'Alexander is een van de beste jonge linksbacks in Europa en we zijn blij dat we hem hebben vastgelegd.'quote:United presenteert Büttner: 'Interessante jonge back'
Manchester United heeft dinsdagmiddag Alexander Büttner gepresenteerd, nadat hij met succes de medische keuring had doorstaan. Manager Sir Alex Ferguson is verheugd met de komst van de 23-jarige linksback, die een vijfjarig contract heeft getekend bij The Red Devils.
'Alexander is een van de beste jonge linksbacks in Europa en we zijn blij dat we hem hebben vastgelegd. We hebben hem al een tijdje in de gaten gehouden. Met hem hebben we een interessante optie erbij voor die positie', vertelt Ferguson op de clubwebsite over de bij Vitesse in onmin geraakte linkspoot.
Ook Büttner komt aan het woord op het digitale thuis van Man Utd. 'Dit is een van de mooiste dagen van mijn leven. Dit is een ploeg die ik al jaren bewonder en ik kan niet wachten om mijn ploeggenoten te ontmoeten en om een rol te spelen in het succesvol laten zijn van de club.'
Büttner is deze zomer de tweede Nederlander die zich Mancunian mag noemen. Vorige week kwam Robin van Persie al over van Arsenal. Afgelopen maandag maakte de Oranje-international als invaller zijn debuut, maar hij kon een 1-0 nederlaag op bezoek bij Everton niet voorkomen.

quote:Injury concerns persist
Manchester United's injury concerns are not expected to ease before the Reds meet Fulham at Old Trafford on Saturday.
Rio Ferdinand, Jonny Evans, Chris Smalling and Phil Jones are all currently sidelined, with Reds boss Sir Alex Ferguson admitting it could be "a couple of weeks" before his defence takes on a more familiar composition.
At Goodison Park on Monday night, Sir Alex Ferguson was forced to field Michael Carrick alongside Nemanja Vidic in the heart of the back four and Antonio Valencia on the right.
The same players could well be asked to perform similar jobs this weekend against a Fulham side that smashed five past Norwich City in their opening 2012/13 fixture.
"I don’t think any of them [Ferdinand, Evans, Smalling, Jones] will be fit for Saturday," Sir Alex told MUTV. "Hopefully Jonny Evans is getting near. Obviously we’ve got a good week’s training now and that will bring him on a good bit.
"Hopefully in a couple of weeks we should be okay.
"Michael Carrick’s not used to playing as a centre-back but he did all right, he did fine. He applied himself well tonight - they all did."

Toch apart, Carrick en Valencia achterin.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Evra hoeft in de training maar een blessure op te lopen en Büttner staat in de basis.
Zo zal United dan spelen tegen Fulham:
[ afbeelding ]

Ik wilde het zelfde posten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:03 schreef Chase_Utley het volgende:
Je zou toch haast denken dat dit ook een modontgroeningstopic was maar het is bittere realiteit.

Alex Ferguson is echt de weg kwijt deze zomer met aankopen, eerst RvP en nu Buttplug....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die zaakwaarnemer is nog steeds rondjes aan het dansen denk ik. Ongelofelijk nog steeds deze transfer.

Denk ik ook, misschien 2e seizoen ook nog af en toe en daarna is het gewogen, te licht bevonden en door naar een club als Everton, Wigan, enz.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Denk dat ie in zijn 1e seizoen wel wat wedstrijden pakt in de fa en league cup
Maar verder gaan we hem denk ik persoonlijk nog niet heel vaak zien

Weet niet manquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Denk ik ook, misschien 2e seizoen ook nog af en toe en daarna is het gewogen, te licht bevonden en door naar een club als Everton, Wigan, enz.

En dit is dus ook heel goed mogelijk jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:45 schreef MRN89 het volgende:
Hoop voor hem dat het niet een gevalletje R.Drenthe gaat worden

Drenthe was meer een hype dan Buttner en Realquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:45 schreef MRN89 het volgende:
Hoop voor hem dat het niet een gevalletje R.Drenthe gaat worden
 haalde toen iedere nederlander die een speler kon passeren
  haalde toen iedere nederlander die een speler kon passeren

Alleen heeft Liverpool in 2 jaar tijd meer uitgegeven dan Real voor Ronaldoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
United have jumped the queue and now look to have got their man, after agreeing a £4 million deal over the weekend
4 miljoen pond = 5 miljoen euro
Duurder dan de transfer van Assaidi naar Liverpool.

wrom hebben se mij niet gehaalt dn?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:22 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Drenthe was meer een hype dan Buttner en Realhaalde toen iedere nederlander die een speler kon passeren

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |