Echt ik lach me doodquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:01 schreef Fok-it het volgende:
I like the name.. Must be good.''
Haha genius
Ik ookquote:
Ik zag ergens wel een goede post. Ze willen gewoon een andere Nederlander halen, zodat RVP zich thuis voelt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:20 schreef Fok-it het volgende:
En hoe goed of slecht hij nou is, Hij zit morgen gewoon op de bank tegen Everton![]()
Ze hebben geen andere back naast Evra want Fabio speelt bij QPR op huurbasis.
Haha, wel leuk om te lezen dat ze daar nogal Nederland-minded zijn. Bijvoorbeeld een gast die zegt dat hij blij is dat er weer Nederlanders bij Man U spelen, en een andere kerel zei dat hij vond dat er altijd zowel een Nederlander als een Noor (wtf?) bij Man U zou moeten spelenquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag ergens wel een goede post. Ze willen gewoon een andere Nederlander halen, zodat RVP zich thuis voelt.
Ruud van Nistelrooy en Ole Gunnar Solskjaer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, wel leuk om te lezen dat ze daar nogal Nederland-minded zijn. Bijvoorbeeld een gast die zegt dat hij blij is dat er weer Nederlanders bij Man U spelen, en een andere kerel zei dat hij vond dat er altijd zowel een Nederlander als een Noor (wtf?) bij Man U zou moeten spelen
Haha, wat leuk!quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, wel leuk om te lezen dat ze daar nogal Nederland-minded zijn. Bijvoorbeeld een gast die zegt dat hij blij is dat er weer Nederlanders bij Man U spelen, en een andere kerel zei dat hij vond dat er altijd zowel een Nederlander als een Noor (wtf?) bij Man U zou moeten spelen
Vitessequote:Op maandag 20 augustus 2012 02:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke club zou hem volgend seizoen huren?
quote:Büttner sprak Ferguson nog niet
„Knijp even in mijn arm”, lachte Alexander Büttner toen hij met zijn zaakwaarnemer Alexander Bursac op Schiphol verscheen. „Als je een week geleden zou zeggen dat ik met Robin van Persie samen bij Manchester United zou gaan spelen, had ik je rechtstreeks naar het gekkenhuis gestuurd.”
De verdediger van Vitesse ondergaat vandaag de medische keuring bij de Mancunians, tekent voor vijf jaar en spreekt met recht van een bliksemtransfer. „Anderhalve maand terug heeft Manchester United in een mailtje al eens de belangstelling kenbaar gemaakt, maar vier dagen geleden werd het pas echt concreet. Ik heb nog niet eens met mijnheer Ferguson gesproken. Als het goed is, gebeurt dat morgen (vandaag, red.).”
Büttner prijst zich achteraf gelukkig dat de deal naar Southampton afketste. „Inclusief het niet mogen meetrainen met het eerste en de arbitragezaak tegen Vitesse was het geen leuke tijd. Ik zie deze toptransfer als een beloning.
Pardon?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Man, hou lekker je vervelende bek dicht.
Thanks! Is goedquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja ja, je bent grappig, laten we on-topic gaan.
twitter:brahimdarri twitterde op maandag 20-08-2012 om 14:36:26Me bro Alexander Buttner na Manchester. Stuurd me net deze foto op...... Te hard!!! Heel veel succes daaro bro! http://t.co/afrl07iz reageer retweet
Clasie> Anitaquote:
Alsof Anita veel speeltijd krijgt daarquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Anita speelt bij Newcastle man
Geen club die interesse heeft in Clasie.
Tuurlijk krijgt Anita speeltijd, anders betaal je er geen 8.5 miljoen voor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof Anita veel speeltijd krijgt daar
Nee hèhè net zijn eerste jaar afgerond bij Feyenoord, wacht maar paar jaar.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen club die interesse heeft in Clasie.
3 dagen aanwezig in Newcastle en direct een halfuur mogen meespelen. Maar waarom gaat het hier over spelers buiten Buttner?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof Anita veel speeltijd krijgt daar
Nee hèhè net zijn eerste jaar afgerond bij Feyenoord, wacht maar paar jaar.
Maak nie uit ze bro zit bij Joenahtut das toch nie bepaalt zagt!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat trainingsshirt van Man U is echt vreselijk
En dan net na sluiting transferperiode breekt Evra z'n beenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:22 schreef Dos37 het volgende:
Nu Fabio verhuurd is is Evra de enige linksachter maar speelt bijna alles.
Moeten ze het seizoen in met Buttnerquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En dan net na sluiting transferperiode breekt Evra z'n been
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |