Brands heeft alles geïnvesteerd. Brands haalt met pijn en moeite Narsingh binnen en Advocaat gooit hem er vervolgens na anderhalve wedstrijd eruit.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:29 schreef Stiggie het volgende:
Narsingh praat niet eens met Dickie. Zonde van het geld man.
Maar Dickie is een baas dat wel.
Zoveel investeren... zo weinig renderen. Altijd rekenen ze op dat ze wel ff kampioen worden. Nou de gemeente zal dus echt NIET blij zijn met wat PSV heeft gedaan en verdere steun kunnen ze in hun poepertje steken. Kijk nou eens naar Ajax en Fey, die zijn tenminste bezig met een koers waar je wat mee kan in de toekomst.
Je hebt wel het geluk dat bijvoorbeeld Narsingh een international is.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:32 schreef Chase_Utley het volgende:
Het probleem is nu trouwens ook nog doordat de spelers verkeerd gescout zijn en te duur betaald zijn om die investeringen makkelijk terug te verdienen.
Ik niet, ik ga er nog even van genietenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar goed, blijft kut dit. Ik heb geen zin om er een analyse op los te laten, ik ga gewoon even lekker balen.
Ze doen ook hun werk, maar al die werk die ze verrichten voegt niets toe. Iedereen zag al ver van te voren dat Mertens niet meeverdedigd en ineens moet hij dat gaan doen. Narsingh moet ineens individuele acties maken. Toivonen moet ineens steekpassen geven. Strootman moet gat dat Toivonen op 10 achterlaat opvullen.quote:
Prestige strijd van Brands, hij heeft wél Ajax afgetroefd!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Brands heeft alles geïnvesteerd. Brands haalt met pijn en moeite Narsingh binnen en Advocaat gooit hem er vervolgens na anderhalve wedstrijd eruit.
Spelers individueel zijn goed genoeg. Middenveld en aanval dan. Dus er moet wel degelijk meer uit te halen zijn. En sowieso hoef je niet te verliezen van dopriebofzie.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alsof ze niet hun stinkende best doen, dit is het gewoon... klaar
En als de resultaten dan ook nog uitblijven kom je gewoon weer in de financiële problemen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:32 schreef Chase_Utley het volgende:
Het probleem is nu trouwens ook nog doordat de spelers verkeerd gescout zijn en te duur betaald zijn om die investeringen makkelijk terug te verdienen.
Alle geld die we hadden is serieus naar hem gegaan.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Brands heeft alles geïnvesteerd. Brands haalt met pijn en moeite Narsingh binnen en Advocaat gooit hem er vervolgens na anderhalve wedstrijd eruit.
niet voor lang meer als hij niet verbetering laat zien.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je hebt wel het geluk dat bijvoorbeeld Narsingh een international is.
eerst samen zuurkool etenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zal Dick doen? Extra strafrondjes door het bos bij de Herdgang?
Ja, geweldig. 3 middenvelders die ruimte nodig hebben en weinig creativiteit hebben. 3 aanvallers die ook ruimte nodig hebben/gelanceerd willen worden. Strijdplan tegenstander: lekker inzakken, ruimtes kort houden. Altijd succes.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Spelers individueel zijn goed genoeg. Middenveld en aanval dan.
Jij als Twente fan moet weten dat je individueel nog zo goed kunt zijn, als je niet in het team past of geen team hebt, heb je er niks aanquote:Op donderdag 20 september 2012 21:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Spelers individueel zijn goed genoeg. Middenveld en aanval dan. Dus er moet wel degelijk meer uit te halen zijn. En sowieso hoef je niet te verliezen van dopriebofzie.
Tja, als Affelay etc er weer bij worden geroepen is de kans natuurlijk groot dat Narsingh eruit gaat.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
niet voor lang meer als hij niet verbetering laat zien.
Snap ik niet. Ik weet niet voor welke club jij bent, maar dinsdag was ik gewoon voor Ajax. Zeker wanneer je in acht neemt in welke staat het Nederlands voetbal momenteel verkeert.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga er nog even van genieten.
die Tompsv vind ik sowieso een onrealistische fanboy. Gelukkig zijn er nog wel wat andere PSVers die wat realistischer zijn.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En als de resultaten dan ook nog uitblijven kom je gewoon weer in de financiële problemen.
Oh nee, PSV begroot geen CL meer dus is er nooit meer iets aan de hand, toch Tompsv?
| 1 2 3 4 5 | Ik zou dit doen. Depay - Lens - Narsingh Mertens Van Bommel - Wijnaldum Ritzmaier- ? - ? - Hutch |
Jij bent dan ook een nuchtere supporter, maar ik weet zeker dat er een hoop psv'rs smakelijk gelachen hebben om het late doelpunt van Dortmund.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Snap ik niet. Ik weet niet voor welke club jij bent, maar dinsdag was ik gewoon voor Ajax. Zeker wanneer je in acht neemt in welke staat het Nederlands voetbal momenteel verkeert.
Ach, schei toch uit. Als Ajax verliest vind je het prima, wellicht als ze winnen eveneens, maar kom niet aan met dat je een glimlach niet kon onderdrukken toen die duitsers er nog ff 1 op zijn duits erin prikten.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Snap ik niet. Ik weet niet voor welke club jij bent, maar dinsdag was ik gewoon voor Ajax. Zeker wanneer je in acht neemt in welke staat het Nederlands voetbal momenteel verkeert.
ritzmaier is juist een van je weinige voetballende middenvelders, die moet je niet verkrachten op de linksback.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[ code verwijderd ]
? - (mag iedereen zijn want voegt toch niets toe.
Mertens op 10 wordt denk ik overlopen, Wijnaldum naast v. Bommel is wel goed aangezien je dan een loper hebt.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[ code verwijderd ]
Willems is geblesseerd en niemand anders kan daar spelen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ritzmaier is juist een van je weinige voetballende middenvelders, die moet je niet verkrachten op de linksback.
Dan heb je 4 spelers die niet mee verdedigen/hun man laten lopen en 1 oude speler die het niet meer bij kan benen die dan alles moet oplossen. Maarja het is lastig wat wel..quote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[ code verwijderd ]
Het kan wel werken, maar dan moet je middenvelders achter hem hebben die voor het creatieve gedeelte kunnen zorgen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap die invulling van de 10 positie sowieso al jaren niet bij PSV. Bij Ajax was de 10 altijd simpel, een speler die primair steekpasses verzorgt en daarnaast scorend vermogen en niet andersom.
Tja, Toivonen scoort nou eenmaal altijd minimaal 10 goals op de nummer 10 positie, ik zou hem dan in de spits zetten en inderdaad iemand met creativiteit erachter.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap die invulling van de 10 positie sowieso al jaren niet bij PSV. Bij Ajax was de 10 altijd simpel, een speler die primair steekpasses verzorgt en daarnaast scorend vermogen en niet andersom.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan heb je 4 spelers die niet mee verdedigen/hun man laten lopen en 1 oude speler die het niet meer bij kan benen die dan alles moet oplossen.
Maar had alleen over zondag he. Maar wat denk jij dan? Ik kan serieus niets anders bedenken.quote:
Wijnaldum was ook een tijd zogenaamd 10 maar die heb ik ook nog nooit een steekpass zien verzorgen, Toyboy is wel aardig qua goals maar voegt niet veel toe qua passing en verder?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan wel werken, maar dan moet je middenvelders achter hem hebben die voor het creatieve gedeelte kunnen zorgen.
als spits vind ik hem ook niet de oplossing, aangezien Toivonen juist scoort door in te lopen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja, Toivonen scoort nou eenmaal altijd minimaal 10 goals op de nummer 10 positie, ik zou hem dan in de spits zetten en inderdaad iemand met creativiteit erachter.
Ik wil PSV wel eens 4-4-2 zien spelen..quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Maar had alleen over zondag he. Maar wat denk jij dan? Ik kan serieus niets anders bedenken.
Toivonen voegt buiten zijn scorend vermogen echt helemaal niets toe. Ik heb er tot nu toe verder echt nog niks in gezien.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wijnaldum was ook een tijd zogenaamd 10 maar die heb ik ook nog nooit een steekpass zien verzorgen, Toyboy is wel aardig qua goals maar voegt niet veel toe qua passing en verder?
Dan laat hij zich toch zakken? Doet Siem de Jong ook bij ons.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
als spits vind ik hem ook niet de oplossing, aangezien Toivonen juist scoort door in te lopen.
Dat is blijkbaar in Nederland verboden.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil PSV wel eens 4-4-2 zien spelen..
Of kopgoals bij de eerste paal, ik blijf een spits in hem zien eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
als spits vind ik hem ook niet de oplossing, aangezien Toivonen juist scoort door in te lopen.
dat zou inderdaad kunnen. Maar dan kan je eigenlijk weer beter met de punt naar achteren spelen op t middenveld. En dat moet PSV met deze selectie absoluut niet doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan laat hij zich toch zakken? Doet Siem de Jong ook bij ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |