Schalke is makkelijker, is gewoon niet erg sterke club en mettalist nog zwakker maar heel stug.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:04 schreef sausagin het volgende:
[..]
mits goede loting kunnen ze wel halve finale halen. Metalist , Hannover en Sporting zijn mogelijk. Tegen bilbao , ath madrid , schalke of valencia zie ik ze ondergaan.
Metalist lijkt me makkelijkste van al.
Koop een bril of als je er al een hebt neem een sterker montuur, of blijf anders gewoon van de drugs af.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou fantasisch!! Daar moet je zooooo bang voor zijn
helemaal kansloos zeg ik niet maar wel maar weinig kans. Spaanse ploegen dit jaar zijn sowieso sterk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Schalke is makkelijker, is gewoon niet erg sterke club en mettalist nog zwakker maar heel stug.
Schalke gaat Az 100% door, want ik zie Az niet zo blunderen als Twente dat vanavond deed.
Zo'n amateuristisch spel laat Az niet zien lijkt me zo.
Dus Schalke en Hannover zijn meest positieve, dan Mettalist.
Bilbao, Madrid, Valencia zijn ze absoluut niet kansloos.
Waar baseer je dat in vredesnaam op? Spelen ja helemaal geen sterke spelers daaro.
Alstublieft Dude, Valencia en Schalke zijn nu eenmaal twee goede clubs uit sterke competities. Logisch dat de Nederlandse clubs daar tegen sneuvelen. Ik vind het eigenlijk bijzonder sterk van AZ, met tien man tegen een Italiaanse (sub)topper. Knap !quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kan jij nog interessante opmerkingen maken? Iets inhoudelijks?
Volgens mij niet he.
4-2 was voor Psv gewoon een zeer bruikbare uitslag, waar je nog makkelijk mee door kan.
Spelen bij Bilbao nog steeds alleen maar Basken? Zag wel dat ze nu een buitenlandse coach hebben, al is Bielsa wel een geweldenaar. Zou het hun wel gunnenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:14 schreef Garagardo het volgende:
Athletic de Bilbao heeft twee vaste spelers in de Spaanse selectie (Llorente, Javi Martinez), twee andere spelers die wsl uitkomen voor Spanje op het EK (Muniain, Iraola) en dan nog het onder 21 team van Spanje (Wederom Muniain en Aurtenetxe). Daarnaast nog De Marcos, Susaeta en Ander Herrera die erg goed spelen dit seizoen.
Vlak ze niet uit is eigenlijk wat ik wil zeggen. Geen belangrijke spelers? En AZ dan? Wat voor pareltjes heeft AZ op het veld lopen? Juist.... vrij weinig en zeker geen EK-waardig materiaal afaik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jammer van Twente, maar AZ
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Hmm, ik dacht dat we in een napraat topic zatenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hallo hallo spoiler alert?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
kijken we hier? ik wil geen spoilers...
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:36 schreef Norrage het volgende:
Haha, beide Manchesters eruit...wtf
En jammer van Twente, maar AZ
Wat was nou de spoiler? kom op zeg.quote:
Derksen doet het ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hallo hallo spoiler alert?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |