abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117042201
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het niet dat we te veel van PSV verwachten? :? De selectie van PSV is te kwetsbaar in de verdediging. En de aanval lijkt niet zo best. Matavz, Narsingh...
Ben ik het niet geheel mee eens. Ze hebben eens eerder bewezen dat ze het echt kunnen, en dan is het frustrerend dat ze het zo laten liggen met een instelling van 0,0 terwijl dat absoluut niet nodig is.
pi_117042206
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar hangen de mods eigenlijk uit? High Tea?
Die genieten van de kwaliteit van dit topic.
pi_117042222
quote:
Is het niet dat we te veel van PSV verwachten? :? De selectie van PSV is te kwetsbaar in de verdediging. En de aanval lijkt niet zo best. Matavz, Narsingh...
Ze hebben al 2 seizoenen het meeste gekocht, mag je ook wel wat verwachten toch?
pi_117042237
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:25 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ben ik het niet geheel mee eens. Ze hebben eens eerder bewezen dat ze het echt kunnen, en dan is het frustrerend dat ze het zo laten liggen met een instelling van 0,0 terwijl dat absoluut niet nodig is.
Tegen wie hebben ze het bewezen?
pi_117042238
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:24 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Toivonen zou nu wel 50 doelpunten maken dus geen probleem.
50+30+10+20=110
Dus winst. :7
Brands heeft de revolutie van Cruijff gevolgd en kent de uitspraak "Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander."
pi_117042267
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_117042270
Een normale 10 zou echt wel een oplossing bieden. Dankzij een Maher zou heel ons aanval kunnen werken. Dan heb je wel iets aan een Van Bommel en Strootman. Probleem nu gewoon is dat Van Bommel spelverdeler speelt en dat kan echt niet. Verdediging is hopeloze zaak nu.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_117042272
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Het middenveld is wel goed wil je zeggen? Overal komen ze kwaliteit te kort.
Verdediging is kwaliteitsloos.
Middenveld gaat allemaal op het handje van Mark. Niemand is belangrijker dan Mark. ALLEMAAL VOOR MARK STRIJDEN
Aanval heeft met Driesje een egoïst. Matavz statisch, Narsingh moet ruimte hebben en dat kan je bij PSV niet krijgen
pi_117042285
quote:
Zijn niet slechter dan de spelers die er bij Ajax staan, verschil is alleen dat Ajax wint..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_117042301
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Zijn niet slechter dan de spelers die er bij Ajax staan, verschil is alleen dat Ajax wint..
Middenveld van Ajax is beter gebalanceerd.
pi_117042306
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:25 schreef Tyron het volgende:

[..]

PSV heeft eigenlijk een onervaren ploeg behalve van Bommel dan, dat nog nooit echt wat gewonnen heeft of een enorme druk heeft gevoelt.
dat maakt weinig uit hoor. Alsof Twente en AZ toen al veel gewonnen had toen ze kampioen werden, of Ajax? Alles staat of valt met de kwaliteit en of die kwaliteit complementair is.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_117042313
quote:
Gast jij hebt je al 25x afgetrokken op de gedachte dat Narsingh naar Ajax kwam en nu loop je hem maar constant af te zeiken _O-
pi_117042321
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Verschil is dat zij een dynamische middenveld hebben en wij een middenveld met een draaicirkel van een Crouch.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_117042362
quote:

[..]

verschil is dat Ajax geen los zand is.
PSV heeft een aanal die ver naar voren wil terwijl de verdediging het liefst in eigen 16 blijft.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_117042367
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:27 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

dat maakt weinig uit hoor. Alsof Twente en AZ toen al veel gewonnen had toen ze kampioen werden, of Ajax? Alles staat of valt met de kwaliteit en of die kwaliteit complementair is.
:Y
pi_117042373
Maar over die arrogantie gesproken, ik merk het ook bij mijn PSV-vrienden. Van de zomer op een feestje paar maten van me: "Nou, als PSV met deze selectie en trainer geen kampioen meer wordt!!". Dus ik wijs erop dat ik eigenlijk alleen van Bommel een directe versterking vind en dat ik het van Zanka en Narsingh nog moest zien. Daarop werd ik wat glazig aangekeken en je hoorde ze gewoon denken "komt ie weer met zijn negatieve gelul, iedereen ziet toch dat dit de beste selectie EVER is?!?!?!".

Blijkbaar leven heel veel mensen nog in het tijdperk Hiddink. :{
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_117042382
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:27 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Verschil is dat zij een dynamische middenveld hebben en wij een middenveld met een draaicirkel van een Crouch.
Quote de verkeerde ;(
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_117042394
quote:

[..]

Individueel misschien niet ja maar Ajax is echt een veel beter team hoor.
pi_117042396
PSV mist vooral een teamspeler op 10. Iemand met een steekpass die buitenspelers weg kan sturen en de spits vrij voor de keeper kan zetten.
pi_117042419
Narsingh praat niet eens met Dickie. Zonde van het geld man.
Maar Dickie is een baas dat wel.

Zoveel investeren... zo weinig renderen. Altijd rekenen ze op dat ze wel ff kampioen worden. Nou de gemeente zal dus echt NIET blij zijn met wat PSV heeft gedaan en verdere steun kunnen ze in hun poepertje steken. Kijk nou eens naar Ajax en Fey, die zijn tenminste bezig met een koers waar je wat mee kan in de toekomst.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_117042425
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:27 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Twente had een Ruiz die het verschil kon maken en soms in de laatste minuut een doelpuntje scoorde. Ajax was in de periode met Martin Jol bijna kampioen geworden en moest toen het 2de seizeonshelft alles winnen. Ook heeft Ajax in CL tegen ploegen zoals AC Milan gespeeld (voordat ze voor het eerst kampioen werden onder Frankie) en vorig seizoen tegen Manchester United, dat geeft toch wat ervaring en vertrouwen.
pi_117042437
Gewoon werken voor da geld
pi_117042463
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Gewoon werken voor da geld
Alsof ze niet hun stinkende best doen, dit is het gewoon... klaar
pi_117042472
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Individueel misschien niet ja maar Ajax is echt een veel beter team hoor.
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:28 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

verschil is dat Ajax geen los zand is.
PSV heeft een aanal die ver naar voren wil terwijl de verdediging het liefst in eigen 16 blijft.
Bedoelde ik inderdaad te zeggen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')