Want?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit welles-niettus-getroll is geen discussie te noemen.
Had hij laatst ook al een keerquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
sierd merkt niet dat er rust gefloten is
Dan zit dat topic binnen no time vol, als daar alle buiten wedstrijd discussie plaats mogen vinden...quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zit dat topic binnen no time vol, als daar alle buiten wedstrijd discussie plaats mogen vinden...
twitter:barcastuff twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 22:52:12Half-time stats Barcelona-Granada: attempts 6-3, offsides 2-0, corners 7-2, fouls 6-11, possession 68-32 #fcblive [via http://t.co/GJbK8RFj] reageer retweet
Chrome.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck OperaErg irritant dit.
Lekker terug naar chrome
Nee, daar mag je verder feedback geven. Niet zo simpel doen. Klaar nu.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Daar mag wel een Barcelona-Real discussie gevoerd worden? Ik mis de logica.
0-0.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:barcastuff twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 22:52:12Half-time stats Barcelona-Granada: attempts 6-3, offsides 2-0, corners 7-2, fouls 6-11, possession 68-32 #fcblive [via http://t.co/GJbK8RFj] reageer retweet
Ik hoef helemaal geen feedback te geven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daar mag je verder feedback geven. Niet zo simpel doen. Klaar nu.
Doe ff lekker niet zo bijdehand aubquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:37 schreef onlogisch het volgende:
Anyway GGMM, tyf gewoon op hier. En laat ons verder over de Spaanse competitie lullen. Dat het jou niet aan staat hoeft niet te betekenen dat er geen behoefte is aan discussie over de 2 Spaanse ploegen die zo'n beetje de gehele competitie vertegenwoordigen.
Dus doe je zelf, mij & een hoop andere een plezier en tyf op hier.
Of discussieer mee. Maar ga niet als een censuur homo posten zitten verwijderen.
Van mij hoeft dat geflame niet onder een wedstrijd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen feedback te geven.Ik wil over Barcelona en Real discussieren.
quote:
Gast, doe zelf eens niet zo bijdehand. Je post hier zelden/nooit maar je komt je wel mengen in deze discussie en kom je even vertellen hoe we het vooral moeten & niet moeten doen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe ff lekker niet zo bijdehand aub
Hele barca-madrid en wie er beter is discussie kan je lekker achterwege laten
Open er anders gewoon een topic over en laat dit topic voor de wedstrijden
Werkelijk geen reet..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Heb ik nog wat gemist in de 1e helft of wat
QFTquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast, doe zelf eens niet zo bijdehand. Je post hier zelden/nooit maar je komt je wel mengen in deze discussie en kom je even vertellen hoe we het vooral moeten & niet moeten doen?
De hele barca-madrid discussie en wie beter is discussie kan inderdaad achterwege blijven. Maar het hoeft niet, mooi hé zo'n forum
De discussie Madrid - Barça past prima in dit topic. We hebben immers in alle topics van de verschillende competities geregeld discussies over de onderlinge strijd tussen clubs terwijl er totaal andere wedstrijden bezig zijn.
Wanneer er een topic was FC Barcelona - Granada #3.... Ja dan kan ik me reactie voorstellen dat je zegt dat we ons moeten richten op die wedstrijd en niet de Real - Barça discussie.
Nu knal je gewoon een hoop stierenstront de rondte in, en raak je met je rare geblaat kant noch wal.
Hele wie er beter discussie is oneindig en nooit zal er iemand uit komen, dus focus je lekker op de wedstrijd wijsneusquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast, doe zelf eens niet zo bijdehand. Je post hier zelden/nooit maar je komt je wel mengen in deze discussie en kom je even vertellen hoe we het vooral moeten & niet moeten doen?
De hele barca-madrid discussie en wie beter is discussie kan inderdaad achterwege blijven. Maar het hoeft niet, mooi hé zo'n forum
De discussie Madrid - Barça past prima in dit topic. We hebben immers in alle topics van de verschillende competities geregeld discussies over de onderlinge strijd tussen clubs terwijl er totaal andere wedstrijden bezig zijn.
Wanneer er een topic was FC Barcelona - Granada #3.... Ja dan kan ik me reactie voorstellen dat je zegt dat we ons moeten richten op die wedstrijd en niet de Real - Barça discussie.
Nu knal je gewoon een hoop stierenstront de rondte in, en raak je met je rare geblaat kant noch wal.
Wij bepalen anders.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker voor je.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme de 3e keer vandaag dat mijn stream eruit knalt tijdens een doelpunt ergens
quote:
maar het staat nog 0-0 ? doe dat dan even in het relevante topicquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme de 3e keer vandaag dat mijn stream eruit knalt tijdens een doelpunt ergens
Inderdaad. Word tijd dat Granada eens gaat scoren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:13 schreef tompsv18 het volgende:
Best wel schandalig dat het nog 0-0 staat eigenlijk
Ik dacht door jouw post dat xavi gescoord hadquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
maar het staat nog 0-0 ? doe dat dan even in het relevante topic
Ohquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht door jouw post dat xavi gescoord had
Zou wel leuk zijn ja. Wordt de competitie weer wat spannender.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Inderdaad. Word tijd dat Granada eens gaat scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |