Lesje begrijpend lezen nemen misschien? Je leest tamelijk letterlijk wat ik schrijf.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:44 schreef firefly3 het volgende:
Het is een illusie van jezelf dat als je op een vrouw af stapt dat je achter haar kont aan gaat. Het is de handeling zelf die je voor jezelf doet dat leuk is. Dus haar hand vast pakken doe je puur voor Jezelf bijv, want dat vind JIJ leuk. Volgens mij snap je niet helemaal wat natuurlijk zijn is.
Ach de enige vrouwen die er op in gaan zijn oppervlakkig en uit op een beurt, meer niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sorry, maar ik word zo misselijk van ventjes zoals jij. Dit heeft niets met versieren te maken maar gewoon met hoe je zoveel mogelijk neuckertjes (al dan niet in die gore plaatselijke toiletten) je kunt scoren. Grote kans dat je een besmettelijke zooi oploopt.
Dit ja, ik denk dat de meeste hier zitten voor tips om iemand te versieren voor iets serieus.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sorry, maar ik word zo misselijk van ventjes zoals jij. Dit heeft niets met versieren te maken maar gewoon met hoe je zoveel mogelijk neuckertjes (al dan niet in die gore plaatselijke toiletten) je kunt scoren. Grote kans dat je een besmettelijke zooi oploopt.
hahaha... inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ach de enige vrouwen die er op in gaan zijn oppervlakkig en uit op een beurt, meer niet.
Het is maar net waar je op uit bent. Ik zou liever langer single blijven en droog staan om dan na een tijd een blijvertje te vinden dan dat ik niet weet wie de vader van mn kind is bij wijze van
Daar heb je ook geen vrouw voor nodigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit ja, ik denk dat de meeste hier zitten voor tips om iemand te versieren voor iets serieus.
Niet om snel de zak te legen.
Daarbij begrijpt hij mijn betekenis van illusie ook niet...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:05 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Lesje begrijpend lezen nemen misschien? Je leest tamelijk letterlijk wat ik schrijf.
Maar het is toch leuker om dat samen te doenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Daar heb je ook geen vrouw voor nodigKunnen jullie mannen prima zelf.
Dat zekerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar het is toch leuker om dat samen te doen
Dit ja, misschien kunnen we weer focussen op het topic.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit ja, ik denk dat de meeste hier zitten voor tips om iemand te versieren voor iets serieus.
Niet om snel de zak te legen.
Mooi, dan behoor ik niet bij de doorsnee groepquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:13 schreef firefly3 het volgende:
Bij de meeste mensen is er eerst seks, daarna een relatie. Denk hier goed over na wat ik hier geschreven heb.
Ik denk bij de meesten die in dit topic zitten dat het niet zo gaat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:13 schreef firefly3 het volgende:
Bij de meeste mensen is er eerst seks, daarna een relatie. Denk hier goed over na wat ik hier geschreven heb.
Ik ben blijkbaar ook niet de meeste mensen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:13 schreef firefly3 het volgende:
En bij heel veel mensen is er al wel sprake van iets vasters voordat ze seks hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:13 schreef firefly3 het volgende:
Vanaf welk moment heb je volgens jou een relatie?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:13 schreef firefly3 het volgende:
Op het moment dat beide partijen er zo in staan, lijkt mij het meest handigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:16 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vanaf welk moment heb je volgens jou een relatie?
Is dat na 3 dates? Het moment van seks is goed te meten, maar vanaf wanneer telt het dat je 'in een relatie' zit?
Dat is alleen best vaag. Dat kan rustig na 2 maanden ofzo zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Op het moment dat beide partijen er zo in staan, lijkt mij het meest handig
+1quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Op het moment dat beide partijen er zo in staan, lijkt mij het meest handig
Mij overkomen... zovaak..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is alleen best vaag. Dat kan rustig na 2 maanden ofzo zijn.
Grote kans dat je dan inderdaad al eerder het bed ingedoken bent.
filter aan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Firefly, je preekt blijkbaar in het verkeerde topic. In dit topic deelt men je mening niet, over omgang met vrouwen, over stappen. En als er wat van gezegd wordt, door de 'targets' nota bene, zijn we partijdig. Misschien met je handjevol aanhangers toch maar weer een eigen topic openen en gaan wieberen?
[filter weer aan]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |