En dan met Kelly van der Veer erbij is het: Geer, Peer & Veer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:46 schreef Specularium het volgende:
Misschien kan Peer Mascini co-host worden.
Geer en Peer.
Uh ik weet niet of ik alles van Rob Geus wil zien eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
'Rob Geus laat alles zien'![]()
Misschien gaat hij nog meedoen ook![]()
Wordt jij daar niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
Uh ik weet niet of ik alles van Rob Geus wil zien eigenlijk.
Hehe nee niet bepaald.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wordt jij daar niet vrolijk van![]()
Een Speedo-checkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou hij eerst een spiet tjek doen?
Het is zelfs al bekend met wat voor format men na deze show komtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:29 schreef static het volgende:
Het programma is nog niet eens begonnen en er is al een deel volgeluld.
Nu al!quote:
Daarvoor hoef je niet tot zaterdag te wachtenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:39 schreef Karina het volgende:
Zo langzamerhand krijg ik het idee dat het ontzettend gaat tegenvallen. Er is nu al zoveel bombarie... wedden dat er geen moer aan is, aan dat hele programma.
twitter:hermanroggeveen twitterde op woensdag 22-08-2012 om 13:35:56Oh lord. Quintis is het jurylid van Sterren Springen. Vanwege zijn staat van dienst als badmeester reageer retweet
Ocherm.. wat een medelijden krijg je toch met die man..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Penis Emile Ratelband gekrompen
De penis van positiviteitsgoeroe Emile Ratelband is, naar eigen zeggen, flink gekrompen sinds zijn deelname aan de schoonspringshow 'Sterren Springen op Zaterdag'. "Ik heb (sowieso) maar een heel klein snikkeltje en daar is nu door het trainen (helemáál) niks meer van over," klaagt hij.
"Ik heb ook bijna geen heupen meer. Als ik goed gedoken heb, ben ik mijn zwembroek kwijt. Dus ik denk elke keer: straks met die uitzending hebben we onderwatercamera's en als ik dan goed spring, raak ik mijn zwembroek kwijt en dan zie je m'n snikkel."
Hoewel zijn fallusje nog verder zou zijn gekrompen, is iets anders enorm gegroeid. "M'n neusgaten zijn heel groot geworden. Dus ik hoop dat de camera's letten op m'n neusgaten en niet op m'n piemeltje."
Ratelband zou ook zijn gestopt met het hebben van seks, nadat voormalig Ferry van der Veer, Kelly van der Veer, hem gezegd had dat hij teveel neukte. "Toen zei ik tegen Kelly: hoe weet jij dat dan. Toen zei ze: ik ben man geweest en ik ben nu vrouw, dus ik weet precies wat de consequenties zijn als je te veel wipt. Dus ik heb thuis gezegd: lieverd, even pas op de plaats."
Penis Emile Ratelband gekrompen
Willen wij dit weten![]()
Maar toch bedankt Danny voor het plaatsen![]()
Sukkel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:15 schreef tong80 het volgende:
Amesz, alias Terror Jaap, won in 2008 een miljoen euro in het omstreden tv-programma De Gouden Kooi. Een groot deel moest hij uiteindelijk inleveren: Jaap parkeerde zijn geld bij Dirk Scheringa's DSB Bank, die kort daarna failliet ging.
Sukkel2quote:Toen Joran dat tweede meisje ombracht werd ik misselijk. Had ik het kunnen voorkomen?
Of ze kunnen duiken zal me jeuken. Daar verwachtte je toch niet echt iets van?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:24 schreef JRRY het volgende:
Lijkt me helemaal niks aan die show, ze kunnen er waarschijnlijk toch niks van.![]()
Zal een en al leedvermaak worden.
Jongeh, post nou eens een bron, hoe moet ik weten dat je toevallig even niks te doen had?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:15 schreef tong80 het volgende:
Na een moeilijke periode vol met drugs en drank is een herboren Terror Jaap vanaf zaterdag weer op de buis te zien. Hij doet mee aan het programma Sterren Springen van SBS6. 'De cocaïne behoort tot het verleden, ik ben helaas nog wel verslaafd aan koekjes.'
Terror JaapDe 29-jarige Jaap Amesz heeft wel een vermoeden hoe SBS6 bij hem is uitgekomen. 'Simpel, ze hadden al een kneus, Adje, een alternatieveling, transseksueel Kelly van der Veer, en een paar mooie slanke dames. Ze zochten nog een dikke vent.'
Amesz, alias Terror Jaap, won in 2008 een miljoen euro in het omstreden tv-programma De Gouden Kooi. Een groot deel moest hij uiteindelijk inleveren: Jaap parkeerde zijn geld bij Dirk Scheringa's DSB Bank, die kort daarna failliet ging. Hij wil er geen woorden aan vuil maken. 'Laat ik het er op houden dat ik moet werken voor mijn geld, zegt hij in het AD.'
Jaap verdween daarna van de buis, op een interview met Joran van der Sloot in 2010 na. 'Niemand nam mij serieus en Het Arubaanse openbaar ministerie bestempelde de verklaring als vals. Toen Joran dat tweede meisje ombracht werd ik misselijk. Had ik het kunnen voorkomen? Ik zat daarna lang niet lekker in mijn vel, at veel te veel, raakte aan de drugs en de drank. Hier ga ik aan dood, dacht ik.'
Zijn vriendin Cora steunde hem door dik en dun en ging hij de uitdaging om af te kicken aan. 'Door neuro-linguïstisch programmeren, NLP, ben ik een stuk positiever. Als coach probeer ik ook anderen te helpen met deze mentale technieken. Ik ben een soort knuffel-Ruud uit Big Brother geworden.' Jaap zegt drugs helemaal niet meer aan te raken. 'Ik ben helaas wel nog steeds verslaafd aan koekjes.'
Waarom Terror Jaap meedoet aan Sterren Springen kan hij kort over zijn. 'Vooral voor mijn eigen plezier'. Jaap hoopt verder stiekem op een grote stunt. 'Hoe gaaf zou het zijn als ik met dat vette lichaam nog zou winnen ook?! Nou, het viel vies tegen. Mijn fysiek zit me in de weg en ik heb te weinig kracht. Dat springen doe je vanaf je tenen. Inmiddels is een teen compleet opgezwollen. Bloed en pus en alles. En die massa's water in je neus. Soms lijkt je hoofd te ontploffen.'
Hij heeft billen aan de voorkant.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat is een posting zonder foto![]()
Dansen trekt me toch wat minder dan duiken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:01 schreef static het volgende:
Wel vervelend dat strictly come dancing er tegenover staat
Dat dacht ik eerst ook, tot ik de Britse versie zag, die was erg vermakelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dansen trekt me toch wat minder dan duiken.
Het interview met de Boer was wel erg leuk vond ik, aardige gast, Frank.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:05 schreef Specularium het volgende:
Ik vind deze Praatjesmakers niet zo geslaagd.
Met Frankie is niet zo veel mis.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Het interview met de Boer was wel erg leuk vond ik, aardige gast, Frank.
Wanneer komt Jeroen van Koningsberge zijn opwachting maken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Als jullie je nog even flink willen ergeren, even zappen naar RTL4 voor Golden Girls![]()
Dat kan ik er nu even niet bij hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Als jullie je nog even flink willen ergeren, even zappen naar RTL4 voor Golden Girls![]()
Ik vraag me af wie hij speelt? Ik kan me geen jonge man in de serie herinneren eigenlijk. Maar het is ook alweer een tijdje terug dat ik het heb gezien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wanneer komt Jeroen van Koningsberge zijn opwachting maken?
Een bruidje aan het stalken ergens in een kleedkamer in een somber trouwzaaltje?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat zou Dries op dit moment nou doen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik zet 10 euro in dat hij nog wel langs komt tijdens een van de afleveringenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Was ie niet sidekick?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zet 10 euro in dat hij nog wel langs komt tijdens een van de afleveringen
Maar dan ook echt uit het niets.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het zijn er maar 4 he? Moet-ie wel een beetje haast maken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, was-ie te licht voor!quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kan ik er nu even niet bij hebben.
Oh ja, hij hield de "eer" aan zichzelf.quote:
Je kunt de search eens gebruiken, hebben we vele delen van.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:27 schreef flower_94 het volgende:
Zien we nu allemaal BN'ers zonder make up
Er is toch watervaste make-up?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:27 schreef flower_94 het volgende:
Zien we nu allemaal BN'ers zonder make up
9. De andere 9 springen de volgende keer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:28 schreef iBenny het volgende:
Maar hoe gaan ze 18 BN'ers in 2 uur proppen?
Nou ja hoe lang duurt het om in het water te springenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:28 schreef iBenny het volgende:
Maar hoe gaan ze 18 BN'ers in 2 uur proppen?
Ongeveer een seconde per sprong.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja hoe lang duurt het om in het water te springenAls ze durven natuurlijk.
Op zich geen onaardig programma idd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, toenstraks was er een kinderpersconferentie met Frank de Boer, erg leuk
Ohw, jammerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
9. De andere 9 springen de volgende keer.
Bommetjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:31 schreef Anonymousz het volgende:
Jaap doet mee
maar hoe gaat hij duiken of springen?
Je was wat te grof in de mond.quote:
tsunamiquote:
pics?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:31 schreef Cee het volgende:
Jullie hebben zojuist een Nipplegate gemist op NL1.
Van wie?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:31 schreef Cee het volgende:
Van Eva Jinek?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:31 schreef Cee het volgende:
Oh, die met die snorren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Kim-Lian, deed een dansje, leunde naar achteren, oeps daar ging d'r cupje.
Verlopen schnabbelaars.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:33 schreef MissJ het volgende:
het zijn ook echt allemaal C-sterren he
E, at bestquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:33 schreef MissJ het volgende:
het zijn ook echt allemaal C-sterren he
Jaap toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:35 schreef Specularium het volgende:
Kelly heeft voor een kerel nog de dikste tetten ook.
Ik vind haar een welkome verschijning op tv.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:34 schreef iBenny het volgende:
Tess hebben ze net van Sugababes geplukt?
Ze stond er zo zo zo... ik weet niet bijquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind haar een welkome verschijning op tv.
Beter dan die kutten van 'Spuiten en Slikken'.
Ja, maar ze springt niet meer schoon.quote:
En nog meerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:35 schreef tong80 het volgende:
We beginnen nu al met een terugblik.\
'Lijkt',quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:37 schreef snellejelle het volgende:
Wat lijkt het programma al goedkoop.
oh gelukkig maarquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee TOngelreep in Eindhoven. Anders was ik gaan kijken
Hard, heel hardquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:37 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop echt dat Adje met zijn hoofd op het beton klapt.
Smoesjes, jij wil het gewoon zienquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Als im, het ziet er goedkoop uit. Mijn vrouw wil dit per se zien
't Is bij mij redelijk om 't hoekiepoekie. Ik moet me bedwingen om niet op m'n fiets te springen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, die zou badmeester zijn, toen aangever, toen dweildrager en toen is-ie weggerangeerd.quote:
bedankt maar karina was eerderquote:
Iets beters kunnen vinden dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Als im, het ziet er goedkoop uit. Mijn vrouw wil dit per se zien
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Smoesjes, jij wil het gewoon zien
Je wilt toch niet tussen dit volk gezien worden?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Man dat is toch lachen en stiekem iemand een duwtje gevenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt toch niet tussen dit volk gezien worden?
Ja, hoog.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef Specularium het volgende:
Het is altijd wel een stuk hoger als je er staat ja.
Paar keer head first de bodem geraakt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:41 schreef Cynix ® het volgende:
Daphne praat wel alsof ze teveel chloor binnen heeft gekregen.
Oeh, dat zou lachen zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:42 schreef Stickertje het volgende:
ik krijg een visioen dat joling aan het einde van de uitzending 'spontaan 'in het zwembad word geduwd
Zul je net zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:42 schreef Stickertje het volgende:
ik krijg een visioen dat joling aan het einde van de uitzending 'spontaan 'in het zwembad word geduwd
Jep. Zat een tijd in GTST en nu schittert ze in die nutrilon (?) reclame op dat kinderdagverblijf.quote:
Dan mis je Goor toch, he?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Je kunt zoveel foute grappen maken nu over nat en zo
Maar dat is nat don.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Je kunt zoveel foute grappen maken nu over nat en zo
Nee, geen golfslag vanavond.quote:
"Ja Liesbeth, ik weet dat je net wil gaan springen, maar we gaan eerst even boodschappen doen. Tot zometeen!"quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef tong80 het volgende:
Pleur dat wijf eens van die plamk. Dalijk is er reclame.
Eén sprong per 13,5 minuten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef tong80 het volgende:
Pleur dat wijf eens van die plamk. Dalijk is er reclame.
Van de week bij WNL zagen we iets meerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef Stickertje het volgende:
oh nee.. straks krijgen we ook de kont van jaap te zien als hij de trap op gaat
Da's op Nld 1 begreep ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef Specularium het volgende:
Als ze nou gewoon d'r tieten laat zien.
Ik krijg al medelijden met het publiekquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef Stickertje het volgende:
Die is pas volgende week.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef Stickertje het volgende:
Kan dat niet op de bodem, na de sprong?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:46 schreef tong80 het volgende:
Eerst nog een diepte interview op de plank.
quote:
Nope. Maar het is SBS, he? Wat wil je?quote:
'GVD ik raakte het water vol met me kut.' ;{quote:
ik schijt al in me broek als ik een 5 trede hoge ladder op moet klimmenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze liet zich gewoon achterover in het water vallen
Nou, ik denk voor haar zelf welquote:
Of een 12.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:49 schreef Specularium het volgende:
Ze konden beter lager beginnen, straks krijgt Jaap een 10 omdat het moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |