En gebeurt er iets me jou bij volle maan?quote:Op zondag 23 september 2012 00:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ben verbonden aan hem, 3 tanden staan in mijn linkervoet. Toen hij nog niet zo oud was flipte die een keer om wat eten en toen greep hij mijn voet.
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 23 september 2012 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En gebeurt er iets me jou bij volle maan?
En je hebt hem toen niet laten inslapenquote:Op zondag 23 september 2012 00:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ben verbonden aan hem, 3 tanden staan in mijn linkervoet. Toen hij nog niet zo oud was flipte die een keer om wat eten en toen greep hij mijn voet.
Je zult toch maar schieten met je Ak-47 en Allahu ackbar roepen en dan een JDAM op je hoofd krijgenquote:Op zondag 23 september 2012 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
tututuututututututututututututututututuuttututututu
YOLOquote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
Vuile kanker Feyenoord net ruzie gehad niet normaal .. vieze tering kakkerlak kwam met zijn zin tot "Ik steek je" en toen had ik hem al voor zijn kankerbek geslagen .. niet normaal.
Gingen ze eerst een vriendin van me kameraad uitschelden, kameraad was te pussy om er iets van te zeggen en toen begonnen ze tegen mij.. heb geslagen was niet normaal 4 30+ers tegen mij.. heb ze gezegd dat ze mee naar oven moesten komen.. 1 had ik al voor zijn kankermuil geslagen.
Laat al die Feyenoorders langzaam de kanker krijgen en sterven.
Lekker voor je.quote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
Vuile kanker Feyenoord net ruzie gehad niet normaal .. vieze tering kakkerlak kwam met zijn zin tot "Ik steek je" en toen had ik hem al voor zijn kankerbek geslagen .. niet normaal.
Gingen ze eerst een vriendin van me kameraad uitschelden, kameraad was te pussy om er iets van te zeggen en toen begonnen ze tegen mij.. heb geslagen was niet normaal 4 30+ers tegen mij.. heb ze gezegd dat ze mee naar oven moesten komen.. 1 had ik al voor zijn kankermuil geslagen.
Was het de vriendin van je kameraad? Zo niet, zou ik haar nu nemen, nu vindt ze je tof.quote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
eens, vandaag gaan ze kapiot!! EINTHOVUH!11 040!!! YEAH!H!! FUCK YEAH!!quote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
Ga lekker slapen, en denk er morgen nog eens over na. Of vannacht, als de Nederlandse politie om een verklaring komt vragen.quote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
Vriendin van me kameraad ja, en die lafbek durfde niks te zeggen toen ze aan haar begonnen te voelen etc.quote:Op zondag 23 september 2012 01:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was het de vriendin van je kameraad? Zo niet, zou ik haar nu nemen, nu vindt ze je tof.
Wat een watje, pak haar af dan.quote:Op zondag 23 september 2012 01:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vriendin van me kameraad ja, en die lafbek durfde niks te zeggen toen ze aan haar begonnen te voelen etc.
Oja, ik mag de kanker krijgen en sterven van deze stoere boi.quote:
Doe niet zo stoer ouwe, kom je aan TwenteFC, kom je aan mij.quote:Op zondag 23 september 2012 01:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, ik mag de kanker krijgen en sterven van deze stoere boi.
doodverwensing callie, ik ga even een tr plaatsen. Beetje trotsmeelopen met het Twentse volk.quote:Op zondag 23 september 2012 01:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach die gozer loopt stoer te doen met zijn "vroeger bij Feyenoord" en mee naar voren komen durftie niet..quote:Op zondag 23 september 2012 01:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt man. Heb net al een extra slot op de deur gezet.quote:Op zondag 23 september 2012 01:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doodverwensing callie, ik ga even een tr plaatsen. Beetje trotsmeelopen met het Twentse volk.
Ben jij sterk dan? Breed? Vechtersbaasje?quote:Op zondag 23 september 2012 01:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ach die gozer loopt stoer te doen met zijn "vroeger bij Feyenoord" en mee naar voren komen durftie niet..
Dat is niet genoegquote:Op zondag 23 september 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt man. Heb net al een extra slot op de deur gezet.
Wat heeft die vriend van je gedaan? Lekker lopen kijken?quote:Op zondag 23 september 2012 01:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ach die gozer loopt stoer te doen met zijn "vroeger bij Feyenoord" en mee naar voren komen durftie niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |