abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:56:38 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115830698
Vanochtend bij Edwin Evers de bevestiging dat SBS Sterren gaat laten springen. Niet van grote hoogte en op stenen, maar gewoon van een duikplank in een zwembad. Gerard gaat het presenteren en het wordt eind augustus als eerste uitgezonden vanuit Eindhoven.

http://www.538gemist.nl/fragment/16830

Wie willen wij in een zwempakje zien? :9. Of een doldwaze salto maken van de 5meter plank? ^O^

Patty Brard, Yuri van Gelder, Kelly van der Veer ( :') ) en nog vele anderen volgens Gerard :D.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:57:20 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115830724
Hier verder met dit nú al meest spraakmakende programma allertijden voor SBS6. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_115833876
*O* Toch een nieuw deel w/
pi_115837219
Ik mis de klappers.
pi_115837269
'Rob Geus laat alles zien' :D

Misschien gaat hij nog meedoen ook :P _O-
pi_115837421

Kan ook met Patty Brard _O-
pi_115837480
Misschien kan Peer Mascini co-host worden.

Geer en Peer.
  † In Memoriam † dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:07:00 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115838410
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:46 schreef Specularium het volgende:
Misschien kan Peer Mascini co-host worden.

Geer en Peer.
En dan met Kelly van der Veer erbij is het: Geer, Peer & Veer. :')
  Moderator dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:12:50 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_115838650
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
'Rob Geus laat alles zien' :D

Misschien gaat hij nog meedoen ook :P _O-
Uh ik weet niet of ik alles van Rob Geus wil zien eigenlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:31:22 #11
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_115839569
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
Uh ik weet niet of ik alles van Rob Geus wil zien eigenlijk.
Wordt jij daar niet vrolijk van :+ _O-
  Moderator dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:34:35 #12
9859 crew  Karina
Woman
pi_115839732
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Wordt jij daar niet vrolijk van :+ _O-
Hehe nee niet bepaald.
niet zo tof doen
pi_115841257
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:34 schreef Karina het volgende:

[..]

Hehe nee niet bepaald.
Zou hij eerst een spiet tjek doen? :+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:19:04 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_115842019
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:05 schreef roos85 het volgende:

[..]

Zou hij eerst een spiet tjek doen? :+
Een Speedo-check _O-
niet zo tof doen
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:29:00 #15
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_115842709
Het programma is nog niet eens begonnen en er is al een deel volgeluld.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_115843464
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:29 schreef static het volgende:
Het programma is nog niet eens begonnen en er is al een deel volgeluld.
Het is zelfs al bekend met wat voor format men na deze show komt

Veelbelovend. ^O^
  † In Memoriam † dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:48:59 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115843967
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Veelbelovend. ^O^
Nu al! :D
Ik ga kijken. :Y
  † In Memoriam † dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:07:03 #18
368283 ato
pi_115845003
Ik ben erg benieuwd naar Kelly..
Life can be a bitch, so like it..
pi_115848892
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:07 schreef ato het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Kelly..
Daarvoor hoef je niet tot zaterdag te wachten ;)
http://www.boccaccio.nl/
Uw hostess elke donderdag :D

Of even gezellig met haar mailen :P
http://www.bigkelly.com/ :D
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2012 @ 08:06:21 #20
368283 ato
pi_115855414
Hahaha nou ja benieuwd naar haar sprong in het water dan maar :)
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator woensdag 22 augustus 2012 @ 08:39:10 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_115855714
Zo langzamerhand krijg ik het idee dat het ontzettend gaat tegenvallen. Er is nu al zoveel bombarie... wedden dat er geen moer aan is, aan dat hele programma.
niet zo tof doen
pi_115862629
quote:
99s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 08:39 schreef Karina het volgende:
Zo langzamerhand krijg ik het idee dat het ontzettend gaat tegenvallen. Er is nu al zoveel bombarie... wedden dat er geen moer aan is, aan dat hele programma.
:{w Geen crisis waar Dries is :7

Ohh wacht :%

[ Bericht 19% gewijzigd door ikweethetookniet op 22-08-2012 13:36:11 ]
pi_115863568
Geer bekijkt de sprongen vanuit een bootje.

pi_115863919
Patty Brard leed veel pijn voor Sterren springen

Patty Brard (57) gaat vanaf zaterdag schitteren in Sterren springen, het programma da SBS weer op de kaart moet zetten. En ze heeft er zin in, zegt ze in De Telegraaf. "Ik wil iets meer laten zien dan die stomme spagaat die ik vijf jaar geleden maakte in Sterren dansen op het ijs."

Springen van een hoge duikplank is natuurlijk niet onder risico, en vaak dacht Patty dan ook aan stoppen. "Ik lag het hele weekend in bed, omdat ik vanwege een verschoven nekwervel gillende hoofdpijn had. Er zat vocht in mijn knie en er was een facing van mijn hoektand af. Doordat ik vrijdag keihard met mijn gezicht op het water was geknald."

En dus moest ze flink opgelapt worden. "Mijn nekwervel is door de chiropractor rechtgezet. Ik was bij de tandarts voor een nieuwe facing en de fysio had mijn knie ingetapet. Mijn hoofdpijn is verdwenen en toen kwam mijn overmoed weer bovendrijven."

Gracieus
Al dat schoonspringen legt de diva geen windeieren. "Ik ben vier keer in de week in de sportschool aan het trainen en volg een streng dieet. Ik zie mijn lichaam veranderen. _O- ’Terror Jaap’ daarentegen rolt zichzelf nog steeds op zijn vet uit het zwembad, :') terwijl ik al aardig gracieus begin te worden."

Patty realiseert zich dat ze er nu, in tegenstelling tot bij Sterren dansen op het ijs, helemaal alleen voor staat. "Het verschil met het dansen op het ijs is dat ik nu niemand heb om mij aan vast te houden. Het is eenzamer aan deze duikplanktop. Maar aan mijn outfit zal het niet liggen; ik ga in een krankzinnig discozwempak." :|W

http://www.destentor.nl/n(...)Sterren-springen.ece

Dit moet ik echt gaan zien :|W _O-
pi_115865174
hermanroggeveen twitterde op woensdag 22-08-2012 om 13:35:56 Oh lord. Quintis is het jurylid van Sterren Springen. Vanwege zijn staat van dienst als badmeester reageer retweet
pi_115866231
Komt Quintis in een gele zwembroek :?
pi_115866303
Quintis is badmeester geweest?

Nouja, hij blijft natuurlijk wel goed drijven.
  Moderator woensdag 22 augustus 2012 @ 19:27:53 #28
9859 crew  Karina
Woman
pi_115877159
Bij WNL zometeen een item hierover, met Terror Jaap :') Moet je wel heel WNL kijken, want er werd niet verteld wanneer precies het komt.
niet zo tof doen
pi_115880213
Thomas Berge steunt Myrthe Mylius bij Sterren Springen

Schoonspringen voor het programma Sterren Springen op Zaterdag blijkt zwaarder dan gedacht. Gelukkig krijgt deelneemster Myrthe Mylius veel steun van haar vriendje Thomas Berge.

"Hij heeft geen enkele training gemist", vertelt Mylius aan BuzzE. Toch kan Thomas het niet laten om te lachen om de soms pijnlijke landingen van zijn vriendin. "Hij maakt af een toe een filmpje zodat ik kan zien wat ik fout doe. Als ik die terug zie dan hoor ik hem wel gniffelen en zeggen: Ah, dat doet pijn."

Vorige week liep het stel voedselvergiftiging op na het eten van bedorven sushi. Iets waar Myrthe nog wel een beetje last van heeft: "Je bent gewoon al je kracht kwijt". De blondine was een week uit de roulatie, maar staat weer vol goede moed op de duikplank. Al is dat wel met de nodige angst. "Soms denk ik: waar ben ik aan begonnen? Maar dan zeg ik tegen mezelf: Nu niet lopen kneuzen! Gaan!"

Myrthe Mylius is één van de 18 BN’ers die te zien zal zijn in het nieuwe programma van SBS6.

http://www.destentor.nl/n(...)terren-Springen-.ece

En wie steunt mij als ik Patty in badpak moet kijken :?
pi_115881687
http://www.omroepwnl.nl/v(...)evisiedebat_14660739

@ 29.15 min begint het :P

Duurt tot en met het einde op 39.42 min :|W

En ja de verslaggeefster heeft de zwembroek van Jaap in haar handen om te laten zien hoe groot hij wel niet is :X _O-

Kijken dus :7
pi_115887874
Gerard en Tess zin in Sterren Springen

Komende zaterdag gaat Sterren Springen van start met presentatoren Gerard Joling en Tess Milne. De twee kwamen vanavond even gezellig langs in de vroege editie van Shownieuws met het laatste nieuws over de deelnemers.

Als je nog kaarten wilt kopen voor de live uitzendingen van Sterren Springen of je wil aanmelden voor het NK Bommetje, ga dan naar www.sbs6.nl/sterrenspringen

http://www.shownieuws.tv/video/gerard-en-tess-studiogasten/

Met filmpje 8-)
  woensdag 22 augustus 2012 @ 23:23:47 #32
15080 static
pi_115888855
Wie is die Tess nou eigenlijk? :?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_115888880
Voormalig MTV.
pi_115889981
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:23 schreef static het volgende:
Wie is die Tess nou eigenlijk? :?
pi_115897333
Penis Emile Ratelband gekrompen

De penis van positiviteitsgoeroe Emile Ratelband is, naar eigen zeggen, flink gekrompen sinds zijn deelname aan de schoonspringshow 'Sterren Springen op Zaterdag'. "Ik heb (sowieso) maar een heel klein snikkeltje en daar is nu door het trainen (helemáál) niks meer van over," klaagt hij.

"Ik heb ook bijna geen heupen meer. Als ik goed gedoken heb, ben ik mijn zwembroek kwijt. Dus ik denk elke keer: straks met die uitzending hebben we onderwatercamera's en als ik dan goed spring, raak ik mijn zwembroek kwijt en dan zie je m'n snikkel."

Hoewel zijn fallusje nog verder zou zijn gekrompen, is iets anders enorm gegroeid. "M'n neusgaten zijn heel groot geworden. Dus ik hoop dat de camera's letten op m'n neusgaten en niet op m'n piemeltje."

Ratelband zou ook zijn gestopt met het hebben van seks, nadat voormalig Ferry van der Veer, Kelly van der Veer, hem gezegd had dat hij teveel neukte. "Toen zei ik tegen Kelly: hoe weet jij dat dan. Toen zei ze: ik ben man geweest en ik ben nu vrouw, dus ik weet precies wat de consequenties zijn als je te veel wipt. Dus ik heb thuis gezegd: lieverd, even pas op de plaats."

Willen wij dit weten :? :N
Maar toch bedankt Danny voor het plaatsen :+

[ Bericht 6% gewijzigd door ikweethetookniet op 23-08-2012 14:25:52 ]
pi_115897410
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:16 schreef ikweethetookniet het volgende:

De penis van positiviteitsgoeroe Emile Ratelband is, naar eigen zeggen, flink gekrompen sinds zijn deelname aan de schoonspringshow 'Sterren Springen op Zaterdag'. "Ik heb (sowieso) maar een heel klein snikkeltje en daar is nu door het trainen (helemáál) niks meer van over," klaagt hij.

"Ik heb ook bijna geen heupen meer. Als ik goed gedoken heb, ben ik mijn zwembroek kwijt. Dus ik denk elke keer: straks met die uitzending hebben we onderwatercamera's en als ik dan goed spring, raak ik mijn zwembroek kwijt en dan zie je m'n snikkel."

Hoewel zijn fallusje nog verder zou zijn gekrompen, is iets anders enorm gegroeid. "M'n neusgaten zijn heel groot geworden. Dus ik hoop dat de camera's letten op m'n neusgaten en niet op m'n piemeltje."

Ratelband zou ook zijn gestopt met het hebben van seks, nadat voormalig Ferry van der Veer, Kelly van der Veer, hem gezegd had dat hij teveel neukte. "Toen zei ik tegen Kelly: hoe weet jij dat dan. Toen zei ze: ik ben man geweest en ik ben nu vrouw, dus ik weet precies wat de consequenties zijn als je te veel wipt. Dus ik heb thuis gezegd: lieverd, even pas op de plaats."

Willen wij dit weten :? :N
Maar toch bedankt Danny voor het plaatsen :+
Ocherm.. wat een medelijden krijg je toch met die man..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator donderdag 23 augustus 2012 @ 09:22:02 #37
9859 crew  Karina
Woman
pi_115897455
:{ De pik van Ratelband wil ik niet zien... Sowieso een volwassen vent die zijn pik een snikkel noemt :')
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 donderdag 23 augustus 2012 @ 10:11:12 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_115898440
Z'n hersenen zijn niet gekrompen ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 23 augustus 2012 @ 11:15:13 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_115900063
Na een moeilijke periode vol met drugs en drank is een herboren Terror Jaap vanaf zaterdag weer op de buis te zien. Hij doet mee aan het programma Sterren Springen van SBS6. 'De cocaïne behoort tot het verleden, ik ben helaas nog wel verslaafd aan koekjes.'

Terror JaapDe 29-jarige Jaap Amesz heeft wel een vermoeden hoe SBS6 bij hem is uitgekomen. 'Simpel, ze hadden al een kneus, Adje, een alternatieveling, transseksueel Kelly van der Veer, en een paar mooie slanke dames. Ze zochten nog een dikke vent.'

Amesz, alias Terror Jaap, won in 2008 een miljoen euro in het omstreden tv-programma De Gouden Kooi. Een groot deel moest hij uiteindelijk inleveren: Jaap parkeerde zijn geld bij Dirk Scheringa's DSB Bank, die kort daarna failliet ging. Hij wil er geen woorden aan vuil maken. 'Laat ik het er op houden dat ik moet werken voor mijn geld, zegt hij in het AD.'

Jaap verdween daarna van de buis, op een interview met Joran van der Sloot in 2010 na. 'Niemand nam mij serieus en Het Arubaanse openbaar ministerie bestempelde de verklaring als vals. Toen Joran dat tweede meisje ombracht werd ik misselijk. Had ik het kunnen voorkomen? Ik zat daarna lang niet lekker in mijn vel, at veel te veel, raakte aan de drugs en de drank. Hier ga ik aan dood, dacht ik.'

Zijn vriendin Cora steunde hem door dik en dun en ging hij de uitdaging om af te kicken aan. 'Door neuro-linguïstisch programmeren, NLP, ben ik een stuk positiever. Als coach probeer ik ook anderen te helpen met deze mentale technieken. Ik ben een soort knuffel-Ruud uit Big Brother geworden.' Jaap zegt drugs helemaal niet meer aan te raken. 'Ik ben helaas wel nog steeds verslaafd aan koekjes.'

Waarom Terror Jaap meedoet aan Sterren Springen kan hij kort over zijn. 'Vooral voor mijn eigen plezier'. Jaap hoopt verder stiekem op een grote stunt. 'Hoe gaaf zou het zijn als ik met dat vette lichaam nog zou winnen ook?! Nou, het viel vies tegen. Mijn fysiek zit me in de weg en ik heb te weinig kracht. Dat springen doe je vanaf je tenen. Inmiddels is een teen compleet opgezwollen. Bloed en pus en alles. En die massa's water in je neus. Soms lijkt je hoofd te ontploffen.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_115902366
-

[ Bericht 99% gewijzigd door JRRY op 23-08-2012 12:27:44 ]
pi_115902458
Lijkt me helemaal niks aan die show, ze kunnen er waarschijnlijk toch niks van. :P

Zal een en al leedvermaak worden.
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2012 @ 13:07:27 #42
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115903935
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:15 schreef tong80 het volgende:
Amesz, alias Terror Jaap, won in 2008 een miljoen euro in het omstreden tv-programma De Gouden Kooi. Een groot deel moest hij uiteindelijk inleveren: Jaap parkeerde zijn geld bij Dirk Scheringa's DSB Bank, die kort daarna failliet ging.
Sukkel.

quote:
Toen Joran dat tweede meisje ombracht werd ik misselijk. Had ik het kunnen voorkomen?
Sukkel2
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2012 @ 13:10:04 #43
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115904010
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:24 schreef JRRY het volgende:
Lijkt me helemaal niks aan die show, ze kunnen er waarschijnlijk toch niks van. :P

Zal een en al leedvermaak worden.
Of ze kunnen duiken zal me jeuken. Daar verwachtte je toch niet echt iets van? :?
Ik denk wel dat de zeepbel inmiddels zo groot is opgeblazen, dat ik het al bijna niet meer hoef te zien. De nikserigheid-grens is weer verlegd.
pi_115904697
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:15 schreef tong80 het volgende:
Na een moeilijke periode vol met drugs en drank is een herboren Terror Jaap vanaf zaterdag weer op de buis te zien. Hij doet mee aan het programma Sterren Springen van SBS6. 'De cocaïne behoort tot het verleden, ik ben helaas nog wel verslaafd aan koekjes.'

Terror JaapDe 29-jarige Jaap Amesz heeft wel een vermoeden hoe SBS6 bij hem is uitgekomen. 'Simpel, ze hadden al een kneus, Adje, een alternatieveling, transseksueel Kelly van der Veer, en een paar mooie slanke dames. Ze zochten nog een dikke vent.'

Amesz, alias Terror Jaap, won in 2008 een miljoen euro in het omstreden tv-programma De Gouden Kooi. Een groot deel moest hij uiteindelijk inleveren: Jaap parkeerde zijn geld bij Dirk Scheringa's DSB Bank, die kort daarna failliet ging. Hij wil er geen woorden aan vuil maken. 'Laat ik het er op houden dat ik moet werken voor mijn geld, zegt hij in het AD.'

Jaap verdween daarna van de buis, op een interview met Joran van der Sloot in 2010 na. 'Niemand nam mij serieus en Het Arubaanse openbaar ministerie bestempelde de verklaring als vals. Toen Joran dat tweede meisje ombracht werd ik misselijk. Had ik het kunnen voorkomen? Ik zat daarna lang niet lekker in mijn vel, at veel te veel, raakte aan de drugs en de drank. Hier ga ik aan dood, dacht ik.'

Zijn vriendin Cora steunde hem door dik en dun en ging hij de uitdaging om af te kicken aan. 'Door neuro-linguïstisch programmeren, NLP, ben ik een stuk positiever. Als coach probeer ik ook anderen te helpen met deze mentale technieken. Ik ben een soort knuffel-Ruud uit Big Brother geworden.' Jaap zegt drugs helemaal niet meer aan te raken. 'Ik ben helaas wel nog steeds verslaafd aan koekjes.'

Waarom Terror Jaap meedoet aan Sterren Springen kan hij kort over zijn. 'Vooral voor mijn eigen plezier'. Jaap hoopt verder stiekem op een grote stunt. 'Hoe gaaf zou het zijn als ik met dat vette lichaam nog zou winnen ook?! Nou, het viel vies tegen. Mijn fysiek zit me in de weg en ik heb te weinig kracht. Dat springen doe je vanaf je tenen. Inmiddels is een teen compleet opgezwollen. Bloed en pus en alles. En die massa's water in je neus. Soms lijkt je hoofd te ontploffen.'

Jongeh, post nou eens een bron, hoe moet ik weten dat je toevallig even niks te doen had?
pi_115904874
Het uit z'n nek lullen heeft Jaap nog niet achter zich gelaten, zo lijkt het. Weer dat DSB-verhaal :O Dat had 'm uiteindelijk 8000 euro gekost, geloof ik.

Dat-ie pas nadat Joran Stephany vermoord heeft teveel is gaan eten gelooft ook alleen hijzelf en dat drank- en drugsverhaal neem ik daarom dan ook maar met een flinke korrel zout.
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2012 @ 13:39:11 #46
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115904994
Ik neem het met een korrel zout én een klont vet.
pi_115906773
Wat is een posting zonder foto :? :+

Sterren Springen op Zaterdag: "Ach, mensen vergeten snel" :')

Komende zaterdag begint Sterren Springen op Zaterdag

We vroegen vier van de achttien BN'ers die meedoen aan Sterren Springen op Zaterdag of ze hebben getwijfeld toen ze werden gevraagd om in weinig verhullende badkleding van een duikplank af te springen. Oja, de bedoeling is dat het springen uiteindelijk schoonspringen wordt. (zaterdag, 20.30 uur, SBS 6).

Patty Brard :')
Ik vroeg mij inderdaad af of ik mezelf in in badkleding aan het land moest laten zien, maar dat is uiteindelijk juíst de reden waarom ik meedoe. Ik vind namelijk dat je niet meer of minder waard bent als je maat 34 hebt. Als je 57 bent en een maat of twee meer hebt, dan wil dat niet zeggen dat je niet meer meetelt. We willen in dit land allemaal dat je langer doorwerkt, maar als je dat doet, dán ben je weer te dik. Hou eens lekker op zeg! Daar ben ik zó klaar mee. Toch heb ik mezelf op een dieet gezet, want het is toch een stok achter de deur. Maar als ik mezelf terug zie moet ik zeggen: het is net zeehondenshow.

Jody Bernal :') x2
Ik riep gelijk: ik wil geen Speedo aan! En daarna: Er mogen ook wel een paar kilootjes vanaf. Maar ondertussen ben ik een van de eersten die z'n Speedo heeft aangetrokken. Ik begon met springen in een surfshort. Ik maakte wat salto'tjes en dat ging hartstikke leuk, maar toen ik dat terug zag op camera, zag ik dat het er niet uit zag. Als je springt, moet goed te zien zijn dat je benen gestrekt zijn en dat is een beetje moeilijk met een surfshort.

Pauline Wingelaar *O*
Ik zal je heel eerlijk vertellen, toen ik werd gevraagd dacht ik: o god, ik moet in badpak! Maar ik dacht wel meteen: dit is een reden om gezond te gaan eten. Nou moet ik zeggen: dat is niet helemaal gelukt. Ik probeer waar ik kan salades te eten. En toen het van de week mooi weer was, ging ik als een speer naar het strand om te bakken, want ja, je ziet er toch aangenamer uit als je een kleurtje hebt.
Nu ik een poosje aan het trainen ben, moet ik zeggen: het is een drama. De angst voor de pijn is zó ontzettend groot, waardoor je sprong juist verkeerd gaat. Ik moest zelfs huilen na de eerste trainingen. Ik heb me er ontzettend op verkeken!

Terror Jaap :r :') x3
Ik ben een saunaganger en gewend om in mijn blote kont te lopen. Ach, mensen vergeten snel. Toen ze me vroegen dacht ik: ze hebben al een paar topsporters, een paar modellen en dus ze hebben ook nog een dikzak nodig. Voor de variatie. Ik zie het Peter Beense niet doen, Marc van der Linden zie ik het ook niet doen en dan bellen ze Japie maar.

En deze is met kleren aan :P

http://www.metronieuws.nl(...)rZlhv!6L02sHe7AM6UM/

Nu weten we ook weer hoe Japie eruit ziet :+ -O-
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2012 @ 14:28:23 #48
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115907067
quote:
6s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat is een posting zonder foto :? :+
Hij heeft billen aan de voorkant. :o
pi_115928192
Matig topic.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:50:03 #51
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_115962073
Sterren Springen: het overzicht ....De show is nu al een soap

Morgen is het zo ver: *O* dan gaat het veelbesproken Sterren Springen op SBS 6 van start. Al voordat de eerste plons op tv te zien is, was de show al een ware soap. Een overzicht.

Terror Jaap
De mediaheisa begon al met twee hoofdrolspelers: Terror Jaap en Dries Roelvink. Beiden opvallende verschijningen, want Dries zet eindelijk zijn karakteristieke gele Speedo in werking. En Terror Jaap natuurlijk omdat 'ie... Terror Jaap is. Jaap zal daarom meedoen in het onderdeel 'Bommetje' en Dries wordt badmeester. Een rol die hem op het lijf is geschreven, want de zanger durfde niet van de hoge. En aan zijn observatievermogen zal het niet liggen, want hij zag Jaap al "een tsunami" maken. _O-

Welles nietes :|W
Vervolgens draaide de geruchtenmolen op volle toeren. Doet Patty mee of niet? Fajah Lourens boeide het niet, maar Britt vindt het dan weer geweldig. En waar bemoeit Stacey Rookhuizen zich mee, te zien in Strictly Come Dancing? Doet Viola Holt nog een bommetje? En zouden de BN'ers wel op tijd kunnen afvallen, om strak in badpak te kunnen verschijnen?

Boem, au :D
Daarnaast bleken de deelnemers niet veel ervaring te hebben met zwemmen, want ze liepen allerlei blessures en andere ongemakkelijkheden op. Patty verschoof een nekwervel, Adje uit de shows van Paul de Leeuw kwam plat op het water terecht, Ralf Mackenbach had een hoofdwond en Jody Bernal liep een hersenschudding op. Wonderbaarlijk genoeg bleef Kleine Viezerik ongedeerd. Die gouden kettingen mogen natuurlijk niet mee het bad in.

Emile Ratelband :')
De soap liep helemaal uit de hand met Emile Ratelband. Naast een gekneusde arm liet hij weten ook zijn geslachtsdeel een flinke optoeter heeft gekregen. 'Door het trainen is daar niets meer van over.' Net als Dries slaat bij Emile de angst toe. Niet voor hoogtes, maar voor schaamte: hij is bang dat hij zijn zwembroek onder water verliest, waardoor iedereen 'zijn piemeltje' ziet.

In een promofilmpje van Sterren Springen zien we dat de BN'ers reden hebben om zich te schamen, want zij gingen stuk voor stuk allesbehalve gracieus het diepe in. Gelukkig hebben we Terror Jaap nog, die zich helemaal nergens voor schaamt. Zo zien we het graag.

http://www.veronicamagazi(...)ringen-een-overzicht

Ik kan niet wachten :+ _O-
pi_115962183
Wat doet Emile daar?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:54:01 #53
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_115962222
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:52 schreef Specularium het volgende:
Wat doet Emile daar?

*O* :P
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:54:27 #54
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115962239
Een soort 'tsjakka', maar zonder bril lijkt-ie het niet helemaal te volgen.
pi_115988805
vanavond *O*
Ik denk dat het zo'n ontzettend faalprogramma wordt dat daarom juist onwijs leuk is :') en dan natuurlijk icm dit topic erbij, want anders is er echt geen reet aan! Fok O+
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_115991727
Gerard Joling blij met half miljoen kijkers Sterren Springen

Als morgenochtend blijkt dat Sterren Springen op Zaterdag een half miljoen kijkers heeft getrokken, dan is Gerard Joling tevreden. “SBS 6 dobbert nog op de bodem, met een voorspelling moet je heel voorzichtig zijn. Je kunt wel zeggen dat SBS de underdog is, je moet nog maar zien of dat kijkers oplevert. Als we een half miljoen redden moeten we blij zijn. Maar van een hoog marktaandeel worden we wel vrolijk”, zegt hij tegen Zappen.blog.nl.

Programmadirecteur Remko van Westerloo heeft juist zijn verwachtingen naar boven bijgesteld in de afgelopen dagen.

“Zo langzamerhand begin ik toch wel te geloven in de eigen gekte. Sterren Springen begint te leven, we maken een kans. Ik zou het leuk vinden als we de tweede plek scoren”, verwijzend naar de strijd op Super Saturday met Strictly Come Dancing en Beat the Best.

Joling ziet het als zijn doel om een programma te maken waar heel veel mensen over gaan praten. Dat lijkt te lukken met BN’ers in alle maten en gewichten die van de duikplank springen. “Het is natuurlijk hilarisch, ik moet er zelf erg om lachen. En dat ze het allemaal durven!”

Hoewel de 18 bekendere Nederlanders hun uiterste best doen de sprong tot een goed einde te volbrengen, hoopt Geer dat een aantal toch plat op het water landt. “Bij Hole in the Wall duurde de actie natuurlijk ook maar een paar seconde – wat dan weer vijf keer werd herhaald. Daar is dat programma mee in de mist gegaan. En wat ook niet hielp was dat je goede kandidaten had die soms dwars door de wall heen gingen en bleven staan. Hoe je het ook wendt of keert, mensen willen mensen het water in zien gaan. Dat was vroeger al bij Glij ‘m d’r In of Douw ‘m d’r Uit. Een plons zien, is de hele grap. We gunnen het de kandidaten niet als het mis gaat, voor het programma is het wel leuk als het gebeurt.”

Een ander verschil met Hole in the Wall is dat Sterren Springen op Zaterdag maar vier afleveringen beslaat. In aflevering 1 en 2 treden elk 9 BN’ers aan, de derde liveshow is de halve finale met 8 kandidaten. In de finale is plek voor vier BN’ers.

Wat niet veel mensen weten, is dat Sterren Springen al jaren boven de markt hangt. “Toen ik voor het eerst van dit programma hoorde, kon ik me niet voorstellen dat je hier leuke tv van kon maken. Toen zat ik nog bij Talpa”, vertelt Van Westerloo. “Ik denk nu dat ik me daar in vergist heb, het kan hartstikke leuk worden. We zochten iets spectaculairs om het seizoen mee te openen, dit is me altijd bij gebleven.”

Het deelnemersveld lijkt te bestaan uit beroepsschnabbelaars, al zit er volgens de programmadirecteur wel een gedachte achter. “Het is zeer gevarieerd, voor elk wat wils. Atletisch vermogen zit er in, maar ook mensen met een goed persoonlijk verhaal. En ook alle leeftijdscategorieën en alle soorten lichamen.”

Sterren Springen op Zaterdag is een duur programma. “Het Olympisch zwembad in Eindhoven moet helemaal omgebouwd worden tot een studio. Je moet heel het zwembad uitlichten, decor maken, 700 man publiek huisvesten. De kosten gaan ‘m nog niet eens zitten in de gages die we de BN’ers betalen. Hoeveel dat is, ga ik niet prijsgeven. Ze worden goed betaald, maar niet astronomisch.”

In de eerste aflevering nemen Patty Brard, Kimberley Klaver, Paulien Wingelaar, Liesbeth Kamerling, Justine Pelmelay, Dirk Taat, Jody Bernal, Kleine Viezerik en Adje een duik. Potentiële winnaars Liza Sips, Raynor Arkenbout en Ralf Mackenbach duiken volgende week pas.

http://zappen.blog.nl/sbs(...)ers-sterren-springen

*O* nog een paar uurtjes en dan kijken met de gordijnen dicht :@ _O-
pi_115991767
Ik heb de chips al in de koelkast.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:01:22 #58
15080 static
pi_115992026
Wel vervelend dat strictly come dancing er tegenover staat
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:16:29 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_115992562
“Het is zeer gevarieerd, voor elk wat wils. Atletisch vermogen zit er in, maar ook mensen met een goed persoonlijk verhaal. En ook alle leeftijdscategorieën en alle soorten lichamen.”

_O-

pi_115993149
Bangeschijterd’ Pauline Wingelaar durft niet van duikplank :|W

De uitzending van Sterren Springen op Zaterdag zou vanavond wel eens uit kunnen lopen als het de beurt is aan Pauline Wingelaar. De reality-ster, bekend van Echte Gooische Meisjes en Echte Meisjes in de Jungle, blokkeert namelijk meer dan eens als het moment van de sprong is aangebroken. “Dan sta je op de duikplank en je wilt zó graag springen. Maar je lichaam wil niet mee. Dat is zo frustrerend!”

Pauline heeft dan ook geen idee hoe ze vanavond met 1200 man publiek :D moet gaan presteren. “Nee, ik ga niet iemand vragen om me te duwen. Ik ga wel springen. Maar hoe, dat is de vraag. Misschien maak ik anders een bommetje en zeg ik ‘Oh, ik dacht dat dit het NK Bommetje was’.”

Pauline vertelt aan deze blog: “Je vraagt het ook wel aan degene die hierin het slechtst is van iedereen. Je verwacht van mij met die grote slabek dat ik alles durf, maar ik ben gewoon een bangeschijterd. Daar komt het eigenlijk op neer.”

Meer dan eens heeft Pauline dan ook overwogen de trainingen te staken en haar deelname op te zeggen. “Ik vond een potloodsprong van de 3 meter al eng. Daarna komt de bevalling duiken. Dat lukte niet, dan krijg je krokodillentranen. Wie me er doorheen sleept? Productie, trainers. En jezelf.” De reality-ster ziet haar deelname wel als een uitdaging. “A once in a lifetime opportunity. En een stok achter de deur om goed te eten of een zonnebankje te pakken. Je bent toch wat ijdeler als je in badpak moet.”

Uiteindelijk heeft Pauline nooit gespijbeld. “Nouja, in de zin van dat ik niet kwam opdagen. Maar tijdens de training sta ik dan wel wat te draaien, moet ik naar de wc of wil ik een glaasje water. Alles om niet op de duikplank hoeven te staan.”

In de jungle van Suriname maakte Pauline heel wat mee. Wat was enger? “Ik heb daar heel veel dingen gedurfd, maar in Suriname gaat ook een knop om. Je bent dan continue in die wereld, terwijl je hier na de training naar huis gaat. En je ziet hier mensen om je heen die fucking goed gaan. De jungle was enger, dit is moeilijker. Liza Sips zei, en dat is heel erg waar: ‘De angst voor de pijn die je gaat krijgen als je valt is groter dan de pijn die je eventueel krijgt. Het is een mentaal iets.”

Ze wil niet zeggen wat ze voor haar duikplankavontuur krijgt. “Er is één ding wat ik van mijn ouders heb meegekregen, beide ondernemer: praat nooit over geld. Maar laat ik wel zeggen: je hebt de diva Patty Brard en het reality-sterretje Pauline Wingelaar. Daar zit wel een verschil in, mag ik aannemen.”

http://zappen.blog.nl/sbs(...)t-niet-van-duikplank

Is dat Blond O-) :+
pi_115993351
Ik had nog nooit van Pauline Wingelaar gehoord.
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:25:46 #62
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115994861
Ik nu nog steeds niet.
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:26:15 #63
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115994880
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 16:01 schreef static het volgende:
Wel vervelend dat strictly come dancing er tegenover staat
Dansen trekt me toch wat minder dan duiken. :)
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:28:06 #64
9859 crew  Karina
Woman
pi_115994918
Ach, ik ken de helft van die gasten niet en van sommige zou ik willen dat ik ze niet kende :')

Strictly kijk ik later wel en ook daar ken ik de helft niet van trouwens.
niet zo tof doen
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:28:46 #65
15080 static
pi_115994940
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 17:26 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dansen trekt me toch wat minder dan duiken. :)
Dat dacht ik eerst ook, tot ik de Britse versie zag, die was erg vermakelijk. :)

Geen idee of het erop lijkt natuurlijk.
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:32:30 #66
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115995045
Ik denk sowieso dat ik alleen maar naar de eerste aflevering kijk. Meestal heb ik dan ook wel genoeg gezien bij dit soort programma's. Hollandsche nieuwsgierigheid, tegen beter weten in. :)
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:05:17 #67
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115999182
Nog 25 minuten! *O*
pi_115999207
Ik vind deze Praatjesmakers niet zo geslaagd.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:06:33 #69
9859 crew  Karina
Woman
pi_115999238
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:05 schreef Specularium het volgende:
Ik vind deze Praatjesmakers niet zo geslaagd.
Het interview met de Boer was wel erg leuk vond ik, aardige gast, Frank.
niet zo tof doen
pi_115999253
Nog even een Kimberley voor deze topicje.

pi_115999265
pi_115999300
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:06 schreef Karina het volgende:

[..]

Het interview met de Boer was wel erg leuk vond ik, aardige gast, Frank.
Met Frankie is niet zo veel mis.

Vind het wel raar dat het dansen naar 1 gaat en dit naar SBS.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:09:33 #73
9859 crew  Karina
Woman
pi_115999360
Ik vind dit wel echt een SBS programma, maar je hebt wel gelijk dat het dansen OOK bij SBS zou hebben gepast, bij de Avro zal het wel serieuzer worden aangepakt.

Als jullie je nog even flink willen ergeren, even zappen naar RTL4 voor Golden Girls ;(
niet zo tof doen
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:13:45 #74
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115999513
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Als jullie je nog even flink willen ergeren, even zappen naar RTL4 voor Golden Girls ;(
Wanneer komt Jeroen van Koningsberge zijn opwachting maken? :')
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:14:28 #75
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115999531
Mijn lachspieren komen wel lekker tot rust. :{
pi_115999535
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Dat kan ik er nu even niet bij hebben.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:14:49 #77
9859 crew  Karina
Woman
pi_115999547
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:13 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Wanneer komt Jeroen van Koningsberge zijn opwachting maken? :')
Ik vraag me af wie hij speelt? Ik kan me geen jonge man in de serie herinneren eigenlijk. Maar het is ook alweer een tijdje terug dat ik het heb gezien.
niet zo tof doen
pi_115999616
Tessje ziet er lekker uit.
pi_115999672
Wat zou Dries op dit moment nou doen -O-
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:19:33 #80
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_115999704
Nog 10 minuutjes, dan begint het grote feest :)
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:20:45 #81
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115999750
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Een bruidje aan het stalken ergens in een kleedkamer in een somber trouwzaaltje?
pi_115999813
Ik ben er klaar voor!
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:22:25 #83
9859 crew  Karina
Woman
pi_115999815
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
;( huilen.
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:22:41 #84
9859 crew  Karina
Woman
pi_115999824
Wehe dit wordt een heel snel topic :D Ik voel het aan mijn water.
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:22:54 #85
18653 crew  D.
pi_115999828
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:22 schreef iBenny het volgende:
Ik ben er klaar voor!
pi_115999839
quote:
Ik zet 10 euro in dat hij nog wel langs komt tijdens een van de afleveringen
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:24:24 #87
18653 crew  D.
pi_115999886
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:23 schreef iBenny het volgende:

[..]

Was ie niet sidekick?
pi_115999891
Zo even thee en lekkers pakken en dan ben ik er ook klaar voor :Y
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_115999893
quote:

[..]

Maar dan ook echt uit het niets.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:24:40 #90
9859 crew  Karina
Woman
pi_115999899
Zou SBS wel op tijd beginnen? Dan pak ik alvast wijn en zo O-)
niet zo tof doen
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:24:42 #91
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115999900
quote:

[..]

Het zijn er maar 4 he? Moet-ie wel een beetje haast maken.
pi_115999907
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:24 schreef D. het volgende:

[..]

Was ie niet sidekick?
Nee, dat vond hij te weinig :D
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:25:15 #93
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115999930
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:24 schreef D. het volgende:
Was ie niet sidekick?
Nee, was-ie te licht voor! _O-
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:25:22 #94
15080 static
pi_115999935
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:14 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat kan ik er nu even niet bij hebben.
:D
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:26:01 #95
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115999962
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:24 schreef iBenny het volgende:
Nee, dat vond hij te weinig :D
Oh ja, hij hield de "eer" aan zichzelf. :')
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:26:44 #96
18653 crew  D.
pi_115999983
Toch grappig dat SBS het gaat winnen in de kijkcijfers :P

Is het een productie van John?
pi_116000001
Zien we nu allemaal BN'ers zonder make up *O*
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:27:23 #98
311468 Van_Poppel
pi_116000013
Is dit een soort praatjesmakers?
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:27:52 #99
15080 static
pi_116000027
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:27 schreef flower_94 het volgende:
Je kunt de search eens gebruiken, hebben we vele delen van. B-)
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:27:56 #100
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_116000030
*gaat nu de gordijnen sluiten en geluid zachter zodat niemand kan zien en of horen dat er hier naar sbs geken wordt :+ *
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:28:02 #101
18653 crew  D.
pi_116000038
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:27 schreef flower_94 het volgende:
Er is toch watervaste make-up? :P
pi_116000043
Maar hoe gaan ze 18 BN'ers in 2 uur proppen?
pi_116000067

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 25-08-2012 20:29:36 (doe eens niet) ]
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:29:07 #104
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000076
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Is dit een soort praatjesmakers?
Ja, toenstraks was er een kinderpersconferentie met Frank de Boer, erg leuk :)
niet zo tof doen
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:29:29 #105
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000092
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:28 schreef iBenny het volgende:
9. De andere 9 springen de volgende keer.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:29:37 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000102
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:28 schreef iBenny het volgende:
Nou ja hoe lang duurt het om in het water te springen :D Als ze durven natuurlijk.
niet zo tof doen
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:30:27 #107
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000127
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:29 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou ja hoe lang duurt het om in het water te springen :D Als ze durven natuurlijk.
Ongeveer een seconde per sprong. :')
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:30:35 #108
311468 Van_Poppel
pi_116000131
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:29 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja, toenstraks was er een kinderpersconferentie met Frank de Boer, erg leuk :)
Op zich geen onaardig programma idd. ^O^

Wel jammer dat Van Gelder naar de commerciëlen is gestapt.
pi_116000134
*O*
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:30:41 #110
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000136
Dooorrr! *O*
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:30:45 #111
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000138
Oe slim van ze, geen reclame, dus niemand kan zappen.
niet zo tof doen
pi_116000139
Die afschuwelijke Kimberley Klaver ook nog, en Jody bernal? Derderangs BN'ers :r
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:30:48 #113
18653 crew  D.
pi_116000144
Here we go *O*
pi_116000146
Ik moet nu al lachen.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:31:09 #115
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000159
_O- Lekkere muziek al meteen.
niet zo tof doen
pi_116000162
Waarom is mijn bericht gewijzigd?
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:31:13 #117
311468 Van_Poppel
pi_116000164
Sangrila *O*
pi_116000167
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:29 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

9. De andere 9 springen de volgende keer.
Ohw, jammer -O-
pi_116000170
omg het is nu al vreselijk fout _O-
pi_116000172
Geer op een vlot. Hoe verzin je het?
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:31:24 #121
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_116000174
Jaap doet mee
maar hoe gaat hij duiken of springen?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:31:25 #122
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000175
Een blik lekkere wijfe opengetrokken, die hebben we binnen. :Y
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:31:36 #123
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_116000186
Gele zwembroek voor Geer *O*
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:31:38 #124
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000189
Het wachten is op de lekkere kerels ;)
niet zo tof doen
pi_116000194
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:31 schreef Anonymousz het volgende:
Jaap doet mee
maar hoe gaat hij duiken of springen?
Bommetje _O_
  ESF Reporter zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:31:58 #126
87554 Cee
Welluk?
pi_116000205
Jullie hebben zojuist een Nipplegate gemist op NL1. :{
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:32:01 #127
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000210
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:31 schreef flower_94 het volgende:
Waarom is mijn bericht gewijzigd?
Je was wat te grof in de mond.
pi_116000215
Dit is echt zo slecht. Het is bijna prachtig.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:32:10 #129
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_116000218
Glimmende benen bij Gerard
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:32:11 #130
189430 Anonymousz
pi_116000219
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:31 schreef iBenny het volgende:

[..]

Bommetje _O_
tsunami
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:32:23 #131
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000226
Let op: Jaap zit er niet bij, vanavond!
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:32:31 #132
189430 Anonymousz
pi_116000231
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:31 schreef Cee het volgende:
pics?
pi_116000232
Too much voor een jointje.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:32:33 #134
18653 crew  D.
pi_116000237
DAT ZINGEN HAD DAN WEER NIET GEHOEVEN :p
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:32:35 #135
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000238
quote:
Van wie?
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:32:41 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_116000243
Nu ik Geer in zwembroek zie mis ik Dries nog meer. :{

Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:32:43 #137
18653 crew  D.
pi_116000246
Oeps, Capslock :P
  ESF Reporter zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:33:11 #138
87554 Cee
Welluk?
pi_116000262
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:32 schreef Karina het volgende:

[..]

Van wie?
Kim-Lian, deed een dansje, leunde naar achteren, oeps daar ging d'r cupje.
pi_116000266
quote:
Van Eva Jinek?
pi_116000267
"Wet room" :')
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:33:18 #141
311468 Van_Poppel
pi_116000269
Kleine viezerik :')
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:33:21 #142
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000271
Ik zie deze sterren liever springen dan zingen. :Y
pi_116000281
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:33 schreef Cee het volgende:

[..]

Kim-Lian, deed een dansje, leunde naar achteren, oeps daar ging d'r cupje.
Oh, die met die snorren.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:33:34 #144
18653 crew  D.
pi_116000284
Latinohunk _O-

Adje :r
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:33:41 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_116000288
Ik ken er vier. _O_

Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:33:43 #146
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000292
Patty Brard ;(
niet zo tof doen
pi_116000294
het zijn ook echt allemaal C-sterren he :')
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:34:06 #148
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_116000298
tvp :')
pi_116000299
_O-
slechtste programma ooit gemaakt _O_
Ze smelten de kazen!
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:34:12 #150
18653 crew  D.
pi_116000301
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Patty Brard ;(
Zat die er ook bij?

Mijn ogen filteren haar er altijd uit :P
pi_116000303
De kledingkeuze van Geer is wel epic.
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:34:20 #152
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000306
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:33 schreef MissJ het volgende:
Verlopen schnabbelaars.
pi_116000311
Nance is ook veranderd.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:34:25 #154
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000312
Sommige ken ik van gezicht, maar wat ze verder doen :? Geen flauw idee.
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:34:27 #155
18653 crew  D.
pi_116000313
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:33 schreef MissJ het volgende:
E, at best :P
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:34:29 #156
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_116000318
Dit is nu al cult.
pi_116000327
Tess hebben ze net van Sugababes geplukt?
pi_116000339
Kelly heeft voor een kerel nog de dikste tetten ook.
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:35:20 #159
7889 tong80
Spleenheup
pi_116000347
We beginnen nu al met een terugblik.\

Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:35:22 #160
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000349
Allemaal rode buikjes nu.
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:35:22 #161
18653 crew  D.
pi_116000351
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:35 schreef Specularium het volgende:
Kelly heeft voor een kerel nog de dikste tetten ook.
Jaap toch? :P
pi_116000353
ik hoop dat kelly's neptieten knappen als ze in het water sprint ^O^
Ze smelten de kazen!
pi_116000364
en wat de neuk heeft Patty op haar hoofd? :')
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:36:07 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_116000387
Frans van den Konijnenburg. Ik miste hem al.

pi_116000388
Deze man ziet er uit als een gezellige campinggast.
pi_116000389
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:34 schreef iBenny het volgende:
Tess hebben ze net van Sugababes geplukt?
Ik vind haar een welkome verschijning op tv.

Beter dan die kutten van 'Spuiten en Slikken'.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:36:19 #167
189430 Anonymousz
pi_116000397
sloterparkbad?
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:36:20 #168
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000398
De kijkers moeten ook iets overwinnen. :Y
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:36:22 #169
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000400
Wat doet die gozer van de Lassie reclame erbij? Wat weet hij van zwemmen?
niet zo tof doen
pi_116000401
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:35 schreef D. het volgende:

[..]

Jaap toch? :P
Nee, die heeft een anus aan de voorkant.
pi_116000415
En Geer moet zijn geld niet meer weggooien aan haartransplantaties... verloren zaak!
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:36:43 #172
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000417
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef Anonymousz het volgende:
sloterparkbad?
Nee TOngelreep in Eindhoven. Anders was ik gaan kijken _O-
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:36:55 #173
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000426
Daphne Jongejans :) Jammer dat haar broer er niet zit.
niet zo tof doen
pi_116000427
heb zin om te zwemmen nu :{
Ze smelten de kazen!
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:37:05 #175
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000429
Daphne was vroegâh wel heel ok! :9
pi_116000434
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik vind haar een welkome verschijning op tv.

Beter dan die kutten van 'Spuiten en Slikken'.
Ze stond er zo zo zo... ik weet niet bij :')
pi_116000435
Ik hoop echt dat Adje met zijn hoofd op het beton klapt.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:37:22 #178
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000443
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:37 schreef Cynix ® het volgende:
Daphne was vroegâh wel heel ok! :9
Nu toch ook nog wel?
niet zo tof doen
pi_116000447
Wat lijkt het programma al goedkoop.
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:37:39 #180
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000453
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:37 schreef Karina het volgende:

[..]

Nu toch ook nog wel?
Ja, maar ze springt niet meer schoon.
pi_116000458
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:35 schreef tong80 het volgende:
We beginnen nu al met een terugblik.\

En nog meer :D !
pi_116000461
spannende muziek bij van een duikplank springen :)
Ze smelten de kazen!
pi_116000465
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:37 schreef snellejelle het volgende:
Wat lijkt het programma al goedkoop.
'Lijkt', :').
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:38:02 #184
189430 Anonymousz
pi_116000470
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef Karina het volgende:

[..]

oh gelukkig maar _O-
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:38:18 #185
18653 crew  D.
pi_116000474
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:37 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop echt dat Adje met zijn hoofd op het beton klapt.
Hard, heel hard :Y
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:38:19 #186
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000475
Die toverrijst-dodo. -O-
pi_116000483
Hier zou Dries eigenlijk zitten?
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:38:30 #188
311468 Van_Poppel
pi_116000485
Quintis gaat jureren :')
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:38:35 #189
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000488
Nou ja hij blijft wel drijven waarschijnlijk.
niet zo tof doen
pi_116000489
Soko, soko.

Hartaanval.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:38:37 #191
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_116000490
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef Anonymousz het volgende:
sloterparkbad?
Eindhoven
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_116000502
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:37 schreef Specularium het volgende:

[..]

'Lijkt', :').
Als in, het ziet er goedkoop uit. Mijn vrouw wil dit per se zien -O-
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:39:08 #193
18653 crew  D.
pi_116000511
Hebben ze alle Marokkaantjes het zwembad uitgekregen?
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:39:12 #194
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000514
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:38 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Als im, het ziet er goedkoop uit. Mijn vrouw wil dit per se zien -O-
Smoesjes, jij wil het gewoon zien ;)
niet zo tof doen
pi_116000521
quote:

[..]

't Is bij mij redelijk om 't hoekiepoekie. Ik moet me bedwingen om niet op m'n fiets te springen!

Overigens verwacht ik echt veel blessures vanavond. Als je al hoort wat mensen op hebben gelopen in de aanloop naar de live shows :o ...
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:39:28 #196
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000523
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:38 schreef iBenny het volgende:
Hier zou Dries eigenlijk zitten?
Nee, die zou badmeester zijn, toen aangever, toen dweildrager en toen is-ie weggerangeerd.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:39:33 #197
189430 Anonymousz
pi_116000526
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:38 schreef chufi het volgende:

[..]

Eindhoven
bedankt maar karina was eerder :)
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:39:33 #198
18653 crew  D.
pi_116000527
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:38 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Als im, het ziet er goedkoop uit. Mijn vrouw wil dit per se zien -O-
Iets beters kunnen vinden dan? :P
pi_116000535
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef Karina het volgende:

[..]

Smoesjes, jij wil het gewoon zien ;)
:@
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:39:42 #200
319979 Fok-it
All is well
pi_116000538
quote:

[..]

Je wilt toch niet tussen dit volk gezien worden? :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_116000546
Het is altijd wel een stuk hoger als je er staat ja.
pi_116000551
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef D. het volgende:

[..]

Iets beters kunnen vinden dan? :P
Geen kans voor...
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:40:08 #203
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000552
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je wilt toch niet tussen dit volk gezien worden? :')
Man dat is toch lachen en stiekem iemand een duwtje geven >:)
niet zo tof doen
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:40:27 #204
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000564
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef Specularium het volgende:
Het is altijd wel een stuk hoger als je er staat ja.
Ja, hoog. :o
pi_116000573
Jody Bernal :') :') :')
pi_116000576
ja doe eve voor... ik weet neit waar een duikplank voor is }:|
Ze smelten de kazen!
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:40:48 #207
18653 crew  D.
pi_116000583
Da's geen duiken _O-
pi_116000588
Deze sprong. _O-.
pi_116000593
Wow! Wat een talent!
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:41:12 #211
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000601
Bordjes omhoog, 9,8 w/
niet zo tof doen
pi_116000603
dit sloeg werkelijk nergens op _O-
pi_116000614
Wat is die Jody toch een pinda.
pi_116000615
Wat een sprong *O*
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:41:30 #215
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000617
Daphne praat wel alsof ze teveel chloor binnen heeft gekregen. :o
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:41:49 #216
34726 Fratz
Max
pi_116000628
Daphne praat raar..
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:41:58 #217
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000633
Ik durf er niet af te springen :@ doodeng.
niet zo tof doen
pi_116000667
Dit moet 2 uur duren.
pi_116000670
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:41 schreef Cynix ® het volgende:
Daphne praat wel alsof ze teveel chloor binnen heeft gekregen. :o
Paar keer head first de bodem geraakt?
pi_116000684
ik krijg een visioen dat joling aan het einde van de uitzending 'spontaan 'in het zwembad word geduwd
Ze smelten de kazen!
pi_116000696
wet room :')
pi_116000700
Wat een grootse sjow _O_
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:43:21 #223
18653 crew  D.
pi_116000703
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:42 schreef Stickertje het volgende:
ik krijg een visioen dat joling aan het einde van de uitzending 'spontaan 'in het zwembad word geduwd
Oeh, dat zou lachen zijn :')
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:43:25 #224
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000706
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:42 schreef Stickertje het volgende:
Zul je net zien.
pi_116000715
De Natte Kamer. :o.
pi_116000733
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:43 schreef D. het volgende:

[..]

Oeh, dat zou lachen zijn :')
Ik heb mijn broek al uit.
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:43:56 #227
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000734
Dit was toch familie van he?
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:44:02 #228
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000739
Je kunt zoveel foute grappen maken nu over nat en zo :')
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:44:23 #229
18653 crew  D.
pi_116000752
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:43 schreef Specularium het volgende:

[..]

TMI :+
pi_116000761
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
Jep. Zat een tijd in GTST en nu schittert ze in die nutrilon (?) reclame op dat kinderdagverblijf.
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:44:32 #231
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000762
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Dan mis je Goor toch, he?
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:44:44 #232
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_116000772
Is er ergens een stream :@
pi_116000773
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, alleen weet zij gelukkig niet hoe ze knopen moet leggen. #durffoutegrappentemaken.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:44:47 #234
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000775
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:43 schreef Specularium het volgende:

[..]

Je gaat ook zwemmen zometeen?
niet zo tof doen
  ESF Reporter zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:44:49 #235
87554 Cee
Welluk?
pi_116000777
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Maar dat is nat don.
pi_116000779
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:44 schreef Jovatov het volgende:
Nope :N
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:45:06 #237
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000789
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:44 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dan mis je Goor toch, he?
Ja he? Vooral samen met Geer.
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:45:10 #238
7889 tong80
Spleenheup
pi_116000792
Pleur dat wijf eens van die plamk. Dalijk is er reclame.

pi_116000795
Wat een spanning!!!
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:45:23 #240
311468 Van_Poppel
pi_116000802
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:44 schreef Cee het volgende:

[..]

Maar dat is nat don.
not dun
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:45:32 #241
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_116000811
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:44 schreef iBenny het volgende:

[..]

Nope :N
Jammer -O-
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:45:35 #242
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000815
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:44 schreef Jovatov het volgende:
Nee, geen golfslag vanavond.
pi_116000823
oh nee.. straks krijgen we ook de kont van jaap te zien als hij de trap op gaat :X
Ze smelten de kazen!
pi_116000826
Als ze nou gewoon d'r tieten laat zien.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:46:01 #245
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000831
Oh 5 meter, watje.
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:46:06 #246
18653 crew  D.
pi_116000835
Wie is die met die microfoon?
pi_116000841
het is nog best wel vermakelijk tot nu toe :D
pi_116000843
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef tong80 het volgende:

"Ja Liesbeth, ik weet dat je net wil gaan springen, maar we gaan eerst even boodschappen doen. Tot zometeen!"
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:46:13 #249
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000846
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef tong80 het volgende:

Eén sprong per 13,5 minuten. :')
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:46:20 #250
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000851
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef Stickertje het volgende:
oh nee.. straks krijgen we ook de kont van jaap te zien als hij de trap op gaat :X
Van de week bij WNL zagen we iets meer :X
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:46:21 #251
18653 crew  D.
pi_116000853
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef Specularium het volgende:
Als ze nou gewoon d'r tieten laat zien.
Da's op Nld 1 begreep ik :P
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:46:29 #252
311468 Van_Poppel
pi_116000857
quote:
Ik krijg al medelijden met het publiek ;(
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:46:31 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_116000860
Eerst nog een diepte interview op de plank.

† In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:46:34 #254
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000863
quote:
Die is pas volgende week. ;(
pi_116000864
SPRING DAN TRUT
pi_116000882
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:46 schreef tong80 het volgende:
Eerst nog een diepte interview op de plank.

Kan dat niet op de bodem, na de sprong?
  ESF Reporter zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:47:05 #258
87554 Cee
Welluk?
pi_116000884
Dat was het? PLONS?
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:47:09 #259
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000889
Nou, goed hoor.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:47:13 #260
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000890
Geweldig wat een sprong *O*
niet zo tof doen
pi_116000893
Benen waren niet goed gestrekt.
pi_116000895
wat een vermaak _O-
Ze smelten de kazen!
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:47:20 #263
18653 crew  D.
pi_116000896
Nu 5 meter hoger *O*
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:47:25 #264
319979 Fok-it
All is well
pi_116000902
De winnares weet het nu al :D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:47:26 #265
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_116000904
is dit alles ? :{
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_116000908
Wat slecht dit.

Hoe komen ze er toch bij he? Wat een programma toch weer.
pi_116000909
Leuk ook telkens dat muziekje.
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:47:32 #268
7889 tong80
Spleenheup
pi_116000910
Nou dit was het wachten wel waard _O_

Herhaling herhaling herhaling _O_

Interview nu.

pi_116000913
Dat stelde toch niets voor?
pi_116000922
Best goed volgens mij
pi_116000927
Topsport mensen _O_
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:47:48 #272
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_116000929
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:47 schreef Cee het volgende:
Dat was het? PLONS?
Ik mis een lading salto's inderdaad.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:47:50 #273
311468 Van_Poppel
pi_116000930
Ze miste wat amplitude bij de afsprong.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:47:53 #274
9859 crew  Karina
Woman
pi_116000935
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:47 schreef Mylene het volgende:
Ze liet zich gewoon achterover in het water vallen :D
niet zo tof doen
pi_116000937
3 kwartier analyse.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:48:05 #276
319979 Fok-it
All is well
pi_116000947
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:47 schreef tompsv18 het volgende:
Best goed volgens mij
:')!
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:48:11 #277
18653 crew  D.
pi_116000951
Nu gaan we bij iedere sprong horen hoe geweldig het wel niet was :')
pi_116000952
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:47 schreef Bayswater het volgende:
is dit alles ? :{
Ja. En nu een paar minuten applaus en analyse. Over 10 minuten gaat de volgende.
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:48:23 #279
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116000962
quote:
Nope. Maar het is SBS, he? Wat wil je?
pi_116000965
ik zit hier gierend voor de tv... _O-
Ze smelten de kazen!
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:48:25 #281
7889 tong80
Spleenheup
pi_116000968
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:47 schreef Specularium het volgende:
Benen waren niet goed gestrekt.
'GVD ik raakte het water vol met me kut.' ;{

pi_116000973
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:47 schreef Karina het volgende:

[..]

Ze liet zich gewoon achterover in het water vallen :D
ik schijt al in me broek als ik een 5 trede hoge ladder op moet klimmen :')
pi_116000980
Ze had een mooie lijn de lucht :{
pi_116000987
quote:
Nou, ik denk voor haar zelf wel :D . Maar dat is denk ik een beetje het lastige van dit programma...die sport is veel te moeilijk om in een paar weken echt goed onder de knie te krijgen. Dus voor de kijkers is het nou niet echt denderend :') .

Maar wie weet gaan andere sterren ons nog verrassen :D .
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:48:55 #285
311468 Van_Poppel
pi_116000993
Dit is al een 8 :')
pi_116000997
:')
pi_116001006
Ze konden beter lager beginnen, straks krijgt Jaap een 10 omdat het moet.
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:49:19 #288
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116001018
Drie keer een 8. :( :( :(

Come on, mager zesje. Kamervragen! :(
pi_116001019
Dit een 8? Nu al een kutprogramma :')
pi_116001020
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is al een 8 :')
Veelbelovend.
pi_116001022
Niet eens bordjes voor de punten ;(
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:49:26 #292
18653 crew  D.
pi_116001030
Tess? Waar is die van?
pi_116001031
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:49 schreef Specularium het volgende:
Ze konden beter lager beginnen, straks krijgt Jaap een 10 omdat het moet.
Of een 12.
pi_116001033
springen ze allemaal vanavond?
Ze smelten de kazen!
pi_116001046
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:49 schreef D. het volgende:
Tess? Waar is die van?
Veronica
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:49:43 #296
9859 crew  Karina
Woman
pi_116001048
Oh ja er moet nog geld verdiend worden ook, was het bijna vergeten :')
niet zo tof doen
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:49:43 #297
319979 Fok-it
All is well
pi_116001049
Mensen die nu al gaan stemmen :') :') hahah hilarisch
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:49:51 #298
18653 crew  D.
pi_116001054
Ow, dit is met stemmen/smsen _O-
pi_116001057
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:49 schreef iBenny het volgende:

[..]

Veronica
En TMF.
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:49:57 #300
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116001059
Er moet god-ver-dom-me weer geSMSt worden.
pi_116001062
ze wil helemaal niet door :')
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')