Man dat is toch lachen en stiekem iemand een duwtje gevenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt toch niet tussen dit volk gezien worden?
Ja, hoog.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef Specularium het volgende:
Het is altijd wel een stuk hoger als je er staat ja.
Paar keer head first de bodem geraakt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:41 schreef Cynix ® het volgende:
Daphne praat wel alsof ze teveel chloor binnen heeft gekregen.
Oeh, dat zou lachen zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:42 schreef Stickertje het volgende:
ik krijg een visioen dat joling aan het einde van de uitzending 'spontaan 'in het zwembad word geduwd
Zul je net zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:42 schreef Stickertje het volgende:
ik krijg een visioen dat joling aan het einde van de uitzending 'spontaan 'in het zwembad word geduwd
Jep. Zat een tijd in GTST en nu schittert ze in die nutrilon (?) reclame op dat kinderdagverblijf.quote:
Dan mis je Goor toch, he?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Je kunt zoveel foute grappen maken nu over nat en zo
Maar dat is nat don.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Je kunt zoveel foute grappen maken nu over nat en zo
Nee, geen golfslag vanavond.quote:
"Ja Liesbeth, ik weet dat je net wil gaan springen, maar we gaan eerst even boodschappen doen. Tot zometeen!"quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef tong80 het volgende:
Pleur dat wijf eens van die plamk. Dalijk is er reclame.
Eén sprong per 13,5 minuten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef tong80 het volgende:
Pleur dat wijf eens van die plamk. Dalijk is er reclame.
Van de week bij WNL zagen we iets meerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef Stickertje het volgende:
oh nee.. straks krijgen we ook de kont van jaap te zien als hij de trap op gaat
Da's op Nld 1 begreep ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef Specularium het volgende:
Als ze nou gewoon d'r tieten laat zien.
Ik krijg al medelijden met het publiekquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef Stickertje het volgende:
Die is pas volgende week.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:45 schreef Stickertje het volgende:
Kan dat niet op de bodem, na de sprong?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:46 schreef tong80 het volgende:
Eerst nog een diepte interview op de plank.
quote:
Nope. Maar het is SBS, he? Wat wil je?quote:
'GVD ik raakte het water vol met me kut.' ;{quote:
ik schijt al in me broek als ik een 5 trede hoge ladder op moet klimmenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze liet zich gewoon achterover in het water vallen
Nou, ik denk voor haar zelf welquote:
Of een 12.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:49 schreef Specularium het volgende:
Ze konden beter lager beginnen, straks krijgt Jaap een 10 omdat het moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |