hahaha dat zag ik net dus ook, geweldig, die lui vragen zich ook af wat vor een tokkie ze nu weer in huis hebben gehaaldquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:57 schreef S0nic het volgende:
Wtf![]()
http://www.redcafe.net/f9/alexander-buettner-358056/
Dit is ook geweldigZe hebben geen idee wie deze gast is
quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:15 schreef Doublepain het volgende:
Mooi dit
If he does well, we can have his own nic. Buttman
Buttman and Robin
vrijdag wordt hij gepresenteerdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:35 schreef Doublepain het volgende:
Nog niks gemeld op manutd site, gaat het nog wel door?
Ja en dan mag die zeker op de bank gaan zitten omdat Evra al speelt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De Engelse pers had eerst gerekend op de komst van Leighton Baines
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zal dit seizoen back-up zijn van Evra, als Fabio terug komt gaan hun twee uitmaken wie de nieuwe LB wordt denk ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:58 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Ja en dan mag die zeker op de bank gaan zitten omdat Evra al speelt.
Fabio is niet voor niks verhuurd want als Fabio echt beter was dan Buttner dan zouden ze Fabio niet verhuren en geen miljoenen uitgeven voor Buttner.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zal dit seizoen back-up zijn van Evra, als Fabio terug komt gaan hun twee uitmaken wie de nieuwe LB wordt denk ik.
Fabio is echt niet slechter hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:28 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Fabio is niet voor niks verhuurd want als Fabio echt beter was dan Buttner dan zouden ze Fabio niet verhuren en geen miljoenen uitgeven voor Buttner.
Nee maar jij had het over de backup van Evra volgend jaar wie die strijd gaat winnen en ik denk dat ze Fabio niet voor niets hebben verhuurd en niet miljoenen betalen voor Buttner omdat hij slechter dan Fabio is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fabio is echt niet slechter hoor.
En wat had je dan verwacht, dat Buttner Evra even wegzet?
Ze hadden misschien verwacht dat Baines kwam wat zou betekenen dat Fabio op nul komma nul minuten had kunnen rekenen. Fabio heeft trouwens al veel meer ervaring in de PL erop zitten dus sowieso al een voorsprong.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:31 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Nee maar jij had het over de backup van Evra volgend jaar wie die strijd gaat winnen en ik denk dat ze Fabio niet voor niets hebben verhuurd en niet miljoenen betalen voor Buttner omdat hij slechter dan Fabio is.
Ja maar speelde maar 20 wedstrijdjes hoor in de BPL in 4 jaar zijn broer speelde het dubbelequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden misschien verwacht dat Baines kwam wat zou betekenen dat Fabio op nul komma nul minuten had kunnen rekenen. Fabio heeft trouwens al veel meer ervaring in de PL erop zitten dus sowieso al een voorsprong.
Rafael is beter ja maar komt ook omdat United niet meer een echt goeie RB heeft zoals Evra.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Ja maar speelde maar 20 wedstrijdjes hoor in de BPL in 4 jaar zijn broer speelde het dubbele
Dus omdat ze geen goede RB hebben is Rafael beter ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rafael is beter ja maar komt ook omdat United niet meer een echt goeie RB heeft zoals Evra.
Nee omdat United wel een sterke LB heeft en geen RB speelt Rafael meer dan Fabio de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:47 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Dus omdat ze geen goede RB hebben is Rafael beter ?
Volgens mij heeft dit gewoon met kwaliteit te maken want anders hadden ze wel een goeie RB gehaald.
Maar ik vind Rafael sws ook beter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee omdat United wel een sterke LB heeft en geen RB speelt Rafael meer dan Fabio de afgelopen jaren.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:28 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Fabio is niet voor niks verhuurd want als Fabio echt beter was dan Buttner dan zouden ze Fabio niet verhuren en geen miljoenen uitgeven voor Buttner.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |