Omdat ik al met de volgende fase van mijn leven bezig ben. (Namelijk werken richting huisje, boompje, beestje)quote:
Nee? Je eerste keer zoenen weet je niet meer zoveel van?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moagh, vond er weinig speciaals aan. Ja wat spanning destijds. Maar kan niet zeggen dat het mij echt is bijgebleven hoor.
Uhm die opzich nog wel. Maar echt hoe de eerste keer seks voelde ofzo niet. Wel enkele randzaken eromheen, maar thats allquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef dyna18 het volgende:
Nee? Je eerste keer zoenen weet je niet meer zoveel van?
Jammer zeg.
Dat vergeet je gewoon. Als je één keer met iemand zoent onthoud je het wel, maar hoe meer er komen, hoe minder die eerste keer bijblijft. Zoals heel veel herinneringen met bepaalde personen gewoon een beetje vervagen naarmate je ouder wordt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nee? Je eerste keer zoenen weet je niet meer zoveel van?
Jammer zeg.
Ik ben geen wildebras en geen feestbeest. Ik ben eigenlijk vrij stabiel, kalm en stoïcijns. Alcohol brengt daar geen verandering in. Wilde dingen doen hoort niet bij mijn persoonlijkheid.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Onzin, daar ben je nooit te oud voor. Het is niet zo dat je na je 25e alleen maar serieuze en langdurige relaties moet willen.
Mijn eerste keer was ook niet echt geweldig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moagh, vond er weinig speciaals aan. Ja wat spanning destijds. Maar kan niet zeggen dat het mij echt is bijgebleven hoor.
Maar dan komt het niet omdat je 'verder' bent of in de 'volgende fase' terecht bent gekomen. Dan is het gewoon omdat het niet bij je past.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben geen wildebras en geen feestbeest. Ik ben eigenlijk vrij stabiel, kalm en stoïcijns. Alcohol brengt daar geen verandering in. Wilde dingen doen hoort niet bij mijn persoonlijkheid.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Omdat ik al met de volgende fase van mijn leven bezig ben. (Namelijk werken richting huisje, boompje, beestje)
Nou mijn eerste keer zoenen staat me nog goed bij hoor. Ik denk niet dat ik dat zo snel ga vergeten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:33 schreef dyna18 het volgende:
Ik denk ook zeker voor de onervaren users hier dat het fijn is om het hele traject af te lopen.
Dus niet meteen voor seks gaan, maar stap voor stap van first base, naar second base, third base en dan uiteindelijk scoren.
Van elke stap kun je toch weer enorm genieten.
Zelfs al ben je wat ouder, is het toch jammer om dit te overhaasten.
Dat kan. Ik wilde vroeger dat eigenlijk wel heel graag, maar door mijn isolement, mijn sociale status op school en mijn ouders kon ik dergelijke stappen niet zetten. Nu ik meer rust en vrede heb gevonden wil ik daar eigenlijk ook niet meer mee beginnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan komt het niet omdat je 'verder' bent of in de 'volgende fase' terecht bent gekomen. Dan is het gewoon omdat het niet bij je past.
Ik moet eerst mezelf rustig in de positie brengen dat ik überhaupt de kans krijg om een relatie te krijgen. Dat heeft voor mij nu prioriteit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:46 schreef dyna18 het volgende:
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten toch?
Je kan prima je leven op orde brengen qua werk, wonen, etc.
Terwijl je qua relaties open staat voor leve de lol.
Sterker nog, volgens mij komt het vaak voor dat jongens die eindelijk geleerd hebben hoe relaties werken eerst wat gaan lopen inhalen voor alle gemiste jaren. Oftewel flink even genieten van verschillende dates. En dat is ook prima.
Niemand zegt je, je bent nu ouder dan 25, dit mag niet meer.
En hoe lang is dat geleden?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:50 schreef dyna18 het volgende:
Dat was tijdens de KEI introductieweken van Groningen.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:51 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik moet eerst mezelf rustig in de positie brengen dat ik überhaupt de kans krijg om een relatie te krijgen. Dat heeft voor mij nu prioriteit.
Ik heb nog nooit een dame gezoend en ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik moet eerst daar nog naar toe zien te werken. Dat is voor iemand in mijn positie moeilijker dan gemiddeld.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:50 schreef dyna18 het volgende:
Nou mijn eerste keer zoenen staat me nog goed bij hoor. Ik denk niet dat ik dat zo snel ga vergeten.
Dat was tijdens de KEI introductieweken van Groningen.
En ik ga er vanuit dat het bij de rest net zo zal gaan.
Dat gaat me waarschijnlijk toch wel lang bijblijven.
En dan heb ik daar liever fijne herinneringen aan met iemand bij wie ik een klik heb.
Maar wel seks gehad dus? (of las ik dat verkeerd)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dame gezoend en ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik moet eerst daar nog naar toe zien te werken. Dat is voor iemand in mijn positie moeilijker dan gemiddeld.
Nee ik heb ook geen seks gehad. Dat is voor mij onderdeel van een relatie.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wel seks gehad dus? (of las ik dat verkeerd)
sorry, dan verkeerd gelezen, vond het al raar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee ik heb ook geen seks gehad. Dat is voor mij onderdeel van een relatie.
hmmm 15 jaar geleden give or take.quote:
We verschillen niet zoveel comp_lex.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dame gezoend en ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik moet eerst daar nog naar toe zien te werken. Dat is voor iemand in mijn positie moeilijker dan gemiddeld.
Daar zit veel tijd tussenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:03 schreef dyna18 het volgende:
hmmm 15 jaar geleden giver or take.
De tweede keer zoenen heeft nog lang op zich laten wachten. Dat was 3 maanden geleden en was een stuk lekkerder!
Ja, dat vind ik ook wel jammer. Maar dat is onbewust zo gelopen, ik had dat niet echt in de hand.quote:
Ben je door dit topic al verder gekomen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:10 schreef dyna18 het volgende:
Ja, dat vind ik ook wel jammer. Maar dat is onbewust zo gelopen, ik had dat niet echt in de hand.
Ik post niet voor niets in dit topic.
Ik ben niet autistisch. Ik ben in het verleden heel erg gepest en ik heb mijn uiterlijk niet mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:04 schreef dyna18 het volgende:
[..]
We verschillen niet zoveel comp_lex.
Ik heb ook asperger en qua ervaring loop ik maar 1 stapje op je voor (echter ik ben al wat ouder).
Ik heb nu 2x gezoend, maar meer ook niet.
Hell, ik heb zelfs nog nooit een vrouwenborst aangeraakt.
Ja en nee,quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben je door dit topic al verder gekomen?
ok, sorry, dan haal ik wat mensen hier door elkaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben niet autistisch. Ik ben in het verleden heel erg gepest en ik heb mijn uiterlijk niet mee.
Kijk dat is al heel mooiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:19 schreef dyna18 het volgende:
Ja en nee,
ik heb er zeker meer inzicht door gekregen in hoe dating en relaties werken.
En ook ben ik geinspireerd om wat meer actie te ondernemen, wat zeker geholpen heeft met het bereiken van het zoenen.
Tja daar heeft niemand een antwoord op, en dat zou ook niet je uitgangspunt moeten zijn. Je moet een leuk leven hebben en als er een relatie bij komt, dan is dat mooi. Natuurlijk kan je wel de kansen vergroten op het contact met meiden en daar verder in komen.quote:Echter, ik heb het gevoel nog mijlenver van een relatie af te staan, zonder dat ik nu precies weet waar ik aan moet werken. Ik ben er al zo lang mee bezig (sinds 2005) dat ik mij soms afvraag of het me op korte termijn gaat lukken.
Ik weet niet eens hoe ver ik af sta van een relatie. Het kan volgende week zomaar eens "raak" zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:19 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja en nee,
ik heb er zeker meer inzicht door gekregen in hoe dating en relaties werken.
En ook ben ik geinspireerd om wat meer actie te ondernemen, wat zeker geholpen heeft met het bereiken van het zoenen.
Echter, ik heb het gevoel nog mijlenver van een relatie af te staan, zonder dat ik nu precies weet waar ik aan moet werken. Ik ben er al zo lang mee bezig (sinds 2005) dat ik mij soms afvraag of het me op korte termijn gaat lukken.
Inderdaad. Dat is zeer belangrijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:21 schreef Cue_ het volgende:
Je moet gewoon de opties open houden en de mogelijkheden blijven creeren om de mensen tegen te komen.
Kijk, dat is de instelling!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:20 schreef dyna18 het volgende:
[..]
ok, sorry, dan haal ik wat mensen hier door elkaar.
Maar we hebben allemaal onze uitdagingen. Geen nut om daar een wedstrijdje van te maken wie het het moeilijkst heeft.
Liever kijken naar hoe het beter kan.
Gelukkig zeg je niet dat ik gewoon moet wachten en dat het vanzelf goed komt. Dat heb ik al iets te vaak gehoord.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja daar heeft niemand een antwoord op, en dat zou ook niet je uitgangspunt moeten zijn. Je moet een leuk leven hebben en als er een relatie bij komt, dan is dat mooi. Natuurlijk kan je wel de kansen vergroten op het contact met meiden en daar verder in komen.
Bedoel, ik heb eig weinig te klagen, maar ben ook al 5 jaar vrijgezel, volgens mij bijna alweer 6. Tja .. waar dat aan ligt. Geen idee precies. En ik zie het ook wel. Het is niet in te calculeren waardoor het komt en wanneer het wel gaat komen. Je moet gewoon de opties open houden en de mogelijkheden blijven creeren om de mensen tegen te komen.
Resultaten in het verleden geven geen garanties voor de toekomst. Het is belangrijk om gewoon goed aan jezelf te blijven werken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:28 schreef dyna18 het volgende:
Gelukkig zeg je niet dat ik gewoon moet wachten en dat het vanzelf goed komt. Dat heb ik al iets te vaak gehoord.
Echter ondanks dat ik mijn opties open hou en de mogelijkheden creeer blijkt het mij maar gewoon niet te overkomen. Waarom niet? Wie het weet mag het me zeggen.
Maar tot nu toe blijkt gewoon niemand met mij een klik te hebben. Op zijn best werd ik als een vriend gezien, op zijn slechts gewoon keihard afgewezen.
Haha enkel wachten is niet voldoende natuurlijk. Dat zou je kunnen zien als thuis blijven zitten wachten totdat iemand een keer de deur open doet bij je enzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:28 schreef dyna18 het volgende:
Gelukkig zeg je niet dat ik gewoon moet wachten en dat het vanzelf goed komt. Dat heb ik al iets te vaak gehoord.
Echter ondanks dat ik mijn opties open hou en de mogelijkheden creeer blijkt het mij maar gewoon niet te overkomen. Waarom niet? Wie het weet mag het me zeggen.
Uit onderzoek is gebleken dat het voor de heren makkelijker is dan voor de dames. Dat was één van de conclusies van het onderzoek waar we het eerder over hadden. (10% van 24+ maagd).quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:37 schreef Murvgeslagen het volgende:
Het valt mij op dat de meeste mensen met versierproblemen hier de heren zijn, is het echt zo dat de dames het in dat opzicht veel makkelijker hebben, of posten die dergelijke problemen gewoon niet?
(dat het lastiger is voor de heren snap ik natuurlijk wel, meer om in welke mate)
Maar maagd zijnde of niet zegt weinig over versierproblemen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat het voor de heren makkelijker is dan voor de dames. Dat was één van de conclusies van het onderzoek waar we het eerder over hadden. (10% van 24+ maagd).
Klopt, ik zou dat niet willen. Ooit wel eens als scharrel een onervaren jongen gehad. Eerst had ik zoiets van "ik leer het hem wel" .. maar daarna had ik geen zin meer om af te spreken, want teveel gedoe.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zou dus absoluut geen problemen hebben met een maagd op wat latere leeftijd maar het probleem voor veel mannen is dat niet veel vrouwen het zelfde daarin staan. Andersom volgens mij wel weer.
In mijn hoofd zijn die twee zaken gerelateerd aan elkaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar maagd zijnde of niet zegt weinig over versierproblemen.
Als dat voor mij een probleem wordt, dan ga ik gewoon even langs de gezelschapsdames. Dan is dat probleem ook opgelost.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zou dus absoluut geen problemen hebben met een maagd op wat latere leeftijd maar het probleem voor veel mannen is dat niet veel vrouwen het zelfde daarin staan. Andersom volgens mij wel weer.
Ik zit hier niet omdat ik versier problemen heb eigenlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:37 schreef Murvgeslagen het volgende:
Het valt mij op dat de meeste mensen met versierproblemen hier de heren zijn, is het echt zo dat de dames het in dat opzicht veel makkelijker hebben, of posten die dergelijke problemen gewoon niet?
(dat het lastiger is voor de heren snap ik natuurlijk wel, meer om in welke mate)
Ik heb hem even gemist. Welk onderzoek was dat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat het voor de heren makkelijker is dan voor de dames. Dat was één van de conclusies van het onderzoek waar we het eerder over hadden. (10% van 24+ maagd).
Dat is natuurlijk ook voor een deel je eigen 'schuld'. Het kan niet zo zijn dat van alle honderdduizenden potentieel leuke mannen er geen enkele voorbij komt die op geen enkele manier geschikt is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Nouja versierproblemen niet echt. Wel om iets richting relatie te krijgen. Maar dat komt denk ik ook omdat er weinig interessante mannen zijn (vind ik.. en nee, ik kan niet omschrijven wat dat dan wel is)
Dat zal inderdaad best. Het is nog niet eens dat ik een echt eisenlijstje heb ofzo of dat de mannen perfect dienen te zijn. Absoluut niet. Maar toch is er niet die klik die er voor zorgt dat ik iemand interessanter vind. Of die klik verdwijnt na een paar afspraken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:50 schreef Mystikvm het volgende:
Dat is natuurlijk ook voor een deel je eigen 'schuld'. Het kan niet zo zijn dat van alle honderdduizenden potentieel leuke mannen er geen enkele voorbij komt die op geen enkele manier geschikt is.
Ik zit hier overigens ook meer als relatiefaler, niet als iemand die niet kan versieren of geen contacten kan leggen.
Heb je een voorbeeld? Wat zijn dan de redenen waarom je soms na een paar dates denkt "Nèh, toch maar niet"?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad best. Het is nog niet eens dat ik een echt eisenlijstje heb ofzo of dat de mannen perfect dienen te zijn. Absoluut niet. Maar toch is er niet die klik die er voor zorgt dat ik iemand interessanter vind. Of die klik verdwijnt na een paar afspraken.
Nouja ik denk (en dat weet ik ook wel van een kennis die de theorie behoorlijk beheerste haha) dat hoe ouder je bent als man zijnde, je toch meer gaat verdiepen in hoe of wat áls het er een keer van komt, en toch wel meer gericht is op de vrouw en niet alleen de zak te legenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, ik zou dat niet willen. Ooit wel eens als scharrel een onervaren jongen gehad. Eerst had ik zoiets van "ik leer het hem wel" .. maar daarna had ik geen zin meer om af te spreken, want teveel gedoe.
Misschien dat het in een relatie anders zal zijn, maar weet niet.. liever niet.
Een maagd betekent vaak ook weinig ervaring met vrouwen, voor mijn gevoel ook minder sociaal. en daar val ik al niet op, dus dat scheelt.
Uhm. eentje klikt wel erg goed mee, maar alleen voor een avondje zeg maar. Onlangs twee dagen bij hem geweest en dan merk ik dat hij me op de zenuwen begint te werken. Vooral te maken met het vele praten en soort van hoge eigendunk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:54 schreef Mystikvm het volgende:
Heb je een voorbeeld? Wat zijn dan de redenen waarom je soms na een paar dates denkt "Nèh, toch maar niet"?
Nou ja, ergens herken ik je verhaal wel. Ik zelf ook snel beren op de weg, maar ik probeer het wel wat langer aan te houden, gewoon om te kijken hoe het op langere termijn gaat. Soms werkt het dan alsnog niet lekker genoeg, maar ik lees wel vaker iets van je en je lijkt altijd nogal snel je conclusie te trekken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm. eentje klikt wel erg goed mee, maar alleen voor een avondje zeg maar. Onlangs twee dagen bij hem geweest en dan merk ik dat hij me op de zenuwen begint te werken. Vooral te maken met het vele praten en soort van hoge eigendunk.
Een ander kan ik niet echt de gesprekken mee houden die wat dieper gaan. Dat zit er op een 1 of andere manier niet echt in.
Of het klikt sexueel niet, dan houdt het ook wel op. bij te grote verschillen dan.
Je word met de loop der jaren wel steeds beter denk ik ja, maar niet dat komt natuurlijk door de oefening.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nouja ik denk (en dat weet ik ook wel van een kennis die de theorie behoorlijk beheerste haha) dat hoe ouder je bent als man zijnde, je toch meer gaat verdiepen in hoe of wat áls het er een keer van komt, en toch wel meer gericht is op de vrouw en niet alleen de zak te legenZou toch haast nieuwsgierig worden om te kijken of die illusie waar is.
Maar je zegt terecht voor jouw gevoel minder sociaal, ik heb meerdere users uit dit topic gemeet en minder sociaal is niet waar, onzeker wellicht.
Ik bedoel, op je 15e, 16e ben je bezig met sex om de sex. Hoe ouder je wordt, hoe eerder je door hebt dat het een samenspel is, en daar hoef je nog niet eens daadwerkelijk sex voor te hebben gehad. Maar das maar een idee hoor, ik geloof ook niet dat elke maagd per definitie klunzig isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je word met de loop der jaren wel steeds beter denk ik ja, maar niet dat komt natuurlijk door de oefening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |