quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, ik was er wel dichtbij
Maar ze weten al of ze mod zijn. En als hij niet online is kan hij het ook niet weten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Kapiteintje het wordt. Hij heeft zich toch al dagen niet laten zien in de SC wat ik apart vind.
Dit dus en ik heb niks gehoord dus ben het nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar ze weten al of ze mod zijn. En als hij niet online is kan hij het ook niet weten?
quote:
ow dat was niet hier he, als ik ooit mod ben dan ga ik het communistische systeem invoerenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als mod? Da ken toch helemoal nie?
quote:
Las het op facebookquote:
Nee, dat doet Greg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Betaal jij ook zelf je spellingslessen?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Betaal jij ook zelf je spellingslessen?
Veel te weinig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eriksen voor 20 miljoen naar Barca. Las ik op Hyves.
6 miljoen, hebben ze net op tijd de deal gesloten met AZ, anders was die prijs nog wel gestegen...quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar is je 1e rapplaat met Greg dan?
Heb niet eens gesolliciteerd joh.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik geef die TwenteFC een goede kans, post nog niet lang in de SC en post m.i. iets te correct.
Okquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb niet eens gesolliciteerd joh.
Bazenplaat.quote:
watquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Steven is zeker al naar achter met zijn nieuwe vrienden
Enkel Tjacka is tot nu toe officieel verder denk ik Drizzt, spannoond hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Steven is zeker al naar achter met zijn nieuwe vrienden
Ik heb het vage vermoeden dat jij mod wordt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel Tjacka is tot nu toe officieel verder denk ik Drizzt, spannoond hoor.
Wat maakt het verder uit maar het zou toch al lang bekend moeten zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het vage vermoeden dat jij mod wordt.
Idd..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat maakt het verder uit maar het zou toch al lang bekend moeten zijn
ik ben dr phil aan het kijken met chickquote:
Logisch.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ook geen reden toe. Enkel tegen jou kijk ik op maar dat staat los van je blauwe kleurtje.
En als je dat niet begrijpt is je moeder een hoer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
De users hebben destijds in een poll duidelijk gemaakt dat het Mikey moest zijn.
6 mil is een prima bedrag voor iemand met een contract van één jaar. Hopen dat het doorgaat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Réveillère is niet door de keuring bij PSG gekomen dus zoeken ze nog een andere RB.
als jullie dat nu al nodig hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik ben dr phil aan het kijken met chick
Dat wel maar het maakt de achterlinie wel weer erg krap bezet. Van Rhijn vertrekt logischerwijs weer naar de rechtsback wat je dus opnieuw met Blind als enige echte backup opzadelt. Maar wellicht kan Denswill toch een jaar eerder doorstromen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
6 mil is een prima bedrag voor iemand met een contract van één jaar. Hopen dat het doorgaat.
Het is niet dat we het nodig hebben meer dat zij de afstandsbediening genakt heeftquote:
Een ding is zeker, jij zal het topic vast wel openen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen we weer eens een ouderwetse welkomsflood doen qua topics?
Guitarist kwam er goed af,
Wiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar met Moisander verhuist Van Rhijn sowieso naar rechts denk ik, gezien het nieuwe beleid dat spelers met een éénjarig contract niet veel meer aan spelen toekomen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel maar het maakt de achterlinie wel weer erg krap bezet. Van Rhijn vertrekt logischerwijs weer naar de rechtsback wat je dus opnieuw met Blind als enige echte backup opzadelt. Maar wellicht kan Denswill toch een jaar eerder doorstromen.
Doe maar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen idee. Ik ben nog steeds niet kapot van Van Rhijn. Of beter gezegd ik zie het nog steeds in Van der Wiel. Maar vorig seizoen was ik al 1 van de weinige die dat stelde dat zal nu niet veel anders zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar met Moisander verhuist Van Rhijn sowieso naar rechts denk ik, gezien het nieuwe beleid dat spelers met een éénjarig contract niet veel meer aan spelen toekomen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:16 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt vierde maar denkt dat 'ie gewonnen heeft.
Hij wil niet verlengen dus weg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben nog steeds niet kapot van Van Rhijn. Of beter gezegd ik zie het nog steeds in Van der Wiel. Maar vorig seizoen was ik al 1 van de weinige die dat stelde dat zal nu niet veel anders zijn.

Mja, vind ze beide 'wel goed', alleen Van Rhijn heeft wmb meer potentie. Van der Wiel vind ik aanvallend zeer sterk, maar verdedigend nog steeds ontzettend slap. Dat is nou al 3 jaar zo, dat valt me gewoon een beetje tegen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben nog steeds niet kapot van Van Rhijn. Of beter gezegd ik zie het nog steeds in Van der Wiel. Maar vorig seizoen was ik al 1 van de weinige die dat stelde dat zal nu niet veel anders zijn.
Klopt maar ook Van Rhijn wordt overhyped in verdedigend opzicht. Ook hij laat zich nog veelte makkelijk wegzetten in duels wat centraal in de verdediging al helemaal duidelijk werd. Dat heeft uiteraard ook te maken met het feit dat hij daar al ruim een jaar niet meer heeft gespeeld maar toch...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, vind ze beide 'wel goed', alleen Van Rhijn heeft wmb meer potentie. Van der Wiel vind ik aanvallend zeer sterk, maar verdedigend nog steeds ontzettend slap. Dat is nou al 3 jaar zo, dat valt me gewoon een beetje tegen.
Hij scoort veel, dit jaar al bijna net zoveel als heel vorige jaarquote:
Ok, ik las de TTquote:
Hij was goed voor Feyenoord geweest, nu zou ik hem weigeren na al dat hypocriete gelul.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:23 schreef Typisch het volgende:
Als die kut Kuyt gewoon was gekomen waren we kampioenskandidaat.
Daar heb je ook helemaal gelijk in ja. Veel schelen ze niet qua kwaliteit, en ik verkies persoonlijk ook Van der Wiel boven Van Rhijn, maar omdat Van der Wiel weggaat en omdat ik in Van Rhijn meer potentie zie zou ik dit seizoen toch voor Van Rhijn kiezen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt maar ook Van Rhijn wordt overhyped in verdedigend opzicht. Ook hij laat zich nog veelte makkelijk wegzetten in duels wat centraal in de verdediging al helemaal duidelijk werd. Dat heeft uiteraard ook te maken met het feit dat hij daar al ruim een jaar niet meer heeft gespeeld maar toch...
Door vele wordt Van Rhijn momenteel al onder de grote verdedigers geschat maar daar mist hij nog echt de concentratie en ervaring voor.
Ik begrijp dit niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb je ook helemaal gelijk in ja. Veel schelen ze niet qua kwaliteit, en ik verkies persoonlijk ook Van der Wiel boven Van Rhijn, maar omdat Van der Wiel weggaat en omdat ik in Van Rhijn meer potentie zie zou ik dit seizoen toch voor Van Rhijn kiezen.
Zal wel pas rond 11en zijn, Kunnen we eerst met z'n allen Luuk de Jong kijken bij BMGquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nieuwe mod wordt vanavond pas blauw, yvonne gaat eerst werken
Dat wel maar dan mag Van Rhijn wel heel veel op voorzetten gaan oefenen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb je ook helemaal gelijk in ja. Veel schelen ze niet qua kwaliteit, en ik verkies persoonlijk ook Van der Wiel boven Van Rhijn, maar omdat Van der Wiel weggaat en omdat ik in Van Rhijn meer potentie zie zou ik dit seizoen toch voor Van Rhijn kiezen.
Ok hoe laat gelijk uitproberen die knopjes.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nieuwe mod wordt vanavond pas blauw, yvonne gaat eerst werken
Tegen Kiev, op zich wel leuk om te zien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal wel pas rond 11en zijn, Kunnen we eerst met z'n allen Luuk de Jong kijken bij BMG
Ik ook niet. meestal begin ik met typen en zie ik wel waar ik uitkom. Dat werkt 9 v/d 10 keer totaal niet.quote:
Ik ken het probleem en dan probeer ik mij achteraf met edits te reddenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet. meestel begin ik met typen en zie ik wel waar ik uitkom. Dat werkt 9 v/d 10 keer totaal niet.
Ja, dan heeft alleen iedereen al gereageerd op je kromme zinnen en is het hele punt wat je wilde maken in het water gevallenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken het probleem en dan probeer ik mij achteraf met edits te redden
Omdat Kuijt? wat kan mij dat nou boeien. Ik denk dat ik Turkije boven Rusland prefereer al is het maar om de Europese puntenquote:
Ik denk het ook wel, maar hoe langer ze achterstaan hoe leuker ik het vind.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Fener gaat wel door. Die winnen thuis wel of het moet heel raar eindigen deze wedstrijd
Wat ik me dan vooral afvraag is, hoe kom je op die pagina terecht. Baumjohann staat niet echt in mijn google top-10.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Alexander-Baumjohann.htm
In Duitsland kan je je het Duitse elftal inkopen, Baumjohann wordt tot 2019 geselecteerdLow loopt binnen.
Waarschijnlijk aan het FM'en en kijken hoe die er in het echt uit ziet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat ik me dan vooral afvraag is, hoe kom je op die pagina terecht. Baumjohann staat niet echt in mijn google top-10.
Nee vroeg me af wie er liever in de tweede Bundesliga speelt dan bij Schalke. Voor FM heb ik het geduld niet kom ik bij elke poging achterquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aan het FM'en en kijken hoe die er in het echt uit ziet.
NOSquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:46 schreef onlogisch het volgende:
Maar is er ergens zo nog voetbal te zien?
Bij de NOS gewoon, de voorbeschouwing begint over een klein halfuur (In andere woorden de TV hoeft pas over een uur aan)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:46 schreef onlogisch het volgende:
Maar is er ergens zo nog voetbal te zien?
Denk ook niet dat BMG van prijzen uitgaat op de beker na wellicht. Daarbij heeft hij al een bekerdebuut met 2 assists achter de rug dus wie weet. Of hij echt zo'n groot talent is als vele beweren twijfel ik dan wel weer over.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk dat Luukinho moeite gaat krijgen met de druk die zijn prijskaartje met zich meedraagt. Daarnaast zie ik BMG ook niet ieder jaar meespelen om de prijzen. Dat huwelijk is volgens mij gedoemd te mislukken.
volgens mij nietsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:00 schreef AFCNiels het volgende:
Wat heeft Kuyt nog geflikt, ik zie dat hij in de 90e minuut nog geel heeft gepakt?
Dus gewoon, omdat hij een lul isquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dus gewoon, omdat hij een lul is
Hartstikke leukquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Hee Stinho en GGMM
Is het misschien leuk om ook een soort van voorspel de kampioenen van de top 5 competities topic te doen
Dus kampioen van engeland,spanje,italie,duitsland en frankrijk
En de winnaars van de cl of el?
Ja is goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hartstikke leuk![]()
Maak jij het topic?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Hee Steven!
Wat een leuk idee zeg! Ik denk dat we daar veel plezier mee kunnen beleven met zijn allen!![]()
gr. gr.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
maar zijn op zich wel leuke dingen het is enkel wel een voorspelling over een hele lange termijn.
Onzin Jomanda haar expertise ligt op het gebied van geneeskunde. Het blijft een vrouw dus over voetbal weet ze niks te melden.quote:
En dat is van de eredivisie en jupiler league niet zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
maar zijn op zich wel leuke dingen het is enkel wel een voorspelling over een hele lange termijn.
Ik vind jou wel een prima mod.quote:
Het Sjaakbeleid wordt voortaan gevolgd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook erg geschikt.
Eerste regel is dat iedereen mij aan moet spreken met 'Mein Fuhrer'quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het Sjaakbeleid wordt voortaan gevolgd.
Is dat niet kankerknap dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, weet het altijd wel 9 á 10 posts vol te houden om niet met kanker te schelden
Duitse taal heb ik liever niet, dan denk ik dat je een van de Tukkers bent.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Eerste regel is dat iedereen mij aan moet spreken met 'Mein Fuhrer'
en minstens een kanker per post?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en minstens een kanker per post?
En wat als ik nou 'Mein Führer' besluit te hanteren?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mag ook. Jij alleen dan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat als ik nou 'Mein Führer' besluit te hanteren?
Ik ben benieuwd naar Goran Popov vandaagquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:17 schreef Typisch het volgende:
Ben benieuwd naar Luuk de Jong vandaag.
Ik Milevskyquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Goran Popov vandaag
Ik ben weer hooked aan FM sinds vorige week ineens.quote:
Ik ben vorig seizoen na een enerverend slot kampioen geworden met FC Twentequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben weer hooked aan FM sinds vorige week ineens.In mijn eerste seizoen met Altrincham lig ik na 32 wedstrijden op schema om kampioen te worden van de Blue Square Beth North competitie.
Binnen 10 seizoenen in de Premier League staan is het doel.
Ik vind de Eredivisie veel te makkelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben vorig seizoen na een enerverend slot kampioen geworden met FC Twente![]()
Ik vind het altijd leuk om met een club ergens in de 6e divisie in engeland te beginnen maar heb er nooit de geduld voor om het door te zettenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind de Eredivisie veel te makkelijk.
Schema was met de 34e speelronde:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind de Eredivisie veel te makkelijk.
Ja dat ben ik nu aan het doen, kijken hoe ver ik kom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om met een club ergens in de 6e divisie in engeland te beginnen maar heb er nooit de geduld voor om het door te zetten
Ik was tot de 2e divisie gekomen in 10jaar tijd ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja dat ben ik nu aan het doen, kijken hoe ver ik kom.
Succes dan want Taiwo zal toch echt spelen (Zo niet is die trainer gek)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Goran Popov vandaag
Ik probeer de PL te halen binnen 10 jaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was tot de 2e divisie gekomen in 10jaar tijd ofzo
Er zijn gasten die na 10seizoenen al de cl winnen man
Welke club ben je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik probeer de PL te halen binnen 10 jaar.
Zegt wel weer genoeg, ook al is het een spelletje hier zo blij mee zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schema was met de 34e speelronde:
FC Groningen - Ajax
FC Twente - FC Volendam
Stand
1 Ajax 77 (+62)
2 Ik 74 (+56)
Eindstand
FC Groningen 4-0 Ajax
FC Twente - FC Voelndam 3-1
Stand
1 Twente 77 (+58)
2 Ajax 77 (+58)
Alleen had ik 1 goal meer voor en een minder tegen
Ik was de eerste paar jaar gewoon een satellietclub van een 3e divisie club, kreeg echt bagger binnnen elke keerquote:
Dat is het leukst inderdaad. Je hebt en mode, waarmee je nog lager kan beginnen. Die is echt geniaal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben weer hooked aan FM sinds vorige week ineens.In mijn eerste seizoen met Altrincham lig ik na 32 wedstrijden op schema om kampioen te worden van de Blue Square Beth North competitie.
Binnen 10 seizoenen in de Premier League staan is het doel.
Alleen ditquote:
Ik heb altijd wel toffe game, verveelt sowieso nooit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:29 schreef TwenteFC het volgende:
Als Fm13 uitkomt ga ik ook weer spelen, is altijd jammer dat FM na een maand of 2 spelen te makkelijk wordt.
Ik ben nu al bezig met een game van 6 maanden, ben nu pas in 2018.. Nog steeds genieten ondanks dat ik alles gewonnen hebquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:29 schreef TwenteFC het volgende:
Als Fm13 uitkomt ga ik ook weer spelen, is altijd jammer dat FM na een maand of 2 spelen te makkelijk wordt.
Ah, Heb er weer zin in. Sommige ploegen in de Eredivisie zijn vaak underrated merk je aan het begin van het spelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen dit
Football Manager 2013: Release date
We’re yet to hear when Football Manager 2013 will officially hit shelves, however, taking previous release dates into account it’s likely to be released in either October or November this year.
Here is the current list of release dates, courtesy of FM-Base.
Football Manager 2013 - Late October/Early November 2012 (Estimated)
Football Manager 2012 - October 21st 2011
Football Manager 2011 - November 5th 2010
Football Manager 2010 - October 30th 2009
Football Manager 2009 - November 14th 2008
Football Manager 2008 - October 18th 2007
Football Manager 2007 - October 20th 2006
Football Manager 2006 - October 21st 2005
Football Manager 2005 - November 5th 2004
Veel talenten iig..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, Heb er weer zin in. Sommige ploegen in de Eredivisie zijn vaak underrated merk je aan het begin van het spelen
wk18 eerder manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Veel talenten iig..
Sowieso:
Depay--Locadia--Narsingh
---------Maher
---Strootman--Fer
Willems-Viergever--Nuytinck--vRhijn
--------------Zoet
WK14_O_
Ben idd benieuwd naar Van Rhijn, Maher.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Veel talenten iig..
Sowieso:
Depay--Locadia--Narsingh
---------Maher
---Strootman--Fer
--------------Zoet
WK14_O_
Als ik bondscoach was, word ik altijd pas in 2018. Heb ik altijd Robben in de basis.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Robben is altijd bagger in FM net als Sneijdertje..
oh je hebt het over fmquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Robben is altijd bagger in FM net als Sneijdertje..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
FMEchte mannen spelen FOK! Voetbalmanager met heel hun hart en ziel.
Zoet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Veel talenten iig..
Sowieso:
Depay--Locadia--Narsingh
---------Maher
---Strootman--Fer
--------------Zoet
WK14_O_
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Je kan beter krasloten kopen dan de FOK! Voetbalmanager spelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij hebt veel vertrouwen in je eigen beoordelingsvermogenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je kan beter krasloten kopen dan de FOK! Voetbalmanager spelen.
Dat heb ik ook regelmatig.quote:
Wilde ik net zeggen. Zoet is ook maar 2 en half jaar jonger dan Krul. Het blijft mijn enige Nederlands elftal frustratie dat Vorm de tweede keeper blijft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoet?![]()
Krul gewoon.
En die voorhoede met Locadia en Depay is ook lachwekkend natuurlijk.Verder vind ik Nuytinck minder dan De Vrij en Van der Wiel gaat na zijn transfer gewoon weer goed voetballen denk ik.
Ik heb wel het EK en WK 16/18 gewonnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik bondscoach was, word ik altijd pas in 2018. Heb ik altijd Robben in de basis.
Kopen, wat is dat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je kan beter krasloten kopen dan de FOK! Voetbalmanager spelen.
Je moet een team kopen dat in het echt nooit zou werken om te winnen, is gewoon saaiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt veel vertrouwen in je eigen beoordelingsvermogen
Heus joh. Ik kan er niks van bakken hoor met dat Nederlands elftal op fm. Echt verschrikkelijk altijd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb wel het EK en WK 16/18 gewonnen
Sneijder en Robben in de basis.. Beide 6.5.. vWolfswinkel scoorde iig in de 118e de 1-0 tegen Peru
Een koopovereenkomst, met een ouderwetse term ook wel aangeduid als een overeenkomst van koop en verkoop, is een overeenkomst, waarbij de verkoper zich verbindt een zaak te geven en koper zich verbindt daarvoor een koopprijs te betalen.quote:
Als je er goed in bent is het wel leuk. Maar je staat dan ook begrijpelijk achter mij in de ranglijst.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je moet een team kopen dat in het echt nooit zou werken om te winnen, is gewoon saai
Stekelenburg vind ik eigenlijk ook niks.. Leuke WK gehad.. Maar ik heb liever Krul, die man speelt in de beste competitie en is zeker verder dan die blonde van Cityquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen. Zoet is ook maar 2 en half jaar jonger dan Krul. Het blijft mijn enige Nederlands elftal frustratie dat Vorm de tweede keeper blijft.
Speel alleen met Engeland of Spanje als bondscoachquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heus joh. Ik kan er niks van bakken hoor met dat Nederlands elftal op fm. Echt verschrikkelijk altijd.
Verder dan Hartquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stekelenburg vind ik eigenlijk ook niks.. Leuke WK gehad.. Maar ik heb liever Krul, die man speelt in de beste competitie en is zeker verder dan die blonde van City
Goeie loting is alles...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heus joh. Ik kan er niks van bakken hoor met dat Nederlands elftal op fm. Echt verschrikkelijk altijd.
Mwah, iedereen heeft daar last van.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je moet een team kopen dat in het echt nooit zou werken om te winnen, is gewoon saai
Ik heb ook wel eens Great Britain gedaan op de OS in mijn Newcastle game.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speel alleen met Engeland of Spanje als bondscoach
Krul is zeker verder dan die flapdrolquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Verder dan Hart
Lik mijn harige joodse reet man
Blijf eens van FMRTE af johquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krul is zeker verder dan die flapdrol
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Verder dan Hart
Lik mijn harige joodse reet man
Nou neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krul is zeker verder dan die flapdrol
Krul keept net 1 jaar in het eerste man gekquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hart is voor Engelse begrippen een geweldenaar maar doen alsof hij veel verder dan Krul is
Vieze fanboi
en heeft al meer punten gewonnen voor Newcastle dan Hart voor City in zijn hele carrièrequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Krul keept net 1 jaar in het eerste man gek
Ik maak ook wel eens teams met transfervrije spelers aan en zet ze dan voor een nietszeggende clubje in de eredivisie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:39 schreef Typisch het volgende:
Ik heb in deze game wel wat random shit gedaan. Vind ik altijd grappig om te zien, zeker als ik er zelf toch weinig mee te maken heb omdat ik in Engeland zit.
Excelsior een spits gegeven met alles 20, Veendam een keeper met alles 15 en Sparta 100 miljoen in kas bijvoorbeeld.Alleen gaan zowel Excelsior en Veendam degraderen zoals het er nu uitziet. Die spits heeft wel Van Persie uit Oranje gespeeld
Boefjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak ook wel eens teams met transfervrije spelers aan en zet ze dan voor een nietszeggende clubje in de eredivisie.
Ruim anderhalf seizoen maar wat dan nog? Breuer speelt ook al 10+ jaar in de basisquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Krul keept net 1 jaar in het eerste man gek
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en heeft al meer punten gewonnen voor Newcastle dan Hart voor City in zijn hele carrière
Hij heeft in dat seizoen 8 wedstrijden gekeept ofzo man haagse fanboiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ruim anderhalf seizoen maar wat dan nog? Breuer speelt ook al 10+ jaar in de basis
Ik heb er 1 euro voor betaald.quote:
21 wedstrijdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft in dat seizoen 8 wedstrijden gekeept ofzo man haagse fanboi
league cup en fa niet mee rekenen hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
21 wedstrijdenblijf wel bij de feiten als je dan toch de discussie aan wil gaan.
Maar ik ga voetbal kijken.
Klopt anders een stuk meer, Harper raakte zwaar bgeblesseerd dat seizoen en is nooit meer in de basis gekomen zo goed als Krul het deed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
league cup en fa niet mee rekenen he
hart is gewoon beter klaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt anders een stuk meer, Harper raakte zwaar bgeblesseerd dat seizoen en is nooit meer in de basis gekomen zo goed als Krul het deed.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Had dan op zijn minst gesteld dat mijn moeder een hoer was, nu staat het wel heelsd dom
Irritant, ja. Dat is geweest. Vergeten en snel een beetje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:59 schreef Typisch het volgende:
kut NOS heeft het heel de tijd over Feyenoord-KievRot op
Frank Snoeksquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:59 schreef Typisch het volgende:
kut NOS heeft het heel de tijd over Feyenoord-KievRot op
Geen reactie is meestal het teken om gewoon je muil te houwen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:01 schreef SjaakBauer het volgende:
He boelers, wat zijn dope tenten op Mallorca?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen reactie is meestal het teken om gewoon je muil te houwen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen reactie is meestal het teken om gewoon je muil te houwen.
Discoteca Titosquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:01 schreef SjaakBauer het volgende:
He boelers, wat zijn dope tenten op Mallorca?
Sjaak gaat eerder naar Discoteca Gayosquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sjaak gaat eerder naar Discoteca Gayos
Heb je dat plaatje al doorgestuurd naar je autoleverancier?quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je dat plaatje al doorgestuurd naar je autoleverancier?
He houd je kankerbek haakneusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sjaak gaat eerder naar Discoteca Gayos
nou nou nou sjaak tochquote:
Daarom komt dat plaatje ook vandaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:47 schreef Saind het volgende:
volgens mij vind ik gewoon Netsplitter of een gelijk geaard persoon die aftrekt in een dolfijnpop op reddit
gewoon zo maar
snap er niks van
Wat zit je Netsplitter nou weer ongevraagd te verdedigen... moderatorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom komt dat plaatje ook vandaan
maar hoezo post iemand die shit nu.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom komt dat plaatje ook vandaan
liever 1 moeder die een hoer is dan 2 potten die leven van elkaars uitkeringquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:58 schreef Saind het volgende:
[..]
als je dat niet begrijpt is je moeder een hoer
is dat een referentie naar ergens of gewoon een statement?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
liever 1 moeder die een hoer is dan 2 potten die leven van elkaars uitkering
hallo pappa donranjaquote:
Ik mis denk ik essentiele informatie hier...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
liever 1 moeder die een hoer is dan 2 potten die leven van elkaars uitkering
ik kan niet kiezen dus beide okquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:59 schreef Saind het volgende:
[..]
is dat een referentie naar ergens of gewoon een statement?
ik snap hem ook niet helemaal geloof ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik mis denk ik essentiele informatie hier...
Mag niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe je dat ook als je weer mod bent?
Goed mang, aan het aftellen tot vakantie (ik mag geen verlof meer zeggen van de echte bajesklantenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo pappa donranja
ja alles goed, mijn verkoudheid is minder dus morgen maar eens beginnen aan mijn berg huiswerk voor stage
en hoe istie met jou?
jezus man wat een goede tekstenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:03 schreef Tjacka het volgende:
Lig wakker in mijn bed,
hoofd vol met gedachten
De tijd tikt langzaam door
Slapeloze nachten
De zon breekt langzaam door
Mn ogen reeds gesloten
Denk dat als ik slaap
Ben ik even weg van al mijn dromen
Ik heb slapeloze nachten
Kijk dan lekker niet joh domme joodquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
dat programma op rtl5 is echt smerig
chick kijktquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kijk dan lekker niet joh domme jood
1 vond ik echt kut manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net terug van Expendables 2, wat een bazenfilmMust see! Chuck Norris
Deze is veel beterquote:
Ik download hem wel zodra het mogelijk isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Deze is veel beterZe doen ook allemaal mee met killen
neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:05 schreef Saind het volgende:
[..]
jezus man wat een goede teksten
zelf geschreven?
je moet samen gaan werken met 3m1n3m
quote:Maandag 3 September:
Bing probeert zijn gedrag goed te praten. Lucas wordt bedreigd. Sjors vreest voor het leven van Jack. Aysen kan op een ultieme manier wraak nemen, maar doet ze dat ook? We komen te weten wat Tim geheim houdt.
Dinsdag 4 September:
Sjors krijgt slecht nieuws over de aanrijding. Jef confronteert Bing met de gevolgen van zijn daad. Maxime reageert zich af op Janine. Anton liegt over zijn trouwgeloften.
Woensdag 5 September:
Mikes plan lijkt te werken als Nina bekent dat ze klaar is met Noud. Laura probeert Mike te dwarsbomen. Rik voelt dat hij Nuran zijn verontschuldigingen aan moet bieden. Sjoerd zoekt ruzie met Tim.
Donderdag 6 September:
Sjors probeert bewijs tegen Bing bij elkaar te brengen, maar dat is niet makkelijk. Aysen zaagt Nuran door over hoe het nu zit met Rik. Rik zet Yvon onder druk. Mike schrikt als Nina bekent dat ze een grote fout heeft gemaakt.
Vrijdag 7 September:
Mike drukt diepe gevoelens weg. Nina is radeloos omdat haar hele leven overhoop ligt. Het lukt Tim niet om zijn geheim voor zich te houden. Bianca probeert een geheim te ontrafelen. Sjors is getuige van een klein wonder.
Dan kan je je geluk niet op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Expendables is sowieso de shit. Maar ik kan dan ook genieten van elke film met Arnold![]()
![]()
uien snijden, rightquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Net 3 uien fijn gesneden mijn ogen blijven mietjes.
Niksquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Expendables is sowieso de shit. Maar ik kan dan ook genieten van elke film met Arnold![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |