quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Geen 1 "hup PSV hopelijk winnen ze en verliest de rest'" post en met die wijven kom je niet eens op 20.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn dit er genoeg zo?
Van de 3600 is dat bijna niks. Misschien zit je toch mis?
Jammer maar helaas, wel respect dat je er moeite voor doet![]()
Jij begon hierover hoor. Ik moest even 1% van je 3800 posts erbij halen en dan had ik gelijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus jij vind Ma Tokkie en die andere grappige plaatjes lekkere chicks?
Overigens vraag ik mij af waarom ik erop in ga want het is niet eens 0,5% van al mijn posts ofzo.
Vanwaar spoor ik voor geen meter? Omdat ik voor jou niets toevoeg? Daarvoor kom ik idd niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij begon hierover hoor. Ik moest even 1% van je 3800 posts erbij halen en dan had ik gelijk.
Misschien moet je eens vaker afvragen wat je post, of eigenlijk wat je hier doet. Zoals ik al eerder heb gezegd voeg je niks toe en blijkbaar spoor je ook voor geen ene meter.
eensquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit gaat echt helemaal nergens over
Dat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit gaat echt helemaal nergens over
ok.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:19 schreef mrstylo het volgende:
[NOS @ CL] Borussia Mönchengladbach - Dinamo Kiev #1 Met Luukinho
Het moet [NOS @ CL] en niet [ NOS @ CL)
Mee eens, doe ik voor je.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Tottenham Hotspur FC #6
Dikke kut TT man, mag dit Tottenham Hotspur #6 zijn ofzo?
Nou vooruit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag niet klagen.
Laten we dit topic niet met offtopic gezeur vullen
helaasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mee eens, doe ik voor je.
Edit: is al gedaan
Is allang al dichtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
helaas
deze mag je sluiten hoor
Feliciteer *hier* de nieuwe mods!!! Ritmo gefeliciteerd jongen _O_
Ik dacht even dat ik op een verkeerde knop had gedrukt en in VBL terecht was gekomen..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:58 schreef leeell het volgende:
wat is er loos hier dan, zie alleen maar VBL bij nieuwe topics
Idd. Goffedomme.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:58 schreef leeell het volgende:
wat is er loos hier dan, zie alleen maar VBL bij nieuwe topics
idemquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik op een verkeerde knop had gedrukt en in VBL terecht was gekomen..
Zoiets leer je enkel af door bij iemand het voorbeeld te stellen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ontgroening! Oh en we gaan hier niet SC'en
Stevenmac en DonRajaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef mrstylo het volgende:
AJAX Stopt ermee
Het is toch Ajax en niet AJAX?
2 nieuwe mods. Stevenmac en DonRajaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:41 schreef Strani het volgende:
Ontgroening? Hoezo ontgroening? Van wie?
Ach so. En die baggeraars komen ook echt uit VBL allemaal? Iemand zegt me net in de SC dat ze uit ONZ komen maar dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
2 nieuwe mods. Stevenmac en DonRaja
Beiden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach so. En die baggeraars komen ook echt uit VBL allemaal? Iemand zegt me net in de SC dat ze uit ONZ komen maar dat lijkt me sterk.
Okeequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:34 schreef GGMM het volgende:
Oh, ik zie nu dat Ajacied422 al een topic heeft aangemaakt.
[NOS @ CL] Anderlecht - AEL Limassol #1 Gaat John het halen?
daar verder dus.
Verrassend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:34 schreef GGMM het volgende:
Oh, ik zie nu dat Ajacied422 al een topic heeft aangemaakt.
Is goed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Jupiler Pro League #1
Jupiler Pro League #1 als TT?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:37 schreef tong80 het volgende:
Waarom dit slotje ?
Feyenoordbestuur de eerstvolgende uitwedstrijd met de trein.
Mag er op een verlaten zaterdagavond niet even worden gelachen ?
Er blijven zoveel kuttopics open.
quote:
Klopt, dat staat ook nergensquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom zelden in feedback. Stel een normale vraag. En dan zeur ik
Waar is feedback dan voor ?
Er staat nergens in de FAQ dat humor is verboden.
wie maak je wat wijsquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, dat staat ook nergens
Maar vbl is geen onz toch?
Ach laat ook maar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, dat staat ook nergens
Maar vbl is geen onz toch?
Waar bemoei jij je mee?quote:
quote:
quote:
Mijn god.quote:
Was de PI vergeten, is al aangepastquote:
Dat scheelt een hoop idd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was de PI vergeten, is al aangepast
Ergens had ie wel gelijk, het is zaterdagavond en af en toe moet het kunnenquote:Op zondag 2 september 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom ben je gezwicht Steven, het is toch gewoon onzin of ben ik nou gek?
Naja maakt het ook uit, het topic zakt toch wel ver weg na verloop van tijd.
Ik heb geen humor.quote:Op zondag 2 september 2012 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ergens had ie wel gelijk, het is zaterdagavond en af en toe moet het kunnen
Verder was het best een leuke grap
Weten wequote:
Klasse dat je hem heropend hebt.quote:
What else is new ?quote:
quote:
quote:
Wat voor?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoi. Oh en dat soort nutteloze posts hoef je hier niet meer te plaatsen
Vertel. Je post alleen of er mods online zijn, niet waarvoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:53 schreef Topiek het volgende:
[..]
En waarom? Het is vrij nuttig geweest.
Klopt, had GGMM daarna gedm't en met hem gepraatquote:Op woensdag 5 september 2012 00:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vertel. Je post alleen of er mods online zijn, niet waarvoor.
Vooruit maarquote:Op woensdag 5 september 2012 00:55 schreef Topiek het volgende:
[..]
Klopt, had GGMM daarna gedm't en met hem gepraat
Dat random opgehemel van spelers van je eigen club is wel leuk geweest. Probeer het eens gewoon over de wedstrijd te hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wie de fuck is mijn posts aan het verwijderen? Slaat echt nergens op. Was gewoon ontopic en over de wedstrijd.
Wat een onzin, alsof Anita en Huntelaar een stel niksnutten zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat random opgehemel van spelers van je eigen club is wel leuk geweest. Probeer het eens gewoon over de wedstrijd te hebben.
Je vergeet Blind te vermelden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof Anita en Huntelaar een stel niksnutten zijn![]()
![]()
Slaat gewoon nergens op dat je een post daarover gaat verwijderen
Blind is in vergelijking met Willems 10 klassen beter. Die brengt tenminste rust in het elftal en is geen smerige egotripperquote:
Boe-hoe.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Blind is in vergelijking met Willems 10 klassen beter. Die brengt tenminste rust in het elftal en is geen smerige egotripper
Ik bashte niet eens andere clubs in mijn post in het livetopic.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boe-hoe.
Pleur gewoon op met je gebash van spelers van een andere club, klaar.
Je weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik bashte niet eens andere clubs in mijn post in het livetopic.
Het is even wennen nu Guitarist weg is, dit is het nieuwe beleid man. Ik kan er verder ook weinig aan doen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik bashte niet eens andere clubs in mijn post in het livetopic.
Erwin is geen mod meer op MUZ? Zonde.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is even wennen nu Guitarist weg is, dit is het nieuwe beleid man. Ik kan er verder ook weinig aan doen.
Helaas had die beste man geen tijd meer en dus moeten we het hiermee doen.
Dat was ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof Anita en Huntelaar een stel niksnutten zijn![]()
![]()
Slaat gewoon nergens op dat je een post daarover gaat verwijderen
Uh, nee.quote:Op zondag 16 september 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Het grote Luciano Narsingh topic #1 Maatjes met Oussama
wijziging naar:
Hard leven in eindhoven?
Er wordt gekeken jaquote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan er eens naar die pizzageit gekekene worden?
Probeer eens mensen te negeren, al dat gezeik op zulke posts is nog irritanter om te lezen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan Bianconeri eens een corrigerende tik krijgen, loopt constant te zuigen in het Ajaxtopic zonder enige onderbouwing
Is voor mij lastigquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Probeer eens mensen te negeren, al dat gezeik op zulke posts is nog irritanter om te lezen.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik weet het, is toch weer een post die je mist op de postcount.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |