Mag ook. Jij alleen dan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat als ik nou 'Mein Führer' besluit te hanteren?
Ik ben benieuwd naar Goran Popov vandaagquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:17 schreef Typisch het volgende:
Ben benieuwd naar Luuk de Jong vandaag.
Ik Milevskyquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Goran Popov vandaag
Ik ben weer hooked aan FM sinds vorige week ineens.quote:
Ik ben vorig seizoen na een enerverend slot kampioen geworden met FC Twentequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben weer hooked aan FM sinds vorige week ineens.In mijn eerste seizoen met Altrincham lig ik na 32 wedstrijden op schema om kampioen te worden van de Blue Square Beth North competitie.
Binnen 10 seizoenen in de Premier League staan is het doel.
Ik vind de Eredivisie veel te makkelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben vorig seizoen na een enerverend slot kampioen geworden met FC Twente![]()
Ik vind het altijd leuk om met een club ergens in de 6e divisie in engeland te beginnen maar heb er nooit de geduld voor om het door te zettenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind de Eredivisie veel te makkelijk.
Schema was met de 34e speelronde:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind de Eredivisie veel te makkelijk.
Ja dat ben ik nu aan het doen, kijken hoe ver ik kom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om met een club ergens in de 6e divisie in engeland te beginnen maar heb er nooit de geduld voor om het door te zetten
Ik was tot de 2e divisie gekomen in 10jaar tijd ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja dat ben ik nu aan het doen, kijken hoe ver ik kom.
Succes dan want Taiwo zal toch echt spelen (Zo niet is die trainer gek)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Goran Popov vandaag
Ik probeer de PL te halen binnen 10 jaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was tot de 2e divisie gekomen in 10jaar tijd ofzo
Er zijn gasten die na 10seizoenen al de cl winnen man
Welke club ben je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik probeer de PL te halen binnen 10 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |