Ze zullen wel winnen denk ik, maar een leuke wedstrijd om te zien is het niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Gebeurt er wat? barca speelt slecht en gaat mogelijk punten verliezen.
Heb je ooit een leuke wedstrijd van om te zien gezien van Barcelona dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zullen wel winnen denk ik, maar een leuke wedstrijd om te zien is het niet.
Mag gewoon in het feedback-topic.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef onlogisch het volgende:
Mijn god, enige kritiek kan je ook niet verdragen hé modje?
Zolang het inhoudelijk blijft mag het, maar dat blijkt niet echt mogelijk. Het is alleen maar getroll over en weer. Dat laat je maar mooi achterwege.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:37 schreef onlogisch het volgende:
Anyway GGMM, tyf gewoon op hier. En laat ons verder over de Spaanse competitie lullen. Dat het jou niet aan staat hoeft niet te betekenen dat er behoefte is aan discussie over de 2 Spaanse ploegen die zo'n beetje de gehele competitie vertegenwoordigen.
Dus doe je zelf, mij & een hoop andere een plezier en tyf op hier.
Of discussieer mee. Maar ga niet als een censuur homo posten zitten verwijderen.
Die 5-0 tegen Real Madrid is het hoogste niveau van wat ik de afgelopen jaren heb gezien. Wat een machtsvertoon.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb je ooit een leuke wedstrijd van om te zien gezien van Barcelona dan?
Voor Sierd wel tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:39 schreef chufi het volgende:
Ja Shakira is zwanger is dat nieuws ?
Hehe, touché.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die 5-0 tegen Real Madrid is het hoogste niveau van wat ik de afgelopen jaren heb gezien. Wat een machtsvertoon.
Vond het geen klote aan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die 5-0 tegen Real Madrid is het hoogste niveau van wat ik de afgelopen jaren heb gezien. Wat een machtsvertoon.
Real Madrid fan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen als Real Madrid fan.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen als Real Madrid fan geobsedeerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |