Omdat Jetro nog een broekje is, en verwacht dat Buttner vanaf nu een stuk betere voetbal opleiding krijgt bij Man U dan een Jetro ergens bij een vage club uit Eindhoven. NL elftal heeft weer een linksbackquote:
Wat een aannames. Eerst maar eens een contract tekenen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Omdat Jetro nog een broekje is, en verwacht dat Buttner vanaf nu een stuk betere voetbal opleiding krijgt bij Man U dan een Jetro ergens bij een vage club uit Eindhoven. NL elftal heeft weer een linksback
Mits het echt is en rond is, sta ik voor een volle 200% achter mijn mening.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat een aannames. Eerst maar eens een contract tekenen.
Wat een zinloze redeneringquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Mits het echt is en rond is, sta ik voor een volle 200% achter mijn mening.
Lees dat artikel eens, DE GELDERLANDER SCHREEF HETquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:27 schreef heiden6 het volgende:
Voetbalzone?
Nou ja, je weet het niet, wel een koopje natuurlijk.
IK KOM NIET UIT GELDERLAND JAquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees dat artikel eens, DE GELDERLANDER SCHREEF HET
Ik mag een mening hebben, nergens zeg ik dat het doorgevoerd moet worden. Maar ik zou het persoonlijk wel doen. De komende jaren een vaste linksback die vertrouwen krijgt lijkt me goed voor het NL elftal, Jetro is pas 18 en krijgt later zijn kans nog wel als hij goed genoeg wordt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een zinloze redeneringStrootman staat ook vaker dan de Jong in de basis. Strootman speelt bij PSV, en de Jong bij City. OH NU MOET JOUW MENING DOORGEVOERD WORDEN
Strootman>De Jongquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een zinloze redeneringStrootman staat ook vaker dan de Jong in de basis. Strootman speelt bij PSV, en de Jong bij City. OH NU MOET JOUW MENING DOORGEVOERD WORDEN
De gelderlanderquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees dat artikel eens, DE GELDERLANDER SCHREEF HET
Dat is de rechtsback.quote:
Oh ik dacht dat Buttner daar ook speelde. In dat geval schat ik zijn kansen met Evra als concurrent toch iets minder in.quote:
Dit seizoen zal hij weinig last hebben van Fabio. Die speelt ergens anders.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:30 schreef Maraten het volgende:
Dag carriere, die maakt nooit minuten met Evra en Fabio voor hem
Een linksback om achter de hand te houden die pas 23 is, nog beter kan worden, en heel weinig kost. Duh.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
The fuck.. wat ziet Man U dan wat wij allemaal niet zien?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:55 schreef Fok-it het volgende:
Hij zou zomaar kunnen verassen. Heerlijk voor hem natuurlijk
Dat is een hele inhoudelijke reactie, dankjewelquote:
quote:Büttner bevestigt droomtransfer naar Manchester United
Alexander Büttner (23) heeft, als ook de laatste formaliteiten zijn afgehandeld, een absolute droomtransfer te pakken. De bij Vitesse in ongenade geraakte linksback staat op het punt in het kielzog van Robin van Persie te worden gepresenteerd als aanwinst van Manchester United, zo bevestigt hij aan Voetbal International.
Büttner is zelf akkoord met de grootmacht uit Engeland. Na het doorstaan van een medische keuring bij de Engelse recordkampioen kan hij maandag zijn handtekening onder een vijfjarige verbintenis zetten.
Met de aanstaande overgang krijgt de verdediger alsnog zijn zin. In Arnhem werd Büttner verbannen naar de beloftes na een conflict over een transfer.
Zijn poging via een arbitragezaak de verbanning ongedaan te maken en een gelimiteerde afkoopsom te krijgen mislukte vorige week. Op alle fronten werd hij in het ongelijk gesteld.
Een overgang naar Southampton ketste een maand geleden af op de eis van Büttner op een additionele vergoeding, terwijl alle partijen al tot een vergelijk waren gekomen. Ook Queens Park Rangers meldde zich destijds in die transfersoap.
Afgelopen week kwamen The Saints zelfs nog met een nieuw bod, maar door de inmenging van United grijpen zij naast de linksback.
Bij United is trainer Sir Alex Ferguson al langer op zoek naar verdedigende versterkingen. Büttner moet als alternatief voor de Fransman Patrice Evra gelden. Mede door blessureleed was United dun in zijn verdedigers komen te zitten.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)anchester-United.htm
En spelen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat een aannames. Eerst maar eens een contract tekenen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:28 schreef ZuidGrens het volgende:
United zal deze transfer grotendeels terug verdienen door de merchandise
Echt ik lach me doodquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:01 schreef Fok-it het volgende:
I like the name.. Must be good.''
Haha genius
Ik ookquote:
Ik zag ergens wel een goede post. Ze willen gewoon een andere Nederlander halen, zodat RVP zich thuis voelt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:20 schreef Fok-it het volgende:
En hoe goed of slecht hij nou is, Hij zit morgen gewoon op de bank tegen Everton![]()
Ze hebben geen andere back naast Evra want Fabio speelt bij QPR op huurbasis.
Haha, wel leuk om te lezen dat ze daar nogal Nederland-minded zijn. Bijvoorbeeld een gast die zegt dat hij blij is dat er weer Nederlanders bij Man U spelen, en een andere kerel zei dat hij vond dat er altijd zowel een Nederlander als een Noor (wtf?) bij Man U zou moeten spelenquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag ergens wel een goede post. Ze willen gewoon een andere Nederlander halen, zodat RVP zich thuis voelt.
Ruud van Nistelrooy en Ole Gunnar Solskjaer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, wel leuk om te lezen dat ze daar nogal Nederland-minded zijn. Bijvoorbeeld een gast die zegt dat hij blij is dat er weer Nederlanders bij Man U spelen, en een andere kerel zei dat hij vond dat er altijd zowel een Nederlander als een Noor (wtf?) bij Man U zou moeten spelen
Haha, wat leuk!quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, wel leuk om te lezen dat ze daar nogal Nederland-minded zijn. Bijvoorbeeld een gast die zegt dat hij blij is dat er weer Nederlanders bij Man U spelen, en een andere kerel zei dat hij vond dat er altijd zowel een Nederlander als een Noor (wtf?) bij Man U zou moeten spelen
Vitessequote:Op maandag 20 augustus 2012 02:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke club zou hem volgend seizoen huren?
quote:Büttner sprak Ferguson nog niet
„Knijp even in mijn arm”, lachte Alexander Büttner toen hij met zijn zaakwaarnemer Alexander Bursac op Schiphol verscheen. „Als je een week geleden zou zeggen dat ik met Robin van Persie samen bij Manchester United zou gaan spelen, had ik je rechtstreeks naar het gekkenhuis gestuurd.”
De verdediger van Vitesse ondergaat vandaag de medische keuring bij de Mancunians, tekent voor vijf jaar en spreekt met recht van een bliksemtransfer. „Anderhalve maand terug heeft Manchester United in een mailtje al eens de belangstelling kenbaar gemaakt, maar vier dagen geleden werd het pas echt concreet. Ik heb nog niet eens met mijnheer Ferguson gesproken. Als het goed is, gebeurt dat morgen (vandaag, red.).”
Büttner prijst zich achteraf gelukkig dat de deal naar Southampton afketste. „Inclusief het niet mogen meetrainen met het eerste en de arbitragezaak tegen Vitesse was het geen leuke tijd. Ik zie deze toptransfer als een beloning.
Pardon?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Man, hou lekker je vervelende bek dicht.
Thanks! Is goedquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja ja, je bent grappig, laten we on-topic gaan.
twitter:brahimdarri twitterde op maandag 20-08-2012 om 14:36:26Me bro Alexander Buttner na Manchester. Stuurd me net deze foto op...... Te hard!!! Heel veel succes daaro bro! http://t.co/afrl07iz reageer retweet
Clasie> Anitaquote:
Alsof Anita veel speeltijd krijgt daarquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Anita speelt bij Newcastle man
Geen club die interesse heeft in Clasie.
Tuurlijk krijgt Anita speeltijd, anders betaal je er geen 8.5 miljoen voor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof Anita veel speeltijd krijgt daar
Nee hèhè net zijn eerste jaar afgerond bij Feyenoord, wacht maar paar jaar.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen club die interesse heeft in Clasie.
3 dagen aanwezig in Newcastle en direct een halfuur mogen meespelen. Maar waarom gaat het hier over spelers buiten Buttner?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof Anita veel speeltijd krijgt daar
Nee hèhè net zijn eerste jaar afgerond bij Feyenoord, wacht maar paar jaar.
Maak nie uit ze bro zit bij Joenahtut das toch nie bepaalt zagt!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat trainingsshirt van Man U is echt vreselijk
En dan net na sluiting transferperiode breekt Evra z'n beenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:22 schreef Dos37 het volgende:
Nu Fabio verhuurd is is Evra de enige linksachter maar speelt bijna alles.
Moeten ze het seizoen in met Buttnerquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En dan net na sluiting transferperiode breekt Evra z'n been
hahaha dat zag ik net dus ook, geweldig, die lui vragen zich ook af wat vor een tokkie ze nu weer in huis hebben gehaaldquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:57 schreef S0nic het volgende:
Wtf![]()
http://www.redcafe.net/f9/alexander-buettner-358056/
Dit is ook geweldigZe hebben geen idee wie deze gast is
quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:15 schreef Doublepain het volgende:
Mooi dit
If he does well, we can have his own nic. Buttman
Buttman and Robin
vrijdag wordt hij gepresenteerdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:35 schreef Doublepain het volgende:
Nog niks gemeld op manutd site, gaat het nog wel door?
Ja en dan mag die zeker op de bank gaan zitten omdat Evra al speelt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De Engelse pers had eerst gerekend op de komst van Leighton Baines
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zal dit seizoen back-up zijn van Evra, als Fabio terug komt gaan hun twee uitmaken wie de nieuwe LB wordt denk ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:58 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Ja en dan mag die zeker op de bank gaan zitten omdat Evra al speelt.
Fabio is niet voor niks verhuurd want als Fabio echt beter was dan Buttner dan zouden ze Fabio niet verhuren en geen miljoenen uitgeven voor Buttner.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zal dit seizoen back-up zijn van Evra, als Fabio terug komt gaan hun twee uitmaken wie de nieuwe LB wordt denk ik.
Fabio is echt niet slechter hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:28 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Fabio is niet voor niks verhuurd want als Fabio echt beter was dan Buttner dan zouden ze Fabio niet verhuren en geen miljoenen uitgeven voor Buttner.
Nee maar jij had het over de backup van Evra volgend jaar wie die strijd gaat winnen en ik denk dat ze Fabio niet voor niets hebben verhuurd en niet miljoenen betalen voor Buttner omdat hij slechter dan Fabio is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fabio is echt niet slechter hoor.
En wat had je dan verwacht, dat Buttner Evra even wegzet?
Ze hadden misschien verwacht dat Baines kwam wat zou betekenen dat Fabio op nul komma nul minuten had kunnen rekenen. Fabio heeft trouwens al veel meer ervaring in de PL erop zitten dus sowieso al een voorsprong.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:31 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Nee maar jij had het over de backup van Evra volgend jaar wie die strijd gaat winnen en ik denk dat ze Fabio niet voor niets hebben verhuurd en niet miljoenen betalen voor Buttner omdat hij slechter dan Fabio is.
Ja maar speelde maar 20 wedstrijdjes hoor in de BPL in 4 jaar zijn broer speelde het dubbelequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden misschien verwacht dat Baines kwam wat zou betekenen dat Fabio op nul komma nul minuten had kunnen rekenen. Fabio heeft trouwens al veel meer ervaring in de PL erop zitten dus sowieso al een voorsprong.
Rafael is beter ja maar komt ook omdat United niet meer een echt goeie RB heeft zoals Evra.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Ja maar speelde maar 20 wedstrijdjes hoor in de BPL in 4 jaar zijn broer speelde het dubbele
Dus omdat ze geen goede RB hebben is Rafael beter ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rafael is beter ja maar komt ook omdat United niet meer een echt goeie RB heeft zoals Evra.
Nee omdat United wel een sterke LB heeft en geen RB speelt Rafael meer dan Fabio de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:47 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Dus omdat ze geen goede RB hebben is Rafael beter ?
Volgens mij heeft dit gewoon met kwaliteit te maken want anders hadden ze wel een goeie RB gehaald.
Maar ik vind Rafael sws ook beter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee omdat United wel een sterke LB heeft en geen RB speelt Rafael meer dan Fabio de afgelopen jaren.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:28 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Fabio is niet voor niks verhuurd want als Fabio echt beter was dan Buttner dan zouden ze Fabio niet verhuren en geen miljoenen uitgeven voor Buttner.
'Alexander is een van de beste jonge linksbacks in Europa en we zijn blij dat we hem hebben vastgelegd.'quote:United presenteert Büttner: 'Interessante jonge back'
Manchester United heeft dinsdagmiddag Alexander Büttner gepresenteerd, nadat hij met succes de medische keuring had doorstaan. Manager Sir Alex Ferguson is verheugd met de komst van de 23-jarige linksback, die een vijfjarig contract heeft getekend bij The Red Devils.
'Alexander is een van de beste jonge linksbacks in Europa en we zijn blij dat we hem hebben vastgelegd. We hebben hem al een tijdje in de gaten gehouden. Met hem hebben we een interessante optie erbij voor die positie', vertelt Ferguson op de clubwebsite over de bij Vitesse in onmin geraakte linkspoot.
Ook Büttner komt aan het woord op het digitale thuis van Man Utd. 'Dit is een van de mooiste dagen van mijn leven. Dit is een ploeg die ik al jaren bewonder en ik kan niet wachten om mijn ploeggenoten te ontmoeten en om een rol te spelen in het succesvol laten zijn van de club.'
Büttner is deze zomer de tweede Nederlander die zich Mancunian mag noemen. Vorige week kwam Robin van Persie al over van Arsenal. Afgelopen maandag maakte de Oranje-international als invaller zijn debuut, maar hij kon een 1-0 nederlaag op bezoek bij Everton niet voorkomen.
quote:Injury concerns persist
Manchester United's injury concerns are not expected to ease before the Reds meet Fulham at Old Trafford on Saturday.
Rio Ferdinand, Jonny Evans, Chris Smalling and Phil Jones are all currently sidelined, with Reds boss Sir Alex Ferguson admitting it could be "a couple of weeks" before his defence takes on a more familiar composition.
At Goodison Park on Monday night, Sir Alex Ferguson was forced to field Michael Carrick alongside Nemanja Vidic in the heart of the back four and Antonio Valencia on the right.
The same players could well be asked to perform similar jobs this weekend against a Fulham side that smashed five past Norwich City in their opening 2012/13 fixture.
"I don’t think any of them [Ferdinand, Evans, Smalling, Jones] will be fit for Saturday," Sir Alex told MUTV. "Hopefully Jonny Evans is getting near. Obviously we’ve got a good week’s training now and that will bring him on a good bit.
"Hopefully in a couple of weeks we should be okay.
"Michael Carrick’s not used to playing as a centre-back but he did all right, he did fine. He applied himself well tonight - they all did."
Toch apart, Carrick en Valencia achterin.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Evra hoeft in de training maar een blessure op te lopen en Büttner staat in de basis.
Zo zal United dan spelen tegen Fulham:
[ afbeelding ]
Ik wilde het zelfde posten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:03 schreef Chase_Utley het volgende:
Je zou toch haast denken dat dit ook een modontgroeningstopic was maar het is bittere realiteit.
Alex Ferguson is echt de weg kwijt deze zomer met aankopen, eerst RvP en nu Buttplug....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die zaakwaarnemer is nog steeds rondjes aan het dansen denk ik. Ongelofelijk nog steeds deze transfer.
Denk ik ook, misschien 2e seizoen ook nog af en toe en daarna is het gewogen, te licht bevonden en door naar een club als Everton, Wigan, enz.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Denk dat ie in zijn 1e seizoen wel wat wedstrijden pakt in de fa en league cup
Maar verder gaan we hem denk ik persoonlijk nog niet heel vaak zien
Weet niet manquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Denk ik ook, misschien 2e seizoen ook nog af en toe en daarna is het gewogen, te licht bevonden en door naar een club als Everton, Wigan, enz.
En dit is dus ook heel goed mogelijk jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:45 schreef MRN89 het volgende:
Hoop voor hem dat het niet een gevalletje R.Drenthe gaat worden
Drenthe was meer een hype dan Buttner en Realquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:45 schreef MRN89 het volgende:
Hoop voor hem dat het niet een gevalletje R.Drenthe gaat worden
Alleen heeft Liverpool in 2 jaar tijd meer uitgegeven dan Real voor Ronaldoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
United have jumped the queue and now look to have got their man, after agreeing a £4 million deal over the weekend
4 miljoen pond = 5 miljoen euro
Duurder dan de transfer van Assaidi naar Liverpool.
wrom hebben se mij niet gehaalt dn?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:22 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Drenthe was meer een hype dan Buttner en Realhaalde toen iedere nederlander die een speler kon passeren
Prima wedstrijd om mee te beginnen, je wil hem niet tegen een team als Chelsea of Liverpool in de basis zetten zonder PL ervaring.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:09 schreef TLC het volgende:
De kans is erg groot dat Buttner zijn debuut gaat maken tegen Wigan, Evra lijkt plaats te moeten maken voor Buttner volgens de Daily Mirror.
Buttner in de basis, en Evra tegen Wigan op de bank![]()
Fergusson heeft volgens mij nooit gezegd dat hij toen in de basis zou staan, wel dat hij in de selectie zat.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dat zeiden ze de vorige wedstrijd ook hè
Maar zou mooi zijn voor hem!
Nee, ik bedoelde met 'zeiden ze' dat de media dat de vorige keer ook zei. Toen zou Evra geblesseerd zijn werd gezegd maar stond uiteindelijk gewoon in de basis.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:28 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Fergusson heeft volgens mij nooit gezegd dat hij toen in de basis zou staan, wel dat hij in de selectie zat.
Mooi he. Ik ben benieuwd naar motd vanavondquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:26 schreef tong80 het volgende:
Schitterend. Zo debuteren bij een grootmacht.![]()
![]()
Ga fietsen met je Douglas.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:25 schreef TLC het volgende:
En dan zijn debuut in Oranje samen met Douglas tegen het almachtige Andorra![]()
Ik heb al meer dan 20 jaar niet meer op een fiets gezeten, dus liever niet eigenlijk.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:28 schreef Elvislives het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel van zijn spel genoten afgelopen seizoen overigens en leuk voor hem deze transfer, maar United? Nee...
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:30 schreef Maraten het volgende:
Dag carriere, die maakt nooit minuten met Evra en Fabio voor hem
aardige goalquote:
Da's geen gestolen Marokkaan.quote:
Dit, maar wat men ook vergeet is dat Wigan nou niet het beste team van de PL is, en dat Wigan speelde alsof ze de Fjes waren van FC Schubbekutteveen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fantastisch natuurlijk voor hem, maar wel een beetje opportunistisch allemaal. Volgens mij scoorde R.R. Drenthe in zijn debuut voor Real tegen Sevilla ook een schitterende goal, waarna het nooit meer beter is geworden.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:23 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Dit, maar wat men ook vergeet is dat Wigan nou niet het beste team van de PL is, en dat Wigan speelde alsof ze de Fjes waren van FC Schubbekutteveen.
Ik hoop van harte dat Buttner een mooie tijd bij de mooiste club van Engeland tegemoet gaat, maar voor de polonaiseschoenen vind ik het nog wat te vroeg, laat hem ook maar eens zichzelf bewijzen tegen een club die wat meer tegenstand biedt.
God nee, dan was ik nu naar Koeman gelopen en hem een paar vegen om z'n oren gegeven vanwege hoe z'n team speelt tegen zwolle..quote:
Google eens op reet afvegen Koeman matheus.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:23 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
God nee, dan was ik nu naar Koeman gelopen en hem een paar vegen om z'n oren gegeven vanwege hoe z'n team speelt tegen zwolle..
Mits hij dat doet, is het snel gebeurt met Willems. En terecht! Buttner heeft meer ervaring in de schoenen en is een betere verdediger. Willems komt er wel! Maar gun die knul eerst nog maar eens 5 jaar de tijd.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:23 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Dit, maar wat men ook vergeet is dat Wigan nou niet het beste team van de PL is, en dat Wigan speelde alsof ze de Fjes waren van FC Schubbekutteveen.
Ik hoop van harte dat Buttner een mooie tijd bij de mooiste club van Engeland tegemoet gaat, maar voor de polonaiseschoenen vind ik het nog wat te vroeg, laat hem ook maar eens zichzelf bewijzen tegen een club die wat meer tegenstand biedt.
Blijft een leuk forumquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:57 schreef S0nic het volgende:
Wtf![]()
http://www.redcafe.net/f9/alexander-buettner-358056/
Dit is ook geweldigZe hebben geen idee wie deze gast is
Hij ziet er ook wel enger uit dan ik mij dacht te herinnerenquote:Definitely something likeable about the guy though, despite his looking like an escaped convict.
Dit is iets te ongenuanceerd wmb, Willems heeft zeker potentie. Maar Büttner is duidelijk verder. Laat hem voor nu maar in het Nederlands elftal spelen ja.quote:Op zondag 16 september 2012 00:20 schreef dieselnoi het volgende:
Willems is de meest overschatte overhypete speler van Nederland. Waardeloze speler die blunder na blunder maakt. Vooral op het EK. Maar goed men wil dat niet zien omdat de hype om hem heen enorm is. Wordt helemaal omhoog opgehemeld door de media. Weg met deze speler en tijd dat Buttner
Heeft van Gaal zich eigenlijk al uitgelaten over Büttner?quote:Op zondag 16 september 2012 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is iets te ongenuanceerd wmb, Willems heeft zeker potentie. Maar Büttner is duidelijk verder. Laat hem voor nu maar in het Nederlands elftal spelen ja.
Zover ik weet niet, nee.quote:Op zondag 16 september 2012 00:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft van Gaal zich eigenlijk al uitgelaten over Büttner?
Dit is ook te ongenuanceerd, als vleugel is Buttner verder maar dat is dan ook een positie waar hij tot vorig jaar speelde. We moeten nu niet vergeten dat hij tegen een waardeloos Wigan Athletic speelde.quote:Op zondag 16 september 2012 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is iets te ongenuanceerd wmb, Willems heeft zeker potentie. Maar Büttner is duidelijk verder. Laat hem voor nu maar in het Nederlands elftal spelen ja.
Mwa, vergeet niet dat Willems ook maar een noodoplossing was en er nu opeens staat. Werd op het EK ook constant weggespeeld.quote:Op zondag 16 september 2012 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is ook te ongenuanceerd, als vleugel is Buttner verder maar dat is dan ook een positie waar hij tot vorig jaar speelde. We moeten nu niet vergeten dat hij tegen een waardeloos Wigan Athletic speelde.
Ik heb nooit meegedaan aan de Pieters hetze, want vergeet niet. Ook toen hij linksback stond in het Nederlands elftal was er constant gezeik. Je weet niet hoe hij terug gaat komen van zijn blessure maar indien in de zelfde vorm pleit ik persoonlijk nog steeds voor hem.quote:Op zondag 16 september 2012 00:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, vergeet niet dat Willems ook maar een noodoplossing was en er nu opeens staat. Werd op het EK ook constant weggespeeld.
De laatste tijd doet hij het aardig, maar ik zie het niet als onze ideale linksback, vooralsnog.
Jij kent hele andere mensen dan ik.quote:Op zondag 16 september 2012 00:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het jammer dat mensen het altijd doodredeneren en zo misgunnend zijn.
Toen hij begon bij Vitesse: Oh, hij heeft het niet gered bij Ajax, dus goed zal hij wel niet goed zijn.
Vervolgens speelt hij een goed seizoen
Toen was het vervolgens: Leuk, een goed seizoen bij Vitesse, maar hij heeft het niet bewezen bij een titelkandidaat
Vervolgens volgt een uitnodiging voor Oranje en interesse van Man. Utd
Toen was het. Hij heeft niets te zoeken bij Oranje en hij heeft niets te zoeken bij Man. Utd
Vervolgens verdient hij daadwerkelijk een transfer naar Man. Utd
Toen was het: Het moet een grap zijn, hij kan het niveau niet aan. Hij gaat niet aan spelen toekomen.
Vervolgens komt hij aan spelen toe en weet hij met alle druk van de omschakeling naar een nieuwe competitie, om te schakelen naar het wereldniveau van Man. Utd en uit te blinken in zijn debuutwedstrijd
Toen was het: Het is maar tegen Wigan. Die goal is een mazzeltje. Het is maar één wedstrijd.
Terwijl het bij Willems, Van Rhijn of Martins Indi het compleet tegenovergestelde is. Ze spelen één of twee goede wedstrijden tegen PEC Zwolle of De Graafschap en ze worden al Oranje ingepraat en ze zijn het grootste talent sinds jaren.
Ik zie dit vaak gebeuren bij spelers die niet vanuit een Nederlandse titelkandidaat naar het buitenland vertrekken, dan wordt het succes ze gewoon niet gegund en doen criticasters (aanhangers van PSV, Ajax of Feyenoord) alles eraan om hunzelf te overtuigen dat het geen goede spelers kunnen zijn. Zie hetzelfde verhaal bij Van Wolfswinkel.
Ik snap ook niet dat Van Wolfswinkel niet een keer door Van Gaal is uitgenodigd.quote:Op zondag 16 september 2012 00:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het jammer dat mensen het altijd doodredeneren en zo misgunnend zijn.
Toen hij begon bij Vitesse: Oh, hij heeft het niet gered bij Ajax, dus goed zal hij wel niet goed zijn.
Vervolgens speelt hij een goed seizoen
Toen was het vervolgens: Leuk, een goed seizoen bij Vitesse, maar hij heeft het niet bewezen bij een titelkandidaat
Vervolgens volgt een uitnodiging voor Oranje en interesse van Man. Utd
Toen was het. Hij heeft niets te zoeken bij Oranje en hij heeft niets te zoeken bij Man. Utd
Vervolgens verdient hij daadwerkelijk een transfer naar Man. Utd
Toen was het: Het moet een grap zijn, hij kan het niveau niet aan. Hij gaat niet aan spelen toekomen.
Vervolgens komt hij aan spelen toe en weet hij met alle druk van de omschakeling naar een nieuwe competitie, om te schakelen naar het wereldniveau van Man. Utd en uit te blinken in zijn debuutwedstrijd
Toen was het: Het is maar tegen Wigan. Die goal is een mazzeltje. Het is maar één wedstrijd.
Terwijl het bij Willems, Van Rhijn of Martins Indi het compleet tegenovergestelde is. Ze spelen één of twee goede wedstrijden tegen PEC Zwolle of De Graafschap en ze worden al Oranje ingepraat en ze zijn het grootste talent sinds jaren.
Ik zie dit vaak gebeuren bij spelers die niet vanuit een Nederlandse titelkandidaat naar het buitenland vertrekken, dan wordt het succes ze gewoon niet gegund en doen criticasters (aanhangers van PSV, Ajax of Feyenoord) alles eraan om hunzelf te overtuigen dat het geen goede spelers kunnen zijn. Zie hetzelfde verhaal bij Van Wolfswinkel.
Jij kijkt elke week Sporting of waar is dit op gebaseerd? Hij heeft zelfs spelers als Schaken in zijn voorselectie opgenomen dus op dit moment vindt hij van Persie, Huntelaar, Dost en de Jong gewoon beter.quote:Op zondag 16 september 2012 01:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat Van Wolfswinkel niet een keer door Van Gaal is uitgenodigd.
Nou ja, hhij doet het toch heel goed daar, wat moet je dan met Schaken in de voorselectie en niet Van Wolfswinkel?quote:Op zondag 16 september 2012 01:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij kijkt elke week Sporting of waar is dit op gebaseerd? Hij heeft zelfs spelers als Schaken in zijn voorselectie opgenomen dus op dit moment vindt hij van Persie, Huntelaar, Dost en de Jong gewoon beter.
Maar goed, dit is het Büttner topic zie ik.![]()
Schaken is een vleugelspeler, Van Wolfswinkel een nummer negen.quote:Op zondag 16 september 2012 01:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou ja, hhij doet het toch heel goed daar, wat moet je dan met Schaken in de voorselectie en niet Van Wolfswinkel?
Schaken is een buitenspeler, dat is van Wolfswinkel niet. Je gaat geen 5 spitsen in je voorselectie opnemen. Ik weet niet zeker of de Jong ook in de voorselectie zat maar die is er ter vervanging van Dost bijgekomen.quote:Op zondag 16 september 2012 01:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou ja, hhij doet het toch heel goed daar, wat moet je dan met Schaken in de voorselectie en niet Van Wolfswinkel?
quote:Büttner: champagne, podium, Fergie trots
Het humeur van Alexander Büttner kan voorlopig niet meer stuk. De Nederlandse back debuteerde op geweldige wijze bij Manchester United en realiseerde zich dat goed. 'Het is toch echt zo', vertelde de genietende Büttner in de uitzending van Sport1.
'Ik was Man of the Match, moest op een podium staan en kreeg champagne', beschreef Büttner de eerste minuten na zijn assist en fraaie goal in de wedstrijd tegen Wigan Athletic. 'Het is super voor mij dat ik zo'n debuut maak. Ferguson zei dat ik goed gespeeld had en dat hij trots op me was.'
Büttner liep al een dag rond met de wetenschap dat hij zou spelen op Old Trafford. 'Ik kreeg het gisteren te horen. Ik was niet echt zenuwachtig, maar op het veld zag ik wel 80 duizend mensen om me heen.'
Of Büttner nu ook zijn Champions League-debuut gaat maken deze week, durft de linkspoot zich nog niet aan te wagen. 'Het is afwachten nu. Ik weet niet of ik speel, maar het zou wél super zijn.'
Zoals ik al zei ken jij hele andere mensen blijkbaar. Ik heb hier iig niet gelezen dat hij constant werd afgeschreven.quote:Op zondag 16 september 2012 01:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat ik bedoel te zeggen is dat Büttner tot nu toe telkens de verwachtingen waar heeft gemaakt en zelfs ruimschoots heeft overtroffen. Ondanks dat hij constant werd afgeschreven door mensen die dachten dat hij er niets van zou schoppen. Geef hem wat meer krediet voor datgene wat hij bereikt heeft en de manier waarop hij dat bereikt heeft. Door gewoon hard te knokken, altijd ervoor te gaan, geen sterallures te vertonen zoals spelers als Van Der Wiel wel doen. Hij heeft meer strijdlust en doorzettingsvermogen dan de meeste volwaardige Oranje-spelers (m.u.v. Kuyt wellicht). Deze jongen gaat het gewoon nog heel ver schoppen, alle signalen duiden erop dat deze hij niet snel onder de druk bezwijkt.
Is eigenlijk ook wel logisch, ja.quote:Op zondag 16 september 2012 01:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schaken is een buitenspeler, dat is van Wolfswinkel niet. Je gaat geen 5 spitsen in je voorselectie opnemen. Ik weet niet zeker of de Jong ook in de voorselectie zat maar die is er ter vervanging van Dost bijgekomen.
[..]
Lees de eerste pagina van dit topic eens terug.quote:Op zondag 16 september 2012 01:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ken jij hele andere mensen blijkbaar. Ik heb hier iig niet gelezen dat hij constant werd afgeschreven.
Gaat helemaal niet over zijn kwaliteiten, logische reacties. Het was niet verwacht ofzo, zeker ook niet in de positie die hij zat. Komt ook nog bij dat TS met voetbalzone als bron komt.quote:Op zondag 16 september 2012 01:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Lees de eerste pagina van dit topic eens terug.
Ik denk dat je dit verhaal onder andere aan mij richt, maar ik bedoelde het zeker niet negatief. Ik hoop echt dat hij het ver gaat schoppen bij United, en gisteren was in ieder geval een goede start. Waar ik mij wel aan stoor is dat iedereen hem nu al de hemel in prijst, want als je die wedstrijd van gisteren had gezien wist je eigenlijk dat hij gewoon niet veel fout kon doen aangezien Wigan als een natte krant speelde en er bij United ook veel foutjes werden gemaakt (Welbeckquote:
Mja, maar Willems heeft zich ook nog niet staande gehouden tegen een 'team van formaat'. Het gegeven dat er zo veel kritiek op Willems is, heeft misschien toch wel een kern van waarde. Hij heeft talent, hij is goed, maar hij is veel te jong en onervaren.quote:Op zondag 16 september 2012 11:00 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit verhaal onder andere aan mij richt, maar ik bedoelde het zeker niet negatief. Ik hoop echt dat hij het ver gaat schoppen bij United, en gisteren was in ieder geval een goede start. Waar ik mij wel aan stoor is dat iedereen hem nu al de hemel in prijst, want als je die wedstrijd van gisteren had gezien wist je eigenlijk dat hij gewoon niet veel fout kon doen aangezien Wigan als een natte krant speelde en er bij United ook veel foutjes werden gemaakt (Welbeck).
Ik wil hem eerst nog eens tegen een team zien spelen dat wat meer tegenstand biedt voor ik echt heel blij voor hem ga zijn, want wees eerlijk, uit de wedstrijd van gisteren kun je niet teveel conclusies trekken, dat is net zoals conclusies gaan trekken uit Nederland - San Marino. Wel leuke cijfers er aan overgehouden, maar de tegenstander was nergens te vinden en daar hoefden ze geen enkele moeite voor te doen..
Tja, ik kan mij niet uitlaten over Willems want ik volg de eredivisie absoluut niet, maar ik vind het al wel te vroeg om Buttner al meteen de hemel in te prijzen. Voor mij heeft hij tot nu toe 1 voordeel boven Willems en dat is dat hij in een sterkere competitie speelt. Aangezien het nog maar 1 wedstrijd is geweest dat hij uberhaupt speelde is voor mij nog niet de reden om al meteen de vlag uit te hangen en de polonaise schoenen aan te trekken voor Buttner. Als hij tegen een Spurs of Newcastle ook zulke resultaten neerzet zal ik alvast de vlag en schoenen zoeken.quote:Op zondag 16 september 2012 11:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, maar Willems heeft zich ook nog niet staande gehouden tegen een 'team van formaat'. Het gegeven dat er zo veel kritiek op Willems is, heeft misschien toch wel een kern van waarde. Hij heeft talent, hij is goed, maar hij is veel te jong en onervaren.
quote:Zondag, 16 september 2012 om 11:00
Alexander Büttner maakte zaterdagmiddag een droomstart bij Manchester United. De 23-jarige linksback had met een doelpunt en een assist een fors aandeel in de overwinning op Wigan Athletic (4-0). Büttner maakte na ruim een uur spelen na een individuele actie de derde treffer van the Mancunians, kort nadat hij Javier Hernandez in staat had gesteld te scoren.
De Britse media zijn lovend over het eerste optreden van Büttner. Volgens The Independent heeft de Nederlander nog altijd iets van een straatvoetballer in zich. "He still has something of the street footballer about him." The Guardian gaat een stapje verder: "Alexander Büttner shows Michael Owen how to debut." De aanvaller maakte zaterdag ook zijn debuut, voor Stoke City in het duel met Manchester City. Hij viel in de negentigste minuut in, maar kreeg niet de bal.
Volgens The Daily Mail zag Büttner het levenslicht om in volgepakte stadions te voetballen. "Buttner, a £4m summer capture from Vitesse Arnhem as cover for left-back Patrice Evra, played as though he was born to perform in front of 75,000 fans." Manager Sir Alex Ferguson was na afloop te spreken over de verrichtingen van Büttner: 'Een ruwe diamant die nog wel geslepen dient te worden."
twitter:MU689908 twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 19:31:30I want Southampton to get relegated for not signing Buttner. reageer retweet
twitter:Abiscuittin twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 19:35:58Buttner. When he came everyone was like "oh yea he's gonna be sick because he looks like a madman" reageer retweet
twitter:grace11_8 twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 19:35:45Buttner makes evra look like the world's best left back reageer retweet
twitter:hillview27 twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 19:35:10Kagawa Buttner and Welbeck just not good enough for Man United. reageer retweet
twitter:MU689908 twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 19:31:30I want Southampton to get relegated for not signing Buttner. reageer retweet
Whoepstwitter:phateeshaaba twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 19:30:20Buttner needs to get the hell out of this game. reageer retweet
quote:Ferguson goed te spreken over Büttner: 'Hij traint erg goed'
Alexander Büttner kwam een maand lang niet in actie voor Manchester United, maar kreeg zaterdag opeens weer een basisplaats in de bekerwedstrijd tegen West Ham United. De linksback deed negentig minuten mee en maakte een goede indruk op Sir Alex Ferguson, die tevreden is over de manier waarop zijn 23-jarige zomeraankoop zich ontwikkelt in Engeland.
Volgens Ferguson brengt Büttner wat er van hem verwacht wordt. "We hebben hem gehaald om in de toekomst Patrice Evra op te volgen", vertelt de manager van United aan Omroep Gelderland. "Wat we wilden was een aanvallend ingestelde linksback en dat zien we ook in hem. Hij traint erg goed, heeft een huis en is helemaal gesetteld hier in Engeland."
Ferguson meent dat Büttner veel heeft aan landgenoot Robin van Persie, die zaterdag tegen West Ham een replay uit het vuur sleepte, met de late gelijkmaker (2-2). "Je komt in een andere cultuur, in een ander land bij een grote club. Dat is een grote verandering", weet Ferguson. "Dan helpt het als iemand als Robin jarenlange ervaring heeft in Engeland. Ze praten natuurlijk veel met elkaar, dat is begrijpelijk."
TT is niet meer actueelquote:Büttner bereikt persoonlijk akkoord met Besiktas
Manchester United-linksback Alexander Büttner heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Besiktas. De clubs moeten wel nog tot een overeenstemming komen over een verhuurperiode van een jaar.
Büttner speelde het afgelopen seizoen twaalf wedstrijden voor United en was daarin twee keer trefzeker. Alexander Bursac, de zaakwaarnemer van de voormalig Vitesse-linksback, liet vorige week nog aan VI weten dat een verhuur de enige optie was voor Büttner, die in Manchester stand-in voor Patrice Evra was.
'Manager David Moyes heeft ons laten weten dat verkoop absoluut géén optie is. Alleen verhuur zou eventueel een optie kunnen zijn. Alexander zelf wil meer garantie op speelminuten, met het oog op het Nederlands eftal en het WK in Brazilië. Als dat niet in Manchester kan, dan tijdelijk elders', vertelde Bursac.
Het conctract bij United loopt voor Büttner nog door tot medio 2017. Ook Benfica was geïnteresseerd in de verdiensten van de back. Het is al langer bekend dat Moyes Everton-linksback Leighton Baines graag wil wegplukken bij zijn oude club.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:13 schreef El_jefe07 het volgende:
Alexander Büttner with the cross of the season
Zie nu dat ik precies een jaar geleden ook al negatieve reacties over Buttner hier plaatste, hahaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |