quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:16 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt vierde maar denkt dat 'ie gewonnen heeft.
Hij wil niet verlengen dus weg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben nog steeds niet kapot van Van Rhijn. Of beter gezegd ik zie het nog steeds in Van der Wiel. Maar vorig seizoen was ik al 1 van de weinige die dat stelde dat zal nu niet veel anders zijn.

Mja, vind ze beide 'wel goed', alleen Van Rhijn heeft wmb meer potentie. Van der Wiel vind ik aanvallend zeer sterk, maar verdedigend nog steeds ontzettend slap. Dat is nou al 3 jaar zo, dat valt me gewoon een beetje tegen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben nog steeds niet kapot van Van Rhijn. Of beter gezegd ik zie het nog steeds in Van der Wiel. Maar vorig seizoen was ik al 1 van de weinige die dat stelde dat zal nu niet veel anders zijn.
Klopt maar ook Van Rhijn wordt overhyped in verdedigend opzicht. Ook hij laat zich nog veelte makkelijk wegzetten in duels wat centraal in de verdediging al helemaal duidelijk werd. Dat heeft uiteraard ook te maken met het feit dat hij daar al ruim een jaar niet meer heeft gespeeld maar toch...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, vind ze beide 'wel goed', alleen Van Rhijn heeft wmb meer potentie. Van der Wiel vind ik aanvallend zeer sterk, maar verdedigend nog steeds ontzettend slap. Dat is nou al 3 jaar zo, dat valt me gewoon een beetje tegen.
Hij scoort veel, dit jaar al bijna net zoveel als heel vorige jaarquote:
Ok, ik las de TTquote:
Hij was goed voor Feyenoord geweest, nu zou ik hem weigeren na al dat hypocriete gelul.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:23 schreef Typisch het volgende:
Als die kut Kuyt gewoon was gekomen waren we kampioenskandidaat.
Daar heb je ook helemaal gelijk in ja. Veel schelen ze niet qua kwaliteit, en ik verkies persoonlijk ook Van der Wiel boven Van Rhijn, maar omdat Van der Wiel weggaat en omdat ik in Van Rhijn meer potentie zie zou ik dit seizoen toch voor Van Rhijn kiezen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt maar ook Van Rhijn wordt overhyped in verdedigend opzicht. Ook hij laat zich nog veelte makkelijk wegzetten in duels wat centraal in de verdediging al helemaal duidelijk werd. Dat heeft uiteraard ook te maken met het feit dat hij daar al ruim een jaar niet meer heeft gespeeld maar toch...
Door vele wordt Van Rhijn momenteel al onder de grote verdedigers geschat maar daar mist hij nog echt de concentratie en ervaring voor.
Ik begrijp dit niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb je ook helemaal gelijk in ja. Veel schelen ze niet qua kwaliteit, en ik verkies persoonlijk ook Van der Wiel boven Van Rhijn, maar omdat Van der Wiel weggaat en omdat ik in Van Rhijn meer potentie zie zou ik dit seizoen toch voor Van Rhijn kiezen.
Zal wel pas rond 11en zijn, Kunnen we eerst met z'n allen Luuk de Jong kijken bij BMGquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nieuwe mod wordt vanavond pas blauw, yvonne gaat eerst werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |