Prima wedstrijd om mee te beginnen, je wil hem niet tegen een team als Chelsea of Liverpool in de basis zetten zonder PL ervaring.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:09 schreef TLC het volgende:
De kans is erg groot dat Buttner zijn debuut gaat maken tegen Wigan, Evra lijkt plaats te moeten maken voor Buttner volgens de Daily Mirror.
Buttner in de basis, en Evra tegen Wigan op de bank![]()
Fergusson heeft volgens mij nooit gezegd dat hij toen in de basis zou staan, wel dat hij in de selectie zat.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dat zeiden ze de vorige wedstrijd ook hè
Maar zou mooi zijn voor hem!
Nee, ik bedoelde met 'zeiden ze' dat de media dat de vorige keer ook zei. Toen zou Evra geblesseerd zijn werd gezegd maar stond uiteindelijk gewoon in de basis.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:28 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Fergusson heeft volgens mij nooit gezegd dat hij toen in de basis zou staan, wel dat hij in de selectie zat.
Mooi he. Ik ben benieuwd naar motd vanavondquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:26 schreef tong80 het volgende:
Schitterend. Zo debuteren bij een grootmacht.![]()
![]()
Ga fietsen met je Douglas.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:25 schreef TLC het volgende:
En dan zijn debuut in Oranje samen met Douglas tegen het almachtige Andorra![]()
Ik heb al meer dan 20 jaar niet meer op een fiets gezeten, dus liever niet eigenlijk.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:28 schreef Elvislives het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel van zijn spel genoten afgelopen seizoen overigens en leuk voor hem deze transfer, maar United? Nee...
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:30 schreef Maraten het volgende:
Dag carriere, die maakt nooit minuten met Evra en Fabio voor hem
aardige goalquote:
Da's geen gestolen Marokkaan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |