abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:56:38 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115830698
Vanochtend bij Edwin Evers de bevestiging dat SBS Sterren gaat laten springen. Niet van grote hoogte en op stenen, maar gewoon van een duikplank in een zwembad. Gerard gaat het presenteren en het wordt eind augustus als eerste uitgezonden vanuit Eindhoven.

http://www.538gemist.nl/fragment/16830

Wie willen wij in een zwempakje zien? :9. Of een doldwaze salto maken van de 5meter plank? ^O^

Patty Brard, Yuri van Gelder, Kelly van der Veer ( :') ) en nog vele anderen volgens Gerard :D.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:57:20 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115830724
Hier verder met dit nú al meest spraakmakende programma allertijden voor SBS6. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_115833876
*O* Toch een nieuw deel w/
pi_115837219
Ik mis de klappers.
pi_115837269
'Rob Geus laat alles zien' :D

Misschien gaat hij nog meedoen ook :P _O-
pi_115837421

Kan ook met Patty Brard _O-
pi_115837480
Misschien kan Peer Mascini co-host worden.

Geer en Peer.
  † In Memoriam † dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:07:00 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115838410
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:46 schreef Specularium het volgende:
Misschien kan Peer Mascini co-host worden.

Geer en Peer.
En dan met Kelly van der Veer erbij is het: Geer, Peer & Veer. :')
  Moderator dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:12:50 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_115838650
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
'Rob Geus laat alles zien' :D

Misschien gaat hij nog meedoen ook :P _O-
Uh ik weet niet of ik alles van Rob Geus wil zien eigenlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:31:22 #11
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_115839569
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
Uh ik weet niet of ik alles van Rob Geus wil zien eigenlijk.
Wordt jij daar niet vrolijk van :+ _O-
  Moderator dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:34:35 #12
9859 crew  Karina
Woman
pi_115839732
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Wordt jij daar niet vrolijk van :+ _O-
Hehe nee niet bepaald.
niet zo tof doen
pi_115841257
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:34 schreef Karina het volgende:

[..]

Hehe nee niet bepaald.
Zou hij eerst een spiet tjek doen? :+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:19:04 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_115842019
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:05 schreef roos85 het volgende:

[..]

Zou hij eerst een spiet tjek doen? :+
Een Speedo-check _O-
niet zo tof doen
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:29:00 #15
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_115842709
Het programma is nog niet eens begonnen en er is al een deel volgeluld.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_115843464
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:29 schreef static het volgende:
Het programma is nog niet eens begonnen en er is al een deel volgeluld.
Het is zelfs al bekend met wat voor format men na deze show komt

Veelbelovend. ^O^
  † In Memoriam † dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:48:59 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115843967
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Veelbelovend. ^O^
Nu al! :D
Ik ga kijken. :Y
  † In Memoriam † dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:07:03 #18
368283 ato
pi_115845003
Ik ben erg benieuwd naar Kelly..
Life can be a bitch, so like it..
pi_115848892
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:07 schreef ato het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Kelly..
Daarvoor hoef je niet tot zaterdag te wachten ;)
http://www.boccaccio.nl/
Uw hostess elke donderdag :D

Of even gezellig met haar mailen :P
http://www.bigkelly.com/ :D
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2012 @ 08:06:21 #20
368283 ato
pi_115855414
Hahaha nou ja benieuwd naar haar sprong in het water dan maar :)
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator woensdag 22 augustus 2012 @ 08:39:10 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_115855714
Zo langzamerhand krijg ik het idee dat het ontzettend gaat tegenvallen. Er is nu al zoveel bombarie... wedden dat er geen moer aan is, aan dat hele programma.
niet zo tof doen
pi_115862629
quote:
99s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 08:39 schreef Karina het volgende:
Zo langzamerhand krijg ik het idee dat het ontzettend gaat tegenvallen. Er is nu al zoveel bombarie... wedden dat er geen moer aan is, aan dat hele programma.
:{w Geen crisis waar Dries is :7

Ohh wacht :%

[ Bericht 19% gewijzigd door ikweethetookniet op 22-08-2012 13:36:11 ]
pi_115863568
Geer bekijkt de sprongen vanuit een bootje.

pi_115863919
Patty Brard leed veel pijn voor Sterren springen

Patty Brard (57) gaat vanaf zaterdag schitteren in Sterren springen, het programma da SBS weer op de kaart moet zetten. En ze heeft er zin in, zegt ze in De Telegraaf. "Ik wil iets meer laten zien dan die stomme spagaat die ik vijf jaar geleden maakte in Sterren dansen op het ijs."

Springen van een hoge duikplank is natuurlijk niet onder risico, en vaak dacht Patty dan ook aan stoppen. "Ik lag het hele weekend in bed, omdat ik vanwege een verschoven nekwervel gillende hoofdpijn had. Er zat vocht in mijn knie en er was een facing van mijn hoektand af. Doordat ik vrijdag keihard met mijn gezicht op het water was geknald."

En dus moest ze flink opgelapt worden. "Mijn nekwervel is door de chiropractor rechtgezet. Ik was bij de tandarts voor een nieuwe facing en de fysio had mijn knie ingetapet. Mijn hoofdpijn is verdwenen en toen kwam mijn overmoed weer bovendrijven."

Gracieus
Al dat schoonspringen legt de diva geen windeieren. "Ik ben vier keer in de week in de sportschool aan het trainen en volg een streng dieet. Ik zie mijn lichaam veranderen. _O- ’Terror Jaap’ daarentegen rolt zichzelf nog steeds op zijn vet uit het zwembad, :') terwijl ik al aardig gracieus begin te worden."

Patty realiseert zich dat ze er nu, in tegenstelling tot bij Sterren dansen op het ijs, helemaal alleen voor staat. "Het verschil met het dansen op het ijs is dat ik nu niemand heb om mij aan vast te houden. Het is eenzamer aan deze duikplanktop. Maar aan mijn outfit zal het niet liggen; ik ga in een krankzinnig discozwempak." :|W

http://www.destentor.nl/n(...)Sterren-springen.ece

Dit moet ik echt gaan zien :|W _O-
pi_115865174
hermanroggeveen twitterde op woensdag 22-08-2012 om 13:35:56 Oh lord. Quintis is het jurylid van Sterren Springen. Vanwege zijn staat van dienst als badmeester reageer retweet
pi_115866231
Komt Quintis in een gele zwembroek :?
pi_115866303
Quintis is badmeester geweest?

Nouja, hij blijft natuurlijk wel goed drijven.
  Moderator woensdag 22 augustus 2012 @ 19:27:53 #28
9859 crew  Karina
Woman
pi_115877159
Bij WNL zometeen een item hierover, met Terror Jaap :') Moet je wel heel WNL kijken, want er werd niet verteld wanneer precies het komt.
niet zo tof doen
pi_115880213
Thomas Berge steunt Myrthe Mylius bij Sterren Springen

Schoonspringen voor het programma Sterren Springen op Zaterdag blijkt zwaarder dan gedacht. Gelukkig krijgt deelneemster Myrthe Mylius veel steun van haar vriendje Thomas Berge.

"Hij heeft geen enkele training gemist", vertelt Mylius aan BuzzE. Toch kan Thomas het niet laten om te lachen om de soms pijnlijke landingen van zijn vriendin. "Hij maakt af een toe een filmpje zodat ik kan zien wat ik fout doe. Als ik die terug zie dan hoor ik hem wel gniffelen en zeggen: Ah, dat doet pijn."

Vorige week liep het stel voedselvergiftiging op na het eten van bedorven sushi. Iets waar Myrthe nog wel een beetje last van heeft: "Je bent gewoon al je kracht kwijt". De blondine was een week uit de roulatie, maar staat weer vol goede moed op de duikplank. Al is dat wel met de nodige angst. "Soms denk ik: waar ben ik aan begonnen? Maar dan zeg ik tegen mezelf: Nu niet lopen kneuzen! Gaan!"

Myrthe Mylius is één van de 18 BN’ers die te zien zal zijn in het nieuwe programma van SBS6.

http://www.destentor.nl/n(...)terren-Springen-.ece

En wie steunt mij als ik Patty in badpak moet kijken :?
pi_115881687
http://www.omroepwnl.nl/v(...)evisiedebat_14660739

@ 29.15 min begint het :P

Duurt tot en met het einde op 39.42 min :|W

En ja de verslaggeefster heeft de zwembroek van Jaap in haar handen om te laten zien hoe groot hij wel niet is :X _O-

Kijken dus :7
pi_115887874
Gerard en Tess zin in Sterren Springen

Komende zaterdag gaat Sterren Springen van start met presentatoren Gerard Joling en Tess Milne. De twee kwamen vanavond even gezellig langs in de vroege editie van Shownieuws met het laatste nieuws over de deelnemers.

Als je nog kaarten wilt kopen voor de live uitzendingen van Sterren Springen of je wil aanmelden voor het NK Bommetje, ga dan naar www.sbs6.nl/sterrenspringen

http://www.shownieuws.tv/video/gerard-en-tess-studiogasten/

Met filmpje 8-)
  woensdag 22 augustus 2012 @ 23:23:47 #32
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_115888855
Wie is die Tess nou eigenlijk? :?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_115888880
Voormalig MTV.
pi_115889981
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:23 schreef static het volgende:
Wie is die Tess nou eigenlijk? :?
pi_115897333
Penis Emile Ratelband gekrompen

De penis van positiviteitsgoeroe Emile Ratelband is, naar eigen zeggen, flink gekrompen sinds zijn deelname aan de schoonspringshow 'Sterren Springen op Zaterdag'. "Ik heb (sowieso) maar een heel klein snikkeltje en daar is nu door het trainen (helemáál) niks meer van over," klaagt hij.

"Ik heb ook bijna geen heupen meer. Als ik goed gedoken heb, ben ik mijn zwembroek kwijt. Dus ik denk elke keer: straks met die uitzending hebben we onderwatercamera's en als ik dan goed spring, raak ik mijn zwembroek kwijt en dan zie je m'n snikkel."

Hoewel zijn fallusje nog verder zou zijn gekrompen, is iets anders enorm gegroeid. "M'n neusgaten zijn heel groot geworden. Dus ik hoop dat de camera's letten op m'n neusgaten en niet op m'n piemeltje."

Ratelband zou ook zijn gestopt met het hebben van seks, nadat voormalig Ferry van der Veer, Kelly van der Veer, hem gezegd had dat hij teveel neukte. "Toen zei ik tegen Kelly: hoe weet jij dat dan. Toen zei ze: ik ben man geweest en ik ben nu vrouw, dus ik weet precies wat de consequenties zijn als je te veel wipt. Dus ik heb thuis gezegd: lieverd, even pas op de plaats."

Willen wij dit weten :? :N
Maar toch bedankt Danny voor het plaatsen :+

[ Bericht 6% gewijzigd door ikweethetookniet op 23-08-2012 14:25:52 ]
pi_115897410
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:16 schreef ikweethetookniet het volgende:

De penis van positiviteitsgoeroe Emile Ratelband is, naar eigen zeggen, flink gekrompen sinds zijn deelname aan de schoonspringshow 'Sterren Springen op Zaterdag'. "Ik heb (sowieso) maar een heel klein snikkeltje en daar is nu door het trainen (helemáál) niks meer van over," klaagt hij.

"Ik heb ook bijna geen heupen meer. Als ik goed gedoken heb, ben ik mijn zwembroek kwijt. Dus ik denk elke keer: straks met die uitzending hebben we onderwatercamera's en als ik dan goed spring, raak ik mijn zwembroek kwijt en dan zie je m'n snikkel."

Hoewel zijn fallusje nog verder zou zijn gekrompen, is iets anders enorm gegroeid. "M'n neusgaten zijn heel groot geworden. Dus ik hoop dat de camera's letten op m'n neusgaten en niet op m'n piemeltje."

Ratelband zou ook zijn gestopt met het hebben van seks, nadat voormalig Ferry van der Veer, Kelly van der Veer, hem gezegd had dat hij teveel neukte. "Toen zei ik tegen Kelly: hoe weet jij dat dan. Toen zei ze: ik ben man geweest en ik ben nu vrouw, dus ik weet precies wat de consequenties zijn als je te veel wipt. Dus ik heb thuis gezegd: lieverd, even pas op de plaats."

Willen wij dit weten :? :N
Maar toch bedankt Danny voor het plaatsen :+
Ocherm.. wat een medelijden krijg je toch met die man..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator donderdag 23 augustus 2012 @ 09:22:02 #37
9859 crew  Karina
Woman
pi_115897455
:{ De pik van Ratelband wil ik niet zien... Sowieso een volwassen vent die zijn pik een snikkel noemt :')
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 donderdag 23 augustus 2012 @ 10:11:12 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_115898440
Z'n hersenen zijn niet gekrompen ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 23 augustus 2012 @ 11:15:13 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_115900063
Na een moeilijke periode vol met drugs en drank is een herboren Terror Jaap vanaf zaterdag weer op de buis te zien. Hij doet mee aan het programma Sterren Springen van SBS6. 'De cocaïne behoort tot het verleden, ik ben helaas nog wel verslaafd aan koekjes.'

Terror JaapDe 29-jarige Jaap Amesz heeft wel een vermoeden hoe SBS6 bij hem is uitgekomen. 'Simpel, ze hadden al een kneus, Adje, een alternatieveling, transseksueel Kelly van der Veer, en een paar mooie slanke dames. Ze zochten nog een dikke vent.'

Amesz, alias Terror Jaap, won in 2008 een miljoen euro in het omstreden tv-programma De Gouden Kooi. Een groot deel moest hij uiteindelijk inleveren: Jaap parkeerde zijn geld bij Dirk Scheringa's DSB Bank, die kort daarna failliet ging. Hij wil er geen woorden aan vuil maken. 'Laat ik het er op houden dat ik moet werken voor mijn geld, zegt hij in het AD.'

Jaap verdween daarna van de buis, op een interview met Joran van der Sloot in 2010 na. 'Niemand nam mij serieus en Het Arubaanse openbaar ministerie bestempelde de verklaring als vals. Toen Joran dat tweede meisje ombracht werd ik misselijk. Had ik het kunnen voorkomen? Ik zat daarna lang niet lekker in mijn vel, at veel te veel, raakte aan de drugs en de drank. Hier ga ik aan dood, dacht ik.'

Zijn vriendin Cora steunde hem door dik en dun en ging hij de uitdaging om af te kicken aan. 'Door neuro-linguïstisch programmeren, NLP, ben ik een stuk positiever. Als coach probeer ik ook anderen te helpen met deze mentale technieken. Ik ben een soort knuffel-Ruud uit Big Brother geworden.' Jaap zegt drugs helemaal niet meer aan te raken. 'Ik ben helaas wel nog steeds verslaafd aan koekjes.'

Waarom Terror Jaap meedoet aan Sterren Springen kan hij kort over zijn. 'Vooral voor mijn eigen plezier'. Jaap hoopt verder stiekem op een grote stunt. 'Hoe gaaf zou het zijn als ik met dat vette lichaam nog zou winnen ook?! Nou, het viel vies tegen. Mijn fysiek zit me in de weg en ik heb te weinig kracht. Dat springen doe je vanaf je tenen. Inmiddels is een teen compleet opgezwollen. Bloed en pus en alles. En die massa's water in je neus. Soms lijkt je hoofd te ontploffen.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_115902366
-

[ Bericht 99% gewijzigd door JRRY op 23-08-2012 12:27:44 ]
pi_115902458
Lijkt me helemaal niks aan die show, ze kunnen er waarschijnlijk toch niks van. :P

Zal een en al leedvermaak worden.
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2012 @ 13:07:27 #42
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115903935
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:15 schreef tong80 het volgende:
Amesz, alias Terror Jaap, won in 2008 een miljoen euro in het omstreden tv-programma De Gouden Kooi. Een groot deel moest hij uiteindelijk inleveren: Jaap parkeerde zijn geld bij Dirk Scheringa's DSB Bank, die kort daarna failliet ging.
Sukkel.

quote:
Toen Joran dat tweede meisje ombracht werd ik misselijk. Had ik het kunnen voorkomen?
Sukkel2
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2012 @ 13:10:04 #43
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115904010
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:24 schreef JRRY het volgende:
Lijkt me helemaal niks aan die show, ze kunnen er waarschijnlijk toch niks van. :P

Zal een en al leedvermaak worden.
Of ze kunnen duiken zal me jeuken. Daar verwachtte je toch niet echt iets van? :?
Ik denk wel dat de zeepbel inmiddels zo groot is opgeblazen, dat ik het al bijna niet meer hoef te zien. De nikserigheid-grens is weer verlegd.
pi_115904697
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:15 schreef tong80 het volgende:
Na een moeilijke periode vol met drugs en drank is een herboren Terror Jaap vanaf zaterdag weer op de buis te zien. Hij doet mee aan het programma Sterren Springen van SBS6. 'De cocaïne behoort tot het verleden, ik ben helaas nog wel verslaafd aan koekjes.'

Terror JaapDe 29-jarige Jaap Amesz heeft wel een vermoeden hoe SBS6 bij hem is uitgekomen. 'Simpel, ze hadden al een kneus, Adje, een alternatieveling, transseksueel Kelly van der Veer, en een paar mooie slanke dames. Ze zochten nog een dikke vent.'

Amesz, alias Terror Jaap, won in 2008 een miljoen euro in het omstreden tv-programma De Gouden Kooi. Een groot deel moest hij uiteindelijk inleveren: Jaap parkeerde zijn geld bij Dirk Scheringa's DSB Bank, die kort daarna failliet ging. Hij wil er geen woorden aan vuil maken. 'Laat ik het er op houden dat ik moet werken voor mijn geld, zegt hij in het AD.'

Jaap verdween daarna van de buis, op een interview met Joran van der Sloot in 2010 na. 'Niemand nam mij serieus en Het Arubaanse openbaar ministerie bestempelde de verklaring als vals. Toen Joran dat tweede meisje ombracht werd ik misselijk. Had ik het kunnen voorkomen? Ik zat daarna lang niet lekker in mijn vel, at veel te veel, raakte aan de drugs en de drank. Hier ga ik aan dood, dacht ik.'

Zijn vriendin Cora steunde hem door dik en dun en ging hij de uitdaging om af te kicken aan. 'Door neuro-linguïstisch programmeren, NLP, ben ik een stuk positiever. Als coach probeer ik ook anderen te helpen met deze mentale technieken. Ik ben een soort knuffel-Ruud uit Big Brother geworden.' Jaap zegt drugs helemaal niet meer aan te raken. 'Ik ben helaas wel nog steeds verslaafd aan koekjes.'

Waarom Terror Jaap meedoet aan Sterren Springen kan hij kort over zijn. 'Vooral voor mijn eigen plezier'. Jaap hoopt verder stiekem op een grote stunt. 'Hoe gaaf zou het zijn als ik met dat vette lichaam nog zou winnen ook?! Nou, het viel vies tegen. Mijn fysiek zit me in de weg en ik heb te weinig kracht. Dat springen doe je vanaf je tenen. Inmiddels is een teen compleet opgezwollen. Bloed en pus en alles. En die massa's water in je neus. Soms lijkt je hoofd te ontploffen.'

Jongeh, post nou eens een bron, hoe moet ik weten dat je toevallig even niks te doen had?
pi_115904874
Het uit z'n nek lullen heeft Jaap nog niet achter zich gelaten, zo lijkt het. Weer dat DSB-verhaal :O Dat had 'm uiteindelijk 8000 euro gekost, geloof ik.

Dat-ie pas nadat Joran Stephany vermoord heeft teveel is gaan eten gelooft ook alleen hijzelf en dat drank- en drugsverhaal neem ik daarom dan ook maar met een flinke korrel zout.
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2012 @ 13:39:11 #46
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115904994
Ik neem het met een korrel zout én een klont vet.
pi_115906773
Wat is een posting zonder foto :? :+

Sterren Springen op Zaterdag: "Ach, mensen vergeten snel" :')

Komende zaterdag begint Sterren Springen op Zaterdag

We vroegen vier van de achttien BN'ers die meedoen aan Sterren Springen op Zaterdag of ze hebben getwijfeld toen ze werden gevraagd om in weinig verhullende badkleding van een duikplank af te springen. Oja, de bedoeling is dat het springen uiteindelijk schoonspringen wordt. (zaterdag, 20.30 uur, SBS 6).

Patty Brard :')
Ik vroeg mij inderdaad af of ik mezelf in in badkleding aan het land moest laten zien, maar dat is uiteindelijk juíst de reden waarom ik meedoe. Ik vind namelijk dat je niet meer of minder waard bent als je maat 34 hebt. Als je 57 bent en een maat of twee meer hebt, dan wil dat niet zeggen dat je niet meer meetelt. We willen in dit land allemaal dat je langer doorwerkt, maar als je dat doet, dán ben je weer te dik. Hou eens lekker op zeg! Daar ben ik zó klaar mee. Toch heb ik mezelf op een dieet gezet, want het is toch een stok achter de deur. Maar als ik mezelf terug zie moet ik zeggen: het is net zeehondenshow.

Jody Bernal :') x2
Ik riep gelijk: ik wil geen Speedo aan! En daarna: Er mogen ook wel een paar kilootjes vanaf. Maar ondertussen ben ik een van de eersten die z'n Speedo heeft aangetrokken. Ik begon met springen in een surfshort. Ik maakte wat salto'tjes en dat ging hartstikke leuk, maar toen ik dat terug zag op camera, zag ik dat het er niet uit zag. Als je springt, moet goed te zien zijn dat je benen gestrekt zijn en dat is een beetje moeilijk met een surfshort.

Pauline Wingelaar *O*
Ik zal je heel eerlijk vertellen, toen ik werd gevraagd dacht ik: o god, ik moet in badpak! Maar ik dacht wel meteen: dit is een reden om gezond te gaan eten. Nou moet ik zeggen: dat is niet helemaal gelukt. Ik probeer waar ik kan salades te eten. En toen het van de week mooi weer was, ging ik als een speer naar het strand om te bakken, want ja, je ziet er toch aangenamer uit als je een kleurtje hebt.
Nu ik een poosje aan het trainen ben, moet ik zeggen: het is een drama. De angst voor de pijn is zó ontzettend groot, waardoor je sprong juist verkeerd gaat. Ik moest zelfs huilen na de eerste trainingen. Ik heb me er ontzettend op verkeken!

Terror Jaap :r :') x3
Ik ben een saunaganger en gewend om in mijn blote kont te lopen. Ach, mensen vergeten snel. Toen ze me vroegen dacht ik: ze hebben al een paar topsporters, een paar modellen en dus ze hebben ook nog een dikzak nodig. Voor de variatie. Ik zie het Peter Beense niet doen, Marc van der Linden zie ik het ook niet doen en dan bellen ze Japie maar.

En deze is met kleren aan :P

http://www.metronieuws.nl(...)rZlhv!6L02sHe7AM6UM/

Nu weten we ook weer hoe Japie eruit ziet :+ -O-
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2012 @ 14:28:23 #48
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115907067
quote:
6s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat is een posting zonder foto :? :+
Hij heeft billen aan de voorkant. :o
pi_115928192
Matig topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')