SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Lezen is ook een kunst, dat zeg ik toch helemaal niet? Het enige is dat ik met een instelling ga van ik kijk wel hoe het loopt. Dat is helemaal niet de reden van het uitgaan, het gaat gewoon om een gezellige avond.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:52 schreef firefly3 het volgende:
Als er een knappe vrouw voor je staat die je leuk vind, ga je alleen praten? Net als dat praten automatisch kan, kan expressie van dat je haar lekker vind ook automatisch."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Daar had ik het helemaal niet over. Ik had het over het moment dat je een leuke meid tegen komt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Wat is voor haar de trigger om te reageren op je bericht?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik vertelde gister over een meisje, vandaag dacht ik dat als nu contact stopt het ECHT niks word, dus ik plaats doodleuk een simpele ' hallo ' op haar fb, en niks erop terug.
dat word dus niks.
Een simpele hallo nodigt niet uit om iets terug te schrijven.
Beter om ook iets interessants te melden of beter nog om haar iets te vragen.
Bijv: "Hé nog plannen voor het weekend?" lokt al meer een reactie uit.![]()
Nee, je moet het niet gaan omdraaien. Ik gaf aan dat je bij jou alleen in de hoek staat een biertje te drinken, of alle leuke dames (uitsluitend de leuke) aanspreekt op een avond. Ik geef daarna aan dat dat niet zo zwart wit is. En daar reageer jij op.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:50 schreef firefly3 het volgende:
Daar had ik het helemaal niet over. Ik had het over het moment dat je een leuke meid tegen komt.
Vind je nou wel of niet dat het zo zwart/wit is? Want dat communiceer je hier wel.
Als iemand echt de moeite waard is overigens steek je er inderdaad wat meer energie in, maar dat lijkt mij nogal wiedes. En dat kan voor die avond al genoeg zijn door nummers uit te wisselen."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Als er lekkere vrouwen voor je lopen is het niet anders dan natuurlijk om je instincten te volgen. Wat is het probleem?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Hoe is jou eigen situatie op dit moment? Heb je een date of vriendin?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef firefly3 het volgende:
Als er lekkere vrouwen voor je lopen is het niet anders dan natuurlijk om je instincten te volgen. Wat is het probleem?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Instincten? Welke instincten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef firefly3 het volgende:
Als er lekkere vrouwen voor je lopen is het niet anders dan natuurlijk om je instincten te volgen. Wat is het probleem?"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Nee, er loopt telkens weer een andere vrouw voorbij. Een relatie werkt niet zo lekker als je last hebt van instincten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe is jou eigen situatie op dit moment? Heb je een date of vriendin?"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:29 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Nee, er loopt telkens weer een andere vrouw voorbij. Een relatie werkt niet zo lekker als je last hebt van instincten.![]()
![]()
![]()
Een open relatie en twee scharrelsExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Die heb je niet heExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dat is niet mijn vraag. Natuurlijk heb ik wel interesse in dames, maar dat is wat anders dan achter elke kont aanlopen die voorbij loopt, want dat is de manier waarop jij het brengt.quote:
Misschien heel bijzonder voor jou, maar er bestaan ook leuke avondjes zonder de hele tijd op dames gefocust te zijn."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Illusies dus.quote:YouTube
Het is een illusie van jezelf dat als je op een vrouw af stapt dat je achter haar kont aan gaat. Het is de handeling zelf die je voor jezelf doet dat leuk is. Dus haar hand vast pakken doe je puur voor Jezelf bijv, want dat vind JIJ leuk. Volgens mij snap je niet helemaal wat natuurlijk zijn is.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Wat voor werk doe jij eigenlijk, firefly3?Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Volgens mij ben jij zo ver van de menselijke natuur af als maar kan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:44 schreef firefly3 het volgende:
Het is een illusie van jezelf dat als je op een vrouw af stapt dat je achter haar kont aan gaat. Het is de handeling zelf die je voor jezelf doet dat leuk is. Dus haar hand vast pakken doe je puur voor Jezelf bijv, want dat vind JIJ leuk. Volgens mij snap je niet helemaal wat natuurlijk zijn is.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef firefly3 het volgende:
Als er lekkere vrouwen voor je lopen is het niet anders dan natuurlijk om je instincten te volgen. Wat is het probleem?m.a.w. Je loopt je lul achternaquote:The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Klopt, eerst je lul achtervolgen, daarna zie je vanzelf wel wie je wilt houden. De meeste mensen doen andersom maar dat is vrij onnatuurlijkExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Sorry, maar ik word zo misselijk van ventjes zoals jij. Dit heeft niets met versieren te maken maar gewoon met hoe je zoveel mogelijk neuckertjes (al dan niet in die gore plaatselijke toiletten) je kunt scoren. Grote kans dat je een besmettelijke zooi oploopt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:58 schreef firefly3 het volgende:
Klopt, eerst je lul achtervolgen, daarna zie je vanzelf wel wie je wilt houden. De meeste mensen doen andersom maar dat is vrij onnatuurlijkThe reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
Doe ik met je meequote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:00 schreef Royco1 het volgende:
Ik zal wel te ouderwets zijn voor deze shit ofzo
The reward of a thing well done is to have done it.
Lesje begrijpend lezen nemen misschien? Je leest tamelijk letterlijk wat ik schrijf.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:44 schreef firefly3 het volgende:
Het is een illusie van jezelf dat als je op een vrouw af stapt dat je achter haar kont aan gaat. Het is de handeling zelf die je voor jezelf doet dat leuk is. Dus haar hand vast pakken doe je puur voor Jezelf bijv, want dat vind JIJ leuk. Volgens mij snap je niet helemaal wat natuurlijk zijn is."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Ach de enige vrouwen die er op in gaan zijn oppervlakkig en uit op een beurt, meer niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sorry, maar ik word zo misselijk van ventjes zoals jij. Dit heeft niets met versieren te maken maar gewoon met hoe je zoveel mogelijk neuckertjes (al dan niet in die gore plaatselijke toiletten) je kunt scoren. Grote kans dat je een besmettelijke zooi oploopt.
Het is maar net waar je op uit bent. Ik zou liever langer single blijven en droog staan om dan na een tijd een blijvertje te vinden dan dat ik niet weet wie de vader van mn kind is bij wijze van![]()
![]()
Dit ja, ik denk dat de meeste hier zitten voor tips om iemand te versieren voor iets serieus.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sorry, maar ik word zo misselijk van ventjes zoals jij. Dit heeft niets met versieren te maken maar gewoon met hoe je zoveel mogelijk neuckertjes (al dan niet in die gore plaatselijke toiletten) je kunt scoren. Grote kans dat je een besmettelijke zooi oploopt.
Niet om snel de zak te legen.![]()
hahaha... inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ach de enige vrouwen die er op in gaan zijn oppervlakkig en uit op een beurt, meer niet.
Het is maar net waar je op uit bent. Ik zou liever langer single blijven en droog staan om dan na een tijd een blijvertje te vinden dan dat ik niet weet wie de vader van mn kind is bij wijze van
The reward of a thing well done is to have done it.
Daar heb je ook geen vrouw voor nodigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit ja, ik denk dat de meeste hier zitten voor tips om iemand te versieren voor iets serieus.
Niet om snel de zak te legen.Kunnen jullie mannen prima zelf.
![]()
Daarbij begrijpt hij mijn betekenis van illusie ook niet...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:05 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Lesje begrijpend lezen nemen misschien? Je leest tamelijk letterlijk wat ik schrijf.YouTube
Maar het is toch leuker om dat samen te doenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Daar heb je ook geen vrouw voor nodigKunnen jullie mannen prima zelf.
![]()
Dat zekerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar het is toch leuker om dat samen te doen![]()
![]()
Dit ja, misschien kunnen we weer focussen op het topic.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit ja, ik denk dat de meeste hier zitten voor tips om iemand te versieren voor iets serieus.
Niet om snel de zak te legen.![]()
Firefly, als ik het over achter elke kont aanlopen heb, bedoel ik dat niet letterlijk. Dan bedoel ik dat ik ook een leuk avondje kan hebben zonder elke dame die er appetijtelijk uitziet te proberen versieren.
Sowieso ben ik redelijk kieskeurig aangelegd, heb ik snel door wat voor vlees het in de kuip heeft (voel snel mensen aan), en ga daardoor maar achter een betrekkelijk laag aantal dames aan als leuk materiaal. En als ik er dan achteraan ga, hebben ze niet alleen een leuk uiterlijk, maar met name een leuk karakter."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Bij de meeste mensen is er eerst seks, daarna een relatie. Denk hier goed over na wat ik hier geschreven heb.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Mooi, dan behoor ik niet bij de doorsnee groepquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:13 schreef firefly3 het volgende:
Bij de meeste mensen is er eerst seks, daarna een relatie. Denk hier goed over na wat ik hier geschreven heb.The reward of a thing well done is to have done it.
Ik denk bij de meesten die in dit topic zitten dat het niet zo gaat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:13 schreef firefly3 het volgende:
Bij de meeste mensen is er eerst seks, daarna een relatie. Denk hier goed over na wat ik hier geschreven heb.![]()
Ik ben blijkbaar ook niet de meeste mensen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:13 schreef firefly3 het volgende:
Bij de meeste mensen is er eerst seks, daarna een relatie. Denk hier goed over na wat ik hier geschreven heb.
Ben ik ook helemaal niet geïnteresseerd in."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
En bij heel veel mensen is er al wel sprake van iets vasters voordat ze seks hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:13 schreef firefly3 het volgende:
Bij de meeste mensen is er eerst seks, daarna een relatie. Denk hier goed over na wat ik hier geschreven heb.
Dit hoeft natuurlijk niet, maar er zo veel zijn er denk ik niet die binnen een uur seks gehad hebben en er een vaste relatie aan over houden.![]()
Je denkt teveel met je jongeheer firefly."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Vanaf welk moment heb je volgens jou een relatie?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:13 schreef firefly3 het volgende:
Is dat na 3 dates? Het moment van seks is goed te meten, maar vanaf wanneer telt het dat je 'in een relatie' zit?![]()
Firefly, je preekt blijkbaar in het verkeerde topic. In dit topic deelt men je mening niet, over omgang met vrouwen, over stappen. En als er wat van gezegd wordt, door de 'targets' nota bene, zijn we partijdig. Misschien met je handjevol aanhangers toch maar weer een eigen topic openen en gaan wieberen?
[filter weer aan]![]()
Op het moment dat beide partijen er zo in staan, lijkt mij het meest handigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:16 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vanaf welk moment heb je volgens jou een relatie?
Is dat na 3 dates? Het moment van seks is goed te meten, maar vanaf wanneer telt het dat je 'in een relatie' zit?![]()
![]()
Dat is alleen best vaag. Dat kan rustig na 2 maanden ofzo zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Op het moment dat beide partijen er zo in staan, lijkt mij het meest handig
Grote kans dat je dan inderdaad al eerder het bed ingedoken bent.![]()
+1quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Op het moment dat beide partijen er zo in staan, lijkt mij het meest handigYouTube
Mij overkomen... zovaak..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is alleen best vaag. Dat kan rustig na 2 maanden ofzo zijn.
Grote kans dat je dan inderdaad al eerder het bed ingedoken bent.
eerst scharrel je wat en leer je elkaar goed kennen... ondertussen heb je gewoon fun.
"sex is het samensmelten van 2 zielen in 1"
werkt altijd goed.YouTube
filter aan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Firefly, je preekt blijkbaar in het verkeerde topic. In dit topic deelt men je mening niet, over omgang met vrouwen, over stappen. En als er wat van gezegd wordt, door de 'targets' nota bene, zijn we partijdig. Misschien met je handjevol aanhangers toch maar weer een eigen topic openen en gaan wieberen?
[filter weer aan]"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Overigens net bij de belastingdienst waar ik moest zijn, een onwijs knappe bewaker gezien. Doet hij vervolgens zijn mond open.... mijn broek zakte zowat af. Wat kwam die dom over qua taalgebruik en manier van praten (erg sloom). Zo iemand zou bij mij dan meteen afvallen.The reward of a thing well done is to have done it.
Ja maar dat maakt toch niet uit? Ik kan structureel elk weekend een wip maken met iemand, terwijl het voor mij puur om de sex gaat terwijl de ander helemaal hotel de botel verliefd is, bij wijze van.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is alleen best vaag. Dat kan rustig na 2 maanden ofzo zijn.
Grote kans dat je dan inderdaad al eerder het bed ingedoken bent.
Op het moment dat je beiden om dezelfde redenen iets aan gaat, is er naar mijn mening sprake van een relatie, als je er zo over denkt. Het is geen first base second base third base relatie![]()
![]()
Ja dat is elke keer weer anders he.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:16 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vanaf welk moment heb je volgens jou een relatie?
Is dat na 3 dates? Het moment van seks is goed te meten, maar vanaf wanneer telt het dat je 'in een relatie' zit?
En ik zeg ook niet dat je een relatie moet hebben voor seks.
Maar ik denk dat als je een vrouw oppikt in de kroeg en daar meteen seks mee hebt het heel vaak one night stands zullen zijn.![]()
Wel leuk toch om geen honken over te slaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt toch niet uit? Ik kan structureel elk weekend een wip maken met iemand, terwijl het voor mij puur om de sex gaat terwijl de ander helemaal hotel de botel verliefd is, bij wijze van.
Op het moment dat je beiden om dezelfde redenen iets aan gaat, is er naar mijn mening sprake van een relatie, als je er zo over denkt. Het is geen first base second base third base relatie
Dat is juist zo spannend als je elkaar ontdekt om steeds een stapje verder te gaan.
Vooral voor jong volwassenen om zo de andere kant te leren ontdekken.![]()
als je goed las heeft ze gereageerd, en ze wilde me snel zien, blijkt dat ze net als ik bij groenrijk heeft gewerkt in hetzelfde filiaal, etc.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:00 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat is voor haar de trigger om te reageren op je bericht?
Een simpele hallo nodigt niet uit om iets terug te schrijven.
Beter om ook iets interessants te melden of beter nog om haar iets te vragen.
Bijv: "Hé nog plannen voor het weekend?" lokt al meer een reactie uit.![]()
daar zeg ik ook niets over?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wel leuk toch om geen honken over te slaan?
Dat is juist zo spannend als je elkaar ontdekt om steeds een stapje verder te gaan.
Vooral voor jong volwassenen om zo de andere kant te leren ontdekken.
bedoel dat er geen stappenplan voor is om te weten wanneer je in een relatie zut![]()
![]()
Technisch gezien, kan je er vanalles van maken.
Maar op het moment dat je sex hebt, leuke dingen samen doet, samen aan het bankhangen bent, filmpje kijken, samen eten...
spreek je van een relatie tussen 2 personen...
net als dat je een relatie hebt met je collega's en met je vrienden etc.
Het is puur een stempel die je er op druk wanneer je het "officieel" maakt.
Want ook al heb je een relatie, je bent niet elkaars bezit.YouTube
Ik vind het vrij wanhopig al je beslist een relatie te hebben als je niet eens weet of het seksueel ook klikt. Je gevoel volgen, letterlijker nemen all the way.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
ik vind wel meer vrij wanhopig maar daar komen we ook niet vanaf..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:02 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind het vrij wanhopig al je beslist een relatie te hebben als je niet eens weet of het seksueel ook klikt. Je gevoel volgen, letterlijker nemen all the way.
wie heeft t trouwens over geen sex en wel een relatie?![]()
Ff z'n stelling is dat je eerst seks moet hebben voordat je uberhaupt in de relatie dient te zitten, dit ivm eventuele mismatch..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:05 schreef Cassandra87 het volgende:
wie heeft t trouwens over geen sex en wel een relatie?
Meesten hier zullen het daar niet mee eens zijn.![]()
Je zei net toch zelf eerst een relatie daarna seks?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik vind wel meer vrij wanhopig maar daar komen we ook niet vanaf..
wie heeft t trouwens over geen sex en wel een relatie?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Overigens snap ik niet wat mensen haten op Firefly, als je een beetje kunt versieren is het hebben van 3 meisjes ook al weer niet zo'n punt. Hoewel ik wel aanneem dat op je open relatie na ze het niet van elkaar weten, correct?![]()
Dat kunnen de meesten in dit topic niet hequote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens snap ik niet wat mensen haten op Firefly, als je een beetje kunt versieren is het hebben van 3 meisjes ook al weer niet zo'n punt. Hoewel ik wel aanneem dat op je open relatie na ze het niet van elkaar weten, correct?![]()
![]()
Hm zo. Nee dan interpreteer je m verkeerd of ik leg m verkeerd uit. Ik ga niet na een date roepen dat ik een relatie heb. Maar ik heb ook zelden sex buiten een relatie om. Want meestal is de intentie voor een relatie dan al lang en breed aanwezig van beide kanten, als het in sexueel opzicht ook nog blijkt te klikken is dat helemaal super, anders is het ook inderdaad een eenmalige ervaringquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zei net toch zelf eerst een relatie daarna seks?
Maar een ons is niets voor mij, dat bedoel ik meer![]()
Ja maar Firefly wel en dus zou het voor hem gewoon kunnen toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kunnen de meesten in dit topic niet he![]()
![]()
Klopt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja maar Firefly wel en dus zou het voor hem gewoon kunnen toch?
Maar snap al die aandacht op FF niet. Hij heeft gewoon een andere kijk / leven erop. En dat lijkt mij ondertussen wel duidelijk. En toch duikt iedereen op elke uitspraak die hij doet.
en nog serieus ook![]()
![]()
Het lijkt een obsessiequote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.
Maar snap al die aandacht op FF niet. Hij heeft gewoon een andere kijk / leven erop. En dat lijkt mij ondertussen wel duidelijk. En toch duikt iedereen op elke uitspraak die hij doet.
en nog serieus ook![]()
![]()
Je wilt voorstellen om stelselmatig al zijn posts te negeren?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.
en nog serieus ook
Mhmm, misschien nog wel beter ook.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Dus dan had ik met mijn vaginistische ex nooit een relatie van 3 jaar kunnen opbouwen. Want sexueel klikte dat niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:02 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind het vrij wanhopig al je beslist een relatie te hebben als je niet eens weet of het seksueel ook klikt. Je gevoel volgen, letterlijker nemen all the way.![]()
Dan ben je het toch met de stelling eens dat je eerst seks met elkaar hebt en dan pas de relatie komt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hm zo. Nee dan interpreteer je m verkeerd of ik leg m verkeerd uit. Ik ga niet na een date roepen dat ik een relatie heb. Maar ik heb ook zelden sex buiten een relatie om. Want meestal is de intentie voor een relatie dan al lang en breed aanwezig van beide kanten, als het in sexueel opzicht ook nog blijkt te klikken is dat helemaal super, anders is het ook inderdaad een eenmalige ervaring
Maar een ons is niets voor mij, dat bedoel ik meer
Wanneer je inderdaad niet na 3 dates al spreekt van het hebben van een relatie, komt het krijgen van de relatie pas later.![]()
Neem aan dat het vaginisme wel een rol speelde bij het uitmaken?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:59 schreef Royco1 het volgende:
Dus dan had ik met mijn vaginistische ex nooit een relatie van 3 jaar kunnen opbouwen. Want sexueel klikte dat niet.
(of had je een soort open relatie ernaast)![]()
Nee geen open relatie, en het vagisme speelde geen rol in waarom het uit gegaan is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neem aan dat het vaginisme wel een rol speelde bij het uitmaken?
(of had je een soort open relatie ernaast)![]()
Wanneer is er volgens jullie spraken van een relatie?
Is dat afhankelijk van hoe vaak je elkaar gedate hebt of van andere factoren?![]()
Niet helemaal, want mééstal heb ik ook geen sex als ik geen interesse heb in een relatie. Alleen noem je het beestje pas wat later bij de naam. Misschien een beetje lastig uit te leggen..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dan ben je het toch met de stelling eens dat je eerst seks met elkaar hebt en dan pas de relatie komt?
Wanneer je inderdaad niet na 3 dates al spreekt van het hebben van een relatie, komt het krijgen van de relatie pas later.![]()
gevoel?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef dyna18 het volgende:
Is dat afhankelijk van hoe vaak je elkaar gedate hebt of van andere factoren?![]()
Dat is ook het idee wat ik heb. Het moment is meer gebaseerd op gevoel en daardoor lastig te bepalen. Hierdoor is een stelling van FF als "Wat komt eerder, seks of relatie?" al bij voorbaat niet te beantwoorden om het moment van relatie niet duidelijk is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet helemaal, want mééstal heb ik ook geen sex als ik geen interesse heb in een relatie. Alleen noem je het beestje pas wat later bij de naam. Misschien een beetje lastig uit te leggen..
Op zicht is het onderwerp wel interessant.
De vraag zou dan ook beter zijn: "Heb je seks zonder een relatie te hebben?" oftewel sta je open voor een ONS.
Echter denk ik dat de users in dit topic meer op zoek zijn naar een relatie dan naar seks (want dan zaten ze wel in SEX ipv R&P).![]()
Zijn er trouwens users die zo graag hun maagdelijkheid willen verliezen dat ze open staan voor een ons (want gratis)
Ik sta er wel voor open maar ben het type niet. De enige 'ONS' die ik heb gehad was met iemand die ik al een keer tegen was gekomen met stappen. Daar heb ik later mee afgesproken en dat was achteraf gezien echt puur voor de sex. De aantrekkingskracht was er maar meer niet.
Verder ben ik meer iemand voor een relatie (Dat beslaat gelijk mijn hele geschiedenis, eerste bijna 5 jaar, met Detroit heeft 3 jaar geduurd) dus ik weet niet eens hoe het zou moeten ondertussen buiten een relatie om![]()
![]()
Dat is niet te beantwoorden, daar is geen algemene regel voor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef dyna18 het volgende:
Denk dat die twee los staan van elkaar.. de stelling wat komt eerder seks of relatie.. of heb je seks zonder relatie. Zie dat als twee aparte dingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:16 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is ook het idee wat ik heb. Het moment is meer gebaseerd op gevoel en daardoor lastig te bepalen. Hierdoor is een stelling van FF als "Wat komt eerder, seks of relatie?" al bij voorbaat niet te beantwoorden om het moment van relatie niet duidelijk is.
Op zicht is het onderwerp wel interessant.
De vraag zou dan ook beter zijn: "Heb je seks zonder een relatie te hebben?" oftewel sta je open voor een ONS.
Echter denk ik dat de users in dit topic meer op zoek zijn naar een relatie dan naar seks (want dan zaten ze wel in SEX ipv R&P).
eerder seks of relatie. Is meer van: wacht je op seks hebben met iemand totdat je voor je gevoel een relatie hebt. Dus enkel seks in een relatie.
Of wil je eerst seks voordat je een relatie wil met die persoon omdat je dan zeker weet of je qua seks een goede match bent.
de stelling heb je seks zonder relatie: gaat puur over eventuele ONS en scharrels. Daar staat een mogelijke relatie helemaal los van. Kan eruit voortkomen, maar is een andere discussie.![]()
Na het lezen van je eerste zin dacht ik dat je het aanbood.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Zijn er trouwens users die zo graag hun maagdelijkheid willen verliezen dat ze open staan voor een ons (want gratis)
Ik sta er wel voor open maar ben het type niet. De enige 'ONS' die ik heb gehad was met iemand die ik al een keer tegen was gekomen met stappen. Daar heb ik later mee afgesproken en dat was achteraf gezien echt puur voor de sex. De aantrekkingskracht was er maar meer niet.
Verder ben ik meer iemand voor een relatie (Dat beslaat gelijk mijn hele geschiedenis, eerste bijna 5 jaar, met Detroit heeft 3 jaar geduurd) dus ik weet niet eens hoe het zou moeten ondertussen buiten een relatie om![]()
![]()
Oooh hahaha zo bedoelde ik m niet. Meer dat ik me afvroeg of die een ons wilde omdat dat goedkoper was dan een hoerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:21 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Na het lezen van je eerste zin dacht ik dat je het aanbood.![]()
![]()
Nee, ik denk dat het aan te raden is om voor je eerste keer geen ONS te doen. En ook niet bij een betaalde dame trouwens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Verder ben ik meer iemand voor een relatie (Dat beslaat gelijk mijn hele geschiedenis, eerste bijna 5 jaar, met Detroit heeft 3 jaar geduurd) dus ik weet niet eens hoe het zou moeten ondertussen buiten een relatie om
De reden is dat je eerste keer toch best wel als speciaal en bijzonder gezien wordt en deze eerste keer je ook lang bijblijft. Dan is het toch fijner dat je herinneringen hebt aan je eerste keer samen met iemand waar je meer voor voelt. Dan kijk je er toch prettiger op terug lijkt me, dan dat het met een willekeurig iemand was die je verder niet kent en waar je geen gevoel bij hebt.
Ik ben het in ieder geval niet van plan. Dan maar wat langer wachten.![]()
Ik sta er wel voor open, en heb ze ook wel gehad. Maar het is ook weer niet zo dat als ik uit ga ofzo ik er actief naar op zoek ben. Als het gebeurd dan gebeurd het, maar vaak is er wel een klik om vaker af te sprekenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Je eerste keer is voor de meeste alleen maar speciaal omdat het de eerste keer is. De seks zelf is meestal slechtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het aan te raden is om voor je eerste keer geen ONS te doen. En ook niet bij een betaalde dame trouwens.
De reden is dat je eerste keer toch best wel als speciaal en bijzonder gezien wordt en deze eerste keer je ook lang bijblijft. Dan is het toch fijner dat je herinneringen hebt aan je eerste keer samen met iemand waar je meer voor voelt. Dan kijk je er toch prettiger op terug lijkt me, dan dat het met een willekeurig iemand was die je verder niet kent en waar je geen gevoel bij hebt.
Ik ben het in ieder geval niet van plan. Dan maar wat langer wachten.![]()
Nee, de vraag is simpel. Wanneer plakken jullie beiden de label relatie. Voor of na?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Klopt, maar het blijft je wel bij. Je herinneringen daaraan raak je niet zo snel kwijt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je eerste keer is voor de meeste alleen maar speciaal omdat het de eerste keer is. De seks zelf is meestal slecht
Vandaar de opmerking om goed te bedenken met wie je dit wil delen.![]()
Voor. Het starten van een relatie is niet afhankelijk van de sex, maar het zou toch gek zijn als dat niet snel zou volgen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:27 schreef firefly3 het volgende:
Nee, de vraag is simpel. Wanneer plakken jullie beiden de label relatie. Voor of na?
Edit: even wat verduidelijkt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Murvgeslagen op 22-08-2012 13:38:54 ]"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
De praktijk (1 relatie) was voor de seks.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:27 schreef firefly3 het volgende:
Nee, de vraag is simpel. Wanneer plakken jullie beiden de label relatie. Voor of na?
Nu zou het denk ik erna zijn. Niet om te testen of de seks goed is, maar meer omdat ik sneller seks zou hebben dan dat ik een verband met iemand echt een relatie zou noemen.![]()
Na. Geen seks = geen relatie in mijn hoofd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:27 schreef firefly3 het volgende:
Nee, de vraag is simpel. Wanneer plakken jullie beiden de label relatie. Voor of na?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ik denk ook zeker voor de onervaren users hier dat het fijn is om het hele traject af te lopen.
Dus niet meteen voor seks gaan, maar stap voor stap van first base, naar second base, third base en dan uiteindelijk scoren.
Van elke stap kun je toch weer enorm genieten.
Zelfs al ben je wat ouder, is het toch jammer om dit te overhaasten.![]()
Ik plak het label pas na. Maar na mijn meest recente ervaring is zelfs het plakken van een label niet altijd raadzaam.![]()
mwa voor alles is een eerste keerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je eerste keer is voor de meeste alleen maar speciaal omdat het de eerste keer is. De seks zelf is meestal slecht![]()
Bedankt voor jullie antwoorden, ik zelf dus na en hou het ook vaak luchtig.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Precies.quote:
De eerste keer zoenen.
De eerste keer frunniken.
De eerste keer elkaar naakt zien en elkaars lichaam leren kennen.
Allemaal ervaringen die best speciaal zijn en je bijblijven.![]()
Ik sta er helemaal niet voor open eigenlijk. Ik sta alleen maar open voor een serieuze, duurzame relatie. De tijd voor ONS en andere heftige dingen zijn voor mij voorbij zonder dat ik er actief wat mee gedaan heb.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Verder ben ik meer iemand voor een relatie (Dat beslaat gelijk mijn hele geschiedenis, eerste bijna 5 jaar, met Detroit heeft 3 jaar geduurd) dus ik weet niet eens hoe het zou moeten ondertussen buiten een relatie om"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Waarom is die tijd al voorbij?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik sta er helemaal niet voor open eigenlijk. Ik sta alleen maar open voor een serieuze, duurzame relatie. De tijd voor ONS en andere heftige dingen zijn voor mij voorbij zonder dat ik er actief wat mee gedaan heb.![]()
Onzin, daar ben je nooit te oud voor. Het is niet zo dat je na je 25e alleen maar serieuze en langdurige relaties moet willen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik sta er helemaal niet voor open eigenlijk. Ik sta alleen maar open voor een serieuze, duurzame relatie. De tijd voor ONS en andere heftige dingen zijn voor mij voorbij zonder dat ik er actief wat mee gedaan heb.![]()
Moagh, vond er weinig speciaals aan. Ja wat spanning destijds. Maar kan niet zeggen dat het mij echt is bijgebleven hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:41 schreef dyna18 het volgende:
Allemaal ervaringen die best speciaal zijn en je bijblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |