+Twente?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ, Atletico, Athletic, Sporting, Hannover, Valencia, Piraeus
![]()
Ik denk het wel.quote:
Klopt niet helemaal.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:53 schreef Nober het volgende:
Kennelijk is het niet interessant voor clubs als Man. United en Man. City, opzich wel begrijpelijk als je PL, League Cup, FA Cup en CL hebt gespeeld.
nou PSV was niet gunstig hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:45 schreef bianconeri het volgende:
Wat een dramatische avond voor het Nederlandse voetbal zeg.....
Twente had 100% door gemoeten maar wordt helemaal kapot gespeeld door Schalke. Een vrij matige club.
Psv tegen ook een niet erg bijzondere club Valencia kunnen niet eens winnen in eigen huis.....
Gelukkig overleeft Az het wel, maar ongelofelijk wat een slechte avond.
Die 3 ploegen die er elk goed voor stonden gaat er maar 1 door.
Daar gaan alle punten..........
Zeg ik, gaat nog wat worden daar.quote:
Psv echt wel gunstig hoor!quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Psv echt wel gunstig hoor!
4-2 is gewoon een gelijke stand op doelsaldo, dus winnen en je bent al bijna binnen.
Nee 2 goals tegen, penalty telt gewoon als goal hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat de fuck, zie ik nou inderdaad in de liveticker staan dat AZ vanaf de derde minuut met tien man speelde? En toch zijn ze door en kregen maar één goal en een penalty tegen?
Lol.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Psv echt wel gunstig hoor!
4-2 is gewoon een gelijke stand op doelsaldo, dus winnen en je bent al bijna binnen.
Kan jij nog interessante opmerkingen maken? Iets inhoudelijks?quote:
Uitgoals tellen dubbel toch?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kan jij nog interessante opmerkingen maken? Iets inhoudelijks?
Volgens mij niet he.
4-2 was voor Psv gewoon een zeer bruikbare uitslag, waar je nog makkelijk mee door kan.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kan jij nog interessante opmerkingen maken? Iets inhoudelijks?
Volgens mij niet he.
4-2 was voor Psv gewoon een zeer bruikbare uitslag, waar je nog makkelijk mee door kan.
Ik snap dat ze dan twee goals tegen hebben, maar dat is er maar ééntje door het spel van Udinese dan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee 2 goals tegen, penalty telt gewoon als goal hoor.
Het moge een wonder heten dat Az door is.
Terwijl de idiote lamzakken van een Psv en Twente het gewoon compleet laten liggen.
Laat die kerels eens wat voor al dat geld doen zeg.
Slecht nieuws, Oekraine stond net onder Nederland op de ranglijst.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:54 schreef TLC het volgende:
Metallist lijkt zich toch te gaan plaatsen ondanks een thuisnederlaag eerder
Ten 1e maakt die plaats sowieso al niets uit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Slecht nieuws, Oekraine stond net onder Nederland op de ranglijst.
Oke, maar goed, Metallist is sowieso geen leuke club.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ten 1e maakt die plaats sowieso al niets uit.
Ten 2e valt Oekraine na dit seizoen toch terug achter Nederland omdat een beter jaar voor ze wegvalt als ik het goed heb.
Met Schalke, Valencia, en Atletico Madrid er nog in is AZ kansloos voor de eindzege.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef bianconeri het volgende:
Haha Az gaat gewoon de EL winnen op deze manier![]()
Alle ploegen waar Az echt vrees voor zou moeten hebben lijken er uit te vliegen.
Namelijk de clubs uit Manchester.
Van de ploegen die er op deze manier overblijven kan Az ze allemaal hebben.
Had je dan voorgesteld dat logischerwijs alle 3 door zouden gaan
Welke van de overgebleven clubs wel dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:00 schreef Slobeend het volgende:
Oke, maar goed, Metallist is sowieso geen leuke club.
BILBAOquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welke van de overgebleven clubs wel dan?
Valencia is nou niet een ploeg waar je voor gaat kijken,
Sporting echt weer zo'n viezo Portugese ploeg,
Schalke leuke sfeer daar maar nou ook niet bepaald goed spel.
Schalke is niets beter dan Az.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Met Schalke, Valencia, en Atletico Madrid er nog in is AZ kansloos voor de eindzege.
mits goede loting kunnen ze wel halve finale halen. Metalist , Hannover en Sporting zijn mogelijk. Tegen bilbao , ath madrid , schalke of valencia zie ik ze ondergaan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Met Schalke, Valencia, en Atletico Madrid er nog in is AZ kansloos voor de eindzege.
Het is dat ik weet wat voor baggeruser je bent. Dus ga er maar niet op in.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou fantasisch!! Daar moet je zooooo bang voor zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |