Het is wel duidelijk dat er teveel voetbal op TV isquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Wie gaat deze droevige wedstrijd kijken?
Ik. En leg een uit wat er droevig aan is ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Wie gaat deze droevige wedstrijd kijken?
Anderlechtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik. En leg een uit wat er droevig aan is ?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Return vanavond. Een echte kraker
Werkt deze stream niet gewoon op de laptop?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef Grifte het volgende:
Kan je live NL3 kijken op tablet? Laptop heb ik niet bij me op m'n kamer.
Nu nog niet, zwart scherm en hij blijft maar laden. Probeerde het ook al bij andere nos kanalen, daar gebeurde ook niets. Misschien straks, anders jammer dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werkt deze stream niet gewoon op de laptop?
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
Momenteel nog geen uitzending, begint pas om 20:15.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nu nog niet, zwart scherm en hij blijft maar laden. Probeerde het ook al bij andere nos kanalen, daar gebeurde ook niets. Misschien straks, anders jammer dan.
Echt hé, die verdediging trekt op niet veelquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:02 schreef sausagin het volgende:
Anderlecht gaat de boot in als ik lees wie Van den Brom allemaal zal opstellen![]()
Kern van Anderlecht is ook wel zeer zwak dit jaar
Is inderdaad wel balen voor Anderlecht. Al een geluk mag de kampioen dit jaar 100% rechtstreeks door omdat België nu 12de op uefa ranking waren terwijl de vorige keer 13de.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:04 schreef bojan het volgende:
[..]
Echt hé, die verdediging trekt op niet veel
Odoi Kouyaté Wasyl Deschacht
![]()
Waren beter Moisander gaan halen, maar hadden geen geld. En het grappige is dat Anderlecht normaal rechtstreeks naar de CL mocht gaan, maar doordat Chelsea uiteindelijk nog de CL finale won moeten ze nu voorrondes spelen.
Waarschijnlijk doordat John van den Brom daar nu zit, zeker, kan geen andere reden bedenken waarom en nederlandse zender dit anders op TV zou brengen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:05 schreef Caland het volgende:
Waarom zendt de nos dit soort kutpotjes uit?
Idd, en waarom Wasyl centraal vanachter zetten terwijl je Juhasz hebt? Snap ik ook niet helemaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:05 schreef sausagin het volgende:
[..]
Is inderdaad wel balen voor Anderlecht. Al een geluk mag de kampioen dit jaar 100% rechtstreeks door omdat België nu 12de op uefa ranking waren terwijl de vorige keer 13de.
Vooral dat ie Deschacht opstelt ipv Safari is uberfail.
Juhasz komt pas uit blessure , zou ook maar een gok zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:10 schreef bojan het volgende:
[..]
Idd, en waarom Wasyl centraal vanachter zetten terwijl je Juhasz hebt? Snap ik ook niet helemaal
Ah vandaar, dan is het wel te begrijpen, maar ik zie dit niet goed komen voor Anderlecht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:10 schreef sausagin het volgende:
[..]
Juhasz komt pas uit blessure , zou ook maar een gok zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |