Mag ook. Jij alleen dan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat als ik nou 'Mein Führer' besluit te hanteren?
Ik ben benieuwd naar Goran Popov vandaagquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:17 schreef Typisch het volgende:
Ben benieuwd naar Luuk de Jong vandaag.
Ik Milevskyquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Goran Popov vandaag
Ik ben weer hooked aan FM sinds vorige week ineens.quote:
Ik ben vorig seizoen na een enerverend slot kampioen geworden met FC Twentequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben weer hooked aan FM sinds vorige week ineens.In mijn eerste seizoen met Altrincham lig ik na 32 wedstrijden op schema om kampioen te worden van de Blue Square Beth North competitie.
Binnen 10 seizoenen in de Premier League staan is het doel.
Ik vind de Eredivisie veel te makkelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben vorig seizoen na een enerverend slot kampioen geworden met FC Twente![]()
Ik vind het altijd leuk om met een club ergens in de 6e divisie in engeland te beginnen maar heb er nooit de geduld voor om het door te zettenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind de Eredivisie veel te makkelijk.
Schema was met de 34e speelronde:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind de Eredivisie veel te makkelijk.
Ja dat ben ik nu aan het doen, kijken hoe ver ik kom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om met een club ergens in de 6e divisie in engeland te beginnen maar heb er nooit de geduld voor om het door te zetten
Ik was tot de 2e divisie gekomen in 10jaar tijd ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja dat ben ik nu aan het doen, kijken hoe ver ik kom.
Succes dan want Taiwo zal toch echt spelen (Zo niet is die trainer gek)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Goran Popov vandaag
Ik probeer de PL te halen binnen 10 jaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was tot de 2e divisie gekomen in 10jaar tijd ofzo
Er zijn gasten die na 10seizoenen al de cl winnen man
Welke club ben je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik probeer de PL te halen binnen 10 jaar.
Zegt wel weer genoeg, ook al is het een spelletje hier zo blij mee zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schema was met de 34e speelronde:
FC Groningen - Ajax
FC Twente - FC Volendam
Stand
1 Ajax 77 (+62)
2 Ik 74 (+56)
Eindstand
FC Groningen 4-0 Ajax
FC Twente - FC Voelndam 3-1
Stand
1 Twente 77 (+58)
2 Ajax 77 (+58)
Alleen had ik 1 goal meer voor en een minder tegen
Ik was de eerste paar jaar gewoon een satellietclub van een 3e divisie club, kreeg echt bagger binnnen elke keerquote:
Dat is het leukst inderdaad. Je hebt en mode, waarmee je nog lager kan beginnen. Die is echt geniaal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben weer hooked aan FM sinds vorige week ineens.In mijn eerste seizoen met Altrincham lig ik na 32 wedstrijden op schema om kampioen te worden van de Blue Square Beth North competitie.
Binnen 10 seizoenen in de Premier League staan is het doel.
Alleen ditquote:
Ik heb altijd wel toffe game, verveelt sowieso nooit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:29 schreef TwenteFC het volgende:
Als Fm13 uitkomt ga ik ook weer spelen, is altijd jammer dat FM na een maand of 2 spelen te makkelijk wordt.
Ik ben nu al bezig met een game van 6 maanden, ben nu pas in 2018.. Nog steeds genieten ondanks dat ik alles gewonnen hebquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:29 schreef TwenteFC het volgende:
Als Fm13 uitkomt ga ik ook weer spelen, is altijd jammer dat FM na een maand of 2 spelen te makkelijk wordt.
Ah, Heb er weer zin in. Sommige ploegen in de Eredivisie zijn vaak underrated merk je aan het begin van het spelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen dit
Football Manager 2013: Release date
We’re yet to hear when Football Manager 2013 will officially hit shelves, however, taking previous release dates into account it’s likely to be released in either October or November this year.
Here is the current list of release dates, courtesy of FM-Base.
Football Manager 2013 - Late October/Early November 2012 (Estimated)
Football Manager 2012 - October 21st 2011
Football Manager 2011 - November 5th 2010
Football Manager 2010 - October 30th 2009
Football Manager 2009 - November 14th 2008
Football Manager 2008 - October 18th 2007
Football Manager 2007 - October 20th 2006
Football Manager 2006 - October 21st 2005
Football Manager 2005 - November 5th 2004
Veel talenten iig..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, Heb er weer zin in. Sommige ploegen in de Eredivisie zijn vaak underrated merk je aan het begin van het spelen
wk18 eerder manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Veel talenten iig..
Sowieso:
Depay--Locadia--Narsingh
---------Maher
---Strootman--Fer
Willems-Viergever--Nuytinck--vRhijn
--------------Zoet
WK14_O_
Ben idd benieuwd naar Van Rhijn, Maher.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Veel talenten iig..
Sowieso:
Depay--Locadia--Narsingh
---------Maher
---Strootman--Fer
--------------Zoet
WK14_O_
Als ik bondscoach was, word ik altijd pas in 2018. Heb ik altijd Robben in de basis.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Robben is altijd bagger in FM net als Sneijdertje..
oh je hebt het over fmquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Robben is altijd bagger in FM net als Sneijdertje..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
FMEchte mannen spelen FOK! Voetbalmanager met heel hun hart en ziel.
Zoet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Veel talenten iig..
Sowieso:
Depay--Locadia--Narsingh
---------Maher
---Strootman--Fer
--------------Zoet
WK14_O_
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Je kan beter krasloten kopen dan de FOK! Voetbalmanager spelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij hebt veel vertrouwen in je eigen beoordelingsvermogenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je kan beter krasloten kopen dan de FOK! Voetbalmanager spelen.
Dat heb ik ook regelmatig.quote:
Wilde ik net zeggen. Zoet is ook maar 2 en half jaar jonger dan Krul. Het blijft mijn enige Nederlands elftal frustratie dat Vorm de tweede keeper blijft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoet?![]()
Krul gewoon.
En die voorhoede met Locadia en Depay is ook lachwekkend natuurlijk.Verder vind ik Nuytinck minder dan De Vrij en Van der Wiel gaat na zijn transfer gewoon weer goed voetballen denk ik.
Ik heb wel het EK en WK 16/18 gewonnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik bondscoach was, word ik altijd pas in 2018. Heb ik altijd Robben in de basis.
Kopen, wat is dat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je kan beter krasloten kopen dan de FOK! Voetbalmanager spelen.
Je moet een team kopen dat in het echt nooit zou werken om te winnen, is gewoon saaiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt veel vertrouwen in je eigen beoordelingsvermogen
Heus joh. Ik kan er niks van bakken hoor met dat Nederlands elftal op fm. Echt verschrikkelijk altijd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb wel het EK en WK 16/18 gewonnen
Sneijder en Robben in de basis.. Beide 6.5.. vWolfswinkel scoorde iig in de 118e de 1-0 tegen Peru
Een koopovereenkomst, met een ouderwetse term ook wel aangeduid als een overeenkomst van koop en verkoop, is een overeenkomst, waarbij de verkoper zich verbindt een zaak te geven en koper zich verbindt daarvoor een koopprijs te betalen.quote:
Als je er goed in bent is het wel leuk. Maar je staat dan ook begrijpelijk achter mij in de ranglijst.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je moet een team kopen dat in het echt nooit zou werken om te winnen, is gewoon saai
Stekelenburg vind ik eigenlijk ook niks.. Leuke WK gehad.. Maar ik heb liever Krul, die man speelt in de beste competitie en is zeker verder dan die blonde van Cityquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen. Zoet is ook maar 2 en half jaar jonger dan Krul. Het blijft mijn enige Nederlands elftal frustratie dat Vorm de tweede keeper blijft.
Speel alleen met Engeland of Spanje als bondscoachquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heus joh. Ik kan er niks van bakken hoor met dat Nederlands elftal op fm. Echt verschrikkelijk altijd.
Verder dan Hartquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stekelenburg vind ik eigenlijk ook niks.. Leuke WK gehad.. Maar ik heb liever Krul, die man speelt in de beste competitie en is zeker verder dan die blonde van City
Goeie loting is alles...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heus joh. Ik kan er niks van bakken hoor met dat Nederlands elftal op fm. Echt verschrikkelijk altijd.
Mwah, iedereen heeft daar last van.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je moet een team kopen dat in het echt nooit zou werken om te winnen, is gewoon saai
Ik heb ook wel eens Great Britain gedaan op de OS in mijn Newcastle game.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speel alleen met Engeland of Spanje als bondscoach
Krul is zeker verder dan die flapdrolquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Verder dan Hart
Lik mijn harige joodse reet man
Blijf eens van FMRTE af johquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krul is zeker verder dan die flapdrol
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Verder dan Hart
Lik mijn harige joodse reet man
Nou neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krul is zeker verder dan die flapdrol
Krul keept net 1 jaar in het eerste man gekquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hart is voor Engelse begrippen een geweldenaar maar doen alsof hij veel verder dan Krul is
Vieze fanboi
en heeft al meer punten gewonnen voor Newcastle dan Hart voor City in zijn hele carrièrequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Krul keept net 1 jaar in het eerste man gek
Ik maak ook wel eens teams met transfervrije spelers aan en zet ze dan voor een nietszeggende clubje in de eredivisie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:39 schreef Typisch het volgende:
Ik heb in deze game wel wat random shit gedaan. Vind ik altijd grappig om te zien, zeker als ik er zelf toch weinig mee te maken heb omdat ik in Engeland zit.
Excelsior een spits gegeven met alles 20, Veendam een keeper met alles 15 en Sparta 100 miljoen in kas bijvoorbeeld.Alleen gaan zowel Excelsior en Veendam degraderen zoals het er nu uitziet. Die spits heeft wel Van Persie uit Oranje gespeeld
Boefjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak ook wel eens teams met transfervrije spelers aan en zet ze dan voor een nietszeggende clubje in de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |