Dansen trekt me toch wat minder dan duiken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:01 schreef static het volgende:
Wel vervelend dat strictly come dancing er tegenover staat
Dat dacht ik eerst ook, tot ik de Britse versie zag, die was erg vermakelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dansen trekt me toch wat minder dan duiken.
Het interview met de Boer was wel erg leuk vond ik, aardige gast, Frank.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:05 schreef Specularium het volgende:
Ik vind deze Praatjesmakers niet zo geslaagd.
Met Frankie is niet zo veel mis.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Het interview met de Boer was wel erg leuk vond ik, aardige gast, Frank.
Wanneer komt Jeroen van Koningsberge zijn opwachting maken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Als jullie je nog even flink willen ergeren, even zappen naar RTL4 voor Golden Girls![]()
Dat kan ik er nu even niet bij hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Als jullie je nog even flink willen ergeren, even zappen naar RTL4 voor Golden Girls![]()
Ik vraag me af wie hij speelt? Ik kan me geen jonge man in de serie herinneren eigenlijk. Maar het is ook alweer een tijdje terug dat ik het heb gezien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wanneer komt Jeroen van Koningsberge zijn opwachting maken?
Een bruidje aan het stalken ergens in een kleedkamer in een somber trouwzaaltje?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat zou Dries op dit moment nou doen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik zet 10 euro in dat hij nog wel langs komt tijdens een van de afleveringenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Was ie niet sidekick?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zet 10 euro in dat hij nog wel langs komt tijdens een van de afleveringen
Maar dan ook echt uit het niets.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zet 10 euro in dat hij nog wel langs komt tijdens een van de afleveringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |