Wat is een posting zonder foto

![terror-jaap.jpeg]()
Sterren Springen op Zaterdag: "Ach, mensen vergeten snel"
Komende zaterdag begint Sterren Springen op Zaterdag
We vroegen vier van de achttien BN'ers die meedoen aan Sterren Springen op Zaterdag of ze hebben getwijfeld toen ze werden gevraagd om in weinig verhullende badkleding van een duikplank af te springen. Oja, de bedoeling is dat het springen uiteindelijk schoonspringen wordt. (zaterdag, 20.30 uur, SBS 6).
Patty Brard
Ik vroeg mij inderdaad af of ik mezelf in in badkleding aan het land moest laten zien, maar dat is uiteindelijk juíst de reden waarom ik meedoe. Ik vind namelijk dat je niet meer of minder waard bent als je maat 34 hebt. Als je 57 bent en een maat of twee meer hebt, dan wil dat niet zeggen dat je niet meer meetelt. We willen in dit land allemaal dat je langer doorwerkt, maar als je dat doet, dán ben je weer te dik. Hou eens lekker op zeg! Daar ben ik zó klaar mee. Toch heb ik mezelf op een dieet gezet, want het is toch een stok achter de deur. Maar als ik mezelf terug zie moet ik zeggen: het is net zeehondenshow.
Jody Bernal 
x2
Ik riep gelijk: ik wil geen Speedo aan! En daarna: Er mogen ook wel een paar kilootjes vanaf. Maar ondertussen ben ik een van de eersten die z'n Speedo heeft aangetrokken. Ik begon met springen in een surfshort. Ik maakte wat salto'tjes en dat ging hartstikke leuk, maar toen ik dat terug zag op camera, zag ik dat het er niet uit zag. Als je springt, moet goed te zien zijn dat je benen gestrekt zijn en dat is een beetje moeilijk met een surfshort.
Pauline Wingelaar
Ik zal je heel eerlijk vertellen, toen ik werd gevraagd dacht ik: o god, ik moet in badpak! Maar ik dacht wel meteen: dit is een reden om gezond te gaan eten. Nou moet ik zeggen: dat is niet helemaal gelukt. Ik probeer waar ik kan salades te eten. En toen het van de week mooi weer was, ging ik als een speer naar het strand om te bakken, want ja, je ziet er toch aangenamer uit als je een kleurtje hebt.
Nu ik een poosje aan het trainen ben, moet ik zeggen: het is een drama. De angst voor de pijn is zó ontzettend groot, waardoor je sprong juist verkeerd gaat. Ik moest zelfs huilen na de eerste trainingen. Ik heb me er ontzettend op verkeken!
Terror Jaap

x3
Ik ben een saunaganger en gewend om in mijn blote kont te lopen. Ach, mensen vergeten snel. Toen ze me vroegen dacht ik: ze hebben al een paar topsporters, een paar modellen en dus ze hebben ook nog een dikzak nodig. Voor de variatie. Ik zie het Peter Beense niet doen, Marc van der Linden zie ik het ook niet doen en dan bellen ze Japie maar.
![media_xll_1330661.jpg]()
En deze is met kleren aan
http://www.metronieuws.nl(...)rZlhv!6L02sHe7AM6UM/Nu weten we ook weer hoe Japie eruit ziet