Boe-hoe.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Blind is in vergelijking met Willems 10 klassen beter. Die brengt tenminste rust in het elftal en is geen smerige egotripper
Ik bashte niet eens andere clubs in mijn post in het livetopic.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boe-hoe.
Pleur gewoon op met je gebash van spelers van een andere club, klaar.
Je weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik bashte niet eens andere clubs in mijn post in het livetopic.
Het is even wennen nu Guitarist weg is, dit is het nieuwe beleid man. Ik kan er verder ook weinig aan doen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik bashte niet eens andere clubs in mijn post in het livetopic.
Erwin is geen mod meer op MUZ? Zonde.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is even wennen nu Guitarist weg is, dit is het nieuwe beleid man. Ik kan er verder ook weinig aan doen.
Helaas had die beste man geen tijd meer en dus moeten we het hiermee doen.
Dat was ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof Anita en Huntelaar een stel niksnutten zijn![]()
![]()
Slaat gewoon nergens op dat je een post daarover gaat verwijderen
Uh, nee.quote:Op zondag 16 september 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Het grote Luciano Narsingh topic #1 Maatjes met Oussama
wijziging naar:
Hard leven in eindhoven?
Er wordt gekeken jaquote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan er eens naar die pizzageit gekekene worden?
Probeer eens mensen te negeren, al dat gezeik op zulke posts is nog irritanter om te lezen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan Bianconeri eens een corrigerende tik krijgen, loopt constant te zuigen in het Ajaxtopic zonder enige onderbouwing
Is voor mij lastigquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Probeer eens mensen te negeren, al dat gezeik op zulke posts is nog irritanter om te lezen.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik weet het, is toch weer een post die je mist op de postcount.
Dat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Probeer eens mensen te negeren, al dat gezeik op zulke posts is nog irritanter om te lezen.
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:06 schreef Caland het volgende:
Against The Modern Football
Misschien dat iemand wat kan doen aan het offtopic geblaat van tong? Dank.
Doe de groeten aan je begeleider.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben weg voor vandaag.
Maar mijn dag is weer goed.![]()
![]()
Ach, als we met elke post die niet ontopic is reageren om op te kankeren wordt het ook een zooitje. Maak je niet altijd zo druk om tong. .quote:Op woensdag 19 september 2012 15:11 schreef Caland het volgende:
Ik zie niet in hoe een topic over Koos Alberts wat toevoegt, maargoed.
Ik maak me nergens druk over. Steven gaf eerder al een waarschuwing, vervolgens gaat 'ie vrolijk door. Ik weiger gewoon mee te werken aan een voorkeursbehandeling voor iemand die niet helemaal in orde is.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, als we met elke post die niet ontopic is reageren om op te kankeren wordt het ook een zooitje. Maak je niet altijd zo druk om tong. .
No problemoquote:Op donderdag 20 september 2012 13:59 schreef tong80 het volgende:
Excuses Stefen. Het waren kuttopics.
Had me al meer dan een jaar ingehouden.
Met name Tyronquote:Op donderdag 20 september 2012 21:19 schreef FL_Freak het volgende:
Had al een TR gedaan en zal het vast wel fout hebben, maar het gaat weer eens flink mis in het PSV topic mbt tot trolls die het topic verzieken.
En dan noemen ze mij een luldebehanger.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:19 schreef FL_Freak het volgende:
Had al een TR gedaan en zal het vast wel fout hebben, maar het gaat weer eens flink mis in het PSV topic mbt tot trolls die het topic verzieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |