Echt ik lach me doodquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:01 schreef Fok-it het volgende:
I like the name.. Must be good.''
Haha genius
Ik ookquote:
Ik zag ergens wel een goede post. Ze willen gewoon een andere Nederlander halen, zodat RVP zich thuis voelt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:20 schreef Fok-it het volgende:
En hoe goed of slecht hij nou is, Hij zit morgen gewoon op de bank tegen Everton![]()
Ze hebben geen andere back naast Evra want Fabio speelt bij QPR op huurbasis.
Haha, wel leuk om te lezen dat ze daar nogal Nederland-minded zijn. Bijvoorbeeld een gast die zegt dat hij blij is dat er weer Nederlanders bij Man U spelen, en een andere kerel zei dat hij vond dat er altijd zowel een Nederlander als een Noor (wtf?) bij Man U zou moeten spelenquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag ergens wel een goede post. Ze willen gewoon een andere Nederlander halen, zodat RVP zich thuis voelt.
Ruud van Nistelrooy en Ole Gunnar Solskjaer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, wel leuk om te lezen dat ze daar nogal Nederland-minded zijn. Bijvoorbeeld een gast die zegt dat hij blij is dat er weer Nederlanders bij Man U spelen, en een andere kerel zei dat hij vond dat er altijd zowel een Nederlander als een Noor (wtf?) bij Man U zou moeten spelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |