deze manquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:51 schreef stoeltafel het volgende:
Damn als barca straks wint van Real en zelf alles wint staar ze gewoon al +11
och ochquote:Op zondag 16 september 2012 01:04 schreef HeatWave het volgende:
Mooi weer om Ratnaldo zo te zien huilen, en echt bijna letterlijk.
Die verongelijkte blik als de scheids niet in zijn schwalbes trapt, terwijl Madrid echt met 9 man had moeten staan.
Jij moet wel een treurig leven hebben zeg dat je daar zoveel genot uit haaltquote:Op zondag 16 september 2012 01:04 schreef HeatWave het volgende:
Mooi weer om Ratnaldo zo te zien huilen, en echt bijna letterlijk.
Die verongelijkte blik als de scheids niet in zijn schwalbes trapt, terwijl Madrid echt met 9 man had moeten staan.
Sorreh volgende keer zal ik jou dm'en zodat jij het garpje kan mak0nquote:Op zondag 16 september 2012 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben altijd jaloers op dit soort woordgrapjes. Kon ik die zelf maar bedenken
En PISSIG dat die rat werd, haalde hem meteen onderuitquote:
Atletico en Valencia of Malaga kijk ik ook nog wel naar, dat is ook prima hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 15:24 schreef Strani het volgende:
De competitie is niet beslist, maar de winnaar van de competitie wordt wel steeds waarschijnlijker Barcelona. Verder valt er natuurlijk nog genoeg te halen.
Helaas doet de hele wereld mee aan datgene wat La Liga steeds meer een race tussen twee teams maakt: Men praat, ook in dit topic, eigenlijk alleen over Barcelona en Madrid. Er zijn tien wedstrijden per weekend maar hier wordt het pas actief wanneer Barcelona of Madrid speelt.
Dan kan je stellen dat de rest niet interessant is, maar dat is ook objectief gezien niet waar. Atlético Madrid heeft prachtige spelers en is note bene de Europa League en UEFA Super Cup winnaar, ook Bilbao doet het goed en dan zijn er nog clubs als Valencia en Sevilla. Dit zijn allemaal teams die een gemiddeld team uit de Bundesliga of zelfs de Premiership zouden kunnen verslaan. Barcelona en Madrid zijn gewoon simpelweg té goed. Letterlijk: Té.
Als de wereld zich nou ook eens op die wedstrijden zou richten, dan zou het gat snel kleiner worden.
Fijn voor je.quote:Op zondag 16 september 2012 22:37 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jep, heb 30 op Atletico met handicap
quote:
Je krijgt een dikke 10 heur. Ik vind hem veuil sterker zelfs dan Refaalquote:Op zondag 16 september 2012 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ik heb er nog wel zo veel moeite in gestoken. Maar ja, het blijft lastig te tippen aan de meester.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:37 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jep, heb 30 op Atletico met handicap
Ik heb nog een hele leuke voorbereid, maar die ik onthul ik pas als Valencia verliest van Bayern München.quote:Op zondag 16 september 2012 22:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je krijgt een dikke 10 heur. Ik vind hem veuil sterker zelfs dan Refaal
Ik heb geen idee!!!11quote:Op zondag 16 september 2012 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele leuke voorbereid, maar die ik onthul ik pas als Valencia verliest van Bayern München.
Faalencia.quote:Op zondag 16 september 2012 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele leuke voorbereid, maar die ik onthul ik pas als Valencia verliest van Bayern München.
quote:
Sorry, hij was wel heel makkelijk.quote:Op maandag 17 september 2012 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bedankt he jongensVerklap de boel maar weer.
Wie?quote:Op maandag 17 september 2012 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen speelt Refaal Faalladolid [ afbeelding ]
Je slaat doorquote:Op maandag 17 september 2012 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen speelt Refaal Faalladolid [ afbeelding ]
Ja je hebt helemaal gelijk. Ik ben zelf voor Real, maar als ik zie hoe Sevilla zaterdag speelt, die knokken voor hun punten. Dat is gewoon mooi om te zien. Ook Atletico met Falcao is gewoon ziekelijk goedquote:Op zondag 16 september 2012 15:24 schreef Strani het volgende:
De competitie is niet beslist, maar de winnaar van de competitie wordt wel steeds waarschijnlijker Barcelona. Verder valt er natuurlijk nog genoeg te halen.
Helaas doet de hele wereld mee aan datgene wat La Liga steeds meer een race tussen twee teams maakt: Men praat, ook in dit topic, eigenlijk alleen over Barcelona en Madrid. Er zijn tien wedstrijden per weekend maar hier wordt het pas actief wanneer Barcelona of Madrid speelt.
Dan kan je stellen dat de rest niet interessant is, maar dat is ook objectief gezien niet waar. Atlético Madrid heeft prachtige spelers en is note bene de Europa League en UEFA Super Cup winnaar, ook Bilbao doet het goed en dan zijn er nog clubs als Valencia en Sevilla. Dit zijn allemaal teams die een gemiddeld team uit de Bundesliga of zelfs de Premiership zouden kunnen verslaan. Barcelona en Madrid zijn gewoon simpelweg té goed. Letterlijk: Té.
Als de wereld zich nou ook eens op die wedstrijden zou richten, dan zou het gat snel kleiner worden.
Ik voorspel een 4-0 overwinning.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:04 schreef kilozout het volgende:
Ik heb sterk het gevoel dat we verlies gaan zien voor de thuisploeg.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik voorspel een 4-0 overwinning.
Spreek je over 90 minuten.
kans zit er in want ze spelen de sterren nog niet van de hemel....quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:13 schreef inZanity het volgende:
Zou leuk zijn als Barcelona van Granada verliest.
gr gr
Ach, wat maakt jou dat uit. Madrid ging op zijn sloffen toch weer kampioen worden dit seizoen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:13 schreef inZanity het volgende:
Zou leuk zijn als Barcelona van Granada verliest.
gr gr
Klopt. Maar ze spelen zo vaak niet de sterren van de hemel. Echter is er vrijwel altijd wel een scheidsrechter bereid om ze een strafschop of een buitenspeldoelpunt te schenken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
kans zit er in want ze spelen de sterren nog niet van de hemel....
Gaan ze ook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, wat maakt jou dat uit. Madrid ging op zijn sloffen toch weer kampioen worden dit seizoen?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze spelen zo vaak niet de sterren van de hemel. Echter is er vrijwel altijd wel een scheidsrechter bereid om ze een strafschop of een buitenspeldoelpunt te schenken.
Heb je een verklaring voor de slechte competitiestart? Is het Mourinho, Ronaldo, de scheids, Spanje vs Portugal of de scheids? Wat is er toch aan de hand man?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze spelen zo vaak niet de sterren van de hemel. Echter is er vrijwel altijd wel een scheidsrechter bereid om ze een strafschop of een buitenspeldoelpunt te schenken.
Komt door hun instelling.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je een verklaring voor de slechte competitiestart? Is het Mourinho, Ronaldo, de scheids, Spanje vs Portugal of de scheids? Wat is er toch aan de hand man?
Pech. Waar Barcelona altijd bergen geluk heeft daar heeft Real vaak pech. Desondanks gaat Real ook dit seizoen weer gewoon kampioen worden, het enorme kwaliteitsverschil zal uiteindelijk gewoon weer de doorslag geven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je een verklaring voor de slechte competitiestart? Is het Mourinho, Ronaldo, de scheids, Spanje vs Portugal of de scheids? Wat is er toch aan de hand man?
De scheids natuurlijk, iedere keer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wou je ontkennen dat Barcelona bovengemiddeld vaak de scheidsrechter mee heeft dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De scheids natuurlijk, iedere keer.
Real is de beste :S
Ben jij trouwens vergeten dat Real vorig seizoen de meeste strafschoppen kreeg?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Pech. Waar Barcelona altijd bergen geluk heeft daar heeft Real vaak pech. Desondanks gaat Real ook dit seizoen weer gewoon kampioen worden, het enorme kwaliteitsverschil zal uiteindelijk gewoon weer de doorslag geven.
Alles wat inZan zegt is waarheid.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Pech. Waar Barcelona altijd bergen geluk heeft daar heeft Real vaak pech. Desondanks gaat Real ook dit seizoen weer gewoon kampioen worden, het enorme kwaliteitsverschil zal uiteindelijk gewoon weer de doorslag geven.
Huh? In hoeverre heeft dat verband met elkaar danquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij trouwens vergeten dat Real vorig seizoen de meeste strafschoppen kreeg?
En dan klaag jij over geluk/pech?
Beter had je één van Feyenoord genomen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:22 schreef mrstylo het volgende:
inZanity check mijn nieuwe tatoeage:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een linker hand.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Beter had je één van Feyenoord genomen.
Dat Real veel geluk heeft met de penals, want vaak waren het gewoon keiharde schwalbe'squote:Op zaterdag 22 september 2012 22:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Huh? In hoeverre heeft dat verband met elkaar dan
Ik in mijn anus, komt me toch een berg stront elke keer overheen. Ik wacht ook altijd even paar daagjes met afvegen.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik in mijn anus, komt me toch een berg stront elke keer overheen. Ik wacht ook altijd even paar daagjes met afvegen.
Real en schwalbes?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat Real veel geluk heeft met de penals, want vaak waren het gewoon keiharde schwalbe's
Oh, oké.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Real en schwalbes?Je draait de zaken om, Barcelona doet niks anders.
Gebeurt er wat? barca speelt slecht en gaat mogelijk punten verliezen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:30 schreef GGMM het volgende:
Real - Barca discussie mag weer stoppen.Over de wedstrijden aub.
Ze zullen wel winnen denk ik, maar een leuke wedstrijd om te zien is het niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Gebeurt er wat? barca speelt slecht en gaat mogelijk punten verliezen.
Heb je ooit een leuke wedstrijd van om te zien gezien van Barcelona dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zullen wel winnen denk ik, maar een leuke wedstrijd om te zien is het niet.
Mag gewoon in het feedback-topic.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef onlogisch het volgende:
Mijn god, enige kritiek kan je ook niet verdragen hé modje?
Zolang het inhoudelijk blijft mag het, maar dat blijkt niet echt mogelijk. Het is alleen maar getroll over en weer. Dat laat je maar mooi achterwege.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:37 schreef onlogisch het volgende:
Anyway GGMM, tyf gewoon op hier. En laat ons verder over de Spaanse competitie lullen. Dat het jou niet aan staat hoeft niet te betekenen dat er behoefte is aan discussie over de 2 Spaanse ploegen die zo'n beetje de gehele competitie vertegenwoordigen.
Dus doe je zelf, mij & een hoop andere een plezier en tyf op hier.
Of discussieer mee. Maar ga niet als een censuur homo posten zitten verwijderen.
Die 5-0 tegen Real Madrid is het hoogste niveau van wat ik de afgelopen jaren heb gezien. Wat een machtsvertoon.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb je ooit een leuke wedstrijd van om te zien gezien van Barcelona dan?
Voor Sierd wel tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:39 schreef chufi het volgende:
Ja Shakira is zwanger is dat nieuws ?
Hehe, touché.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die 5-0 tegen Real Madrid is het hoogste niveau van wat ik de afgelopen jaren heb gezien. Wat een machtsvertoon.
Vond het geen klote aan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die 5-0 tegen Real Madrid is het hoogste niveau van wat ik de afgelopen jaren heb gezien. Wat een machtsvertoon.
Real Madrid fan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen als Real Madrid fan.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen als Real Madrid fan geobsedeerde.
Gast, we weten je kleur, hoef je niet steeds te laten blijken, zeker niet op de manier zoals je dat altijd doet.quote:
Het mag best over Real - Barca gaan, maar houd het inhoudelijk. Dit soort "Barca krijgt de scheids mee" "nee hoor, real!" "oh, oke", posts gaan nergens over. Zeker niet als er gewoon een wedstrijd bezig is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar zouden we anders over moeten lullen? Moeten we discussieren over een grassprietje dat boven de norm is?
Kom op joh.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen als Real Madrid fan.
Eh, oké.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op joh.
Dit is zijn lijstje:
ik hou van feijenoord
ik verbrand dagelijks plaatjes van Ajax, Barça & Nederlands Elftal
maar het is wel zoquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het mag best over Real - Barca gaan, maar houd het inhoudelijk. Dit soort "Barca krijgt de scheids mee" "nee hoor, real!" "oh, oke", posts gaan nergens over. Zeker niet als er gewoon een wedstrijd bezig is.
HEY JONGEMAN. DEZE POST MAG NIET, ZEKER NIET ALS ER EEN WEDSTRIJD BEZIG IS!!!quote:
Denk daar maar eens goed over na.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat zie ik. Maar hoe is dat relevant?
Zoals men ook niet bij elke meest simpele actie van die kutdwerg al piemeltrekkend helemaal blije reacties hoeft te posten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gast, we weten je kleur, hoef je niet steeds te laten blijken, zeker niet op de manier zoals je dat altijd doet.
Zo'n aanname zie ik niet zo vaak hoor, jij wel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zoals men ook niet bij elke meest simpele actie van die kutdwerg al piemeltrekkend helemaal blije reacties hoeft te posten.
Let op jongens, De inZanity wetten komen naar vorenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zoals men ook niet bij elke meest simpele actie van die kutdwerg al piemeltrekkend helemaal blije reacties hoeft te posten.
Klopt, dat doe ik dan ook nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom precies slaat het nergens op dan? Barcelona heeft bovengemiddeld vaak de scheidsrechter mee. Dat zijn de feiten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het mag best over Real - Barca gaan, maar houd het inhoudelijk. Dit soort "Barca krijgt de scheids mee" "nee hoor, real!" "oh, oke", posts gaan nergens over. Zeker niet als er gewoon een wedstrijd bezig is.
Gedaan. En nu?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk daar maar eens goed over na.
Bron?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom precies slaat het nergens op dan? Barcelona heeft bovengemiddeld vaak de scheidsrechter mee. Dat zijn de feiten.
Straks ga je ook nog ontkennen dat er een economische crisis is.
Aparte vergelijking, als dit de goede maatstaven zouden zijn. Dan was je bewering 100% waar. maar ik merk er weinig van. Wat gaat er mis?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom precies slaat het nergens op dan? Barcelona heeft bovengemiddeld vaak de scheidsrechter mee. Dat zijn de feiten.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo'n aanname zie ik niet zo vaak hoor, jij wel?
Prima, ga er lekker een wellus-niettus-discussie over houden via PM/DM, maar hier gaat het zoals gezegd momenteel over de wedstrijd die gespeeld wordt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Schizo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, dat doe ik dan ook niet.
Bij Opera moet je je cursur even achter de ] van [/quote] zetten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als je het nog steeds niet weet dan heb je niet goed genoeg nagedacht.
[/quo :D te]
zetten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij Opera moet je je cursur even achter de ] van
Volgens mij zijn zowel Barcelona als Real gewoon Spaanse clubs. Actief in de Primera Division. Waar moeten soortgelijke discussie's volgens jou dan gevoerd worden? In het Jupiler League topic?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, ga er lekker een wellus-niettus-discussie over houden via PM/DM, maar hier gaat het zoals gezegd momenteel over de wedstrijd die gespeeld wordt.
En verdere kritiek mag in het feedback-topic.
Dit welles-niettus-getroll is geen discussie te noemen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zowel Barcelona als Real gewoon Spaanse clubs. Actief in de Primera Division. Waar moeten soortgelijke discussie's volgens jou dan gevoerd worden? In het Jupiler League topic?
Want?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit welles-niettus-getroll is geen discussie te noemen.
Had hij laatst ook al een keerquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
sierd merkt niet dat er rust gefloten is
Dan zit dat topic binnen no time vol, als daar alle buiten wedstrijd discussie plaats mogen vinden...quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zit dat topic binnen no time vol, als daar alle buiten wedstrijd discussie plaats mogen vinden...
twitter:barcastuff twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 22:52:12Half-time stats Barcelona-Granada: attempts 6-3, offsides 2-0, corners 7-2, fouls 6-11, possession 68-32 #fcblive [via http://t.co/GJbK8RFj] reageer retweet
Chrome.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck OperaErg irritant dit.
Lekker terug naar chrome
Nee, daar mag je verder feedback geven. Niet zo simpel doen. Klaar nu.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Daar mag wel een Barcelona-Real discussie gevoerd worden? Ik mis de logica.
0-0.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:barcastuff twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 22:52:12Half-time stats Barcelona-Granada: attempts 6-3, offsides 2-0, corners 7-2, fouls 6-11, possession 68-32 #fcblive [via http://t.co/GJbK8RFj] reageer retweet
Ik hoef helemaal geen feedback te geven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daar mag je verder feedback geven. Niet zo simpel doen. Klaar nu.
Doe ff lekker niet zo bijdehand aubquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:37 schreef onlogisch het volgende:
Anyway GGMM, tyf gewoon op hier. En laat ons verder over de Spaanse competitie lullen. Dat het jou niet aan staat hoeft niet te betekenen dat er geen behoefte is aan discussie over de 2 Spaanse ploegen die zo'n beetje de gehele competitie vertegenwoordigen.
Dus doe je zelf, mij & een hoop andere een plezier en tyf op hier.
Of discussieer mee. Maar ga niet als een censuur homo posten zitten verwijderen.
Van mij hoeft dat geflame niet onder een wedstrijd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen feedback te geven.Ik wil over Barcelona en Real discussieren.
quote:
Gast, doe zelf eens niet zo bijdehand. Je post hier zelden/nooit maar je komt je wel mengen in deze discussie en kom je even vertellen hoe we het vooral moeten & niet moeten doen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe ff lekker niet zo bijdehand aub
Hele barca-madrid en wie er beter is discussie kan je lekker achterwege laten
Open er anders gewoon een topic over en laat dit topic voor de wedstrijden
Werkelijk geen reet..quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Heb ik nog wat gemist in de 1e helft of wat
QFTquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast, doe zelf eens niet zo bijdehand. Je post hier zelden/nooit maar je komt je wel mengen in deze discussie en kom je even vertellen hoe we het vooral moeten & niet moeten doen?
De hele barca-madrid discussie en wie beter is discussie kan inderdaad achterwege blijven. Maar het hoeft niet, mooi hé zo'n forum
De discussie Madrid - Barça past prima in dit topic. We hebben immers in alle topics van de verschillende competities geregeld discussies over de onderlinge strijd tussen clubs terwijl er totaal andere wedstrijden bezig zijn.
Wanneer er een topic was FC Barcelona - Granada #3.... Ja dan kan ik me reactie voorstellen dat je zegt dat we ons moeten richten op die wedstrijd en niet de Real - Barça discussie.
Nu knal je gewoon een hoop stierenstront de rondte in, en raak je met je rare geblaat kant noch wal.
Hele wie er beter discussie is oneindig en nooit zal er iemand uit komen, dus focus je lekker op de wedstrijd wijsneusquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast, doe zelf eens niet zo bijdehand. Je post hier zelden/nooit maar je komt je wel mengen in deze discussie en kom je even vertellen hoe we het vooral moeten & niet moeten doen?
De hele barca-madrid discussie en wie beter is discussie kan inderdaad achterwege blijven. Maar het hoeft niet, mooi hé zo'n forum
De discussie Madrid - Barça past prima in dit topic. We hebben immers in alle topics van de verschillende competities geregeld discussies over de onderlinge strijd tussen clubs terwijl er totaal andere wedstrijden bezig zijn.
Wanneer er een topic was FC Barcelona - Granada #3.... Ja dan kan ik me reactie voorstellen dat je zegt dat we ons moeten richten op die wedstrijd en niet de Real - Barça discussie.
Nu knal je gewoon een hoop stierenstront de rondte in, en raak je met je rare geblaat kant noch wal.
Wij bepalen anders.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker voor je.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme de 3e keer vandaag dat mijn stream eruit knalt tijdens een doelpunt ergens
quote:
maar het staat nog 0-0 ? doe dat dan even in het relevante topicquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme de 3e keer vandaag dat mijn stream eruit knalt tijdens een doelpunt ergens
Inderdaad. Word tijd dat Granada eens gaat scoren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:13 schreef tompsv18 het volgende:
Best wel schandalig dat het nog 0-0 staat eigenlijk
Ik dacht door jouw post dat xavi gescoord hadquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
maar het staat nog 0-0 ? doe dat dan even in het relevante topic
Ohquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht door jouw post dat xavi gescoord had
Zou wel leuk zijn ja. Wordt de competitie weer wat spannender.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Inderdaad. Word tijd dat Granada eens gaat scoren.
Word het na de Clasico sowieso wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn ja. Wordt de competitie weer wat spannender.
Volgens mij wordt 2/3e van de goals sowieso pas in de tweede helft gescoordquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Kan de tweet nergens meer vinden maar Messi scoort dit seizoen het meest dik in de tweede helft. Het komt eraan dus.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen, Sierd heeft voldoende verhalen om 5 audioboeken vol te lullen
Enige wat ie kan is schwalbes maken. Wat dat betreft zit ie bij Barcelona wel op z'n plek.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Alexis is ook maar een matige speler.
Helaas wel ja. Het is ook weleens fijn als hij even niks zegt, maar dat zit er bij Sierd niet in.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen, Sierd heeft voldoende verhalen om 5 audioboeken vol te lullen
Is de laatste tijd heel vaak zo alleen blijft Messi maar scoren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:24 schreef GGMM het volgende:
Wat een saaie kutwedstrijd zeg.
Barca weet niet te overtuigen.
Hij trekt ook altijd een jank gezicht als hij geen penalty krijgt, wat dat betreft zou hij prima bij Real Madrid passen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Enige wat ie kan is schwalbes maken. Wat dat betreft zit ie bij Barcelona wel op z'n plek.
Die kans zit er wel in maar verdiend is het nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat Barca toch nog wel gaat scoren.
Zal wel ja, alleen verdienen ze de overwinning niet met dit matige spel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat Barca toch nog wel gaat scoren.
Ik zie het verband niet? De enige ploeg die vol zit met jankerds is Barcelona.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij trekt ook altijd een jank gezicht als hij geen penalty krijgt, wat dat betreft zou hij prima bij Real Madrid passen.
Fabregas kan het ook niet, Xavi en Iniesta zijn zo belangrijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:26 schreef onlogisch het volgende:
Dat denk ik ook wel ja. Maar het gaat vooralsnog heel moeizaam. Nu zie je maar weer eens te meer dat Iniesta zo ongelooflijk belangrijk is voor dit elftal. Zelfde geldt trouwens voor Xavi. Zonder die 2 op het middenveld oogt het allemaal toch wat inspiratieloos.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet? De enige ploeg die vol zit met jankerds is Barcelona.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:27 schreef onlogisch het volgende:
Barça & positiespel is altijd tof. Laatst een keer een training gezien. 6 tegen 6 in de middencirkel
Kan toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vind je dat niet mooi, 6 tegen 6 in zo'n kleine ruimte?
Maak je niet zo druk man. Altijd maar dat gejank over Barca vs Real. Je moet er maar zin in hebben...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Slechte troll. Als er één een kankerjankerdje is is het Messi wel.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Slechte troll. Als er één een kankerjankerdje is is het Messi wel.
Messi is gewoon een schande voor de sport. Echt misselijkmakend hoe men altijd Messi loopt te verheerlijken met z'n stelselmatige wangedrag maar tegelijkertijd wel een modelprof een uiterst sportieve speler als Ronaldo zwart lopen maken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk man. Altijd maar dat gejank over Barca vs Real. Je moet er maar zin in hebben...
Wat een filosofische woorden weer Stijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
inZanity, leer toch eens dat er ook een wereld is (ja er is een andere wereld dan alleen jouw wereld) zonder al jouw barçahaat. Accepteer het gewoon
dit heb je al honderd miljoen keer verkondigd, wanneer stopt het herhaalprogramma?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Messi is gewoon een schande voor de sport. Echt misselijkmakend hoe men altijd Messi loopt te verheerlijken met z'n stelselmatige wangedrag maar tegelijkertijd wel een modelprof een uiterst sportieve speler als Ronaldo zwart lopen maken.Omgekeerde wereld
Hehe.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Messi is gewoon een schande voor de sport. Echt misselijkmakend hoe men altijd Messi loopt te verheerlijken met z'n stelselmatige wangedrag maar tegelijkertijd wel een modelprof een uiterst sportieve speler als Ronaldo zwart lopen maken.Omgekeerde wereld
Nee, dat accepteer ik niet. Daar ben ik teveel voetballiefhebber voor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
inZanity, leer toch eens dat er ook een wereld is (ja er is een andere wereld dan alleen jouw wereld) zonder al jouw barçahaat. Accepteer het gewoon
wanneer stoppen jullie gewoon met reageren op die matige trollquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dit heb je al honderd miljoen keer verkondigd, wanneer stopt het herhaalprogramma?
wordt een hard leven nog.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, dat accepteer ik niet. Daar ben ik teveel voetballiefhebber voor.
Dat is hun standaardquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef inZanity het volgende:
Kijk ze weer vragen om een strafschop dan
Schande, doodstraf voor ze allemaal. Ronaldo er ook gelijk bij aangezien hij het vorige week ook deed. Consequent aanpakken die vieze smerige tering spelers.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:38 schreef inZanity het volgende:
Kijk ze weer vragen om een strafschop dan
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schande, doodstraf voor ze allemaal. Ronaldo er ook gelijk bij aangezien hij het vorige week ook deed. Consequent aanpakken die vieze smerige tering spelers.
Ehm, Sierd is fan van Atletico hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:42 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens mij kan Sierd vannacht niet slapen als Barca niet wint. Wat laat hij zijn voorkeur goed merken zeg
Triest inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:42 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens mij kan Sierd vannacht niet slapen als Barca niet wint. Wat laat hij zijn voorkeur goed merken zeg
Barca en Real had ik het overquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ehm, Sierd is fan van Atletico hoor
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:44 schreef inZanity het volgende:
Ongelofelijk wat een tyfusschijtclub is dat Barcelona ook.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:44 schreef inZanity het volgende:
Ongelofelijk wat een tyfusschijtclub is dat Barcelona ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |