deze manquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:51 schreef stoeltafel het volgende:
Damn als barca straks wint van Real en zelf alles wint staar ze gewoon al +11
och ochquote:Op zondag 16 september 2012 01:04 schreef HeatWave het volgende:
Mooi weer om Ratnaldo zo te zien huilen, en echt bijna letterlijk.
Die verongelijkte blik als de scheids niet in zijn schwalbes trapt, terwijl Madrid echt met 9 man had moeten staan.
Jij moet wel een treurig leven hebben zeg dat je daar zoveel genot uit haaltquote:Op zondag 16 september 2012 01:04 schreef HeatWave het volgende:
Mooi weer om Ratnaldo zo te zien huilen, en echt bijna letterlijk.
Die verongelijkte blik als de scheids niet in zijn schwalbes trapt, terwijl Madrid echt met 9 man had moeten staan.
Sorreh volgende keer zal ik jou dm'en zodat jij het garpje kan mak0nquote:Op zondag 16 september 2012 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben altijd jaloers op dit soort woordgrapjes. Kon ik die zelf maar bedenken
En PISSIG dat die rat werd, haalde hem meteen onderuitquote:
Atletico en Valencia of Malaga kijk ik ook nog wel naar, dat is ook prima hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 15:24 schreef Strani het volgende:
De competitie is niet beslist, maar de winnaar van de competitie wordt wel steeds waarschijnlijker Barcelona. Verder valt er natuurlijk nog genoeg te halen.
Helaas doet de hele wereld mee aan datgene wat La Liga steeds meer een race tussen twee teams maakt: Men praat, ook in dit topic, eigenlijk alleen over Barcelona en Madrid. Er zijn tien wedstrijden per weekend maar hier wordt het pas actief wanneer Barcelona of Madrid speelt.
Dan kan je stellen dat de rest niet interessant is, maar dat is ook objectief gezien niet waar. Atlético Madrid heeft prachtige spelers en is note bene de Europa League en UEFA Super Cup winnaar, ook Bilbao doet het goed en dan zijn er nog clubs als Valencia en Sevilla. Dit zijn allemaal teams die een gemiddeld team uit de Bundesliga of zelfs de Premiership zouden kunnen verslaan. Barcelona en Madrid zijn gewoon simpelweg té goed. Letterlijk: Té.
Als de wereld zich nou ook eens op die wedstrijden zou richten, dan zou het gat snel kleiner worden.
Fijn voor je.quote:Op zondag 16 september 2012 22:37 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jep, heb 30 op Atletico met handicap
quote:
Je krijgt een dikke 10 heur. Ik vind hem veuil sterker zelfs dan Refaalquote:Op zondag 16 september 2012 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ik heb er nog wel zo veel moeite in gestoken. Maar ja, het blijft lastig te tippen aan de meester.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:37 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jep, heb 30 op Atletico met handicap
Ik heb nog een hele leuke voorbereid, maar die ik onthul ik pas als Valencia verliest van Bayern München.quote:Op zondag 16 september 2012 22:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je krijgt een dikke 10 heur. Ik vind hem veuil sterker zelfs dan Refaal
Ik heb geen idee!!!11quote:Op zondag 16 september 2012 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele leuke voorbereid, maar die ik onthul ik pas als Valencia verliest van Bayern München.
Faalencia.quote:Op zondag 16 september 2012 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele leuke voorbereid, maar die ik onthul ik pas als Valencia verliest van Bayern München.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |