Ja maar dat maakt toch niet uit? Ik kan structureel elk weekend een wip maken met iemand, terwijl het voor mij puur om de sex gaat terwijl de ander helemaal hotel de botel verliefd is, bij wijze van.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is alleen best vaag. Dat kan rustig na 2 maanden ofzo zijn.
Grote kans dat je dan inderdaad al eerder het bed ingedoken bent.
Ja dat is elke keer weer anders he.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:16 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Vanaf welk moment heb je volgens jou een relatie?
Is dat na 3 dates? Het moment van seks is goed te meten, maar vanaf wanneer telt het dat je 'in een relatie' zit?
Wel leuk toch om geen honken over te slaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt toch niet uit? Ik kan structureel elk weekend een wip maken met iemand, terwijl het voor mij puur om de sex gaat terwijl de ander helemaal hotel de botel verliefd is, bij wijze van.
Op het moment dat je beiden om dezelfde redenen iets aan gaat, is er naar mijn mening sprake van een relatie, als je er zo over denkt. Het is geen first base second base third base relatie
als je goed las heeft ze gereageerd, en ze wilde me snel zien, blijkt dat ze net als ik bij groenrijk heeft gewerkt in hetzelfde filiaal, etc.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:00 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat is voor haar de trigger om te reageren op je bericht?
Een simpele hallo nodigt niet uit om iets terug te schrijven.
Beter om ook iets interessants te melden of beter nog om haar iets te vragen.
Bijv: "Hé nog plannen voor het weekend?" lokt al meer een reactie uit.
daar zeg ik ook niets over?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wel leuk toch om geen honken over te slaan?
Dat is juist zo spannend als je elkaar ontdekt om steeds een stapje verder te gaan.
Vooral voor jong volwassenen om zo de andere kant te leren ontdekken.
ik vind wel meer vrij wanhopig maar daar komen we ook niet vanaf..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:02 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind het vrij wanhopig al je beslist een relatie te hebben als je niet eens weet of het seksueel ook klikt. Je gevoel volgen, letterlijker nemen all the way.
Ff z'n stelling is dat je eerst seks moet hebben voordat je uberhaupt in de relatie dient te zitten, dit ivm eventuele mismatch..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:05 schreef Cassandra87 het volgende:
wie heeft t trouwens over geen sex en wel een relatie?
Je zei net toch zelf eerst een relatie daarna seks?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik vind wel meer vrij wanhopig maar daar komen we ook niet vanaf..
wie heeft t trouwens over geen sex en wel een relatie?
Dat kunnen de meesten in dit topic niet hequote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens snap ik niet wat mensen haten op Firefly, als je een beetje kunt versieren is het hebben van 3 meisjes ook al weer niet zo'n punt. Hoewel ik wel aanneem dat op je open relatie na ze het niet van elkaar weten, correct?
Hm zo. Nee dan interpreteer je m verkeerd of ik leg m verkeerd uit. Ik ga niet na een date roepen dat ik een relatie heb. Maar ik heb ook zelden sex buiten een relatie om. Want meestal is de intentie voor een relatie dan al lang en breed aanwezig van beide kanten, als het in sexueel opzicht ook nog blijkt te klikken is dat helemaal super, anders is het ook inderdaad een eenmalige ervaringquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zei net toch zelf eerst een relatie daarna seks?
Ja maar Firefly wel en dus zou het voor hem gewoon kunnen toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kunnen de meesten in dit topic niet he
Klopt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja maar Firefly wel en dus zou het voor hem gewoon kunnen toch?
Het lijkt een obsessiequote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.
Maar snap al die aandacht op FF niet. Hij heeft gewoon een andere kijk / leven erop. En dat lijkt mij ondertussen wel duidelijk. En toch duikt iedereen op elke uitspraak die hij doet.
en nog serieus ook
Je wilt voorstellen om stelselmatig al zijn posts te negeren?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.
Maar snap al die aandacht op FF niet. Hij heeft gewoon een andere kijk / leven erop. En dat lijkt mij ondertussen wel duidelijk. En toch duikt iedereen op elke uitspraak die hij doet.
en nog serieus ook
Dus dan had ik met mijn vaginistische ex nooit een relatie van 3 jaar kunnen opbouwen. Want sexueel klikte dat niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:02 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind het vrij wanhopig al je beslist een relatie te hebben als je niet eens weet of het seksueel ook klikt. Je gevoel volgen, letterlijker nemen all the way.
Dan ben je het toch met de stelling eens dat je eerst seks met elkaar hebt en dan pas de relatie komt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hm zo. Nee dan interpreteer je m verkeerd of ik leg m verkeerd uit. Ik ga niet na een date roepen dat ik een relatie heb. Maar ik heb ook zelden sex buiten een relatie om. Want meestal is de intentie voor een relatie dan al lang en breed aanwezig van beide kanten, als het in sexueel opzicht ook nog blijkt te klikken is dat helemaal super, anders is het ook inderdaad een eenmalige ervaring
Maar een ons is niets voor mij, dat bedoel ik meer
Neem aan dat het vaginisme wel een rol speelde bij het uitmaken?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:59 schreef Royco1 het volgende:
Dus dan had ik met mijn vaginistische ex nooit een relatie van 3 jaar kunnen opbouwen. Want sexueel klikte dat niet.
Nee geen open relatie, en het vagisme speelde geen rol in waarom het uit gegaan is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neem aan dat het vaginisme wel een rol speelde bij het uitmaken?
(of had je een soort open relatie ernaast)
Niet helemaal, want mééstal heb ik ook geen sex als ik geen interesse heb in een relatie. Alleen noem je het beestje pas wat later bij de naam. Misschien een beetje lastig uit te leggen..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dan ben je het toch met de stelling eens dat je eerst seks met elkaar hebt en dan pas de relatie komt?
Wanneer je inderdaad niet na 3 dates al spreekt van het hebben van een relatie, komt het krijgen van de relatie pas later.
gevoel?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef dyna18 het volgende:
Wanneer is er volgens jullie spraken van een relatie?
Is dat afhankelijk van hoe vaak je elkaar gedate hebt of van andere factoren?
Dat is ook het idee wat ik heb. Het moment is meer gebaseerd op gevoel en daardoor lastig te bepalen. Hierdoor is een stelling van FF als "Wat komt eerder, seks of relatie?" al bij voorbaat niet te beantwoorden om het moment van relatie niet duidelijk is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet helemaal, want mééstal heb ik ook geen sex als ik geen interesse heb in een relatie. Alleen noem je het beestje pas wat later bij de naam. Misschien een beetje lastig uit te leggen..
Dat is niet te beantwoorden, daar is geen algemene regel voor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef dyna18 het volgende:
Wanneer is er volgens jullie spraken van een relatie?
Is dat afhankelijk van hoe vaak je elkaar gedate hebt of van andere factoren?
Denk dat die twee los staan van elkaar.. de stelling wat komt eerder seks of relatie.. of heb je seks zonder relatie. Zie dat als twee aparte dingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:16 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is ook het idee wat ik heb. Het moment is meer gebaseerd op gevoel en daardoor lastig te bepalen. Hierdoor is een stelling van FF als "Wat komt eerder, seks of relatie?" al bij voorbaat niet te beantwoorden om het moment van relatie niet duidelijk is.
Op zicht is het onderwerp wel interessant.
De vraag zou dan ook beter zijn: "Heb je seks zonder een relatie te hebben?" oftewel sta je open voor een ONS.
Echter denk ik dat de users in dit topic meer op zoek zijn naar een relatie dan naar seks (want dan zaten ze wel in SEX ipv R&P).
Na het lezen van je eerste zin dacht ik dat je het aanbood.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Zijn er trouwens users die zo graag hun maagdelijkheid willen verliezen dat ze open staan voor een ons (want gratis)
Ik sta er wel voor open maar ben het type niet. De enige 'ONS' die ik heb gehad was met iemand die ik al een keer tegen was gekomen met stappen. Daar heb ik later mee afgesproken en dat was achteraf gezien echt puur voor de sex. De aantrekkingskracht was er maar meer niet.
Verder ben ik meer iemand voor een relatie (Dat beslaat gelijk mijn hele geschiedenis, eerste bijna 5 jaar, met Detroit heeft 3 jaar geduurd) dus ik weet niet eens hoe het zou moeten ondertussen buiten een relatie om
Oooh hahaha zo bedoelde ik m niet. Meer dat ik me afvroeg of die een ons wilde omdat dat goedkoper was dan een hoerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:21 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Na het lezen van je eerste zin dacht ik dat je het aanbood.
Nee, ik denk dat het aan te raden is om voor je eerste keer geen ONS te doen. En ook niet bij een betaalde dame trouwens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Zijn er trouwens users die zo graag hun maagdelijkheid willen verliezen dat ze open staan voor een ons (want gratis)
Ik sta er wel voor open maar ben het type niet. De enige 'ONS' die ik heb gehad was met iemand die ik al een keer tegen was gekomen met stappen. Daar heb ik later mee afgesproken en dat was achteraf gezien echt puur voor de sex. De aantrekkingskracht was er maar meer niet.
Verder ben ik meer iemand voor een relatie (Dat beslaat gelijk mijn hele geschiedenis, eerste bijna 5 jaar, met Detroit heeft 3 jaar geduurd) dus ik weet niet eens hoe het zou moeten ondertussen buiten een relatie om
Ik sta er wel voor open, en heb ze ook wel gehad. Maar het is ook weer niet zo dat als ik uit ga ofzo ik er actief naar op zoek ben. Als het gebeurd dan gebeurd het, maar vaak is er wel een klik om vaker af te sprekenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Je eerste keer is voor de meeste alleen maar speciaal omdat het de eerste keer is. De seks zelf is meestal slechtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:25 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het aan te raden is om voor je eerste keer geen ONS te doen. En ook niet bij een betaalde dame trouwens.
De reden is dat je eerste keer toch best wel als speciaal en bijzonder gezien wordt en deze eerste keer je ook lang bijblijft. Dan is het toch fijner dat je herinneringen hebt aan je eerste keer samen met iemand waar je meer voor voelt. Dan kijk je er toch prettiger op terug lijkt me, dan dat het met een willekeurig iemand was die je verder niet kent en waar je geen gevoel bij hebt.
Ik ben het in ieder geval niet van plan. Dan maar wat langer wachten.
Klopt, maar het blijft je wel bij. Je herinneringen daaraan raak je niet zo snel kwijt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je eerste keer is voor de meeste alleen maar speciaal omdat het de eerste keer is. De seks zelf is meestal slecht
Voor. Het starten van een relatie is niet afhankelijk van de sex, maar het zou toch gek zijn als dat niet snel zou volgen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:27 schreef firefly3 het volgende:
Nee, de vraag is simpel. Wanneer plakken jullie beiden de label relatie. Voor of na?
De praktijk (1 relatie) was voor de seks.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:27 schreef firefly3 het volgende:
Nee, de vraag is simpel. Wanneer plakken jullie beiden de label relatie. Voor of na?
Na. Geen seks = geen relatie in mijn hoofd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:27 schreef firefly3 het volgende:
mwa voor alles is een eerste keerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je eerste keer is voor de meeste alleen maar speciaal omdat het de eerste keer is. De seks zelf is meestal slecht
Precies.quote:
Ik sta er helemaal niet voor open eigenlijk. Ik sta alleen maar open voor een serieuze, duurzame relatie. De tijd voor ONS en andere heftige dingen zijn voor mij voorbij zonder dat ik er actief wat mee gedaan heb.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Waarom is die tijd al voorbij?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik sta er helemaal niet voor open eigenlijk. Ik sta alleen maar open voor een serieuze, duurzame relatie. De tijd voor ONS en andere heftige dingen zijn voor mij voorbij zonder dat ik er actief wat mee gedaan heb.
Onzin, daar ben je nooit te oud voor. Het is niet zo dat je na je 25e alleen maar serieuze en langdurige relaties moet willen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik sta er helemaal niet voor open eigenlijk. Ik sta alleen maar open voor een serieuze, duurzame relatie. De tijd voor ONS en andere heftige dingen zijn voor mij voorbij zonder dat ik er actief wat mee gedaan heb.
Moagh, vond er weinig speciaals aan. Ja wat spanning destijds. Maar kan niet zeggen dat het mij echt is bijgebleven hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:41 schreef dyna18 het volgende:
Allemaal ervaringen die best speciaal zijn en je bijblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |