Jij hebt veel vertrouwen in je eigen beoordelingsvermogenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je kan beter krasloten kopen dan de FOK! Voetbalmanager spelen.
Dat heb ik ook regelmatig.quote:
Wilde ik net zeggen. Zoet is ook maar 2 en half jaar jonger dan Krul. Het blijft mijn enige Nederlands elftal frustratie dat Vorm de tweede keeper blijft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoet?![]()
Krul gewoon.
En die voorhoede met Locadia en Depay is ook lachwekkend natuurlijk.Verder vind ik Nuytinck minder dan De Vrij en Van der Wiel gaat na zijn transfer gewoon weer goed voetballen denk ik.
Ik heb wel het EK en WK 16/18 gewonnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik bondscoach was, word ik altijd pas in 2018. Heb ik altijd Robben in de basis.
Kopen, wat is dat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je kan beter krasloten kopen dan de FOK! Voetbalmanager spelen.
Je moet een team kopen dat in het echt nooit zou werken om te winnen, is gewoon saaiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt veel vertrouwen in je eigen beoordelingsvermogen
Heus joh. Ik kan er niks van bakken hoor met dat Nederlands elftal op fm. Echt verschrikkelijk altijd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb wel het EK en WK 16/18 gewonnen
Sneijder en Robben in de basis.. Beide 6.5.. vWolfswinkel scoorde iig in de 118e de 1-0 tegen Peru
Een koopovereenkomst, met een ouderwetse term ook wel aangeduid als een overeenkomst van koop en verkoop, is een overeenkomst, waarbij de verkoper zich verbindt een zaak te geven en koper zich verbindt daarvoor een koopprijs te betalen.quote:
Als je er goed in bent is het wel leuk. Maar je staat dan ook begrijpelijk achter mij in de ranglijst.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je moet een team kopen dat in het echt nooit zou werken om te winnen, is gewoon saai
Stekelenburg vind ik eigenlijk ook niks.. Leuke WK gehad.. Maar ik heb liever Krul, die man speelt in de beste competitie en is zeker verder dan die blonde van Cityquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen. Zoet is ook maar 2 en half jaar jonger dan Krul. Het blijft mijn enige Nederlands elftal frustratie dat Vorm de tweede keeper blijft.
Speel alleen met Engeland of Spanje als bondscoachquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heus joh. Ik kan er niks van bakken hoor met dat Nederlands elftal op fm. Echt verschrikkelijk altijd.
Verder dan Hartquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stekelenburg vind ik eigenlijk ook niks.. Leuke WK gehad.. Maar ik heb liever Krul, die man speelt in de beste competitie en is zeker verder dan die blonde van City
Goeie loting is alles...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heus joh. Ik kan er niks van bakken hoor met dat Nederlands elftal op fm. Echt verschrikkelijk altijd.
Mwah, iedereen heeft daar last van.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je moet een team kopen dat in het echt nooit zou werken om te winnen, is gewoon saai
Ik heb ook wel eens Great Britain gedaan op de OS in mijn Newcastle game.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speel alleen met Engeland of Spanje als bondscoach
Krul is zeker verder dan die flapdrolquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Verder dan Hart
Lik mijn harige joodse reet man
Blijf eens van FMRTE af johquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krul is zeker verder dan die flapdrol
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Verder dan Hart
Lik mijn harige joodse reet man
Nou neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krul is zeker verder dan die flapdrol
Krul keept net 1 jaar in het eerste man gekquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hart is voor Engelse begrippen een geweldenaar maar doen alsof hij veel verder dan Krul is
Vieze fanboi
en heeft al meer punten gewonnen voor Newcastle dan Hart voor City in zijn hele carrièrequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Krul keept net 1 jaar in het eerste man gek
Ik maak ook wel eens teams met transfervrije spelers aan en zet ze dan voor een nietszeggende clubje in de eredivisie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:39 schreef Typisch het volgende:
Ik heb in deze game wel wat random shit gedaan. Vind ik altijd grappig om te zien, zeker als ik er zelf toch weinig mee te maken heb omdat ik in Engeland zit.
Excelsior een spits gegeven met alles 20, Veendam een keeper met alles 15 en Sparta 100 miljoen in kas bijvoorbeeld.Alleen gaan zowel Excelsior en Veendam degraderen zoals het er nu uitziet. Die spits heeft wel Van Persie uit Oranje gespeeld
Boefjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak ook wel eens teams met transfervrije spelers aan en zet ze dan voor een nietszeggende clubje in de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |