Gast, we weten je kleur, hoef je niet steeds te laten blijken, zeker niet op de manier zoals je dat altijd doet.quote:
Het mag best over Real - Barca gaan, maar houd het inhoudelijk. Dit soort "Barca krijgt de scheids mee" "nee hoor, real!" "oh, oke", posts gaan nergens over. Zeker niet als er gewoon een wedstrijd bezig is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar zouden we anders over moeten lullen? Moeten we discussieren over een grassprietje dat boven de norm is?
Kom op joh.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen als Real Madrid fan.
Eh, oké.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op joh.
Dit is zijn lijstje:
ik hou van feijenoord
ik verbrand dagelijks plaatjes van Ajax, Barça & Nederlands Elftal
maar het is wel zoquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het mag best over Real - Barca gaan, maar houd het inhoudelijk. Dit soort "Barca krijgt de scheids mee" "nee hoor, real!" "oh, oke", posts gaan nergens over. Zeker niet als er gewoon een wedstrijd bezig is.
HEY JONGEMAN. DEZE POST MAG NIET, ZEKER NIET ALS ER EEN WEDSTRIJD BEZIG IS!!!quote:
Denk daar maar eens goed over na.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat zie ik. Maar hoe is dat relevant?
Zoals men ook niet bij elke meest simpele actie van die kutdwerg al piemeltrekkend helemaal blije reacties hoeft te posten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gast, we weten je kleur, hoef je niet steeds te laten blijken, zeker niet op de manier zoals je dat altijd doet.
Zo'n aanname zie ik niet zo vaak hoor, jij wel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zoals men ook niet bij elke meest simpele actie van die kutdwerg al piemeltrekkend helemaal blije reacties hoeft te posten.
Let op jongens, De inZanity wetten komen naar vorenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zoals men ook niet bij elke meest simpele actie van die kutdwerg al piemeltrekkend helemaal blije reacties hoeft te posten.
Klopt, dat doe ik dan ook nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom precies slaat het nergens op dan? Barcelona heeft bovengemiddeld vaak de scheidsrechter mee. Dat zijn de feiten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het mag best over Real - Barca gaan, maar houd het inhoudelijk. Dit soort "Barca krijgt de scheids mee" "nee hoor, real!" "oh, oke", posts gaan nergens over. Zeker niet als er gewoon een wedstrijd bezig is.
Gedaan. En nu?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk daar maar eens goed over na.
Bron?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom precies slaat het nergens op dan? Barcelona heeft bovengemiddeld vaak de scheidsrechter mee. Dat zijn de feiten.
Straks ga je ook nog ontkennen dat er een economische crisis is.
Aparte vergelijking, als dit de goede maatstaven zouden zijn. Dan was je bewering 100% waar. maar ik merk er weinig van. Wat gaat er mis?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom precies slaat het nergens op dan? Barcelona heeft bovengemiddeld vaak de scheidsrechter mee. Dat zijn de feiten.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo'n aanname zie ik niet zo vaak hoor, jij wel?
Prima, ga er lekker een wellus-niettus-discussie over houden via PM/DM, maar hier gaat het zoals gezegd momenteel over de wedstrijd die gespeeld wordt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Schizo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, dat doe ik dan ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |