Dat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Probeer eens mensen te negeren, al dat gezeik op zulke posts is nog irritanter om te lezen.
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:06 schreef Caland het volgende:
Against The Modern Football
Misschien dat iemand wat kan doen aan het offtopic geblaat van tong? Dank.
Doe de groeten aan je begeleider.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben weg voor vandaag.
Maar mijn dag is weer goed.![]()
![]()
Ach, als we met elke post die niet ontopic is reageren om op te kankeren wordt het ook een zooitje. Maak je niet altijd zo druk om tong. .quote:Op woensdag 19 september 2012 15:11 schreef Caland het volgende:
Ik zie niet in hoe een topic over Koos Alberts wat toevoegt, maargoed.
Ik maak me nergens druk over. Steven gaf eerder al een waarschuwing, vervolgens gaat 'ie vrolijk door. Ik weiger gewoon mee te werken aan een voorkeursbehandeling voor iemand die niet helemaal in orde is.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, als we met elke post die niet ontopic is reageren om op te kankeren wordt het ook een zooitje. Maak je niet altijd zo druk om tong. .
No problemoquote:Op donderdag 20 september 2012 13:59 schreef tong80 het volgende:
Excuses Stefen. Het waren kuttopics.
Had me al meer dan een jaar ingehouden.
Met name Tyronquote:Op donderdag 20 september 2012 21:19 schreef FL_Freak het volgende:
Had al een TR gedaan en zal het vast wel fout hebben, maar het gaat weer eens flink mis in het PSV topic mbt tot trolls die het topic verzieken.
En dan noemen ze mij een luldebehanger.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:19 schreef FL_Freak het volgende:
Had al een TR gedaan en zal het vast wel fout hebben, maar het gaat weer eens flink mis in het PSV topic mbt tot trolls die het topic verzieken.
Ik doe dat expres juist niet bij andere supporters zodat ik verwacht dat het naar mij niet gedaan wordt, maar goed.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach wat een wijven gejank, als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren.
Ik doel ook niet specifiek op jou maar eerder op tompsv ofzo. Vanaf het moment dat hij begint met de winst op Ajax gaat het los.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik doe dat expres juist niet bij andere supporters zodat ik verwacht dat het naar mij niet gedaan wordt, maar goed.
Maargoed zo heb jij bij alle supporters wel iemand zitten, in ieder geval hoop ik gewoon dat het een keer op houdt, want als mensen dan gaan trollen doe het dan met z'n allen in het live topic en laat de club topics met rust.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik doel ook niet specifiek op jou maar eerder op tompsv ofzo. Vanaf het moment dat hij begint met de winst op Ajax gaat het los.
Houdt toch niet op, volgens mij loop jij ook al lang genoeg hiermee om te weten dat alle kwaliteit hier een paar jaar geleden is vertrokken. Sindsdien is het dieptriest geworden hier.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maargoed zo heb jij bij alle supporters wel iemand zitten, in ieder geval hoop ik gewoon dat het een keer op houdt, want als mensen dan gaan trollen doe het dan met z'n allen in het live topic en laat de club topics met rust.
Zo zou ik het dan doen.
Daarom post ik nu ook een stuk minder in VBL precies om deze reden. Maarjah die paar keer dat ik er ben gaat het toch elke keer mis. Erg jammer, maar dan DM ik wel met PSV supporters als ik over PSV wil praten.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Houdt toch niet op, volgens mij loop jij ook al lang genoeg hiermee om te weten dat alle kwaliteit hier een paar jaar geleden is vertrokken. Sindsdien is het dieptriest geworden hier.
Aldus de man van dit soort posts.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Houdt toch niet op, volgens mij loop jij ook al lang genoeg hiermee om te weten dat alle kwaliteit hier een paar jaar geleden is vertrokken. Sindsdien is het dieptriest geworden hier.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga er nog even van genieten.
Dit dus, het interesseert mijzelf geen ene reet maar ga niet lopen janken als je zelf begint.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik doel ook niet specifiek op jou maar eerder op tompsv ofzo. Vanaf het moment dat hij begint met de winst op Ajax gaat het los.
MMGGquote:
Nieuwe TT.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Europa League 2012/2013 #1: Matchcenter
Europa League 2012/2013 #1: Matchcenter als nieuwe TT aub. Of sluit hem zodat er een nieuwe in de reeks kan.
Alvast bedankt.
Was niemand. Nu wel.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:19 schreef FL_Freak het volgende:
Welkom op het internet.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik doe dat expres juist niet bij andere supporters zodat ik verwacht dat het naar mij niet gedaan wordt, maar goed.
Ja joh geef mij lekker de schuld van al die trolls die daar komen. Daar wordt echt nooit wat aan gedaan. Dan reageer ik ook een keer ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was niemand. Nu wel.
Zal er op letten.
[..]
Welkom op het internet.
Teruggelezen trouwens: die tompsv12 ofzo begint zelf over Ajax, die lokt het getroll uit met z'n debiele reacties. Heb nog wel wat genote, maar aanleiding>oorzaak.
Er werd gewoon heel normaal gezegd door iemand dat hij vond dat Ajax en Vitesse momenteel verder waren. Vervolgens reageer jij met:quote:Op donderdag 20 september 2012 23:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja joh geef mij lekker de schuld van al die trolls die daar komen. Daar wordt echt nooit wat aan gedaan. Dan reageer ik ook een keer ja.
Oke man, zo ken ik je weer. Ik zal het de volgende keer niet nalaten om weer te reageren.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er werd gewoon heel normaal gezegd door iemand dat hij vond dat Ajax en Vitesse momenteel verder waren. Vervolgens reageer jij met:
"4-2, doei doei" oid. Tja, dan is het logisch dat je daar op zo'n avond reacties op krijgt.
Praat niet alles goed natuurlijk, ik heb ook veel mensen genote, maar jij bent wel degelijk de oorzaak van veel getroll, ja.
Prima, maar dan word je gewoon weer genote.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke man, zo ken ik je weer. Ik zal het de volgende keer niet nalaten om weer te reageren.
Je doet je best maar. Net alsof dat wat boeitquote:Op donderdag 20 september 2012 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar dan word je gewoon weer genote.
Heldquote:Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef tong80 het volgende:
Wilde hem eerst in VBL plaatsen.
Verschil tussen Bram en de trainer van PSV.
Goed dat ik me weet te beheersen hč Steven.
Is wel makkelijk om te zeggen natuurlijk, maar geef je nu aan dat ik het 'trollen' moet accepteren?quote:
Dat je er tot op zekere hoogte tegen moet kunnen en het geduld moet kunnen opbrengen om op een mod te wachten. Daar doe je soms nou eenmaal niks aan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is wel makkelijk om te zeggen natuurlijk, maar geef je nu aan dat ik het 'trollen' moet accepteren?
Tot een zekere hoogte kan ik er zeker ook wel tegen, maar je kunt niet ontkennen dat het soms gewoon heel ver gaat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je er tot op zekere hoogte tegen moet kunnen en het geduld moet kunnen opbrengen om op een mod te wachten. Daar doe je soms nou eenmaal niks aan.
Mwa, er was een uur niemand aanwezig. Snap dat het vervelend is hoor, maar je kwam nu over dat je verwacht dat omdat jij niet trollt dat het dan ook tegen jou (of in dit geval in het PSV-topic) niet gebeurt. Zo werkt dat nou eenmaal niet. Getroll zal er altijd blijven. Zeker als we toevalligerwijs niet aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tot een zekere hoogte kan ik er zeker ook wel tegen, maar je kunt niet ontkennen dat het soms gewoon heel ver gaat.
Ik zal de volgende keer niet meer TR'en dan en meer geduld hebben
Ik reageerde op 'omdat?' niet op de vraag waar de discussie kan plaatsvinden. je grap mislukt een beetje..quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:52 schreef chufi het volgende:
Hoe vaak heeft Barcelona het voordeel van de arbitrage?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat geflame niet onder een wedstrijd.
Overlegt; collega is het er mee eens. Tijdens wedstrijden is dit een live-topic. Je mag je Real-Barca discussie weer voortzetten na de wedstrijden. Zolang het normaal gaat uiteraard.
Ja toch.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu ben je het opeens wel met me eens?
Neuken ?quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
Vuile kanker Feyenoord net ruzie gehad niet normaal .. vieze tering kakkerlak kwam met zijn zin tot "Ik steek je" en toen had ik hem al voor zijn kankerbek geslagen .. niet normaal.
Gingen ze eerst een vriendin van me kameraad uitschelden, kameraad was te pussy om er iets van te zeggen en toen begonnen ze tegen mij.. heb geslagen was niet normaal 4 30+ers tegen mij.. heb ze gezegd dat ze mee naar oven moesten komen.. 1 had ik al voor zijn kankermuil geslagen.
Laat al die Feyenoorders langzaam de kanker krijgen en sterven.
Fair enough.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, er was een uur niemand aanwezig. Snap dat het vervelend is hoor, maar je kwam nu over dat je verwacht dat omdat jij niet trollt dat het dan ook tegen jou (of in dit geval in het PSV-topic) niet gebeurt. Zo werkt dat nou eenmaal niet. Getroll zal er altijd blijven. Zeker als we toevalligerwijs niet aanwezig zijn.
En TR'en moet je vooral blijven doen, zo zien we gelijk zodra we weer online zijn dat er iets aan de hand is. En dan wordt het uiteraard ook direct afgekapt.
Moet het geen feetback zijn ? Qua voetbal ?quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet het geen feetback zijn ? Qua voetbal ?
Je blijft met voetbaltermen strooienquote:
Vrouwen hebben geen inspraak in VBL. Graag geen feedback meer van jou.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
Tong's posts blijven ook altijd staan. VOORKEURSBEHANDELING!
Je valt weer over het woordje neuken. Typisch vrouwelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
Tong's posts blijven ook altijd staan. VOORKEURSBEHANDELING!
Ik weet het niet, zal eens checken. Wat mij betreft kon het wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hallo,
Waarom mag ik dit plaatje niet posten?
http://imgon.net/di-AVJS.jpg
Gr DJ
Ik heb hem weg gehaaldquote:Op donderdag 27 september 2012 19:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zal eens checken. Wat mij betreft kon het wel.
Tuurlijk wel. Evert doet het commentaar.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb hem weg gehaald
Heeft toch echt helemaal niks maar dan ook niks met die wedstrijd te maken
Dat het een wedstrijd tegen amateurs is boeit niet echt, de gifjes vind ik prima van doelpunten maar dit soort plaatjes kunnen wel weg blijven
Ja en je wou bingo gaan spelen het bijhoudenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Evert doet het commentaar.
Ga jij nou eens weg ipv op te stoken wanneer ergens iets in een feedbacktopic isquote:
Je overdrijft gewoon. punt.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en je wou bingo gaan spelen het bijhouden
Jij ook. punt.quote:
Goh je zou een keer niet moeilijk doen wanneer er een plaatje weggehaald wordtquote:Op donderdag 27 september 2012 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het plaatje wel kunnen.
Waarom zou ik dat in de SC doen?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goh je zou een keer niet moeilijk doen wanneer er een plaatje weggehaald wordt
Nogmaals, de gifs na doelpunten en acties, prima echt waar, maar doe dat soort plaatjes gewoon in de sc ofzo man
Ja zo kan je wel bij elk persoon bingo gaan doenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat in de SC doen?![]()
Evert geeft commentaar, ik post Evert bingo.
Lijkt mij vrij makkelijk te snappen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja zo kan je wel bij elk persoon bingo gaan doen
quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:57 schreef Caland het volgende:
roden buurvrouw help aub
Baggertopic.
Een foto en de tekst: de kickbokserquote:Op zondag 30 september 2012 02:05 schreef tong80 het volgende:
Wat was en is er mis met dit fantopic
René van Eck. Nederlandse culttrainer in Duitsland.
Trusten trouwens.
quote:Op zondag 30 september 2012 03:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een foto en de tekst: de kickbokser
Nogmaals, ga slapen
TT change kan wel ja naar: Moet Sno stoppen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:19 schreef roos85 het volgende:
Sno moet stoppen
TS wil hier een poll en discussie starten over Sno, of hij wel of niet moet stoppen met voetbal.
Idee om de TT daar naar toe aan het te passen?
Nu lijkt het meer een bericht dan een stelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |