Volgens mij heb jij Bilbao nog niet zo vaak gezien de afgelopen tijd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:46 schreef bianconeri het volgende:
Met dat resultaat van Schalke-Bilbao kun je wel weer zien wat voor dramatische prestatie Twente geleverd heeft!!!
Een niet erg bijzondere Bilbao dat hun thuis gewoon inmaakt eigenlijk, terwijl Twente daar echt kapot gespeeld werd.
Hoor je gewoon te winnen ? Al eens gekeken met wat voor budget beide werken ?quote:Az gewonnen natuurlijk, thuis hoor je gewoon te winnen van Valencia.
Ben benieuwd wat ze volgende wedstrijd doen in Spanje.
Valencia heeft een budget ter grootte van Ajax(met CL) , Valencia heeft na United de grootste schuld, 500 miljoen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij Bilbao nog niet zo vaak gezien de afgelopen tijd.
[..]
Hoor je gewoon te winnen ? Al eens gekeken met wat voor budget beide werken ?
Valencia had 2 jaar terug iig nog een begroting van bijna 100 miljoen, Ajax werkt met ongeveer 50 miljoen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valencia heeft een budget ter grootte van Ajax(met CL) , Valencia heeft na United de grootste schuld, 500 miljoen.
Lijkt me ook dat Valencia nog steeds hoger ligt dan Ajax qua begrotingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Valencia had 2 jaar terug iig nog een begroting van bijna 100 miljoen, Ajax werkt met ongeveer 50 miljoen.
Valencia heeft een begroting van rond de 100 miljoen ja. Ajax had 62 miljoen vorig jaar, maar de omzet was 100 miljoen. De winst rond de 10 volgens mij, dus ze hebben nog steeds 90 mil uitgegeven.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Valencia had 2 jaar terug iig nog een begroting van bijna 100 miljoen, Ajax werkt met ongeveer 50 miljoen.
Ben ik met je eens, is gewoon een goeie prestatie van AZ, ze zullen het uiteindelijk waarschijnlijk niet reddenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie nu trouwens dat Valencia zelfs met een budget van 117 miljoen werkt, dus om te zeggen dat Az daar gewoon thuis van hoort te winnen slaat echt nergens op.
Lastig concurreren met clubs die zich blijkbaar zonder gevolgen in de schulden kunnen steken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:52 schreef Smoofie het volgende:
Nederlandse clubs moeten echt groeien, kk EL ook.
ach nog 2 jaar dan worden deze clubs uitgesloten....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lastig concurreren met clubs die zich blijkbaar zonder gevolgen in de schulden kunnen steken.
Ja maar die krijgen alsnog ook meer inkomsten. Ik bedoel...hoe kan een benfica nou meer inkomsten krijgen dan Ajax? Ik weet niet of die 100mil van vorig jaar de omzet was of de begroting was van Benfica, maar alsnog.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lastig concurreren met clubs die zich blijkbaar zonder gevolgen in de schulden kunnen steken.
Helaas zijn er genoeg constructies te bedenken om dit te omzeilenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:54 schreef macca728 het volgende:
[..]
ach nog 2 jaar dan worden deze clubs uitgesloten....
Ze hebben in ieder geval iets van 150000 betalende ledenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja maar die krijgen alsnog ook meer inkomsten. Ik bedoel...hoe kan een benfica nou meer inkomsten krijgen dan Ajax? Ik weet niet of die 100mil van vorig jaar de omzet was of de begroting was van Benfica, maar alsnog.
Ajax life heeft er 90.000. Dat is excl. normale CC volgens mij.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval iets van 150000 betalende leden
Dat klopt wel ja maar op de één of andere manier gaat het verkrijgen van geldbronnen daar wat makkelijker dan hierquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:01 schreef Smoofie het volgende:
Maar Portugal is een kleiner land. Het is armer en bijna failliet, en de competitie is minder in zijn geheel.
Wat een onzin vertel jij hier weer, onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:46 schreef bianconeri het volgende:
Met dat resultaat van Schalke-Bilbao kun je wel weer zien wat voor dramatische prestatie Twente geleverd heeft!!!
Een niet erg bijzondere Bilbao dat hun thuis gewoon inmaakt eigenlijk, terwijl Twente daar echt kapot gespeeld werd.
Az gewonnen natuurlijk, thuis hoor je gewoon te winnen van Valencia.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |