Samen met Sporza zeker?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen ga ik wel Braga - Udinese kijken, zenden ze morgen AEL - Anderlecht uit op de NOS
Maar dat zou oneerlijk zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Zie eigenlijk liever geen van beide in de CL, gewoon 16 clubs, 2 poule's van 8 en dan 14 wedstrijden, beste 2 van de poule's in de halve finale.
Puur voor van den bromquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen ga ik wel Braga - Udinese kijken, zenden ze morgen AEL - Anderlecht uit op de NOS
Nee sporza heeft CL rechten niet , een belgische commerciele zender heeft die.quote:
Waarom moet de NOS met iedereen rekening houden van jou?quote:
Sporza heeft de CL rechten niet , een andere belgische zender heeft diequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
De Belg zendt het niet uit morgen.
Waarom zend de NOS een voorronde wedstrijd uit waarbij geen Nederlandse club in actie komt en die wedstrijd ook nog eens bij ZDF te zien is?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom moet de NOS met iedereen rekening houden van jou?
Ik wil helemaal niet op de Duitser of de Belg kijken, gewoon lekker bij de NOS.
Dat is al gezegd, om het geld terug te verdienen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom zend de NOS een voorronde wedstrijd uit waarbij geen Nederlandse club in actie komt en die wedstrijd ook nog eens bij ZDF te zien is?
Als je de rechten hebt kan je ze beter ook gebruiken , en er is vandaag geen leukere wedstrijdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom zend de NOS een voorronde wedstrijd uit waarbij geen Nederlandse club in actie komt en die wedstrijd ook nog eens bij ZDF te zien is?
quote:
Kunnen ze ook de rechten voor vriendschappelijke interlandwedstrijden kopen? Hadden ze vorige week Duitsland-Argentinië kunnen uitzenden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is al gezegd, om het geld terug te verdienen.
Wit met wat groene lijnen? Het is niet veel bijzonders maar ook weinig om je aan te storen toch.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef Hierro het volgende:
Die shirtjes van BMG zijn echt afschuwelijk.
Wie is de NOS-Commentator dan? Ik heb lekker Sport1 commentaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef Shreyas het volgende:
Heerlijk hoe die commentator steeds die wedstrijd van Feyenoord erbij haalt
de Snoekquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is de NOS-Commentator dan? Ik heb lekker Sport1 commentaar.
Behalve de gele sponsornaam, de lelijke Lotto logo's en het bijna comic sans lettertypequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wit met wat groene lijnen? Het is niet veel bijzonders maar ook weinig om je aan te storen toch.
Echt?quote:
Mensen met een mening zijn er niet zoveel. Commentatoren genoeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt?Ik heb mij alweer paar keer aan zijn meningtjes geergerd. Geef commentaar en houd anders je bek en geef al helemaal niet je eigen mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |