ik kan niet kiezen dus beide okquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:59 schreef Saind het volgende:
[..]
is dat een referentie naar ergens of gewoon een statement?
ik snap hem ook niet helemaal geloof ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik mis denk ik essentiele informatie hier...
Mag niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe je dat ook als je weer mod bent?
Goed mang, aan het aftellen tot vakantie (ik mag geen verlof meer zeggen van de echte bajesklantenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo pappa donranja
ja alles goed, mijn verkoudheid is minder dus morgen maar eens beginnen aan mijn berg huiswerk voor stage
en hoe istie met jou?
jezus man wat een goede tekstenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:03 schreef Tjacka het volgende:
Lig wakker in mijn bed,
hoofd vol met gedachten
De tijd tikt langzaam door
Slapeloze nachten
De zon breekt langzaam door
Mn ogen reeds gesloten
Denk dat als ik slaap
Ben ik even weg van al mijn dromen
Ik heb slapeloze nachten
Kijk dan lekker niet joh domme joodquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
dat programma op rtl5 is echt smerig
chick kijktquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kijk dan lekker niet joh domme jood
1 vond ik echt kut manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net terug van Expendables 2, wat een bazenfilmMust see! Chuck Norris
Deze is veel beterquote:
Ik download hem wel zodra het mogelijk isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Deze is veel beterZe doen ook allemaal mee met killen
neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:05 schreef Saind het volgende:
[..]
jezus man wat een goede teksten
zelf geschreven?
je moet samen gaan werken met 3m1n3m
quote:Maandag 3 September:
Bing probeert zijn gedrag goed te praten. Lucas wordt bedreigd. Sjors vreest voor het leven van Jack. Aysen kan op een ultieme manier wraak nemen, maar doet ze dat ook? We komen te weten wat Tim geheim houdt.
Dinsdag 4 September:
Sjors krijgt slecht nieuws over de aanrijding. Jef confronteert Bing met de gevolgen van zijn daad. Maxime reageert zich af op Janine. Anton liegt over zijn trouwgeloften.
Woensdag 5 September:
Mikes plan lijkt te werken als Nina bekent dat ze klaar is met Noud. Laura probeert Mike te dwarsbomen. Rik voelt dat hij Nuran zijn verontschuldigingen aan moet bieden. Sjoerd zoekt ruzie met Tim.
Donderdag 6 September:
Sjors probeert bewijs tegen Bing bij elkaar te brengen, maar dat is niet makkelijk. Aysen zaagt Nuran door over hoe het nu zit met Rik. Rik zet Yvon onder druk. Mike schrikt als Nina bekent dat ze een grote fout heeft gemaakt.
Vrijdag 7 September:
Mike drukt diepe gevoelens weg. Nina is radeloos omdat haar hele leven overhoop ligt. Het lukt Tim niet om zijn geheim voor zich te houden. Bianca probeert een geheim te ontrafelen. Sjors is getuige van een klein wonder.
Dan kan je je geluk niet op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Expendables is sowieso de shit. Maar ik kan dan ook genieten van elke film met Arnold![]()
![]()
uien snijden, rightquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Net 3 uien fijn gesneden mijn ogen blijven mietjes.
Niksquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Expendables is sowieso de shit. Maar ik kan dan ook genieten van elke film met Arnold![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |