beste topickillquote:
Wat je zegt ben je zelf.quote:
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 23 september 2012 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus jij voelt je aangesproken, homo zijn is haram
oooooooooohhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 23 september 2012 00:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus jij voelt je aangesproken, homo zijn is haram
Hou je erbuiten met je kleine hond.quote:
Zoiets zeg je alleen bij gevoelens van bedreiging.quote:Op zondag 23 september 2012 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Ik constateer alleen dat jezelf homo bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft mijn juf vroegah nooit verteld.quote:Op zondag 23 september 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoiets zeg je alleen bij gevoelens van bedreiging.
ooohhhhhhhquote:Op zondag 23 september 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hou je erbuiten met je kleine hond.
[..]
Vond je papa het wel goed dat je les kreeg van een vrouw?quote:Op zondag 23 september 2012 00:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat heeft mijn juf vroegah nooit verteld.
Mijn hond bijt je dood man, hou je stil.quote:Op zondag 23 september 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hou je erbuiten met je kleine hond.
[..]
hij heeft een kat toch?quote:Op zondag 23 september 2012 00:50 schreef Caland het volgende:
Ik vind niet dat we Jordii moeten pesten om zijn hond, het is overduidelijk zijn weak spot.
quote:Op zondag 23 september 2012 00:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vond je papa het wel goed dat je les kreeg van een vrouw?
Hij had toch een cavia?quote:Op zondag 23 september 2012 00:50 schreef Caland het volgende:
Ik vind niet dat we Jordii moeten pesten om zijn hond, het is overduidelijk zijn weak spot.
Nee joh, dan ben ik de hele dag bezig.quote:Op zondag 23 september 2012 00:52 schreef mrstylo het volgende:
Gaan jullie nou alle slechte grappen van Caland herhalen?
Daar ging nog een dorpjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |