26:43 #85
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_115863425
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:25 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat het aan te raden is om voor je eerste keer geen ONS te doen. En ook niet bij een betaalde dame trouwens.
De reden is dat je eerste keer toch best wel als speciaal en bijzonder gezien wordt en deze eerste keer je ook lang bijblijft. Dan is het toch fijner dat je herinneringen hebt aan je eerste keer samen met iemand waar je meer voor voelt. Dan kijk je er toch prettiger op terug lijkt me, dan dat het met een willekeurig iemand was die je verder niet kent en waar je geen gevoel bij hebt.

Ik ben het in ieder geval niet van plan. Dan maar wat langer wachten.
Je eerste keer is voor de meeste alleen maar speciaal omdat het de eerste keer is. De seks zelf is meestal slecht
pi_115863434
Nee, de vraag is simpel. Wanneer plakken jullie beiden de label relatie. Voor of na?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_115863470
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:26 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Je eerste keer is voor de meeste alleen maar speciaal omdat het de eerste keer is. De seks zelf is meestal slecht
Klopt, maar het blijft je wel bij. Je herinneringen daaraan raak je niet zo snel kwijt.
Vandaar de opmerking om goed te bedenken met wie je dit wil delen.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:28:22 #88
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_115863483
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:27 schreef firefly3 het volgende:
Nee, de vraag is simpel. Wanneer plakken jullie beiden de label relatie. Voor of na?
Voor. Het starten van een relatie is niet afhankelijk van de sex, maar het zou toch gek zijn als dat niet snel zou volgen.

Edit: even wat verduidelijkt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Murvgeslagen op 22-08-2012 13:38:54 ]
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:32:27 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115863614
quote:
De praktijk (1 relatie) was voor de seks.
Nu zou het denk ik erna zijn. Niet om te testen of de seks goed is, maar meer omdat ik sneller seks zou hebben dan dat ik een verband met iemand echt een relatie zou noemen.
pi_115863624
quote:
Na. Geen seks = geen relatie in mijn hoofd.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_115863646
Ik denk ook zeker voor de onervaren users hier dat het fijn is om het hele traject af te lopen.
Dus niet meteen voor seks gaan, maar stap voor stap van first base, naar second base, third base en dan uiteindelijk scoren.
Van elke stap kun je toch weer enorm genieten.
Zelfs al ben je wat ouder, is het toch jammer om dit te overhaasten.
pi_115863685
Ik plak het label pas na. Maar na mijn meest recente ervaring is zelfs het plakken van een label niet altijd raadzaam.
pi_115863752
Liever geen label en t luchtig houden :) Van labels krijg ik het stik benauwd
pi_115863848
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:26 schreef Royco1 het volgende:

[..]

mwa voor alles is een eerste keer
pi_115863953
Bedankt voor jullie antwoorden, ik zelf dus na en hou het ook vaak luchtig.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_115863974
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:38 schreef Lot88 het volgende:

[..]

mwa voor alles is een eerste keer
Precies.
De eerste keer zoenen.
De eerste keer frunniken.
De eerste keer elkaar naakt zien en elkaars lichaam leren kennen.

Allemaal ervaringen die best speciaal zijn en je bijblijven.
pi_115863982
quote:

Ik sta er helemaal niet voor open eigenlijk. Ik sta alleen maar open voor een serieuze, duurzame relatie. De tijd voor ONS en andere heftige dingen zijn voor mij voorbij zonder dat ik er actief wat mee gedaan heb.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_115864013
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:41 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik sta er helemaal niet voor open eigenlijk. Ik sta alleen maar open voor een serieuze, duurzame relatie. De tijd voor ONS en andere heftige dingen zijn voor mij voorbij zonder dat ik er actief wat mee gedaan heb.
Waarom is die tijd al voorbij?
pi_115864024
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:41 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Onzin, daar ben je nooit te oud voor. Het is niet zo dat je na je 25e alleen maar serieuze en langdurige relaties moet willen.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:43:00 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115864048
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:41 schreef dyna18 het volgende:
Allemaal ervaringen die best speciaal zijn en je bijblijven.
Moagh, vond er weinig speciaals aan. Ja wat spanning destijds. Maar kan niet zeggen dat het mij echt is bijgebleven hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')