Is eigenlijk ook wel logisch, ja.quote:Op zondag 16 september 2012 01:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schaken is een buitenspeler, dat is van Wolfswinkel niet. Je gaat geen 5 spitsen in je voorselectie opnemen. Ik weet niet zeker of de Jong ook in de voorselectie zat maar die is er ter vervanging van Dost bijgekomen.
[..]
Lees de eerste pagina van dit topic eens terug.quote:Op zondag 16 september 2012 01:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ken jij hele andere mensen blijkbaar. Ik heb hier iig niet gelezen dat hij constant werd afgeschreven.
Gaat helemaal niet over zijn kwaliteiten, logische reacties. Het was niet verwacht ofzo, zeker ook niet in de positie die hij zat. Komt ook nog bij dat TS met voetbalzone als bron komt.quote:Op zondag 16 september 2012 01:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Lees de eerste pagina van dit topic eens terug.
Ik denk dat je dit verhaal onder andere aan mij richt, maar ik bedoelde het zeker niet negatief. Ik hoop echt dat hij het ver gaat schoppen bij United, en gisteren was in ieder geval een goede start. Waar ik mij wel aan stoor is dat iedereen hem nu al de hemel in prijst, want als je die wedstrijd van gisteren had gezien wist je eigenlijk dat hij gewoon niet veel fout kon doen aangezien Wigan als een natte krant speelde en er bij United ook veel foutjes werden gemaakt (Welbeckquote:
Mja, maar Willems heeft zich ook nog niet staande gehouden tegen een 'team van formaat'. Het gegeven dat er zo veel kritiek op Willems is, heeft misschien toch wel een kern van waarde. Hij heeft talent, hij is goed, maar hij is veel te jong en onervaren.quote:Op zondag 16 september 2012 11:00 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit verhaal onder andere aan mij richt, maar ik bedoelde het zeker niet negatief. Ik hoop echt dat hij het ver gaat schoppen bij United, en gisteren was in ieder geval een goede start. Waar ik mij wel aan stoor is dat iedereen hem nu al de hemel in prijst, want als je die wedstrijd van gisteren had gezien wist je eigenlijk dat hij gewoon niet veel fout kon doen aangezien Wigan als een natte krant speelde en er bij United ook veel foutjes werden gemaakt (Welbeck).
Ik wil hem eerst nog eens tegen een team zien spelen dat wat meer tegenstand biedt voor ik echt heel blij voor hem ga zijn, want wees eerlijk, uit de wedstrijd van gisteren kun je niet teveel conclusies trekken, dat is net zoals conclusies gaan trekken uit Nederland - San Marino. Wel leuke cijfers er aan overgehouden, maar de tegenstander was nergens te vinden en daar hoefden ze geen enkele moeite voor te doen..
Tja, ik kan mij niet uitlaten over Willems want ik volg de eredivisie absoluut niet, maar ik vind het al wel te vroeg om Buttner al meteen de hemel in te prijzen. Voor mij heeft hij tot nu toe 1 voordeel boven Willems en dat is dat hij in een sterkere competitie speelt. Aangezien het nog maar 1 wedstrijd is geweest dat hij uberhaupt speelde is voor mij nog niet de reden om al meteen de vlag uit te hangen en de polonaise schoenen aan te trekken voor Buttner. Als hij tegen een Spurs of Newcastle ook zulke resultaten neerzet zal ik alvast de vlag en schoenen zoeken.quote:Op zondag 16 september 2012 11:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, maar Willems heeft zich ook nog niet staande gehouden tegen een 'team van formaat'. Het gegeven dat er zo veel kritiek op Willems is, heeft misschien toch wel een kern van waarde. Hij heeft talent, hij is goed, maar hij is veel te jong en onervaren.
quote:Zondag, 16 september 2012 om 11:00
Alexander Büttner maakte zaterdagmiddag een droomstart bij Manchester United. De 23-jarige linksback had met een doelpunt en een assist een fors aandeel in de overwinning op Wigan Athletic (4-0). Büttner maakte na ruim een uur spelen na een individuele actie de derde treffer van the Mancunians, kort nadat hij Javier Hernandez in staat had gesteld te scoren.
De Britse media zijn lovend over het eerste optreden van Büttner. Volgens The Independent heeft de Nederlander nog altijd iets van een straatvoetballer in zich. "He still has something of the street footballer about him." The Guardian gaat een stapje verder: "Alexander Büttner shows Michael Owen how to debut." De aanvaller maakte zaterdag ook zijn debuut, voor Stoke City in het duel met Manchester City. Hij viel in de negentigste minuut in, maar kreeg niet de bal.
Volgens The Daily Mail zag Büttner het levenslicht om in volgepakte stadions te voetballen. "Buttner, a £4m summer capture from Vitesse Arnhem as cover for left-back Patrice Evra, played as though he was born to perform in front of 75,000 fans." Manager Sir Alex Ferguson was na afloop te spreken over de verrichtingen van Büttner: 'Een ruwe diamant die nog wel geslepen dient te worden."
twitter:MU689908 twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 19:31:30I want Southampton to get relegated for not signing Buttner. reageer retweet
twitter:Abiscuittin twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 19:35:58Buttner. When he came everyone was like "oh yea he's gonna be sick because he looks like a madman" reageer retweet
twitter:grace11_8 twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 19:35:45Buttner makes evra look like the world's best left back reageer retweet
twitter:hillview27 twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 19:35:10Kagawa Buttner and Welbeck just not good enough for Man United. reageer retweet
twitter:MU689908 twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 19:31:30I want Southampton to get relegated for not signing Buttner. reageer retweet
Whoepstwitter:phateeshaaba twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 19:30:20Buttner needs to get the hell out of this game. reageer retweet
quote:Ferguson goed te spreken over Büttner: 'Hij traint erg goed'
Alexander Büttner kwam een maand lang niet in actie voor Manchester United, maar kreeg zaterdag opeens weer een basisplaats in de bekerwedstrijd tegen West Ham United. De linksback deed negentig minuten mee en maakte een goede indruk op Sir Alex Ferguson, die tevreden is over de manier waarop zijn 23-jarige zomeraankoop zich ontwikkelt in Engeland.
Volgens Ferguson brengt Büttner wat er van hem verwacht wordt. "We hebben hem gehaald om in de toekomst Patrice Evra op te volgen", vertelt de manager van United aan Omroep Gelderland. "Wat we wilden was een aanvallend ingestelde linksback en dat zien we ook in hem. Hij traint erg goed, heeft een huis en is helemaal gesetteld hier in Engeland."
Ferguson meent dat Büttner veel heeft aan landgenoot Robin van Persie, die zaterdag tegen West Ham een replay uit het vuur sleepte, met de late gelijkmaker (2-2). "Je komt in een andere cultuur, in een ander land bij een grote club. Dat is een grote verandering", weet Ferguson. "Dan helpt het als iemand als Robin jarenlange ervaring heeft in Engeland. Ze praten natuurlijk veel met elkaar, dat is begrijpelijk."
TT is niet meer actueelquote:Büttner bereikt persoonlijk akkoord met Besiktas
Manchester United-linksback Alexander Büttner heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Besiktas. De clubs moeten wel nog tot een overeenstemming komen over een verhuurperiode van een jaar.
Büttner speelde het afgelopen seizoen twaalf wedstrijden voor United en was daarin twee keer trefzeker. Alexander Bursac, de zaakwaarnemer van de voormalig Vitesse-linksback, liet vorige week nog aan VI weten dat een verhuur de enige optie was voor Büttner, die in Manchester stand-in voor Patrice Evra was.
'Manager David Moyes heeft ons laten weten dat verkoop absoluut géén optie is. Alleen verhuur zou eventueel een optie kunnen zijn. Alexander zelf wil meer garantie op speelminuten, met het oog op het Nederlands eftal en het WK in Brazilië. Als dat niet in Manchester kan, dan tijdelijk elders', vertelde Bursac.
Het conctract bij United loopt voor Büttner nog door tot medio 2017. Ook Benfica was geïnteresseerd in de verdiensten van de back. Het is al langer bekend dat Moyes Everton-linksback Leighton Baines graag wil wegplukken bij zijn oude club.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:13 schreef El_jefe07 het volgende:
Alexander Büttner with the cross of the season
Zie nu dat ik precies een jaar geleden ook al negatieve reacties over Buttner hier plaatste, hahaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |