Een topic voor deze watervlugge Amsterdammerquote:Luciano Narsingh (Amsterdam, 13 september 1990) is een Nederlands voetballer. Hij komt uit voor de Nederlandse eredivisieclub sc Heerenveen.
Narsingh heeft in 2008 een contract tot 2013 getekend. Op woensdag 29 oktober 2008 maakte hij zijn debuut in de Eredivisie. Hij viel toen in voor de geblesseerde Danijel Pranjić in de 2-0 verloren wedstrijd tegen Vitesse
Hopelijk naar Ajax.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:06 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd waar hij heengaat volgens seizoen. Goede speler.
Wat als PSV CL in gaat en Ajax EL?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:38 schreef Smoofie het volgende:
Denken dat Narsingh voor PSV kiest en niet voor Ajax
Sulejmani op de bank en Ebecilio mag wmb bij een andere club gaan spelen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:53 schreef anusmega het volgende:
Ik snap echt niet wat ons Ajax er mee moet? En onze vriend Sulejmani dan? Of Boerigter, of ebecillio? Waar moeten die dan heen? Xx Frank de Boer
Jij kent hem door wat filmpjes? Woon je onder een steen ofzo??quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:05 schreef A.Robben het volgende:
Talentvolle speler. Ik heb al een paar filmpjes van hem gezien en het lijkt mij een uitstekende keuze voor ons elftal.
Nee die kijkt sws na zijn wedstrijd naar Heerenveen zoals iedereen dat doetquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij kent hem door wat filmpjes? Woon je onder een steen ofzo??
Ook al volg je je eigen club dan moet je hem wel kennen of kijk je geen samenvattingen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee die kijkt sws na zijn wedstrijd naar Heerenveen zoals iedereen dat doet
https://twitter.com/Milanello/status/224189274206117889twitter:Milanello twitterde op zaterdag 14-07-2012 om 19:11:02Raiola is in Holland now to complete Luciano Narsingh's transfer to PSV Eindhoven. He's expected to return to Paris on Monday. reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |