+Twente?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ, Atletico, Athletic, Sporting, Hannover, Valencia, Piraeus
![]()
Ik denk het wel.quote:
Klopt niet helemaal.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:53 schreef Nober het volgende:
Kennelijk is het niet interessant voor clubs als Man. United en Man. City, opzich wel begrijpelijk als je PL, League Cup, FA Cup en CL hebt gespeeld.
nou PSV was niet gunstig hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:45 schreef bianconeri het volgende:
Wat een dramatische avond voor het Nederlandse voetbal zeg.....
Twente had 100% door gemoeten maar wordt helemaal kapot gespeeld door Schalke. Een vrij matige club.
Psv tegen ook een niet erg bijzondere club Valencia kunnen niet eens winnen in eigen huis.....
Gelukkig overleeft Az het wel, maar ongelofelijk wat een slechte avond.
Die 3 ploegen die er elk goed voor stonden gaat er maar 1 door.
Daar gaan alle punten..........
Zeg ik, gaat nog wat worden daar.quote:
Psv echt wel gunstig hoor!quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Psv echt wel gunstig hoor!
4-2 is gewoon een gelijke stand op doelsaldo, dus winnen en je bent al bijna binnen.
Nee 2 goals tegen, penalty telt gewoon als goal hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat de fuck, zie ik nou inderdaad in de liveticker staan dat AZ vanaf de derde minuut met tien man speelde? En toch zijn ze door en kregen maar één goal en een penalty tegen?
Lol.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Psv echt wel gunstig hoor!
4-2 is gewoon een gelijke stand op doelsaldo, dus winnen en je bent al bijna binnen.
Kan jij nog interessante opmerkingen maken? Iets inhoudelijks?quote:
Uitgoals tellen dubbel toch?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kan jij nog interessante opmerkingen maken? Iets inhoudelijks?
Volgens mij niet he.
4-2 was voor Psv gewoon een zeer bruikbare uitslag, waar je nog makkelijk mee door kan.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens mij niet he.
4-2 was voor Psv gewoon een zeer bruikbare uitslag, waar je nog makkelijk mee door kan.
Ik snap dat ze dan twee goals tegen hebben, maar dat is er maar ééntje door het spel van Udinese dan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee 2 goals tegen, penalty telt gewoon als goal hoor.
Het moge een wonder heten dat Az door is.
Terwijl de idiote lamzakken van een Psv en Twente het gewoon compleet laten liggen.
Laat die kerels eens wat voor al dat geld doen zeg.
Slecht nieuws, Oekraine stond net onder Nederland op de ranglijst.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:54 schreef TLC het volgende:
Metallist lijkt zich toch te gaan plaatsen ondanks een thuisnederlaag eerder
Ten 1e maakt die plaats sowieso al niets uit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Slecht nieuws, Oekraine stond net onder Nederland op de ranglijst.
Oke, maar goed, Metallist is sowieso geen leuke club.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ten 1e maakt die plaats sowieso al niets uit.
Ten 2e valt Oekraine na dit seizoen toch terug achter Nederland omdat een beter jaar voor ze wegvalt als ik het goed heb.
Met Schalke, Valencia, en Atletico Madrid er nog in is AZ kansloos voor de eindzege.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef bianconeri het volgende:
Haha Az gaat gewoon de EL winnen op deze manier![]()
Alle ploegen waar Az echt vrees voor zou moeten hebben lijken er uit te vliegen.
Namelijk de clubs uit Manchester.
Van de ploegen die er op deze manier overblijven kan Az ze allemaal hebben.
Had je dan voorgesteld dat logischerwijs alle 3 door zouden gaan
Welke van de overgebleven clubs wel dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:00 schreef Slobeend het volgende:
Oke, maar goed, Metallist is sowieso geen leuke club.
BILBAOquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welke van de overgebleven clubs wel dan?
Valencia is nou niet een ploeg waar je voor gaat kijken,
Sporting echt weer zo'n viezo Portugese ploeg,
Schalke leuke sfeer daar maar nou ook niet bepaald goed spel.
Schalke is niets beter dan Az.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Met Schalke, Valencia, en Atletico Madrid er nog in is AZ kansloos voor de eindzege.
mits goede loting kunnen ze wel halve finale halen. Metalist , Hannover en Sporting zijn mogelijk. Tegen bilbao , ath madrid , schalke of valencia zie ik ze ondergaan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Met Schalke, Valencia, en Atletico Madrid er nog in is AZ kansloos voor de eindzege.
Het is dat ik weet wat voor baggeruser je bent. Dus ga er maar niet op in.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou fantasisch!! Daar moet je zooooo bang voor zijn
Schalke is makkelijker, is gewoon niet erg sterke club en mettalist nog zwakker maar heel stug.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:04 schreef sausagin het volgende:
[..]
mits goede loting kunnen ze wel halve finale halen. Metalist , Hannover en Sporting zijn mogelijk. Tegen bilbao , ath madrid , schalke of valencia zie ik ze ondergaan.
Metalist lijkt me makkelijkste van al.
Koop een bril of als je er al een hebt neem een sterker montuur, of blijf anders gewoon van de drugs af.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou fantasisch!! Daar moet je zooooo bang voor zijn
helemaal kansloos zeg ik niet maar wel maar weinig kans. Spaanse ploegen dit jaar zijn sowieso sterk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Schalke is makkelijker, is gewoon niet erg sterke club en mettalist nog zwakker maar heel stug.
Schalke gaat Az 100% door, want ik zie Az niet zo blunderen als Twente dat vanavond deed.
Zo'n amateuristisch spel laat Az niet zien lijkt me zo.
Dus Schalke en Hannover zijn meest positieve, dan Mettalist.
Bilbao, Madrid, Valencia zijn ze absoluut niet kansloos.
Waar baseer je dat in vredesnaam op? Spelen ja helemaal geen sterke spelers daaro.
Alstublieft Dude, Valencia en Schalke zijn nu eenmaal twee goede clubs uit sterke competities. Logisch dat de Nederlandse clubs daar tegen sneuvelen. Ik vind het eigenlijk bijzonder sterk van AZ, met tien man tegen een Italiaanse (sub)topper. Knap !quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens mij niet he.
Spelen bij Bilbao nog steeds alleen maar Basken? Zag wel dat ze nu een buitenlandse coach hebben, al is Bielsa wel een geweldenaar. Zou het hun wel gunnenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:14 schreef Garagardo het volgende:
Athletic de Bilbao heeft twee vaste spelers in de Spaanse selectie (Llorente, Javi Martinez), twee andere spelers die wsl uitkomen voor Spanje op het EK (Muniain, Iraola) en dan nog het onder 21 team van Spanje (Wederom Muniain en Aurtenetxe). Daarnaast nog De Marcos, Susaeta en Ander Herrera die erg goed spelen dit seizoen.
Vlak ze niet uit is eigenlijk wat ik wil zeggen. Geen belangrijke spelers? En AZ dan? Wat voor pareltjes heeft AZ op het veld lopen? Juist.... vrij weinig en zeker geen EK-waardig materiaal afaik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jammer van Twente, maar AZ
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Hmm, ik dacht dat we in een napraat topic zatenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hallo hallo spoiler alert?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
kijken we hier? ik wil geen spoilers...
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:36 schreef Norrage het volgende:
Haha, beide Manchesters eruit...wtf
En jammer van Twente, maar AZ
Wat was nou de spoiler? kom op zeg.quote:
Derksen doet het ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hallo hallo spoiler alert?
laat ze maar winnen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
Komop AZ, falen met die handelFeijenoord laatste Europese prijspakker
Volgens mij heb jij Bilbao nog niet zo vaak gezien de afgelopen tijd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:46 schreef bianconeri het volgende:
Met dat resultaat van Schalke-Bilbao kun je wel weer zien wat voor dramatische prestatie Twente geleverd heeft!!!
Een niet erg bijzondere Bilbao dat hun thuis gewoon inmaakt eigenlijk, terwijl Twente daar echt kapot gespeeld werd.
Hoor je gewoon te winnen ? Al eens gekeken met wat voor budget beide werken ?quote:Az gewonnen natuurlijk, thuis hoor je gewoon te winnen van Valencia.
Ben benieuwd wat ze volgende wedstrijd doen in Spanje.
Valencia heeft een budget ter grootte van Ajax(met CL) , Valencia heeft na United de grootste schuld, 500 miljoen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij Bilbao nog niet zo vaak gezien de afgelopen tijd.
[..]
Hoor je gewoon te winnen ? Al eens gekeken met wat voor budget beide werken ?
Valencia had 2 jaar terug iig nog een begroting van bijna 100 miljoen, Ajax werkt met ongeveer 50 miljoen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valencia heeft een budget ter grootte van Ajax(met CL) , Valencia heeft na United de grootste schuld, 500 miljoen.
Lijkt me ook dat Valencia nog steeds hoger ligt dan Ajax qua begrotingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Valencia had 2 jaar terug iig nog een begroting van bijna 100 miljoen, Ajax werkt met ongeveer 50 miljoen.
Valencia heeft een begroting van rond de 100 miljoen ja. Ajax had 62 miljoen vorig jaar, maar de omzet was 100 miljoen. De winst rond de 10 volgens mij, dus ze hebben nog steeds 90 mil uitgegeven.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Valencia had 2 jaar terug iig nog een begroting van bijna 100 miljoen, Ajax werkt met ongeveer 50 miljoen.
Ben ik met je eens, is gewoon een goeie prestatie van AZ, ze zullen het uiteindelijk waarschijnlijk niet reddenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie nu trouwens dat Valencia zelfs met een budget van 117 miljoen werkt, dus om te zeggen dat Az daar gewoon thuis van hoort te winnen slaat echt nergens op.
Lastig concurreren met clubs die zich blijkbaar zonder gevolgen in de schulden kunnen steken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:52 schreef Smoofie het volgende:
Nederlandse clubs moeten echt groeien, kk EL ook.
ach nog 2 jaar dan worden deze clubs uitgesloten....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lastig concurreren met clubs die zich blijkbaar zonder gevolgen in de schulden kunnen steken.
Ja maar die krijgen alsnog ook meer inkomsten. Ik bedoel...hoe kan een benfica nou meer inkomsten krijgen dan Ajax? Ik weet niet of die 100mil van vorig jaar de omzet was of de begroting was van Benfica, maar alsnog.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lastig concurreren met clubs die zich blijkbaar zonder gevolgen in de schulden kunnen steken.
Helaas zijn er genoeg constructies te bedenken om dit te omzeilenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:54 schreef macca728 het volgende:
[..]
ach nog 2 jaar dan worden deze clubs uitgesloten....
Ze hebben in ieder geval iets van 150000 betalende ledenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja maar die krijgen alsnog ook meer inkomsten. Ik bedoel...hoe kan een benfica nou meer inkomsten krijgen dan Ajax? Ik weet niet of die 100mil van vorig jaar de omzet was of de begroting was van Benfica, maar alsnog.
Ajax life heeft er 90.000. Dat is excl. normale CC volgens mij.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval iets van 150000 betalende leden
Dat klopt wel ja maar op de één of andere manier gaat het verkrijgen van geldbronnen daar wat makkelijker dan hierquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:01 schreef Smoofie het volgende:
Maar Portugal is een kleiner land. Het is armer en bijna failliet, en de competitie is minder in zijn geheel.
Wat een onzin vertel jij hier weer, onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:46 schreef bianconeri het volgende:
Met dat resultaat van Schalke-Bilbao kun je wel weer zien wat voor dramatische prestatie Twente geleverd heeft!!!
Een niet erg bijzondere Bilbao dat hun thuis gewoon inmaakt eigenlijk, terwijl Twente daar echt kapot gespeeld werd.
Az gewonnen natuurlijk, thuis hoor je gewoon te winnen van Valencia.
de topclubs mogen meer schulden maken, Brazilianen komen sneller naar Portugal en worden voor veel geld doorverkocht en meer tv opbrengsten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:01 schreef Smoofie het volgende:
Maar Portugal is een kleiner land. Het is armer en bijna failliet, en de competitie is minder in zijn geheel.
mogen wij gaan betalen, leuk he.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:36 schreef Smoofie het volgende:
Ook wel grappig, ondanks de schuld, willen ze een nieuw stadion, maar Spanje zelf en de Spaanse banken zijn ook al bijna failliet, hoe kunnen ze het ook financieren?
Ja dat filmpje is koningquote:Op donderdag 26 april 2012 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd de vos geniet weer van vechtpartij
Klopt dat is altijd fijn, mag ook wel met arbitraal team van 6 man sterk.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
Ben altijd blij, net als met Terry dat ze het zien en kaarten geven.. want eufa/fifa doen er nooit niks aan
Klopt, maar gaat vaak fout .. die mongols op de achterlijn hebben meer fout dan goed gedaan volgens mij.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt dat is altijd fijn, mag ook wel met arbitraal team van 6 man sterk.
we moeten barca fappers gaan wordenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat doen we eigenlijk als J. Alba bij barca gaat spelen
dat pik je toch nietquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
neeeeeee geen Barca fapper
dit zijn wel de klassieke lovestories... door een speling van het lot is de grote liefde van johannes_vermeer in het kamp van de vijand beland.
Overwint de liefde? Of verandert johannes_vermeer in een onwillekeurige Barįafapper?
Coming soon to cinemas near you
Starring: Johannes Vermeer, J. Alba
En nu?quote:Op vrijdag 27 april 2012 00:42 schreef Leatherface het volgende:
Durf niks te zeggen over de uitkomst van de finale. Bilbao en Atlético Madrid staan in punten gelijk in de Primera Division op het moment van schrijven.
Daar mag je dan wel van uitgaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Bilbao nou één punt meer had gehad, dan stond wel ongeveer vast dat zij ook de finale zouden winnen, dat is logisch natuurlijk.
twitter:TheDanAlister twitterde op donderdag 20-09-2012 om 19:36:18In 35 minutes, Oussama Assaidi has been better than what Stewart Downing has been in a whole year. reageer retweet
twitter:gillesoffthenet twitterde op donderdag 20-09-2012 om 19:32:32Thoughts so far. Assaidi looks very good. Enrique looks like Julian Dicks #LFC reageer retweet
Zoals ik al zei heb ik beide opties aangevraagd in FB. Er is geen enkele mod aanwezig.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
TT mag trouwens wel een update krijgen of nieuw topic?
Daarom zouden Nederlandse teams best ver kunnen komen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:25 schreef TLC het volgende:
Inter en Atletic de Bilbao achter in eigen huisLiverpool en Newcastle die veredelde C teams opstellen... dat geeft toch aan dat de EL totaal nergens meer over gaat, wat een fucking wangedrocht van de UEFA.
Waren ook uitwedstrijden hč, als ze nu verloren hadden denk ik dat ze thuis gewoon het A-elftal op zouden stellen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:25 schreef TLC het volgende:
Inter en Atletic de Bilbao achter in eigen huisLiverpool en Newcastle die veredelde C teams opstellen... dat geeft toch aan dat de EL totaal nergens meer over gaat, wat een fucking wangedrocht van de UEFA.
Classyquote:Op donderdag 20 september 2012 22:25 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Lazio met apengeluiden richting Defoe.
Mhmquote:Op donderdag 20 september 2012 22:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Classy
Ik hoop trouwens dat je het over de irriducibili hebt en niet over de Lazio spelers zelf
3 goals van Lazio?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:39 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Mhm![]()
3 maal onterecht goal afgekeurd.
3 van Spurs.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:40 schreef Thas het volgende:
[..]
3 goals van Lazio?
Iets meer info svp
Hadden inderdaad de laagste odds bij Unibet van iedereen in de EL vandaag, onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:03 schreef TLC het volgende:
Hoe de neuk kan Atletico de Bilbao nou gelijkspelen ? ze hadden met 5-1, 6-1 moeten / kunnen winnen
als je de tweede helft had gezien.. dat was echt niet meer normaalquote:Op donderdag 20 september 2012 23:10 schreef Thas het volgende:
[..]
Hadden inderdaad de laagste odds bij Unibet van iedereen in de EL vandaag, onbegrijpelijk.
het is trouwens Athletic Bilbao (en Atlético Madrid)
Echt een droevig stadionquote:
BILBOquote:Op donderdag 20 september 2012 23:10 schreef Thas het volgende:
[..]
Hadden inderdaad de laagste odds bij Unibet van iedereen in de EL vandaag, onbegrijpelijk.
het is trouwens Athletic Bilbao (en Atlético Madrid)
quote:UEFA open to Champions League including five English teams
UEFA will announce on Friday that the winners of the Europa League will qualify for the Champions League - from 2015 onwards.
The move is designed to give a boost to Europe's second-tier competition and could mean five English teams playing in the Champions League.
From 2015, the Europa League winners and the European champions will automatically qualify for the Champions League - but an English winner of either would not preclude the team placed fourth in the Premier League from qualifying for the top competition.
That will eradicate the possibility of a repeat of last season, when Tottenham Hotspur clinched fourth only to find themselves entering the Europa League by virtue of Chelsea's Champions League success.
UEFA General Secretary Gianni Infantino said: "We must do something to improve the Europa League and one way is to have a sporting incentive for the Europa League to qualify for the Champions League.
"It will be decided at the Congress on Friday. The new cycle will begin in 2015."
Dit vind ik prima. Maar dat ze nog meer clubs uit de grote landen in de CL willen toelaten vind ik dan weer niks.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |