Word het na de Clasico sowieso wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn ja. Wordt de competitie weer wat spannender.
Volgens mij wordt 2/3e van de goals sowieso pas in de tweede helft gescoordquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Kan de tweet nergens meer vinden maar Messi scoort dit seizoen het meest dik in de tweede helft. Het komt eraan dus.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen, Sierd heeft voldoende verhalen om 5 audioboeken vol te lullen
Enige wat ie kan is schwalbes maken. Wat dat betreft zit ie bij Barcelona wel op z'n plek.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Alexis is ook maar een matige speler.
Helaas wel ja. Het is ook weleens fijn als hij even niks zegt, maar dat zit er bij Sierd niet in.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen, Sierd heeft voldoende verhalen om 5 audioboeken vol te lullen
Is de laatste tijd heel vaak zo alleen blijft Messi maar scoren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:24 schreef GGMM het volgende:
Wat een saaie kutwedstrijd zeg.
Barca weet niet te overtuigen.
Hij trekt ook altijd een jank gezicht als hij geen penalty krijgt, wat dat betreft zou hij prima bij Real Madrid passen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Enige wat ie kan is schwalbes maken. Wat dat betreft zit ie bij Barcelona wel op z'n plek.
Die kans zit er wel in maar verdiend is het nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat Barca toch nog wel gaat scoren.
Zal wel ja, alleen verdienen ze de overwinning niet met dit matige spel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat Barca toch nog wel gaat scoren.
Ik zie het verband niet? De enige ploeg die vol zit met jankerds is Barcelona.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij trekt ook altijd een jank gezicht als hij geen penalty krijgt, wat dat betreft zou hij prima bij Real Madrid passen.
Fabregas kan het ook niet, Xavi en Iniesta zijn zo belangrijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:26 schreef onlogisch het volgende:
Dat denk ik ook wel ja. Maar het gaat vooralsnog heel moeizaam. Nu zie je maar weer eens te meer dat Iniesta zo ongelooflijk belangrijk is voor dit elftal. Zelfde geldt trouwens voor Xavi. Zonder die 2 op het middenveld oogt het allemaal toch wat inspiratieloos.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet? De enige ploeg die vol zit met jankerds is Barcelona.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:27 schreef onlogisch het volgende:
Barça & positiespel is altijd tof. Laatst een keer een training gezien. 6 tegen 6 in de middencirkel
Kan toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vind je dat niet mooi, 6 tegen 6 in zo'n kleine ruimte?
Maak je niet zo druk man. Altijd maar dat gejank over Barca vs Real. Je moet er maar zin in hebben...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Slechte troll. Als er één een kankerjankerdje is is het Messi wel.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Slechte troll. Als er één een kankerjankerdje is is het Messi wel.
Messi is gewoon een schande voor de sport. Echt misselijkmakend hoe men altijd Messi loopt te verheerlijken met z'n stelselmatige wangedrag maar tegelijkertijd wel een modelprof een uiterst sportieve speler als Ronaldo zwart lopen maken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk man. Altijd maar dat gejank over Barca vs Real. Je moet er maar zin in hebben...
Wat een filosofische woorden weer Stijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
inZanity, leer toch eens dat er ook een wereld is (ja er is een andere wereld dan alleen jouw wereld) zonder al jouw barçahaat. Accepteer het gewoon
dit heb je al honderd miljoen keer verkondigd, wanneer stopt het herhaalprogramma?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Messi is gewoon een schande voor de sport. Echt misselijkmakend hoe men altijd Messi loopt te verheerlijken met z'n stelselmatige wangedrag maar tegelijkertijd wel een modelprof een uiterst sportieve speler als Ronaldo zwart lopen maken.Omgekeerde wereld
Hehe.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Messi is gewoon een schande voor de sport. Echt misselijkmakend hoe men altijd Messi loopt te verheerlijken met z'n stelselmatige wangedrag maar tegelijkertijd wel een modelprof een uiterst sportieve speler als Ronaldo zwart lopen maken.Omgekeerde wereld
Nee, dat accepteer ik niet. Daar ben ik teveel voetballiefhebber voor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
inZanity, leer toch eens dat er ook een wereld is (ja er is een andere wereld dan alleen jouw wereld) zonder al jouw barçahaat. Accepteer het gewoon
wanneer stoppen jullie gewoon met reageren op die matige trollquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dit heb je al honderd miljoen keer verkondigd, wanneer stopt het herhaalprogramma?
wordt een hard leven nog.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, dat accepteer ik niet. Daar ben ik teveel voetballiefhebber voor.
Dat is hun standaardquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef inZanity het volgende:
Kijk ze weer vragen om een strafschop dan
Schande, doodstraf voor ze allemaal. Ronaldo er ook gelijk bij aangezien hij het vorige week ook deed. Consequent aanpakken die vieze smerige tering spelers.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef inZanity het volgende:
Kijk ze weer vragen om een strafschop dan
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schande, doodstraf voor ze allemaal. Ronaldo er ook gelijk bij aangezien hij het vorige week ook deed. Consequent aanpakken die vieze smerige tering spelers.
Ehm, Sierd is fan van Atletico hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:42 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens mij kan Sierd vannacht niet slapen als Barca niet wint. Wat laat hij zijn voorkeur goed merken zeg
Triest inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:42 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens mij kan Sierd vannacht niet slapen als Barca niet wint. Wat laat hij zijn voorkeur goed merken zeg
Barca en Real had ik het overquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ehm, Sierd is fan van Atletico hoor
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:44 schreef inZanity het volgende:
Ongelofelijk wat een tyfusschijtclub is dat Barcelona ook.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:44 schreef inZanity het volgende:
Ongelofelijk wat een tyfusschijtclub is dat Barcelona ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |