Ik zou wel kijken aangezien Yarmolenko en Milevsky speeltquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:49 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben ik trouwens de enige die waarschijnlijk niet zou kijken als De Jong niet bij Gladbach speelde?
Ik zou wel kijken want ik heb toch geen fuck te doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:49 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben ik trouwens de enige die waarschijnlijk niet zou kijken als De Jong niet bij Gladbach speelde?
Kiev om de volgende ronde te bereiken, vandaag gladbachquote:
Dankquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:50 schreef XL het volgende:
[..]
Kiev om de volgende ronde te bereiken, vandaag gladbach
Ingezet met 0-1 handicap ofzo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Als BMG met minstens 2-0 wint ben ik tevreden. Uiteraard geen tegengoals dan
Nee ik wil niet dat Kiev naar de groepsfase gaat, Evenals Bragaquote:
Hm lijkt me redelijk riskant. Ik heb op gladbach ingezet zonder handicapquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:52 schreef inZanity het volgende:
Ik heb ook ingezet op gladbach met 0-1 handicap
Zodat je meer kans hebt op een kuttegenstander.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee ik wil niet dat Kiev naar de groepsfase gaat, Evenals Braga
Dan zit Ajax in pot 2 van de CL.
Hopen mag altijd tochquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zodat je meer kans hebt op een kuttegenstander.![]()
Volgende ronde halen ze toch niet.
Anderlecht gaat winnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen ga ik wel Braga - Udinese kijken, zenden ze morgen AEL - Anderlecht uit op de NOS
Zie eigenlijk liever geen van beide in de CL, gewoon 16 clubs, 2 poule's van 8 en dan 14 wedstrijden, beste 2 van de poule's in de halve finale.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee ik wil niet dat Kiev naar de groepsfase gaat, Evenals Braga
Dan zit Ajax in pot 2 van de CL.
Ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:54 schreef Paxcon het volgende:
Is Anderlecht de ploeg van die vd Brom?
Yupquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:54 schreef Paxcon het volgende:
Is Anderlecht de ploeg van die vd Brom?
Mwoah ik schat Gladbach wel hoger in dan Kiev. Bovendien had zelfs Feyenoord al (ruim) van Kiev kunnen winnen als het over een goede spits had beschikt, en laat Gladbach die nou net hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hm lijkt me redelijk riskant. Ik heb op gladbach ingezet zonder handicap
Samen met Sporza zeker?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen ga ik wel Braga - Udinese kijken, zenden ze morgen AEL - Anderlecht uit op de NOS
Maar dat zou oneerlijk zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Zie eigenlijk liever geen van beide in de CL, gewoon 16 clubs, 2 poule's van 8 en dan 14 wedstrijden, beste 2 van de poule's in de halve finale.
Puur voor van den bromquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee sporza heeft CL rechten niet , een belgische commerciele zender heeft die.quote:
Waarom moet de NOS met iedereen rekening houden van jou?quote:
Sporza heeft de CL rechten niet , een andere belgische zender heeft diequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
De Belg zendt het niet uit morgen.
Waarom zend de NOS een voorronde wedstrijd uit waarbij geen Nederlandse club in actie komt en die wedstrijd ook nog eens bij ZDF te zien is?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom moet de NOS met iedereen rekening houden van jou?
Ik wil helemaal niet op de Duitser of de Belg kijken, gewoon lekker bij de NOS.
Dat is al gezegd, om het geld terug te verdienen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom zend de NOS een voorronde wedstrijd uit waarbij geen Nederlandse club in actie komt en die wedstrijd ook nog eens bij ZDF te zien is?
Als je de rechten hebt kan je ze beter ook gebruiken , en er is vandaag geen leukere wedstrijdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom zend de NOS een voorronde wedstrijd uit waarbij geen Nederlandse club in actie komt en die wedstrijd ook nog eens bij ZDF te zien is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |