quote:
Kunnen ze ook de rechten voor vriendschappelijke interlandwedstrijden kopen? Hadden ze vorige week Duitsland-Argentinië kunnen uitzenden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is al gezegd, om het geld terug te verdienen.
Wit met wat groene lijnen? Het is niet veel bijzonders maar ook weinig om je aan te storen toch.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef Hierro het volgende:
Die shirtjes van BMG zijn echt afschuwelijk.
Wie is de NOS-Commentator dan? Ik heb lekker Sport1 commentaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef Shreyas het volgende:
Heerlijk hoe die commentator steeds die wedstrijd van Feyenoord erbij haalt
de Snoekquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is de NOS-Commentator dan? Ik heb lekker Sport1 commentaar.
Behalve de gele sponsornaam, de lelijke Lotto logo's en het bijna comic sans lettertypequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wit met wat groene lijnen? Het is niet veel bijzonders maar ook weinig om je aan te storen toch.
Echt?quote:
Mensen met een mening zijn er niet zoveel. Commentatoren genoeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt?Ik heb mij alweer paar keer aan zijn meningtjes geergerd. Geef commentaar en houd anders je bek en geef al helemaal niet je eigen mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |