Ben ik het niet geheel mee eens. Ze hebben eens eerder bewezen dat ze het echt kunnen, en dan is het frustrerend dat ze het zo laten liggen met een instelling van 0,0 terwijl dat absoluut niet nodig is.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het niet dat we te veel van PSV verwachten?De selectie van PSV is te kwetsbaar in de verdediging. En de aanval lijkt niet zo best. Matavz, Narsingh...
Die genieten van de kwaliteit van dit topic.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar hangen de mods eigenlijk uit? High Tea?
Ze hebben al 2 seizoenen het meeste gekocht, mag je ook wel wat verwachten toch?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het niet dat we te veel van PSV verwachten?De selectie van PSV is te kwetsbaar in de verdediging. En de aanval lijkt niet zo best. Matavz, Narsingh...
Tegen wie hebben ze het bewezen?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben ik het niet geheel mee eens. Ze hebben eens eerder bewezen dat ze het echt kunnen, en dan is het frustrerend dat ze het zo laten liggen met een instelling van 0,0 terwijl dat absoluut niet nodig is.
Brands heeft de revolutie van Cruijff gevolgd en kent de uitspraak "Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander."quote:Op donderdag 20 september 2012 21:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toivonen zou nu wel 50 doelpunten maken dus geen probleem.
50+30+10+20=110
Dus winst.
Verdediging is kwaliteitsloos.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het middenveld is wel goed wil je zeggen? Overal komen ze kwaliteit te kort.
Zijn niet slechter dan de spelers die er bij Ajax staan, verschil is alleen dat Ajax wint..quote:Op donderdag 20 september 2012 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Middenveld van Ajax is beter gebalanceerd.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zijn niet slechter dan de spelers die er bij Ajax staan, verschil is alleen dat Ajax wint..
dat maakt weinig uit hoor. Alsof Twente en AZ toen al veel gewonnen had toen ze kampioen werden, of Ajax? Alles staat of valt met de kwaliteit en of die kwaliteit complementair is.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
PSV heeft eigenlijk een onervaren ploeg behalve van Bommel dan, dat nog nooit echt wat gewonnen heeft of een enorme druk heeft gevoelt.
Gast jij hebt je al 25x afgetrokken op de gedachte dat Narsingh naar Ajax kwam en nu loop je hem maar constant af te zeikenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Verschil is dat zij een dynamische middenveld hebben en wij een middenveld met een draaicirkel van een Crouch.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zijn niet slechter dan de spelers die er bij Ajax staan, verschil is alleen dat Ajax wint..
verschil is dat Ajax geen los zand is.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
dat maakt weinig uit hoor. Alsof Twente en AZ toen al veel gewonnen had toen ze kampioen werden, of Ajax? Alles staat of valt met de kwaliteit en of die kwaliteit complementair is.
Quote de verkeerdequote:Op donderdag 20 september 2012 21:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Verschil is dat zij een dynamische middenveld hebben en wij een middenveld met een draaicirkel van een Crouch.
Individueel misschien niet ja maar Ajax is echt een veel beter team hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Twente had een Ruiz die het verschil kon maken en soms in de laatste minuut een doelpuntje scoorde. Ajax was in de periode met Martin Jol bijna kampioen geworden en moest toen het 2de seizeonshelft alles winnen. Ook heeft Ajax in CL tegen ploegen zoals AC Milan gespeeld (voordat ze voor het eerst kampioen werden onder Frankie) en vorig seizoen tegen Manchester United, dat geeft toch wat ervaring en vertrouwen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
dat maakt weinig uit hoor. Alsof Twente en AZ toen al veel gewonnen had toen ze kampioen werden, of Ajax? Alles staat of valt met de kwaliteit en of die kwaliteit complementair is.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Individueel misschien niet ja maar Ajax is echt een veel beter team hoor.
Bedoelde ik inderdaad te zeggenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
verschil is dat Ajax geen los zand is.
PSV heeft een aanal die ver naar voren wil terwijl de verdediging het liefst in eigen 16 blijft.
Dat is een bekende quote binnen PSV-kringen, werken voor dat geld. En anders gewoon opflikkeren, allemaal. BEN MUN WIJF VERLORE JONGUHquote:Op donderdag 20 september 2012 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alsof ze niet hun stinkende best doen, dit is het gewoon... klaar
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat is een bekende quote binnen PSV-kringen, werken voor dat geld. En anders gewoon opflikkeren, allemaal. BEN MUN WIJF VERLORE JONGUH
Verdediging is echt de achilleshiel, er is verder zeker nog een hoop mis maar met een fatsoenlijk stel verdedigers wordt het vanavond gewoon 0-0 zonder dat de keeper een bal hoeft aan te raken en win je misschien zelfs wel door een goaltje. Het is gewoon een enorm probleem als je als vermeende topploeg niet eens lekker op je verdediging kan leunen als het aanvallend niet wil lukken. Bij PSV betekent dat gewoon dat je levensgrote kansen en doelpunten tegen krijgt. Daar wordt alles en iedereen zenuwachtig van en dan heb je al weer bijna punten gemorst....quote:Op donderdag 20 september 2012 21:26 schreef mrstylo het volgende:
Een normale 10 zou echt wel een oplossing bieden. Dankzij een Maher zou heel ons aanval kunnen werken. Dan heb je wel iets aan een Van Bommel en Strootman. Probleem nu gewoon is dat Van Bommel spelverdeler speelt en dat kan echt niet. Verdediging is hopeloze zaak nu.
Brands heeft alles geïnvesteerd. Brands haalt met pijn en moeite Narsingh binnen en Advocaat gooit hem er vervolgens na anderhalve wedstrijd eruit.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:29 schreef Stiggie het volgende:
Narsingh praat niet eens met Dickie. Zonde van het geld man.
Maar Dickie is een baas dat wel.
Zoveel investeren... zo weinig renderen. Altijd rekenen ze op dat ze wel ff kampioen worden. Nou de gemeente zal dus echt NIET blij zijn met wat PSV heeft gedaan en verdere steun kunnen ze in hun poepertje steken. Kijk nou eens naar Ajax en Fey, die zijn tenminste bezig met een koers waar je wat mee kan in de toekomst.
Je hebt wel het geluk dat bijvoorbeeld Narsingh een international is.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:32 schreef Chase_Utley het volgende:
Het probleem is nu trouwens ook nog doordat de spelers verkeerd gescout zijn en te duur betaald zijn om die investeringen makkelijk terug te verdienen.
Ik niet, ik ga er nog even van genietenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar goed, blijft kut dit. Ik heb geen zin om er een analyse op los te laten, ik ga gewoon even lekker balen.
Ze doen ook hun werk, maar al die werk die ze verrichten voegt niets toe. Iedereen zag al ver van te voren dat Mertens niet meeverdedigd en ineens moet hij dat gaan doen. Narsingh moet ineens individuele acties maken. Toivonen moet ineens steekpassen geven. Strootman moet gat dat Toivonen op 10 achterlaat opvullen.quote:
Prestige strijd van Brands, hij heeft wél Ajax afgetroefd!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Brands heeft alles geïnvesteerd. Brands haalt met pijn en moeite Narsingh binnen en Advocaat gooit hem er vervolgens na anderhalve wedstrijd eruit.
Spelers individueel zijn goed genoeg. Middenveld en aanval dan. Dus er moet wel degelijk meer uit te halen zijn. En sowieso hoef je niet te verliezen van dopriebofzie.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alsof ze niet hun stinkende best doen, dit is het gewoon... klaar
En als de resultaten dan ook nog uitblijven kom je gewoon weer in de financiële problemen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:32 schreef Chase_Utley het volgende:
Het probleem is nu trouwens ook nog doordat de spelers verkeerd gescout zijn en te duur betaald zijn om die investeringen makkelijk terug te verdienen.
Alle geld die we hadden is serieus naar hem gegaan.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Brands heeft alles geïnvesteerd. Brands haalt met pijn en moeite Narsingh binnen en Advocaat gooit hem er vervolgens na anderhalve wedstrijd eruit.
niet voor lang meer als hij niet verbetering laat zien.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je hebt wel het geluk dat bijvoorbeeld Narsingh een international is.
eerst samen zuurkool etenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zal Dick doen? Extra strafrondjes door het bos bij de Herdgang?
Ja, geweldig. 3 middenvelders die ruimte nodig hebben en weinig creativiteit hebben. 3 aanvallers die ook ruimte nodig hebben/gelanceerd willen worden. Strijdplan tegenstander: lekker inzakken, ruimtes kort houden. Altijd succes.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Spelers individueel zijn goed genoeg. Middenveld en aanval dan.
Jij als Twente fan moet weten dat je individueel nog zo goed kunt zijn, als je niet in het team past of geen team hebt, heb je er niks aanquote:Op donderdag 20 september 2012 21:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Spelers individueel zijn goed genoeg. Middenveld en aanval dan. Dus er moet wel degelijk meer uit te halen zijn. En sowieso hoef je niet te verliezen van dopriebofzie.
Tja, als Affelay etc er weer bij worden geroepen is de kans natuurlijk groot dat Narsingh eruit gaat.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
niet voor lang meer als hij niet verbetering laat zien.
Snap ik niet. Ik weet niet voor welke club jij bent, maar dinsdag was ik gewoon voor Ajax. Zeker wanneer je in acht neemt in welke staat het Nederlands voetbal momenteel verkeert.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga er nog even van genieten.
die Tompsv vind ik sowieso een onrealistische fanboy. Gelukkig zijn er nog wel wat andere PSVers die wat realistischer zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En als de resultaten dan ook nog uitblijven kom je gewoon weer in de financiële problemen.
Oh nee, PSV begroot geen CL meer dus is er nooit meer iets aan de hand, toch Tompsv?
| 1 2 3 4 5 | Ik zou dit doen. Depay - Lens - Narsingh Mertens Van Bommel - Wijnaldum Ritzmaier- ? - ? - Hutch |
Jij bent dan ook een nuchtere supporter, maar ik weet zeker dat er een hoop psv'rs smakelijk gelachen hebben om het late doelpunt van Dortmund.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Snap ik niet. Ik weet niet voor welke club jij bent, maar dinsdag was ik gewoon voor Ajax. Zeker wanneer je in acht neemt in welke staat het Nederlands voetbal momenteel verkeert.
Ach, schei toch uit. Als Ajax verliest vind je het prima, wellicht als ze winnen eveneens, maar kom niet aan met dat je een glimlach niet kon onderdrukken toen die duitsers er nog ff 1 op zijn duits erin prikten.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Snap ik niet. Ik weet niet voor welke club jij bent, maar dinsdag was ik gewoon voor Ajax. Zeker wanneer je in acht neemt in welke staat het Nederlands voetbal momenteel verkeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |