ritzmaier is juist een van je weinige voetballende middenvelders, die moet je niet verkrachten op de linksback.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[ code verwijderd ]
? - (mag iedereen zijn want voegt toch niets toe.
Mertens op 10 wordt denk ik overlopen, Wijnaldum naast v. Bommel is wel goed aangezien je dan een loper hebt.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[ code verwijderd ]
Willems is geblesseerd en niemand anders kan daar spelen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ritzmaier is juist een van je weinige voetballende middenvelders, die moet je niet verkrachten op de linksback.
Dan heb je 4 spelers die niet mee verdedigen/hun man laten lopen en 1 oude speler die het niet meer bij kan benen die dan alles moet oplossen. Maarja het is lastig wat wel..quote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[ code verwijderd ]
Het kan wel werken, maar dan moet je middenvelders achter hem hebben die voor het creatieve gedeelte kunnen zorgen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap die invulling van de 10 positie sowieso al jaren niet bij PSV. Bij Ajax was de 10 altijd simpel, een speler die primair steekpasses verzorgt en daarnaast scorend vermogen en niet andersom.
Tja, Toivonen scoort nou eenmaal altijd minimaal 10 goals op de nummer 10 positie, ik zou hem dan in de spits zetten en inderdaad iemand met creativiteit erachter.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap die invulling van de 10 positie sowieso al jaren niet bij PSV. Bij Ajax was de 10 altijd simpel, een speler die primair steekpasses verzorgt en daarnaast scorend vermogen en niet andersom.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan heb je 4 spelers die niet mee verdedigen/hun man laten lopen en 1 oude speler die het niet meer bij kan benen die dan alles moet oplossen.
Maar had alleen over zondag he. Maar wat denk jij dan? Ik kan serieus niets anders bedenken.quote:
Wijnaldum was ook een tijd zogenaamd 10 maar die heb ik ook nog nooit een steekpass zien verzorgen, Toyboy is wel aardig qua goals maar voegt niet veel toe qua passing en verder?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan wel werken, maar dan moet je middenvelders achter hem hebben die voor het creatieve gedeelte kunnen zorgen.
als spits vind ik hem ook niet de oplossing, aangezien Toivonen juist scoort door in te lopen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja, Toivonen scoort nou eenmaal altijd minimaal 10 goals op de nummer 10 positie, ik zou hem dan in de spits zetten en inderdaad iemand met creativiteit erachter.
Ik wil PSV wel eens 4-4-2 zien spelen..quote:Op donderdag 20 september 2012 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Maar had alleen over zondag he. Maar wat denk jij dan? Ik kan serieus niets anders bedenken.
Toivonen voegt buiten zijn scorend vermogen echt helemaal niets toe. Ik heb er tot nu toe verder echt nog niks in gezien.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wijnaldum was ook een tijd zogenaamd 10 maar die heb ik ook nog nooit een steekpass zien verzorgen, Toyboy is wel aardig qua goals maar voegt niet veel toe qua passing en verder?
Dan laat hij zich toch zakken? Doet Siem de Jong ook bij ons.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
als spits vind ik hem ook niet de oplossing, aangezien Toivonen juist scoort door in te lopen.
Dat is blijkbaar in Nederland verboden.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil PSV wel eens 4-4-2 zien spelen..
Of kopgoals bij de eerste paal, ik blijf een spits in hem zien eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
als spits vind ik hem ook niet de oplossing, aangezien Toivonen juist scoort door in te lopen.
dat zou inderdaad kunnen. Maar dan kan je eigenlijk weer beter met de punt naar achteren spelen op t middenveld. En dat moet PSV met deze selectie absoluut niet doen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan laat hij zich toch zakken? Doet Siem de Jong ook bij ons.
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 20-09-2012 om 21:19:06er zijn slechts 7000 passepartouts verkocht. Dat zegt ook wel iets. PSV wil energie steken in CL halen. Hoe raar dat nu ook klinkt reageer retweet
in 1 keer goed geradenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe gaat PSV zondag spelen op het middenveld?
Strootman - Toivonen - Wijnaldum?
Nee precies omdat ze totaal geen creatieve middenvelders hebben om een half-rol te vervullen op het middenveld. PSV heeft kwalitatief 4 aanvallers en 2 middenvelders. 4-4-2 is dus de oplossing en wel zo:quote:Op donderdag 20 september 2012 21:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
dat zou inderdaad kunnen. Maar dan kan je eigenlijk weer beter met de punt naar achteren spelen op t middenveld. En dat moet PSV met deze selectie absoluut niet doen.
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 20-09-2012 om 21:19:06er zijn slechts 7000 passepartouts verkocht. Dat zegt ook wel iets. PSV wil energie steken in CL halen. Hoe raar dat nu ook klinkt reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |