Zoals ik al zei heb ik beide opties aangevraagd in FB. Er is geen enkele mod aanwezig.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
TT mag trouwens wel een update krijgen of nieuw topic?
Daarom zouden Nederlandse teams best ver kunnen komen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:25 schreef TLC het volgende:
Inter en Atletic de Bilbao achter in eigen huisLiverpool en Newcastle die veredelde C teams opstellen... dat geeft toch aan dat de EL totaal nergens meer over gaat, wat een fucking wangedrocht van de UEFA.
Waren ook uitwedstrijden hè, als ze nu verloren hadden denk ik dat ze thuis gewoon het A-elftal op zouden stellen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:25 schreef TLC het volgende:
Inter en Atletic de Bilbao achter in eigen huisLiverpool en Newcastle die veredelde C teams opstellen... dat geeft toch aan dat de EL totaal nergens meer over gaat, wat een fucking wangedrocht van de UEFA.
Classyquote:Op donderdag 20 september 2012 22:25 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Lazio met apengeluiden richting Defoe.
Mhmquote:Op donderdag 20 september 2012 22:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Classy
Ik hoop trouwens dat je het over de irriducibili hebt en niet over de Lazio spelers zelf
3 goals van Lazio?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:39 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Mhm![]()
3 maal onterecht goal afgekeurd.
3 van Spurs.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:40 schreef Thas het volgende:
[..]
3 goals van Lazio?
Iets meer info svp
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |